Een tour met Metallica, Slayer, megadeth en Anthrax?

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Een tour met Metallica, Slayer, megadeth en Anthrax?

Bericht door Ernst-Jan » vr sep 04, 2009 8:16 pm

De website Blabbermouth, een nieuwswebsite van platenmaatschappij Roadrunner Records, laat weten dat er plannen zijn om Metallica, Slayer, Megadeth en Anthrax samen te laten touren door Europa. Dit zal voor het eerst zijn dat 'de grote vier' samen op tour gaan.

Slayer-gitarist Kerry King heeft echter laten weten nog geen telefoontje te hebben gehad over de betreffende tour, maar erg enthousiast te zijn over de samenstelling
SLAYER guitarist Kerry King has told U.K.'s Metal Hammer magazine that he has heard through the grapevine that METALLICA drummer Lars Ulrich is plotting a tour that would include METALLICA, MEGADETH, SLAYER and ANTHRAX.

Should this tour materialize, this would be the first time that the so-called "Big Four" of thrash have toured together as part of the same bill. MEGADETH, SLAYER and ANTHRAX were joined by opening act ALICE IN CHAINS for the U.S. Clash Of The Titans tour in 1991, while METALLICA and MEGADETH last shared a U.K. stage at Milton Keynes Bowl in 1993.

In an interview conducted yesterday (Wednesday, September 2) in London, Metal Hammer asked Kerry if there had been a temptation to bring the co-headline tour that SLAYER are about to embark on with MEGADETH in Australia and Canada to U.K. shores.

"I think it would be cool but I knew we had this planned before all of this MEGADETH stuff started happening," said King. "They're going to Australia with us, they're going to Canada again with us. I think it would be cool for the European fans to bring that over here because, shit, we didn't even consider playing with those guys since 1990."

So could it be possible that we could get a tour that includes the "Big Four?"

"I've heard people referencing Lars," said King. "I don't know Lars that well and I haven't heard it from Lars, but apparently he's talking to somebody about it. Maybe us, METALLICA, MEGADETH (and), I think he even threw in ANTHRAX and I said in this day and age, I know we had that time together, but how do you leave out MACHINE HEAD? There's better options than ANTHRAX and that's nothing against ANTHRAX, but they've just been in pieces for quite some time and that doesn't make as much sense to me."
Zo wel erg gaaf zijn.....



(En waarschijnlijk onbetaalbaar :wink: )
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » vr sep 04, 2009 8:21 pm

Dat zou echt uitgebreid kamperen voor het GWK worden.
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » vr sep 04, 2009 8:41 pm

Camperen in de wachtrij van Eventim tegenwoordig dan he :wink: Zou wel erg gaaf zijn dit natuurlijk, spreekt voorzich!
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Bericht door Crises » vr sep 04, 2009 8:51 pm

Ik gok inderdaad op de kleine lettertjes in de eerste post...
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » za sep 05, 2009 10:39 am

Ik geloof er persoonlijk geen fuck van en zou persoonlijk het astronomisch hoge bedrag wat we hiervoor zouden moeten neerleggen niet over hebben om slechts een band die me interesseert te zien.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8418
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » za sep 05, 2009 10:41 am

ik kan het me ook moeilijk voorstellen....
Mocht het er ooit van komen, dan wordt het inderdaad weer een grote frustratie met online kaartjes kopen.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » za sep 05, 2009 10:49 am

Volgens mij zou dit nooit goed gaan. Slayer lag laatst toch weer overhoop met Mustaine? En Mustaine en Metallica gaat volgens mij ook niet zo.

En Anthrax heeft eerst een zanger nodig? :P

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » za sep 05, 2009 10:56 am

nee Slayer gaat juist op tour met Megadeth. eerst waren ze al in Canada, nu volgt Nieuw-Zeeland ofzo nog.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » za sep 05, 2009 10:58 am

Lennert schreef:Ik geloof er persoonlijk geen fuck van en zou persoonlijk het astronomisch hoge bedrag wat we hiervoor zouden moeten neerleggen niet over hebben om slechts een band die me interesseert te zien.
Met beide opmerkingen ben ik het eens (al zou ik dan twee bands willen zien in plaats van één). Ik heb liever dat Megadeth en Slayer samen door Europa gaan touren, zoals ze ook in andere werelddelen al doen. Met Metallica er bij is de prijs van een ticket gegarandeerd twee keer zo hoog, terwijl die band al jaren niks meer voorstelt, zowel live als op plaat. Maar hun aanwezigheid zou er wel voor zorgen dat Slayer en Megadeth minder speeltijd krijgen (en dat er een hoop publiek rondloopt voor wie The Black Album het enige metalgerelateerde album in hun muziekverzameling is). En Anthrax zonder Belladonna en Spitz heeft op zo'n tour al helemaal niets te zoeken.

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » za sep 05, 2009 11:26 am

Gilbert schreef:En Anthrax zonder Belladonna en Spitz heeft op zo'n tour al helemaal niets te zoeken.
Dat dus.

Overigens vind ik het wel weer grappig dat King Machine Head prefereert boven Anthrax - goeie boodschap naar Benante en Ian dat ze niet zomaar wegkomen met hun gestoei.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
r1Co
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 4:13 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Bericht door r1Co » zo sep 06, 2009 1:10 pm

en gelijk heeft ie

Gebruikersavatar
metallicattim
Berichten: 300
Lid geworden op: do jun 10, 2004 5:37 pm
Locatie: Kerkrade
Contacteer:

Bericht door metallicattim » zo sep 06, 2009 1:35 pm

Geef mij ook maar MH boven Anhtrax hoor. MH vind ik toch echt meer bij de big 4 horen! Ze hebben veel meer bereikt imo.
I've lost
all my beliefs
to a world
of hypocrisy

metaljur
Berichten: 1115
Lid geworden op: zo jun 21, 2009 2:37 pm

Bericht door metaljur » zo sep 06, 2009 1:45 pm

Al zou een COB of dan ook gelijk maar iced earth ook niet mis zijn bij deze tour.

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » zo sep 06, 2009 1:57 pm

Die hebben al helemaal niks met de Big Four te maken, Bij MH zie ik er nog wel iets in.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » zo sep 06, 2009 2:33 pm

Nee, Machine Head is nooit een old-school thrash metal band geweest en hoort juist tot de lichting die op kwam zetten nadat de thrash metal scene in verval raakte. Ik vind Machine Head daarom juist een rare suggestie van Kerry King. Daarbij was Anthrax op hun hoogtepunt volgens mij ook heel wat populairder dan Machine Head ooit is geweest. Maar Anthrax heeft met John Bush nooit een echt thrash album gemaakt, en zou wat mij betreft daarom met hem als zanger evenmin in een "the big four of thrash metal" tour passen.

Dan zou ik eerder een Exodus (bij voorkeur met Steve "Zetro" Souza), Overkill of Testament als support-act kiezen. Al is het allemaal puur hypothetisch, want ik geloof nooit dat Metallica, Megadeth en Slayer samen op toernee gaan. Megadeth en Slayer samen is al opzienbarend, maar nog net mogelijk doordat ze afspreken om en om als headliner te fungeren. Ik geloof echter niet dat Dave Mustaine of Tom Araya ooit een positie als voorprogramma van Metallica zou accepteren.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma sep 07, 2009 12:01 am

Commercieel gezien is Machine Head natuurlijk wel interessant, dus in dat licht is het wel logisch dat hij die band noemt.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma sep 07, 2009 12:28 am

Of gewoon de oorspronkelijke Clash of the Titans line-up, en dan doel ik op de line-up mét Death Angel. Of een package met daarin Heathen, Toxik, Forbidden, Death Angel en Exodus. Ach ja, dromen. Het mooiste zou zijn om dan ook maar gelijk Dark Angel uit de mottenballen te halen.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Bericht door lampje » ma sep 07, 2009 1:35 am

Dromen mag......zucht.....

Gebruikersavatar
sal
Berichten: 3535
Lid geworden op: di feb 19, 2008 1:18 pm
Locatie: Goes, da's in Zeeland.
Contacteer:

Bericht door sal » ma sep 07, 2009 10:11 am

metaljur schreef:Al zou een COB of dan ook gelijk maar iced earth ook niet mis zijn bij deze tour.
dubbelpost.
Laatst gewijzigd door sal op ma sep 07, 2009 10:14 am, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]


[size=67]Buma in me zak.[/size]

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22173
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma sep 07, 2009 10:12 am

Ik begreep het direct. Of je bent dom of je zit gigantisch te jokken, Sallieballie.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
sal
Berichten: 3535
Lid geworden op: di feb 19, 2008 1:18 pm
Locatie: Goes, da's in Zeeland.
Contacteer:

Bericht door sal » ma sep 07, 2009 10:13 am

metaljur schreef:Al zou een COB of dan ook gelijk maar iced earth ook niet mis zijn bij deze tour.
Vijf keer, toen begreep ik het.

EDIT: Oja, ontopic.
't Zou natuurlijk wel hartstikke gaaf zijn maar waarschijnlijk onbetaalbaar.
Best jammer eigenlijk, ik durf te wedden dat 't zonder Metallica al een stuk minder zou kosten, maar goed...
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]


[size=67]Buma in me zak.[/size]

Gebruikersavatar
sal
Berichten: 3535
Lid geworden op: di feb 19, 2008 1:18 pm
Locatie: Goes, da's in Zeeland.
Contacteer:

Bericht door sal » ma sep 07, 2009 10:14 am

KoenM schreef:Ik begreep het direct. Of je bent dom of je zit gigantisch te jokken, Sallieballie.
Sorry Koen, dat ik niet op kan tegen jouw uitzonderlijke genialiteit.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]


[size=67]Buma in me zak.[/size]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma sep 07, 2009 11:50 am

metallicattim schreef:Geef mij ook maar MH boven Anhtrax hoor. MH vind ik toch echt meer bij de big 4 horen! Ze hebben veel meer bereikt imo.
Laat me raden, jij bent niet boven de 25....
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma sep 07, 2009 11:51 am

Leuk initiatief, maar dit zal veel te duur worden.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8418
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » ma sep 07, 2009 6:20 pm

enforcer schreef:[..]
Laat me raden, jij bent niet boven de 25....
ik wel, en ik zie ook 10x liever MH.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma sep 07, 2009 6:25 pm

ik niet en ik zie toch echt liever Anthrax, mét Joey Belladonna, ook al vind ik die albums niet al te bijzonder. Nog beter zou het zijn om Turbin weer terug te halen en het debuutalbum helemaal live te spelen. Die soloplaat van Turbin was immers ook zeker niet mis, dus zingen kan die gast zeker nog wel.

Machine Head is standaard op de automatische piloot. Geen greintje enthousiasme en altijd maar weer die strakke routine. Daarnaast hoort die band gewoon niet thuis tussen de jaren 80 grootheden.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma sep 07, 2009 6:53 pm

Hmm ik weet het niet. Ik denk dat het commercieel interessant is om Machine Head er tussen te zetten. Anthrax zit met het probleem van de zanger.

Maar verder zie ik deze tour ook niet doorgaan vanwege de ego's uit de verschillende bands. Want wie word er headliner, wie speelt daaronder etc?

Verder hoeft het van mij niet, Metallica en Slayer kunnen mij gestolen worden. Megadeth wil ik wel zien en Antrhax alleen als Joey er bij zit.

metaljur
Berichten: 1115
Lid geworden op: zo jun 21, 2009 2:37 pm

Bericht door metaljur » ma sep 07, 2009 7:06 pm

We zien het wel hoe het loopt.

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Bericht door Bleek No. 1 » ma sep 07, 2009 7:35 pm

Too good (and too expensive) to be true.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
RoyACDC
Berichten: 29
Lid geworden op: do dec 25, 2008 10:46 am
Locatie: Doornspijk

Bericht door RoyACDC » di sep 08, 2009 5:10 pm

juist
Laatst gewijzigd door RoyACDC op di sep 08, 2009 5:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
RoyACDC
Berichten: 29
Lid geworden op: do dec 25, 2008 10:46 am
Locatie: Doornspijk

Bericht door RoyACDC » di sep 08, 2009 5:10 pm

Alsjeblieft niet zeg!

tuurlijk het affice is leuk, super zelfs!
Maar met metallica als hoofdprogramma wil ik er niet eens aan denken wat voor geluid slayer, megadeth en anthrax mee krijgen......

Zonder metallica ben ik al dik tevreden.....doe er voor de gein anders even Testament bij \m/

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » di sep 08, 2009 6:01 pm

Ian also commented on the rumor that stemmed from a recent interview SLAYER guitarist Kerry King gave to U.K.'s Metal Hammer magazine in which King stated has heard through the grapevine that METALLICA drummer Lars Ulrich is plotting a tour that would include METALLICA, MEGADETH, SLAYER and ANTHRAX. Scott said, "There's this big rumor that we're gonna do METALLICA, ANTHRAX, SLAYER and MEGADETH next summer in Europe, and this is supposedly coming from the METALLICA camp. So whether it's true or not, I'm really excited about it, and I'll say right now that we will absolutely do it. So we're in.


Gesprek met Scott Ian.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di sep 08, 2009 7:16 pm

Turbin terughalen dan
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di sep 08, 2009 7:26 pm

Neil Turbin, de Paul Di'Anno van de amerikaanse thrash.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4071
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » di sep 08, 2009 7:48 pm

Jeroen schreef:Machine Head is standaard op de automatische piloot. Geen greintje enthousiasme en altijd maar weer die strakke routine.
Hoe kom je dáár nou bij? Robb loopt altijd over van het enthousiasme, bij het overdrevene af zelfs.
Jeroen schreef:Daarnaast hoort die band gewoon niet thuis tussen de jaren 80 grootheden.
Dat is dan wel weer zo.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » di sep 08, 2009 7:52 pm

alicecooper schreef:Ian also commented on the rumor that stemmed from a recent interview SLAYER guitarist Kerry King gave to U.K.'s Metal Hammer magazine in which King stated has heard through the grapevine that METALLICA drummer Lars Ulrich is plotting a tour that would include METALLICA, MEGADETH, SLAYER and ANTHRAX. Scott said, "There's this big rumor that we're gonna do METALLICA, ANTHRAX, SLAYER and MEGADETH next summer in Europe, and this is supposedly coming from the METALLICA camp. So whether it's true or not, I'm really excited about it, and I'll say right now that we will absolutely do it. So we're in.


Gesprek met Scott Ian.
Natuurlijk zegt Ian dat - hij zou wel een regelrechte dwaas zijn om er nee tegen te zeggen. Moet'ie echter eerst iemand zo gek genoeg krijgen dat'ie voor hun achter de microfoon stapt - naar 't schijnt willen ze Bush proberen terug te halen, maar Bush zou wel een enorme slappe zak aardappelen zijn als'ie zich daartoe laat verleiden.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » di sep 08, 2009 7:58 pm

ze trekken de portomonee maar open dan ;)

zoals al eerder genoemd hier...anthrax zonder belladonna en spitz is voor mij de moeite niet....en al helemaal niet als ik denk (als het waar is tenminste) aan wat het zou kosten qua kaartje....
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » di sep 08, 2009 9:07 pm

Cranial schreef: zoals al eerder genoemd hier...anthrax zonder belladonna en spitz is voor mij de moeite niet..
Precies!!

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » di sep 08, 2009 9:37 pm

alicecooper schreef:[..]


Precies!!
waardere woorden zijn nog niet gesproken ;)
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8418
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » di sep 08, 2009 9:40 pm

Jeroen schreef: Machine Head is standaard op de automatische piloot. Geen greintje enthousiasme en altijd maar weer die strakke routine. Daarnaast hoort die band gewoon niet thuis tussen de jaren 80 grootheden.
Machine Head en automatische piloot??? Gast, je bedoelt Slayer volgens mij :wink:. DAT is nou automatische piloot. En Megadeth is zelfs veel meer autopilot dan Machine Head. Als er iemand veel contact met het publiek zoekt en altijd enthousiast is is het Flynn wel. Zoveel lol als ik ze op Wacken heb zien hebben, heb ik bij die andere bands zelden gezien.

Ik ben het eens dat MH er qua sound en era niet echt tussen past op de bill. Maar na Anthrax op Graspop gezien te hebben, dan is voor mij de keus snel gemaakt.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di sep 08, 2009 9:58 pm

Ik vind Machine Head geen zak aan, ook live niet. Het is altijd zo 'gemaakt' bij die gasten. Maar goed, ik ga toch voor het voornaamste argument dat ik ze er niet tussen vind passen, omdat het toch vooral de oude bands zijn. Dan liever Death Angel, Exodus of Testament. Maar goed, dat zal commercieel wel weer niet interessant zijn.

Turbin de Paul Di'Anno van de Amerikaanse thrash? Ik kan me niet herinneren dat hij nog geprobeerd heeft mee te liften met het succes van Anthrax. Daarnaast vind ik em als zanger stukken gaver dan de latere Anthrax zangers. Die soloplaat zegt genoeg wat dat betreft, vet gezongen. Gewoon voor deze tour die gast terughalen en het hele debuut spelen, niets meer, niets minder. Dieper kunnen die gasten van Anthrax na de afgelopen debacles toch niet meer zinken, dus gewoon terugkeren naar het begin. Maar goed, zoals gezegd, dromen..
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » di sep 08, 2009 10:03 pm

Mocht dit hele circus uberhaupt doorgaan kun je er donder op zeggen dat het weer zo'n gigantisch Mojo-evenement wordt met bijbehorende prijzen en daar zit ik niet echt op te wachten.

Laat Megadeth nou maar gewoon een leuke clubtour doen en Anthrax datzelfde met Belladonna. Die andere 2 heb ik al zo achterlijk vaak gezien en kom ik hoe dan ook vast nog wel een paar keer tegen de komende jaren.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di sep 08, 2009 10:06 pm

Dat is waar.

Damn, wat is dat allemaal hard gegaan eigenlijk. Toen ik nog in de Metalzone werkte hing daar een poster van een Metallica optreden, in Oldenzaal!! (of all places), vlak nadat Kill 'em all uitkwam. Vijf gulden entree of iets dergelijks. Dat waren nog eens tijden, jammer dat ik dat niet heb meegemaakt, nu zijn we overgeleverd aan de geldverslindende wezels. Prachtig was wel dat sommige figuren na het zien van die poster (en niet naar het jaartal kijkend) kwamen vragen of er nog kaarten konden worden gekocht voor dat optreden :' )
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Beastie Meijer
Berichten: 940
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:27 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Beastie Meijer » za sep 12, 2009 2:06 pm

Check http://teletekst.nos.nl/ pagina 372 en dan bladnr 4/7.

Het staat er toch echt!
einde bericht

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » za sep 12, 2009 2:21 pm

nou, teletekst heeft geen andere bron dan wat hierboven al staat.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Beastie Meijer
Berichten: 940
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:27 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Beastie Meijer » ma sep 14, 2009 9:26 pm

Took schreef:nou, teletekst heeft geen andere bron dan wat hierboven al staat.
Eens, maar pagina 372 is meestal erg betrouwbaar!
einde bericht

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » ma sep 14, 2009 9:59 pm

Is dat dat bericht dat Slayer naar 013 komt ?
Staat inmiddels ook op 013-site:

http://www.013.nl/event/3017_slayer
http://www.013.nl/event/3018_slayer
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Plaats reactie