Heavy metal band Groningen zoekt bassist en zanger

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Heavy metal band Groningen zoekt bassist en zanger

Bericht door Hellhammer » do feb 18, 2010 7:08 pm

Jongens en meisjes van metalfan.nl,

Een (nog naamloze) in de startblokken staande epic/heavy metal uit het schitterende Grunn zoekt één zanger die ala lieden als Eric Adams, John Arch, Jeff Scott Soto, Ian Gillan en Rob Halford een aardig potje kan zingen, en desnoods redelijk hoge noten kan halen. Tevens zoeken wij ook nog een bassist (alle rassen zijn welkom). Wij voelen ons geïnspireerd door de volgende zaken:

Journey
oude Manowar
oude Fates Warning
Rising Force
Deep Purple
Black Sabbath
Iron Maiden
Judas Priest
Dio (de rapper uiteraard)
Led Zeppelin
Manilla Road
Pagan Altar
Queen
Goedkoop bier
Javaanse Jongens Deluxe
John Player Special
Teders vriendin (en kookkunsten daarvan)
Burrito's en ander Mexicaans voedsel
Geurkaarsen
Lemmy's wrat
Slechte films
Rekenmachines
Voetbalplaatjes van de Albert Heijn
Duitse seks reclames
Arnold Schwarzenegger
Manowar (just because)
Onderkinnen, grote neuzen en flinke kaken (ie. the Crimson Chin)

Leeftijd maakt niet echt uit, echter zijn vijftienjarige emo's die het verschil tussen Slipknot en Fates Warning niet kennen niet bepaald welkom (tenzij je een scenegirl bent, in dat geval kan je je melden bij onze drummer Dave the Boss :)). We hebben al twee gitaristen en een drummert, dus wat dat betreft zitten we al gebakken. Dus als je je geroepen voelt, stuur mij dan een PM of iets dergelijks.

Met vriendelijke groeten,

Tino, Teder en Dave

edit: ik zie net dat dit mijn vierduizendste post is, dus dat moet gevierd worden.

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Re: Heavy metal band Groningen zoekt bassist en zanger

Bericht door Hellhammer » zo mei 23, 2010 8:47 pm

Even een schopske omhoog. Niemand die het aandurft?

Zombi
Berichten: 1028
Lid geworden op: do apr 01, 2010 10:07 pm

Re: Heavy metal band Groningen zoekt bassist en zanger

Bericht door Zombi » zo mei 23, 2010 9:46 pm

niemand die het aandurft denk ik..je vraagt ook nogal wat he...zijn niet de minste bands om mee vergeleken te worden.

Gebruikersavatar
NochdFaol
Berichten: 7664
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 3:34 pm
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Heavy metal band Groningen zoekt bassist en zanger

Bericht door NochdFaol » zo mei 23, 2010 11:13 pm

Meer heavy metal bands super man :) Jammer genoeg is grongen erg ver weg
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25595
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Heavy metal band Groningen zoekt bassist en zanger

Bericht door Lennert » ma mei 24, 2010 1:42 am

Met mijn kennis van de diepste krochten van slechte actie cinema, mijn martial arts skills en mijn voorliefde voor uberheteroseksuele heavy metal zou ik uitermate geschikt zijn als jullie bassist.

Maar maak het dan verdomme nog an toe eens een stuk dichterbij!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Sorcha
Lult over cdtjes
Berichten: 2842
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 9:23 pm
Locatie: Arnhem

Re: Heavy metal band Groningen zoekt bassist en zanger

Bericht door Sorcha » ma mei 24, 2010 9:26 pm

Ik neem aan dat jullie wel eens in De Ster komen? Ik zou daar eens rondvragen, want er komen daar genoeg mensen die muzikaal bezig zijn (al zou ik zo niet weten wie er in een heavy metalbandje zit, vooral veel black/death/grindcore). Anders zijn er nog genoeg plekken waar je een briefje op kunt hangen. Succes iig!

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Re: Heavy metal band Groningen zoekt bassist en zanger

Bericht door Hellhammer » di mei 25, 2010 1:32 am

Zombi schreef:niemand die het aandurft denk ik..je vraagt ook nogal wat he...zijn niet de minste bands om mee vergeleken te worden.
Er staat dan ook "bronnen van inspiratie" boven eh. ;) Ik mocht willen dat we op de rapper Dio leken, godverdomme zeg!
Lennert schreef:Met mijn kennis van de diepste krochten van slechte actie cinema, mijn martial arts skills en mijn voorliefde voor uberheteroseksuele heavy metal zou ik uitermate geschikt zijn als jullie bassist.

Maar maak het dan verdomme nog an toe eens een stuk dichterbij!
Moet je niet zo ver weg wonen mafkees. Anders kan je hier nog altijd werken bij het plaatselijke regelcafe. Je kunt wel pitten in m'n washok.
Sorcha schreef:Ik neem aan dat jullie wel eens in De Ster komen? Ik zou daar eens rondvragen, want er komen daar genoeg mensen die muzikaal bezig zijn (al zou ik zo niet weten wie er in een heavy metalbandje zit, vooral veel black/death/grindcore). Anders zijn er nog genoeg plekken waar je een briefje op kunt hangen. Succes iig!
De Ster ga ik nooit heen eigenlijk. Ben niet zo van de metalkroegen eigenlijk (jaja, heel untrue), maar het zou vast geen kwaad kunnen om d'r eens te kijken. Was al van plan om aan een Vriend van me die bij Usva en Simplon werkt op het moment te vragen zo'n briefske op te hangen. Verder nog tips? De Groningse "scene" is mij nogal onbekend eerlijk gezegd. :P

Gebruikersavatar
Nemesix
Berichten: 514
Lid geworden op: wo mei 14, 2008 4:17 pm
Locatie: Selwerd
Contacteer:

Re: Heavy metal band Groningen zoekt bassist en zanger

Bericht door Nemesix » di mei 25, 2010 9:03 am

Succes met het zoeken van een bassist. In groningen zijn er dacht ik amper heavy metal bands.
This horrid virtue, facing mortality.

Gebruikersavatar
Sorcha
Lult over cdtjes
Berichten: 2842
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 9:23 pm
Locatie: Arnhem

Re: Heavy metal band Groningen zoekt bassist en zanger

Bericht door Sorcha » di mei 25, 2010 12:24 pm

Ik zou ze ook zo niet weten. Maar als je Simplon probeert, zou ik Vera en het Platformtheater ook even meepakken. Verder dus De Ster en de Crowbar (Pluimerstraat), eventueel nog de Muziekschool in de Sint Jansstraat. Daar zie ik zo nu en dan ook nog wel eens wat mensen van rond de twintig naar binnen wandelen, dus wie weet zit daar iemand tussen. En natuurlijk de universiteit, UB, hogeschool en je zou ook nog het conservatorium kunnen proberen.

Gerben.made.of.metal
Berichten: 3
Lid geworden op: ma jun 14, 2010 10:55 pm

Re: Heavy metal band Groningen zoekt bassist en zanger

Bericht door Gerben.made.of.metal » zo jun 20, 2010 7:09 pm

ey man ik speel ook in een Heavy Metal band in Groningen genaamd Halogen Helicopter:D hebbe jullie ook n website/myspace of iets dergelijks? misschien kunne we es samen optreden ofzo gezien onze match qua stijlen :wink:
Gerben

Plaats reactie