Neurotic Deathfest 2010

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Parabellum » do apr 29, 2010 10:08 pm

Wat is er morgen te doen misschien in Tilburg?

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Cranial » do apr 29, 2010 10:39 pm

koninginnedag valt altijd wel mee qua afsluit gebeuren, de garage achter de 013 is gewoon te bereiken zolang je op de doorgaande wegen blijft ;)

ik heb er zin an !!!
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
propke
Berichten: 196
Lid geworden op: do jun 01, 2006 8:06 pm
Locatie: wuustwezel

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door propke » vr apr 30, 2010 11:25 am

zometeen naar tilburg eerst nog wat jupiler tauro nutigen en dan vertrekken
als ik durst hem heb ik echt durst
http://www.myspace.com/propke http://www.myspace.com/wezelgrindfest

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door MetalJan » vr apr 30, 2010 11:33 am

Straks weg! Heb er zin in!

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Cranial » vr apr 30, 2010 11:44 am

zelfde hier ! het eerste bierke zit er alweer in hahahahaha
zo naar tilburg !
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22235
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door KoenM » vr apr 30, 2010 11:44 am

propke schreef:zometeen naar tilburg eerst nog wat jupiler tauro nutigen en dan vertrekken
Drinken om 11:25. En dan nog die wannabe-Duvel.

Afbeelding
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
propke
Berichten: 196
Lid geworden op: do jun 01, 2006 8:06 pm
Locatie: wuustwezel

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door propke » vr apr 30, 2010 12:13 pm

KoenM schreef:
propke schreef:zometeen naar tilburg eerst nog wat jupiler tauro nutigen en dan vertrekken
Drinken om 11:25. En dan nog die wannabe-Duvel.

Afbeelding

de la choufe is op dus moest wel
als ik durst hem heb ik echt durst
http://www.myspace.com/propke http://www.myspace.com/wezelgrindfest

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door MetalTuupLimburg » za mei 01, 2010 3:52 am

Gaaf dagje. Belphegor was goed, Benediction was vet en Bolt Thrower was ronduit meesterlijk. Een verrassing was het voor mij onbekende Enemy Reign, dat beukte ook lekker.

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Metall » za mei 01, 2010 5:11 am

Gezellige sfeer. Leuk dat er veel buitenlands publiek op af was gekomen.

Belphegor, Six Feet Under, Bolt Thrower/Rotting Christ (van allebei een deel gezien) vond ik allemaal vet. De afterparty band was trouwens ook aardig.

Gebruikersavatar
CTTS
Berichten: 4866
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 10:37 pm
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door CTTS » za mei 01, 2010 10:02 am

MetalTuupLimburg schreef: Een verrassing was het voor mij onbekende Enemy Reign, dat beukte ook lekker.
Dat is toch het bandje van de voormalig Skinless zanger? Daar was ik wel benieuwd naar. Jammer dat die niet vandaag staan :)

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Woutjinho » za mei 01, 2010 11:50 am

bijna tijd om te vertrekken. paar biertjes mee om de treinreis aangenamer te maken. heb er zin in
maar nog steeds geen idee hoe ik thuis ga komen. waarschijnlijk de trein van 7 uur pakken

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door MetalTuupLimburg » za mei 01, 2010 5:47 pm

CTTS schreef:
MetalTuupLimburg schreef: Een verrassing was het voor mij onbekende Enemy Reign, dat beukte ook lekker.
Dat is toch het bandje van de voormalig Skinless zanger? Daar was ik wel benieuwd naar. Jammer dat die niet vandaag staan :)
O dat verklaart een hoop, Skinless vond ik ook altijd wel een gave band. Staat inderdaad ook in het boekje, had 't kunnen weten als ik dat gelezen had.
Ook humor dat ie met een opgeblazen reddingsvest om z'n nek naar de bar ging crowdsurfen.

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1627
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door scorpion » zo mei 02, 2010 12:29 pm

Zo dat was een erg mooi feestje! Maar wat was het druk zeg.. Ik heb geen enkele band in de middlestage kunnen zien en bij de Batcave was het ook ontzettend druk. Bij de mainstage was het op zich goed te doen. Heb ook ontzettend veel volk uit he buitenland gezien.
De bands dan:

Dying Fetus: Was een mooi begin, geluid was perfect en de band speelde prima
Immolation: was voor mij meteen de band van de dag, wat was dat vet zeg!
Cerebral Bore: vond ik echt zwaar kut met die constante pig squeel van die zanger.
Abysmal Torment: viel tegen, op cd vind ik het veel beter
Pestilence: In het begin vond ik het optreden nog niet geweldig. De bas stond veels te hard en de presentatie mag ook wel beter. Laatste 5 a 6 nummers werden gelukkig beter!
Insision: door de enorme drukte stond ik ergens bij de deur, dus eigenlijk niks van kunnen zien. Wat ik ervan hoorde was wel erg vet.
Carcass: samen met Immolation de band van de avond! speelden ontzettend strak.

Gebruikersavatar
CTTS
Berichten: 4866
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 10:37 pm
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door CTTS » zo mei 02, 2010 2:05 pm

Vond het met de drukte eerlijk gezegd wel meevallen, zeker in vergelijking met eerdere festivals in de 013. Zelfs in de batcave konden we redelijk eenvoudig vooraan staan. De bands dan, heb behoorlijk wat kunnen zien:

- circus Origin: Leuk om eens gezien te hebben en natuurlijk fantastische muzikanten (en dan vooral de bassist met zijn 40 vingers en Jon Longstreth die letterlijk af en toe met een vinger in zijn neus zat te blasten) maar na 3 nummers had ik het eigenlijk wel gehoord.
- Dying Fetus: die stonden er naar mijn idee echt bij alsof het maandagochtend was, erg statisch en vrij saai. En aangezien ik ze inmiddels al 5 keer gezien heb zijn we na 3 nummers maar richting Revocation gegaan in de Batcave
- Revocation: erg enthousiaste band die een leuke mix van death/thrash en nog wat andere zaken speelt. Goed en vet geluid, en ze waren oprecht blij op Neurotic te mogen spelen. Een van de leukste bands van de dag wat mij betreft.
- Immolation: was geweldig, band van de dag voor mij. Kwam erg sympathiek over en klonk, in tegenstelling tot op de albums behoorlijk vet.
- Gorod: Die moeten een andere zanger nemen, en ook muzikaal kwam het op mij niet helemaal over.
- Lock Up: grappig om eens te zien maar na een paar nummers was de lol er wel vanaf
- Kickback: twee nummers gekeken uit nieuwsgierigheid, maar ik vond er niet heel veel aan
- Pestilence: de tegenvaller van de dag voor mij persoonlijk. het geluid was niet best, de presentatie was ruk, en er zat voor mijn gevoel geen fut in dat hele optreden
- Insision: bij Pestilence vroeg weggegaan zodat we Insision van redelijk vooraan konden bekijken, na wat problemen met het drumstel (die er na het intro ook nog waren) brachten deze Zweden een potje erg vette deathmetal zoals dat hoort wat mij betreft. Prima geluid ook, zoals ik het geluid bij de kleinere podia over het algemeen sowieso beter vond dan op het grote.
- Carcass: Ja, vet, strak en goed, toch na een half uurtje even bij Man Must Die gaan kijken omdat ik daar net iets benieuwder naar was.
- Man Must Die: De nummers van de nieuwe plaat steken er duidelijk bovenuit, enthousiaste band, prima optreden. Jammer dat het zo rustig was, maar dat was ook niet echt vreemd zo tegelijkertijd met Carcass.

Over het geheel gezien een prima dag. Jammer alleen dat we pas op de terugweg lazen dat de merch dit keer tegenover 013 was :)

Gebruikersavatar
CTTS
Berichten: 4866
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 10:37 pm
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door CTTS » zo mei 02, 2010 2:10 pm

MetalTuupLimburg schreef: Ook humor dat ie met een opgeblazen reddingsvest om z'n nek naar de bar ging crowdsurfen.
:D Bij Skinless had hij ook vaak van dat soort rare capriolen. Op een olievat midden tussen het publiek gaan staan zingen bv.

selvmortsydd
Berichten: 188
Lid geworden op: wo mei 13, 2009 6:08 pm

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door selvmortsydd » zo mei 02, 2010 2:18 pm

CTTS schreef:
Over het geheel gezien een prima dag. Jammer alleen dat we pas op de terugweg lazen dat de merch dit keer tegenover 013 was :)
Nou inderdaad, ook ik kwam er per toeval achter dat de merch van de bands ergens aan de overkant stonden..
Vond het eigenlijk een beetje een rare manier van doen..
De labels en winkeltjes stonden lekker binnen, en de bands stonden in de kou hun waar te slijten..
Meen mij te herinneren dat dit een paar jaar terug niet zo was, toch?

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door yowannuzz » zo mei 02, 2010 2:21 pm

Zo, we zijn weer meer of min in het land der levenden. Zwaar brak, maar het was een fantastisch feestje !!

Opener Hour of Penance wist gelijk zwaar te overtuigen, Aborted heb ik dan wel weer eens beter gezien dan deze keer.
Benediction zal ik thuis niet snel draaien, maar vond ik live leuk genoeg om helemaal af te kijken. Toen shoarma-tijd, en twee nummertjes Belphegor wat me niet pakte. Dr. Doom was dus het alternatief en dat was erg gaaf. Malignancy kon me niet boeien, en bij Six Feet Under ben ik(nog net niet huilend) weggelopen. Wat een bagger.
In de Batcave deed Burning Skies het stukken beter. Gelijk shirtje van aangeschaft. En toen ik vervolgens bij Enemy Reign een halve fles whiskey in mijn handen kreeg en ontdekte hoe gaaf ik crowdsurfen weer vond, was het feest meer dan compleet. Helemaal loos.
Stukje Napalm Death en hele set van Rotten Sound waren allebei heersend, kut dat het overlapte.
Bolt Thrower deed me niet zo veel, en afsluiter Benighted was de spreekwoordelijke kers op de niet-minder-spreekwoordelijke taart. Wat een waanzinnig optreden was dat !!

Na redelijk fit wakker te zijn geworden, een pilsje op het overnachtingsadres en nog een paar op het terras was het alweer tijd voor NDF, dag 2.
Waarom was het zo druk bij Putrid Pile? Leuk dat die man een hobby heeft maar muzikaal vond ik het niet echt boeiend.
Origin daarentegen .... Fukking hell !! Geniaal !! Met open mond staan kijken. Dying Fetus was best leuk voor een paar nummertjes. Revocation was verrassend sterk, vreselijk gaaf. Ook Beneath the Massacre wist te overtuigen, maar heb ze toch wel eens beter gezien. Tot de absolute hoogtepunten hoorde ook Immolation, dat stond als een bunker. Was absoluut een shirtje waard, helaas waren die dus niet te koop. En het ging maar door, want ook Gorod was super. Briljante band. Lock up was zeker vet, maar 50 minuten was ook wel genoeg. Toen eten en een paar nummers van die ongeinterresseerde zoutzakken van Pestilence, muzikaal was het gaaf maar nul, komma nul uitstraling.Bij Defeated Sanity was het andersom, muzikaal vond ik maar matig, maar deze band was wel enthousiast, afgekeken dus. Bij Insision was het veel te druk, en toen was het alweer tijd voor het onvolprezen Carcass. De terechte headliner. Samen met Origin en Immolation hoorde dat tot de 3 beste optredens die ik dit weekend zag. Hier kon niets meer overheen.
Toen we zijn nog even Murder Therapy in Little Devil gaan kijken, die daar een gaaf optreden weggaven. Jammer dat er zo weinig volk op afgekomen was.

Rest mij niets meer te zeggen dan dat de sfeer ook geweldig was.
En dat ik het druk vond, maar alles heb kunnen zien wat ik wou en dat ik er zeer, zeer tevreden op terugkijk !!!
Laatst gewijzigd door yowannuzz op zo mei 02, 2010 2:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door yowannuzz » zo mei 02, 2010 2:26 pm

selvmortsydd schreef:
CTTS schreef:
Over het geheel gezien een prima dag. Jammer alleen dat we pas op de terugweg lazen dat de merch dit keer tegenover 013 was :)
Nou inderdaad, ook ik kwam er per toeval achter dat de merch van de bands ergens aan de overkant stonden..
Vond het eigenlijk een beetje een rare manier van doen..
De labels en winkeltjes stonden lekker binnen, en de bands stonden in de kou hun waar te slijten..
Meen mij te herinneren dat dit een paar jaar terug niet zo was, toch?
Dit was voor het eerst inderdaad. Toevallig vroeg ik de zanger van Burning Skies of ze shirtjes verkochten en die zei me dat dat buiten was, anders had ik het waarschijnlijk ook niet ontdekt.
Op zich niet zo'n punt dat het buiten is, maar geef het even aan dmv bordjes of zo.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
CTTS
Berichten: 4866
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 10:37 pm
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door CTTS » zo mei 02, 2010 2:44 pm

selvmortsydd schreef: Meen mij te herinneren dat dit een paar jaar terug niet zo was, toch?
Normaal was er altijd nog wat merch in de gang bij de batcave, of op die hoek bij de kleine zaal waar ze nu broodjes verkochtten.

Gebruikersavatar
Vlekkie
Berichten: 624
Lid geworden op: di nov 11, 2008 8:50 pm
Locatie: Bij Boxmeer

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Vlekkie » zo mei 02, 2010 5:25 pm

Een leuk festival gehad.
Alle bands vond ik opzich goed, alleen was het geluid soms niet aangenaam.
Aangezien ik er dus beide dagen voor openingstijd er was, had ik wel de merch buiten zien staan, maar die waren voornamelijk nog aan 't opbouwen. Tussendoor nog een paar keer gekeken. Jammer dat ze het buiten hadden staan, maar van de andere kant snap ik hun ook wel. Anders werd 't echt overal te druk.
Zo nog een poster (was op het einde gratis) meegenomen. En deze krijgt wel een eervolle plek in mijn kamer, want het was supervet en ik hoop tot volgend jaar!
2/6: Fortarock festival
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Seventh King of Edom » zo mei 02, 2010 5:26 pm

Vlekkie schreef:Een leuk festival gehad.
Alle bands vond ik opzich goed, alleen was het geluid soms niet aangenaam.
Aangezien ik er dus beide dagen voor openingstijd er was, had ik wel de merch buiten zien staan, maar die waren voornamelijk nog aan 't opbouwen. Tussendoor nog een paar keer gekeken. Jammer dat ze het buiten hadden staan, maar van de andere kant snap ik hun ook wel. Anders werd 't echt overal te druk.
Zo nog een poster (was op het einde gratis) meegenomen. En deze krijgt wel een eervolle plek in mijn kamer, want het was supervet en ik hoop tot volgend jaar!
Was het echt zo druk dat ze buiten moesten staan? In 2008 stond alles binnen, zijn er meer kraampjes bijgekomen?

Gebruikersavatar
Vlekkie
Berichten: 624
Lid geworden op: di nov 11, 2008 8:50 pm
Locatie: Bij Boxmeer

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Vlekkie » zo mei 02, 2010 5:29 pm

Ik denk, als ze dat allemaal binnen hadden gezet, het nogal een obstakel was, aangezien zon merch meestal wel mensen trekt. Was denk ik ook niet goed voor de doorstroming geweest.
Of er meer kraampjes waren, dat weet ik niet. Maar bij Carcass was het wel ontzettend druk, en ná carcass richting de uitgang/kelder ook. Een stroom mensenmassa.
2/6: Fortarock festival
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Cranial » zo mei 02, 2010 8:34 pm

het was weer geniaal gezellig dit jaar !

hoogtepunten waren toch Carcass, Immolation, Bolt Thrower en Bendiction....
de kutste band prijzen gaan naar six feet under en pestilence, wat een zoutzakken presentatie....
@ jowannuz: waar zijn toch die goeie ouwe tijden gebleven dat mensen een festival gingen verkennen in plaats van aan de bar bier te slijten... ik snap niet hoe jij (en de rest) de merch buiten gemist kunnen hebben... iedereen heeft in de rij moeten staan die daar gewoon langsgeleid werd.... :S
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door yowannuzz » zo mei 02, 2010 8:39 pm

Cranial schreef:@ jowannuz: waar zijn toch die goeie ouwe tijden gebleven dat mensen een festival gingen verkennen in plaats van aan de bar bier te slijten... ik snap niet hoe jij (en de rest) de merch buiten gemist kunnen hebben... iedereen heeft in de rij moeten staan die daar gewoon langsgeleid werd.... :S
Ik heb niet in de rij gestaan, want ik was twee dagen om 14:00 uur binnen. Toen was er nog geen rij.
Waarop baseer jij dat ik meer aandacht voor het bier dan voor het festival zou hebben gehad?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
havenblaster
Berichten: 546
Lid geworden op: di mar 15, 2005 2:55 pm
Locatie: Buitenpost

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door havenblaster » zo mei 02, 2010 9:14 pm

Zo dat was een geniaal weekendje deluxe, ben hard kapot!

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Tox » zo mei 02, 2010 9:19 pm

Ik heb de merchandise buiten dus ook niet gezien omdat ik niet in de rij heb hoeven staan. Ik vond het al raar. Potverdomme.
NOT MY FUCKING TEMPO

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door MetalJan » zo mei 02, 2010 9:23 pm

Ja, een vriend van me wilde erg graag een shirt van Beneath The Massacre en die konden we binnen dus niet vinden. Iemand zei ook tegen mij dat er nog een paar merchkraampjes buiten waren anders had ik het ook niet geweten. Ik dacht eigenlijk eerst dat het een soort van backstage-gedeelte was.

Dag 1 begon met Hour Of Penance in de middle stage en knalden er lekker in!
Daarna naar de Main Stage gelopen voor Aborted. Dat was ook een gaaf optreden!
Benediction vond ik ook niet verkeerd klinken, maar niet helemaal tot het einde gezien, omdat ik Severe Torture (ingevallen voor Ann. Of An Autopsy) wilde zien. De heren waren weer lekker op dreef met oud en nieuw werk.
Toen een stukje Belphegor gekeken, maar kon me niet echt boeien, dus toen maar even gaan eten.
Burning Skies wilde ik graag zien, dus naar de Batcave stage gelopen. Klonk ook niet verkeerd.
Daarna Rotten Sound gezien, maar daar vond ik nietzo veel aan, dus naar de Mainstage gelopen en gewacht op Bolt Thrower. Daarvan een paar nummers gezien en het deed me niet zoveel, dus naar middle stage gelopen waar het erg rustig was bij Rotting Christ, maar ze gaven wel een goed optreden weg.

Dag 2:

Van opener Putrid Pile een stukje gezien, maar kon me nietzo boeien.
Origin was geniaal! Prachtig om te zien hoe de muzikanten hun instrumenten beheersen!
Insidious Decrepancy van een afstandje gezien, maar dat klonk prima.
Daarna vanaf het balkon een stuk van Dying Fetus bekeken. Was gaaf dat ze begonnen met Praise The Lord. Het optreden niet helemaal afgekeken omdat ik Revocation wilde zien. Die waren ook in goede doen.
Toch daar ook eerder weggegaan voor het optreden van Beneath The Massacre. Was ook gaaf alleen iets té druk in de zaal.
Immolation stelde ook niet teleur en gaven een prima show weg!
Toen even een luchtje wezen scheppen buiten, al was een beetje koud buiten.
Lock Up kende ik eigenlijk niet, maar vond het een gave show!
Van Pestilence maar een klein stukje van gezien, maar dat vond ik tegenvallen. Vond het geluid ook niet echt denderend.
Defeated Sanity was vele malen beter. Heerlijke band!
Van Carcass heb ik ook maar 2 nummers ofzo van gezien. Daarna maar weggegaan, omdat een maat van me moe was en naar huis wilde. Eerlijk gezegd had ik ook wel weer gezien en was ook best moe van de dag ervoor.

Heb me dus dit jaar ook weer prima vermaakt met deze line-up! Volgend jaar weer! :D

NotYourBitch
Berichten: 2305
Lid geworden op: wo okt 01, 2008 7:29 pm
Locatie: Haarlemmy

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door NotYourBitch » zo mei 02, 2010 9:37 pm

havenblaster schreef:Zo dat was een geniaal weekendje deluxe, ben hard kapot!
Zo ik had aan alleen de zaterdag al genoeg. :P
***

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door EricMaiden » zo mei 02, 2010 10:25 pm

denk dat ik er volgend jaar ook maar eens langs moet gaan, zo te horen is het wel een leuk feestje :)
alleen even een oplossing zoeken voor de overnachting, maar daar kan ik nog een jaar over nadenken :P

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Woutjinho » zo mei 02, 2010 10:42 pm

Defeated Sanity en Carcass waren voor mij de hoogtepunten

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Cranial » zo mei 02, 2010 11:08 pm

yowannuzz schreef:
Cranial schreef:@ jowannuz: waar zijn toch die goeie ouwe tijden gebleven dat mensen een festival gingen verkennen in plaats van aan de bar bier te slijten... ik snap niet hoe jij (en de rest) de merch buiten gemist kunnen hebben... iedereen heeft in de rij moeten staan die daar gewoon langsgeleid werd.... :S
Ik heb niet in de rij gestaan, want ik was twee dagen om 14:00 uur binnen. Toen was er nog geen rij.
Waarop baseer jij dat ik meer aandacht voor het bier dan voor het festival zou hebben gehad?
was meer over het algemeen bedoeld... wat je zegt kan heel goed dat je daarom niks gezien hebt...
neem alles toch eens niet zo persoonlijk joh ;)
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
morbidboeni
Berichten: 68
Lid geworden op: ma mar 30, 2009 6:51 pm
Locatie: St. nyk, Fryslân,
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door morbidboeni » zo mei 02, 2010 11:54 pm

Bolt Thrower, Beheaded, en Septycal Gorge waren voor mij de hoogtepunten, het ronduit een enorm gaaf weekend. volgend jaar zowieso weer

Gebruikersavatar
Eus
Berichten: 274
Lid geworden op: di mei 25, 2004 9:35 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Eus » ma mei 03, 2010 7:16 am

En de foto's staan ook weer online.

Aborted
Afbeelding

Bennediction
Afbeelding

Severe Torture
Afbeelding

Belphegor
Afbeelding

Six Feet Under
Afbeelding

Bolt Thrower
Afbeelding

Rotting Christ
Afbeelding

Origin
Afbeelding

Dying Fetus
Afbeelding

Immolation
Afbeelding

Lock Up
Afbeelding

Pestilence
Afbeelding

Carcass
Afbeelding

De rest van de bands is te vinden op mijn website : http://www.metal-experience.com

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Woutjinho » ma mei 03, 2010 10:17 am

coole fotos

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Gr. Dracula » ma mei 03, 2010 10:32 am

Ye$, Ye$, het waren wieder twee zeer enerverende dagen.
Veel zeer goede optredens gezien, met het persoonlijk hoogtepunt een strak optreden van Belphegor met mijn wederhelft auf gitaer.
Ja, dat was even een glimmomentje :-).

En leuk dat Severe Torture ook nog even in de kleine zaal mocht opdraven. De nieuwe nummers klonken erg lekker.

Review van de door mij beozchte bands volgt spoedig @ de frontpage.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door fetuskiller » ma mei 03, 2010 12:48 pm

Wat een weekend weer!!!
Qua organisatie en line-up veel beter dan vorig jaar, nadeel daaraan was wel dat het erg druk was, waardoor ik Beheaded (gedeeltelijk), Abysmal Torment en Revocation heb moeten missen in die fucking batcave. Maar ja.

Ik heb te veel gezien om alles te beschrijven, dus hier mijn hoogtepunten:

Bolt Thrower was voor mij absoluut de band van het weekend, wat een gave show! Daarnaast vond ik Burning Skies, Insision, As You Drown en Cerebral Bore (met een improviserende Shawn van Putrid Pile) behoorlijke verassingen, vond ik Origin, Dying Fetus, Defeated Sanity, Beneath The Massacre, Immolation, Benediction en Lock-Up erg gaaf, en waren Naast Bolt Thrower Man Must Die, Severe Torture, Benighted en Human Mincer en het geniale Malignancy mijn toppers! Pestilence viel me zwaar tegen en van Carcass heb ik maar drie nummers gezien omdat ik Man Must Die MOEST zien.

Ik heb twee dagen vollop genoten in ieder geval!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Laus » ma mei 03, 2010 1:04 pm

Moeten jullie nou allemaal zo positief zijn? Ik heb me thuis stierlijk zitten vervelen gvd.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door yowannuzz » ma mei 03, 2010 4:38 pm

Cranial schreef:was meer over het algemeen bedoeld... wat je zegt kan heel goed dat je daarom niks gezien hebt...
neem alles toch eens niet zo persoonlijk joh ;)
Volgens sprak je tegen mij, maar goed.
Lekker belangrijk verder.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Cranial » ma mei 03, 2010 5:03 pm

yowannuzz schreef: Lekker belangrijk verder.
.
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door MMayo » ma mei 03, 2010 9:57 pm

Verdorie wat een feest toch weer!

Gebruikersavatar
gloomy88
Berichten: 1336
Lid geworden op: di aug 05, 2008 5:06 pm
Locatie: Tilburg (noord brabant)

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door gloomy88 » ma mei 03, 2010 10:43 pm

Was echt een geniaal feest weer :mrgreen: Veel bekende gezien gave bands gezien en goed uit mijn dak gegaan [headbang]
Met als gevolg nu spierpijn en een zere strot :P
de gaafste bands vond ik toch wel Bolt thrower,Benighted,Putrid pile,Dying fetus,Cerebral bore,Defeated sanity en Septycal gorge :D
ik zeg volgend jaar weer [headbang]
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door Soulcollector » di mei 04, 2010 10:39 am

Dit jaar was weer een erg geslaagde editie. Het ruimere speelschema met minder overlap beviel goed en heb me goed vermaakt bij een aantal bands. Ondanks dat het volledig uitverkocht was vond ik het niet te druk. Ik kon meestal overal makkelijk komen en bij de bar hoefde je niet lang te wachten. Dat het soms druk was in de kleine zaal doe je weinig aan. Dat was 2 jaar geleden ook, terwijl het volgens mij niet uitverkocht was.

Aangezien ik het festivalboekje wat had doorgelezen wist ik wel dat de merchandise buiten was. Volgens het boekje zou er buiten ook een bar moeten zijn, maar dat is wellicht door het weer niet doorgegaan. De mensen van de Neurotic stand binnen wisten me in ieder geval ook te vertellen dat het buiten stond, toen ik naar de merch van Immolation vroeg. Die was helaas niet aanwezig. De merch buiten vond ik in ieder geval een verbetering, want daardoor waren de wandelgangen een stuk breder.

In vele opzichten was deze editie een grote verbetering ten opzichte van vorig jaar, dus ga vooral zo door!
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
propke
Berichten: 196
Lid geworden op: do jun 01, 2006 8:06 pm
Locatie: wuustwezel

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door propke » di mei 04, 2010 12:43 pm

six feet under was weer een van de beste bands aleen maar om die kreet die Chris Barnes in elk nummer liet horen. of was dat niet gaaf dan dorstig en sangius
als ik durst hem heb ik echt durst
http://www.myspace.com/propke http://www.myspace.com/wezelgrindfest

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door MetalTuupLimburg » di mei 04, 2010 1:16 pm

Je bedoelt z'n Eric Cartman imitatie?

Gebruikersavatar
propke
Berichten: 196
Lid geworden op: do jun 01, 2006 8:06 pm
Locatie: wuustwezel

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door propke » di mei 04, 2010 1:23 pm

haha ja
als ik durst hem heb ik echt durst
http://www.myspace.com/propke http://www.myspace.com/wezelgrindfest

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Neurotic Deathfest 2010

Bericht door fetuskiller » di mei 04, 2010 5:40 pm

SFU was idd weer leuk om eens te zien, zag ze voor de 4e keer ofzo, maar zo'n gestoorde scream als vrijdag heb ik nog niet eerder gehoord van die man... echt gestoord! Wel vet ook dat ze afsloten met The Enemy Inside, Lycanthropy, Beneath A Black Sky en Human Target achter elkaar.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Plaats reactie