Vreid + Slechtvalk + Kadavrik, 29-04-2010 @ W2 Den Bosch
- alicecooper
Vreid + Slechtvalk + Kadavrik, 29-04-2010 @ W2 Den Bosch
Entree € 13.00
TicketsKaartverkoop start binnenkort.
TicketsKaartverkoop start binnenkort.
- Krimhild
- Altijd welkom
Re: Vreid + Slechtvalk + Kadavrik, 29-04-2010 @ W2 Den Bosch
Aanwezig!~!!
Fijne zaal ook. Dit dreigt goud te worden
Mediteren kun je leren!
dreigt... dit wordt gewoon goud!Krimhild schreef:Aanwezig!~!!
dalijk maar 'ns richting den bosch, heb er zin in!
Fantastisch concert van Vreid. Misschien zelfs wel legendarisch omdat het een bijzonder eerbetoon was aan hun overleden maat en broer.
Ik heb Slechtvalk nog nooit live gezien, was het nog wat?
Slechtvalk kon mijn aandacht er niet bijhouden, misschien had dat ook te maken met het vrij slechte geluid en ik de nummers niet kende waardoor het vooral bij de snelle stukken een behoorlijke brei werd.
Vreid speelde goed, maar ook een matig geluid, totdat we op het idee kwamen om ipv achter in de zaal aan de bar te hangen wat verder naar voren te gaan staan, wat een behoorlijk verschil in het geluid bleek te zijn. Legendarisch zoals Metall zegt vond ik het absoluut niet, maar toch erg genoten van de windir nummers die gespeeld werden, al had ik meer windir nummers verwacht. Als ik het me goed herinner werden er maar 3 nummers van windir gespeeld.
Al met al een mooie avond.
Vreid speelde goed, maar ook een matig geluid, totdat we op het idee kwamen om ipv achter in de zaal aan de bar te hangen wat verder naar voren te gaan staan, wat een behoorlijk verschil in het geluid bleek te zijn. Legendarisch zoals Metall zegt vond ik het absoluut niet, maar toch erg genoten van de windir nummers die gespeeld werden, al had ik meer windir nummers verwacht. Als ik het me goed herinner werden er maar 3 nummers van windir gespeeld.
Al met al een mooie avond.
Vorige week nog een slechtvalk in de tuin gehad: ragde bijna een duif uit de boom 

http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal
NIBDEM:
Voor de mannen van Vreid zelf en voor die gruwelijk brede broer annex gastzanger was het een emotioneel beladen concert. Dat zag je na afloop in hun ogen.Legendarisch zoals Metall zegt vond ik het absoluut niet, maar toch erg genoten van de windir nummers die gespeeld werden, al had ik meer windir nummers verwacht. Als ik het me goed herinner werden er maar 3 nummers van windir gespeeld.