Burzum

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
ea teasse
Berichten: 853
Lid geworden op: za mei 09, 2009 9:46 am
Locatie: Haacht

Re: Burzum

Bericht door ea teasse » vr mar 19, 2010 12:32 pm

Ja, maar een re-release is vaak geremastered heeft totaal de spirit en sfeer niet meer van het origineel. Kijk bijvoorbeeld naar Gehenna - First spell: De eerste druk is fantastisch, de reprint klinkt nergens naar omdat alle ruwe kantje er af geschuurd zijn, zit totáál geen sfeer meer in. En dat is heel vaak zo. Ook Bij rotting Christ bijvoorbeeld. De eerste persingen klinken vele malen beter. Bij de herdruk is de sfeer er uitgehaald door het geklungel met een computer en zo wordt de spirit van de plaat met de grond gelijk gemaakt. Dat vind ik veel erger dan veel geld vragen/geven voor een originele print.

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Re: Burzum

Bericht door Blutengel » vr mar 19, 2010 1:01 pm

re-prints zuigen!
Al dat "mooie opgepoetse" van die geremasterde opnames. Black metal moet niet gelikt klinken. Ik heb die Gehenna bijv. op LP en heb die met de remaster op cd vergeleken. Wat een makke vertoning is die opname in vergelijk met de ruwe donkere originele.

En wat betreft de hoge prijzen: Een product is iets waard wat een gek ervoor geeft. Ik geef graag geld uit aan originele producten. Als iemand daar veel geld voor wil hebben en ik kan dat op dat moment kopen, zal ik daar niet over twijfelen. Voor mij is het dat op dat moment waard. Ik denk dat daar een stuk meer passie in zit.

Of ik ben gek, dat kan ook

Gebruikersavatar
kriegsnebel
Berichten: 391
Lid geworden op: vr okt 31, 2008 9:01 am
Locatie: Den Haag

Re: Burzum

Bericht door kriegsnebel » vr mar 19, 2010 2:42 pm

IK vind de nieuwe burzum een fijn album.
Maar niet om het album elke dag te draaien.
Bier en metal

ea teasse
Berichten: 853
Lid geworden op: za mei 09, 2009 9:46 am
Locatie: Haacht

Re: Burzum

Bericht door ea teasse » vr mar 19, 2010 3:11 pm

Blutengel schreef:re-prints zuigen!
Al dat "mooie opgepoetse" van die geremasterde opnames. Black metal moet niet gelikt klinken. Ik heb die Gehenna bijv. op LP en heb die met de remaster op cd vergeleken. Wat een makke vertoning is die opname in vergelijk met de ruwe donkere originele.

En wat betreft de hoge prijzen: Een product is iets waard wat een gek ervoor geeft. Ik geef graag geld uit aan originele producten. Als iemand daar veel geld voor wil hebben en ik kan dat op dat moment kopen, zal ik daar niet over twijfelen. Voor mij is het dat op dat moment waard. Ik denk dat daar een stuk meer passie in zit.

Of ik ben gek, dat kan ook

Dat voel ik ook zo aan. Een CD / LP van een band moeten hebben, ongeacht wat die kost. Weken op ebay zoeken, het hele internet afschuimen, 5 keer de reprint tegenkomen en toch wachten tot je na 3 maanden eindelijk de first press tegen komt en die op de voet volgt op ebay terwijl tijdens de laatste 10 minuten van de veiling het angstzweet in je bilnaad staat om dan euforisch rond te springen als je hem te pakken hebt. Als dat geen passie is...

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door Nielsch » vr mar 19, 2010 5:22 pm

ea teasse schreef:
Blutengel schreef:re-prints zuigen!
Al dat "mooie opgepoetse" van die geremasterde opnames. Black metal moet niet gelikt klinken. Ik heb die Gehenna bijv. op LP en heb die met de remaster op cd vergeleken. Wat een makke vertoning is die opname in vergelijk met de ruwe donkere originele.

En wat betreft de hoge prijzen: Een product is iets waard wat een gek ervoor geeft. Ik geef graag geld uit aan originele producten. Als iemand daar veel geld voor wil hebben en ik kan dat op dat moment kopen, zal ik daar niet over twijfelen. Voor mij is het dat op dat moment waard. Ik denk dat daar een stuk meer passie in zit.

Of ik ben gek, dat kan ook

Dat voel ik ook zo aan. Een CD / LP van een band moeten hebben, ongeacht wat die kost. Weken op ebay zoeken, het hele internet afschuimen, 5 keer de reprint tegenkomen en toch wachten tot je na 3 maanden eindelijk de first press tegen komt en die op de voet volgt op ebay terwijl tijdens de laatste 10 minuten van de veiling het angstzweet in je bilnaad staat om dan euforisch rond te springen als je hem te pakken hebt. Als dat geen passie is...
*zeikmodus* eBay is natuurlijk niet echt underground heh ;) .
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door XnegativeX » zo mar 28, 2010 2:19 pm

Ik heb bewust even gewacht met mijn reactie in dit topic. Eerst wilde ik de cd even meerdere malen goed luisteren.

Hoewel ik enorm uitkeek naar Belus had ik geen hoge verwachtingen. Want laten we eerlijk zijn, hoe goed kon dit nou worden? Intussen ben ik tig luister beurten verder en kan ik blij verrast zeggen dat ik er naast zat. Wat is dit een vre-se-lijk goed album geworden zeg!

De heer Vikernes zet hier, wat mij betreft, dik 80% van de black metal scene voor aap. "Kijk jochies, zo moet dat nou."

In de eerste instantie moest ik, net als bijna iedereen hier, erg wennen aan de minder extreme vocalen. Maar dat heeft niet lang geduurd. Toen de sfeer van het album me eenmaal raakte was ik verkocht.

Het grappige is dat veel van de Burzum volgelingen vaak de depressieve/suicidale kant op gaan. En hoewel Belus ontegenzeggelijk melancholisch klinkt straalt hier juist een enorme dosis kracht en zelfvertrouwen van af. Hier is iemand bezig die donders goed weet wat hij wil en wat hij doet. Iets wat beter bij black metal past dan dat suicidale gejammer als je het mij vraagt.

Ik las hier en daar ook reacties van mensen die niet zo blij waren met de meer up-tempo nummers. Maar ook die vind ik prachtig. Het past gewoon perfect en het geeft het album ook meer afwisseling. Alleen maar langzame nummers was misschien saai geworden.

Nee, ik kan niet anders dan mijn petje afnemen voor Varg. Dit album is zonder enige twijfel jaarlijst materiaal. En een betere opvolger voor Filosofem had ik me niet kunnen wensen. (Ik vind hem stiekem zelfs beter)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door Edwynn » ma mar 29, 2010 7:03 am

Het duurde even maar het kwartje is hier ook wel gevallen. In eerste instantie kwam ik niet verder dan aardig, maar nauwelijks van toevoegende waarde t.o.v. Hvis Lyset Tar Oss en Filosofem. Uiteindelijk hebben de machtige riffs toch een zeer verslavende werking. De minder extreme vallen dan ineens ook op hun plaats. Vooral het lange Glemselens Elv is weergaloos.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Burzum

Bericht door EricMaiden » ma mar 29, 2010 10:22 pm

Zo, Belus ligt sinds vandaag ook in mijn cd collectie :P

Gebruikersavatar
Zagato
Berichten: 3699
Lid geworden op: do mar 31, 2005 12:29 pm

Re: Burzum

Bericht door Zagato » do apr 01, 2010 6:52 pm

Belus heeft mij nog niet helemaal te pakken. Ik moet daarbij wel zeggen dat ik het album pas een keer of 3 a 4 heb geluisterd.
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Tyven
Berichten: 137
Lid geworden op: di mar 23, 2010 11:05 am
Locatie: Doetinchem

Re: Burzum

Bericht door Tyven » do apr 01, 2010 8:50 pm

XnegativeX schreef:
Hoewel ik enorm uitkeek naar Belus had ik geen hoge verwachtingen. Want laten we eerlijk zijn, hoe goed kon dit nou worden? Intussen ben ik tig luister beurten verder en kan ik blij verrast zeggen dat ik er naast zat. Wat is dit een vre-se-lijk goed album geworden zeg!
Ben ik helemaal met je eens. Had eerlijk gezegd eerst niet veel van het nieuwe album verwacht, maar thumbs up voor Varg, ben echt weg van Belus. Ontzettend sterk en sfeervol album. Zou mooi zijn als hij met een volgend album op deze manier door zou kunnen gaan :)
"Bazinga!"

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door Nielsch » za apr 03, 2010 1:14 am

Absoluut. Hij zou doorgaan tot dat hij een 'perfect' album zou hebben gemaakt. Hopelijk krijgen we nog een stuk of drie nét geen perfecte albums :P .
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Burzum

Bericht door EricMaiden » za apr 03, 2010 1:21 am

Ben echt helemaal verslaafd aan Belus.. Varg heeft echt z'n best gedaan!

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18563
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re:

Bericht door Krimhild » wo apr 14, 2010 8:30 am

Nielsch schreef: Een absolute uitschieter op dit album is wat mij betreft het derde nummer 'Glemselens Elv'. Dit elf minuten durende nummer is buitengewoon sfeervol en spreekt mij van alle nummers op het album het meest aan .
Helemaal mee eens!

Totaal niet verwacht dat het album me uberhaupt enigszins zou gaan boeien, maar hij is echt goud! Hij is inderdaad niet echt aggressief maar dat maakt juist dat ik hem de hele dag door kan luisteren ^^ Zoals de kok in het restaurant zei (of Dako's moer gister): Niet verwacht, toch gekomen!

Trouwens, op metal-archives stond dit plaatje:
Afbeelding
=')
Laatst gewijzigd door Krimhild op wo apr 14, 2010 5:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4461
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Re: Burzum

Bericht door paradigm shift » wo apr 14, 2010 12:56 pm

De eerste paar keer deed Belus me niet veel, maar om een of andere reden bleef ik het album wel steeds draaien. Kwartje is gevallen inmiddels, geweldige plaat. Burzum's beste tot nu toe. Sowieso beter dan die supercheesy synth platen, maar ook Filosofem wordt wat mij betreft van de troon gestoten.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Burzum

Bericht door ketter » wo apr 14, 2010 1:49 pm

Zover zou ik niet willen gaan. Goed album / jaarlijst materiaal, maar het ouder (metal) werk vond ik toch nog net wat beter.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4461
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Re: Burzum

Bericht door paradigm shift » wo apr 14, 2010 2:12 pm

Wat me bevalt aan Belus is naast het materiaal vooral de productie. Perfect voor dit soort muziek, droog, basic zonder lo-fi te zijn, perfect evenwicht tussen gelikt en een stofzuiger zeg maar.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
rensiemetal
Berichten: 5
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 7:16 pm
Locatie: Dronten
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door rensiemetal » vr apr 23, 2010 9:02 pm

Nieuwe album is niet verkeerd!
Geniet zonder mate

Gebruikersavatar
King of Beer
Berichten: 923
Lid geworden op: di apr 14, 2009 9:46 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door King of Beer » vr apr 23, 2010 10:06 pm

Het nieuwe album heb ik vanmiddag voor het eerst geluisterd en weet me niet te overtuigen tot nu toe.
Ik zal het de komende tijd wat meer luisterbeurten geven en wellicht zal het album dan groeien.
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Re: Burzum

Bericht door Blutengel » vr apr 23, 2010 11:04 pm

King of Beer schreef:Het nieuwe album heb ik vanmiddag voor het eerst geluisterd en weet me niet te overtuigen tot nu toe.
Ik zal het de komende tijd wat meer luisterbeurten geven en wellicht zal het album dan groeien.
2/3 keer luisteren en je bent verkocht

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door Jeroen » zo apr 25, 2010 12:01 am

Welja, zoveel valt er niet te bevatten toch?
Het is niet dat hij veel doet of ingewikkelde nummers heeft gemaakt. Ik vind het vrij hapklaar allemaal. Het is simpel, maar erg effectief. Misschien dat er nog iets meer riffs in sommige nummers hadden mogen worden gebruikt, maar dat is een klein puntje.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door Satyr » do jan 13, 2011 3:34 pm

7 maart alweer een nieuwe cd, dat gaat goed zo. Heb ik alvast de nummer 1 voor de jaarlijst beschikbaar.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door sanguis » do jan 13, 2011 8:14 pm

ik las het net ook al in het black metal topic. Hij zit in ieder geval niet stil sinds ie weer op vrije voeten is. Ik ben stiekem wel benieuwd naar deze snelle opvolger van Belus, want dat album wist mij tegen de verwachting in erg te verrassen.

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Burzum

Bericht door ketter » do jan 13, 2011 8:46 pm

Mooi!!

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door Satyr » ma jan 17, 2011 12:37 pm


Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Burzum

Bericht door Seventh King of Edom » ma jan 17, 2011 1:44 pm

sanguis schreef:Ik ben stiekem wel benieuwd naar deze snelle opvolger van Belus, want dat album wist mij tegen de verwachting in erg te verrassen.
Je verwoord precies wat ik dacht.

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Re: Burzum

Bericht door Blutengel » do jan 20, 2011 11:24 am

Krijg net een mailtje van Plastic Head, de nieuwe komt ook uit op een collectors vinyl van 1000 stuks gelimiteerd

1000 ONLY - EXCLUSIVE LIMITED EDITION 180 GRAM RED VINYL, EMBOSSED SLEEVE
AND INCLUDES A SET OF EXCLUSIVE BUTTON BADGES.

ONLY AVAILABLE THROUGH THE PLASTIC HEAD WEBSITE AND AVAILABLE NOWHERE ELSE IN THE WORLD.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door Nielsch » vr jan 28, 2011 3:20 pm

Samples!

Nog maar ongeveer een maandje... De samples klinken erg goed.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Re: Burzum

Bericht door Blutengel » vr jan 28, 2011 9:09 pm

Necro sound!

Klinkt veelbelovend!

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door Satyr » za jan 29, 2011 1:40 am

Vanvidd klinkt erg goed!

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Burzum

Bericht door cataclysm child » za jan 29, 2011 2:01 am

Klinkt als een logisch vervolg op Belus :)
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door sanguis » za jan 29, 2011 2:55 pm

Klinkt inderdaad als een vervolg op Belus. Ik ben benieuwd.

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Burzum

Bericht door Seventh King of Edom » za jan 29, 2011 5:35 pm

Klinkt niet slecht............ik had dit niet verwacht als ik eerlijk mag zijn. Belus was al een verrassing, maar een vervolg dat ook niet slecht klinkt? Ik ben wel benieuwd geworden naar het volledige album.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door Nielsch » zo jan 30, 2011 7:30 pm

En het nieuwe album is inmiddels gelekt! Ik ga 'The Fallen' maar eens aandachtig luisteren...
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door Satyr » zo jan 30, 2011 9:19 pm

Vanvidd heeft bijna hetzelfde riffje het nummer Jesu Dod [headbang]

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Burzum

Bericht door Seventh King of Edom » zo jan 30, 2011 9:42 pm

Luistert lekker weg

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door Satyr » zo jan 30, 2011 11:59 pm

Seventh King of Edom schreef:Luistert lekker weg
Alleen dat laatste nummer hoeft van mij niet zo.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Burzum

Bericht door cataclysm child » ma jan 31, 2011 12:32 am

Satyr schreef:Vanvidd heeft bijna hetzelfde riffje het nummer Jesu Dod [headbang]
Ook leuk dat zijn screams tegen het einde van het nummer plots weer wat maniakaler worden.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Re: Burzum

Bericht door NIBDEM » za feb 05, 2011 1:10 pm

Ik heb me niet kunnen inhouden, en het album inmiddels een aantal keer beluisterd.
De eerste paar keer dat ik de voorganger, belus, hoorde was ik behoorlijk onder de indruk. maar naarmate ik hem vaker luisterde begon dat album toch wat 'saai/langdradig' te worden met een aantal sterke maar ook teveel zwakke momenten.
Fallen klinkt in mijn oren als een logisch vervolg op belus, maar dan met beter uitgedachte song-structuren en de typische, haast hypnotiserende riffs. Daarnaast is Fallen veel meer 1 geheel dan z'n voorganger.
Ik ben benieuwd hoe ik over dit album denk over pakweg een half jaar, maar ik vermoed dat dit album alleen maar beter zal worden naarmate ik hem vaker beluister. Fallen heeft me in ieder geval zeer positief verrast!

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door Nielsch » za feb 05, 2011 4:28 pm

Ik ben zelf ook erg over het album te spreken. Als je Burzum gaaf vind moet je dit eigenlijk ook weer gewoon goed vinden. Merkwaardig is ook de outro (ik vind het zelf erg tof).
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Burzum

Bericht door EricMaiden » za feb 05, 2011 4:29 pm

Binnenkort ook maar eens beluisteren dan..

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22170
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door KoenM » do feb 10, 2011 10:33 am

Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

sammath
Berichten: 863
Lid geworden op: do mei 22, 2003 1:18 pm
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door sammath » do feb 10, 2011 2:19 pm


wat een flikker zooi :head:

burnzum kleding lijn, kan het nog triester :silly:
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Burzum

Bericht door innuendo » do feb 10, 2011 2:34 pm

Geloof jij het echt? Het is een redelijke fotosoep, dus dit is gewoon een grap.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Vernietiging
Berichten: 17
Lid geworden op: di dec 21, 2010 7:14 pm

Re: Burzum

Bericht door Vernietiging » do feb 10, 2011 3:02 pm


Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Re: Burzum

Bericht door Draconian » do feb 10, 2011 3:56 pm

sammath schreef:

wat een flikker zooi :head:

burnzum kleding lijn, kan het nog triester :silly:
Voor zo'n reacties doe je het :mrgreen:
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Stoeptegel
Berichten: 529
Lid geworden op: do jun 16, 2005 4:50 pm

Re: Burzum

Bericht door Stoeptegel » do feb 10, 2011 4:00 pm

Afbeelding

Van welke band is deze ook alweer?
Komt me wel bekend voor.
En nee, ik bedoel geen Burzum.
Geen.

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Burzum

Bericht door Seventh King of Edom » do feb 10, 2011 4:25 pm

innuendo schreef:Geloof jij het echt? Het is een redelijke fotosoep, dus dit is gewoon een grap.
Stel dat het geen grap blijkt te zijn? :mrgreen:

Gebruikersavatar
Cjmormon
Berichten: 1018
Lid geworden op: do okt 14, 2010 8:27 pm

Re: Burzum

Bericht door Cjmormon » do feb 10, 2011 4:32 pm

Stoeptegel schreef:Afbeelding

Van welke band is deze ook alweer?
Komt me wel bekend voor.
En nee, ik bedoel geen Burzum.
Het is in de stijl van Bring Me The Horizon en Caliban maar kan het fototje niet vinden. ik herken inderdaad ook de print en hij heeft op large gestaan

sammath
Berichten: 863
Lid geworden op: do mei 22, 2003 1:18 pm
Contacteer:

Re: Burzum

Bericht door sammath » do feb 10, 2011 5:00 pm

Ik wil dan wel een Burzum badmuts, anders hoef t niet
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Burzum

Bericht door Rubicon » do feb 10, 2011 6:49 pm

Afbeelding Breezerslet met Burzum trui...let vooral ook op de combinatie met dat gezellige onderbroekie... :mrgreen:

Plaats reactie