Heb het gemist op NDF.

Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
je bent wel heel wispelturig.metaljur schreef:Nou jah het word dan maar treinen die dag
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
Mwjah ik neem gewoon de trein wel, is goedkoper ook.Took schreef:je bent wel heel wispelturig.metaljur schreef:Nou jah het word dan maar treinen die dag
"ik zoek een hotel!"
"ik pak de taxi!"
"ik neem de trein!"
Limieten zijn er altijd en overal. Er wordt dit jaar wel degelijk gekeken naar mogelijkheden om het geluidsniveau op hetzelfde niveau te houden. Vorig jaar was dit te wisselend, dat klopt. Wel of geen tent maakt in dat opzicht niet veel uit, ook niet voor het volume. Dat draagt verder dan alleen tentzeil.fetuskiller schreef:Maar is er nog steeds een decibel limiet dan? Dat gooide naar mijn mening toch wel roet in het eten vorig jaar...
Het geluid bij Satyricon was idd beetje bedroevend zacht, daar doelde ik ook op. Dat willen we voorkomen.EricMaiden schreef:Ik moet toch zeggen dat het bij Satyricon veeeeeeeeeeeeeels te te zacht stond en het geluid bij Keep Of Kalessin was gewoon te slecht voor woorden. Dat was ook wel te merken aan dat de drummer meteen in het begin van het eerste nummer (A New Empire's Birth) een fout maakte.. Hoop dat het dit jaar wat beter geluid is maar ben sowieso aanwezig.
Rammlied schreef:Even over het geluid en uit eigen ervaring.
Als ze dit jaar alles in tenten plaatsen zal dat wel degelijk schelen, het draagt dan niet zo ver weg.
Vorig jaar op Elsrock scheelde dit ook aanzienlijk en had je een perfect geluidsniveau.
Ex DeoMetalJan schreef:Tja, wie had jij dan gezien die het festival opent?
Dan zijn festivals in het algemeen dus niks voor jou...harry1985 schreef:Ik ben niet aanwezig. bands krijgen belachelijk weinig tijd. helaas dus.
Killswitch heeft ook een neger dus dat is ook gaaf dan! Maar heb Suicidal ook gezien op Fields Of Rock 2007 en vond er echt geen bal aan..IROn schreef:Dan mis je wel wat, want ookal heb je niet veel met de muziek, Suicidal is een van de gaafste livebands ooit.
En ze hebben NEGERS! Gaaf toch.
Orklord schreef:Aah, beter dit jaar Jupiler