German Metal Meeting Part 3

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Ludy
Berichten: 125
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 9:27 am
Locatie: maastricht
Contacteer:

German Metal Meeting Part 3

Bericht door Ludy » wo nov 18, 2009 7:56 pm

Voor de derde keer zal er de German Metal Meeting gaan plaatsvinden in The Rock Temple in Kerkrade.
destruction zal het geheel afsluiten, verder zullen Powerwolf en Herman Frank (ex Accept, Helloween) aanwezig . 1 band komt er nog bij.

Aanvang is 18.30uur, entree in de vvk € 17,-

meer info: www.therocktemple.nl

Ludy
Berichten: 125
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 9:27 am
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door Ludy » wo nov 18, 2009 7:58 pm

Even vergeten :oops: Alles zal op zaterdag 30 januari 2010 plaatsvinden.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » wo nov 18, 2009 8:05 pm

Herman Frank ex-Helloween? Ik dacht het niet.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Ludy
Berichten: 125
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 9:27 am
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door Ludy » wo nov 18, 2009 8:09 pm

Ik bedoelde er natuurlijk mee te zeggen dat er o.a in zijn band ex Helloween zit. :wink:

Herman Frank: Guitar (ACCEPT/VICTORY)
Jiotis Parcharidis: Vocals (VICTORY)
Peter Pichl: Bass (RUNNING WILD)
Stefan Schwarzmann: (ACCEPT/ex HELLOWEEN/KROKUS)

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6792
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » do nov 19, 2009 4:53 pm

Destruction? Gaaf!

Ludy
Berichten: 125
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 9:27 am
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door Ludy » wo dec 02, 2009 1:49 pm

Als laatste is Dark Age toegevoegd aan de line - up.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » wo dec 02, 2009 2:48 pm

Dit moet wel een heel vet avondje worden. Wel balen dat 't op dezelfde dag valt als de Retribution show in Echt, twee gave thrash concerten tegelijk.

mokka
Berichten: 126
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 12:08 am

Bericht door mokka » zo jan 31, 2010 9:51 pm

Destruction was matig, heb ze wel eens (vaak) beter gezien!
helaas wel HErman Frank gemist:(
heeft ie veel Accept nummers gespeeld?

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » ma feb 01, 2010 3:14 pm

Dark Age is iets te modern voor mijn smaak, maar het was wel strak. Ik geef ze 't voordeel van de twijfel.
Ben nooit zo'n Accept fan geweest, maar Herman Frank was heel goed te pruimen. Waarschijnlijk was ik de enige die de nummers van de laatste plaat de beste in de set vond.
Powerwolf heeft wel een eigen geluid en dat komt een band altijd wel ten goede. Ze startten ook sterk, maar na een tijdje ging 't wel wat vervelen. Grappig ook dat de zanger Duits sprak omdat z'n Engels volgens hem te slecht is, maar als ik hoor hoe belabberd z'n Duits is kan ik me dat haast niet voorstellen.
Destruction heb ik altijd een van de betere live-bands gevonden, maar om de een of andere reden (nieuwe drummer?) kwam dat er deze keer niet helemaal uit. Niet dat het slecht was, maar ze zijn in betere doen geweest. Eens af en toe een verrassinkje in de set zou ook geen kwaad kunnen, de laatste 5 keer dat ik ze zag was de set volgens mij identiek.

Gebruikersavatar
powertieke
Berichten: 76
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 1:40 am
Locatie: Berg aan de Maas
Contacteer:

Bericht door powertieke » ma feb 01, 2010 6:52 pm

MetalTuupLimburg schreef:Dark Age is iets te modern voor mijn smaak, maar het was wel strak. Ik geef ze 't voordeel van de twijfel.
Ben nooit zo'n Accept fan geweest, maar Herman Frank was heel goed te pruimen. Waarschijnlijk was ik de enige die de nummers van de laatste plaat de beste in de set vond.
Powerwolf heeft wel een eigen geluid en dat komt een band altijd wel ten goede. Ze startten ook sterk, maar na een tijdje ging 't wel wat vervelen. Grappig ook dat de zanger Duits sprak omdat z'n Engels volgens hem te slecht is, maar als ik hoor hoe belabberd z'n Duits is kan ik me dat haast niet voorstellen.
Destruction heb ik altijd een van de betere live-bands gevonden, maar om de een of andere reden (nieuwe drummer?) kwam dat er deze keer niet helemaal uit. Niet dat het slecht was, maar ze zijn in betere doen geweest. Eens af en toe een verrassinkje in de set zou ook geen kwaad kunnen, de laatste 5 keer dat ik ze zag was de set volgens mij identiek.
Toch maar niet meer naar Echt geknald na Destruction? Was met de sneeuw toch niet zo verstandig geweest :)
Je moeder is best een leuk mens.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » ma feb 01, 2010 7:05 pm

powertieke schreef:[..]


Toch maar niet meer naar Echt geknald na Destruction? Was met de sneeuw toch niet zo verstandig geweest :)
Nee inderdaad, Rim SMS'te me vlak voordat Destruction klaar was dat jullie begonnen waren. Op de snelweg richting Valkenburg ging 't maar 30 km/u, dus Echt was helaas niet meer haalbaar.
Dus... jullie doen die show maar gewoon een keer over :wink:

Plaats reactie