stonden ze toen op het 4e podium te spelen, waar verder niemand van wist dat ze er waren?dako schreef:Waar zag je ze?
Op Waldrock 2007 waren ze fokking goed ebzig.

Ik drukte eerst op End en las dit van onderaf... ik schrok wel een beetje voor je, aangezien ik de quote nog niet gelezen had. Dacht even dat het over jou ging.defenderofsteel schreef:[..]
He kut me vriendin moet er een kleine parasiet uit duwen en nu kan ik niet naar slayer.
Haha! Wat een toeval, ook wij verwachten dan een kindje.Agent schreef:De tour is officieel uitgesteld. De nieuwe data zijn al wel vastgesteld, namelijk 15 en 16 maart. Dan is net de bevalling van mijn vriendin uitgerekend.
En wij ook(9 maart is de datum) ging toch niet naar Slayer dus hier geen stres.Rubicon schreef:[..]
Haha! Wat een toeval, ook wij verwachten dan een kindje.![]()
![]()
![]()
Mijn Slayer kaarten kunnen zodoende weg. Maar daar heb ik wel liefhebbers voor. Slayer heb ik inmiddels al 380 keer gezien dus wat dat betreft maakt het me niet zoveel uit.
En ach...een baby krijst ook lekker hoor...![]()
Het staat nu wel op de site van de 013 hoor:John Lydon schreef:Da's nogal kut ja... Maar 013 is (volgens hun site)nog steeds overtuigd dat het allemaal wel gewoon door gaat. Mogen wel eens wakker worden dus. Nou ja,15 en 16 maart is ook op maandag en dinsdag dus we schieten er niet veel mee op.
Klopt want als ik het allemaal goed gelezen heb, zullen er vier baby's worden geboren, alleen al genoemd in deze topic, begin maart. Ziggo zou wel eens de bron kunnen zijn, want ja, het liefst kijk ik tv, maar als dat ding niet werkt dan moet ik wel...Woutjinho schreef:2 baby's die rond dezelfde tijd geboren zullen worden wil ik niet een baby-boom noemen
en stroomuitval is passe. tegenwoordig is dat als de kabeltv of internet het niet meer doet.
en ik verwacht een baby boom sinds ziggo in de regio in opkomst is
jij denkt dat Araya voor z'n lol onder het mes gaat?metaljur schreef:GVD EY dit kan je echt niet maken naar je fans.
aaaah gossie.Ga dan gelijk met pensioen jezus zeg.
Kan ik mn 2 vrije dagen alweer verzetten.
En jah dit is wel beter idd dat ze het nu laten weten.Took schreef:[..]
aaaah gossie.
Weet je, ik bel Kerry wel even op, en zeg dat jij zonodig Slayer moet zien want je hebt al dagen vrij genomen. Jammer dan dat Araya wellicht in helse pijn op het podium staat en amper nog kan optreden.
Oftewel: zeik niet zo, dit zijn tenminste goeie redenen om een concert af te blazen. Een kater van de avond ervoor is dat niet, zoals bij sommige bands wel 's voorkomt.
inderdaad, alsof Tom Araya dit voor z'n lol doet....Took schreef:[..]
aaaah gossie.
Weet je, ik bel Kerry wel even op, en zeg dat jij zonodig Slayer moet zien want je hebt al dagen vrij genomen. Jammer dan dat Araya wellicht in helse pijn op het podium staat en amper nog kan optreden.
Oftewel: zeik niet zo, dit zijn tenminste goeie redenen om een concert af te blazen. Een kater van de avond ervoor is dat niet, zoals bij sommige bands wel 's voorkomt.
Helemaal mee eens.. Vrije dagen kunnen geannuleerd worden. Zonder pijnlijke rug van de zanger worden concerten over het algemeen een stuk beter om aan te horen.dako schreef:Wat een kutleven hebben jullie toch. Je rug zo aan gort dat er een operatie nodig is stelt natuurlijk niks voor in vergelijking met jullie o zo fokking belangrijke vrij dagen.
Hahah zeg het ze, zeg het zeCranial schreef:teneerste is het gewoon strontvervelend als er iets geannuleerd word om wat voor reden dan ook, ten tweede is het smerig moeilijk voor mij om vrije dagen te krijgen ! laat staan twee.... dus moet maar weer zien hoe ik dit ga regelen...
trouwens als jullie serieus denken dat ik vind dat mijn vrije dagen boven iemand's gezondheid gaan,dan ben je zoiezo al een domme mongool !
krijg dan meteen terug onder de steen waar je onderuit gekropen bent zeg....