Zwarte Cross 2010

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Evilive

Re: Zwarte Cross 2010

Bericht door Evilive » di jul 20, 2010 2:20 pm

MetalTuupLimburg schreef:
Evilive schreef: Kamelot eerst wat technische problemen maar erg goed. Beetje korte speeltijd helaas.
Een zanger die vergeet dat ie het podium op moet noem ik niet bepaald een technisch probleem :lol:
Hij verexcuseerde zich en zei dat zijn monitor oortjes niet werkten...ik noem dat technische problemen, jij niet?
If I know I'm going crazy, I must not be insane

MetalTuupLimburg
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » di jul 20, 2010 2:56 pm

Hmm zo had ik het niet begrepen. Blijft hoe dan ook een mooie blunder :D

Evilive

Bericht door Evilive » di jul 20, 2010 4:39 pm

MetalTuupLimburg schreef:Hmm zo had ik het niet begrepen. Blijft hoe dan ook een mooie blunder :D
Mee eens,

dacht even dat ze instrumentaal begonnen om het geluid goed af te stellen. Want dat was erg slecht in het begin. Zelfs toen Roy Kahn op het podium was aangekomen hoorde je hem eerst nauwelijks.

Bij paradise lost vond ik de zang microfoon ook met regelmaat wat te zacht staan. Het geluid in algemeen had wat beter gekund. Maar goed genoeg om een hoop plezier aan te beleven. [headbang]
If I know I'm going crazy, I must not be insane

wyrm

Bericht door wyrm » di jul 20, 2010 6:58 pm

Iron Maiden schreef:Dat kinderen daar zijn vind ik niet erg. Dat ouders hun kinderen geen oordoppen in doen tijdens optreden vond ik wel raar. Zo'n jong kind zit niet te wachten op gehoorbeschadiging lijkt me.
Klasse! Helemaal mee eens!!!

John Oliva was ook voor mij de grote winnaar van de dag!
Paradise Lost had ik nog niet eerder live gezien, iets waar ik enorm naar uitkeek. God, wat viel dat tegen zeg! In de aankondiging werd gezegd dat de band weer op "de weg terug" is, maar daar hoorde ik (als liefhebber van Shades of God, Icon en Draconian Times) maar weinig van. De laatste jaren ben ik ze volledig uit het oog (en oor) verloren.
Misschien dat liefhebbers van het nieuwe werk het een goed optreden vonden, maar bij As I Die sprongen bijna de tranen in m'n ogen; het leek wel een derderangs coverband, heel erg jammer.....
I drink therefore I am

r1Co
Contacteer:

Bericht door r1Co » do jul 22, 2010 12:38 am

@ Took en Iron Maiden.

zaterdags mocht je inderdaad eerder naar binnen met je dagkaart, kennelijk gold die 6 uur regel alleen voor de vrijdags, ook al waren beide dagkaarten even duur. Kennelijk hadden alleen de campinggangers recht op een show van Normaal en mochten wij ons vermaken voor een dichte ingang met fluitconcerten en toevallig meegenomen BVO. het nut ervan is mij onduidelijk, want volgens mij hadden al die mensen best wat eerder bier willen kopen, maar ja, who cares :P

ReadMe

Bericht door ReadMe » za jul 24, 2010 12:19 am

Wat was Volbeat vet zeg! Ik heb ze een tijdje geleden gezien in Enschede, maar daar vond ik het geluid erg slecht. Op de Zwarte Cross viel er ook nog wel wat te klagen, maar die show was super en het geluid was ook stukken beter dan ik voorheen heb gezien! Fields of Rock 2006 (?) was het ook goed, maar tot nu toe: Dit was de best klinkende strakste show die ik heb gezien.

Volbeat is ook meteen de enige band op de hele Zwarte Cross die ik heb gezien, want de rest van de tijd moest ik werken. Nog meer mensen die Volbeat hebben mogen aanschouwen?

Plaats reactie