Death Metal VIII

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Death Metal VIII

Bericht door MetalJan » wo jul 28, 2010 11:23 am

Zombi schreef:over die lineups in baroeg. dat is wel zo, vaak gooien ze maar bands bijelkaar, check alleen maar voor een voorbeeldje de devourment lineup. nu is het vet gedaan met houwitser en supreme pain erbij maar eerst stonden er monstrosity en een andere , mij onbekende melodic death metal band erbij. dan snap je het toch niet helemaal denk ik, als boeker
Waarschijnlijk zat Be'lakor bij de tour van Monstrosity, die dus is afgelast ;)

Zombi
Berichten: 1028
Lid geworden op: do apr 01, 2010 10:07 pm

Re: Death Metal VIII

Bericht door Zombi » wo jul 28, 2010 6:37 pm

MetalJan schreef:
Zombi schreef:over die lineups in baroeg. dat is wel zo, vaak gooien ze maar bands bijelkaar, check alleen maar voor een voorbeeldje de devourment lineup. nu is het vet gedaan met houwitser en supreme pain erbij maar eerst stonden er monstrosity en een andere , mij onbekende melodic death metal band erbij. dan snap je het toch niet helemaal denk ik, als boeker
Waarschijnlijk zat Be'lakor bij de tour van Monstrosity, die dus is afgelast ;)
hey, ik ben niet helemaal hersendood he....

dat had ik ook al begrepen....maar dan nog hoef je die bands niet bij een devourment te gooien, snapt u? :wink:

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Death Metal VIII

Bericht door MetalJan » do jul 29, 2010 10:22 pm

Dus wel Monstrosity laten spelen en Be'lakor moet dan maar vanaf de zijlijn toe kijken? :P

Zombi
Berichten: 1028
Lid geworden op: do apr 01, 2010 10:07 pm

Re: Death Metal VIII

Bericht door Zombi » do jul 29, 2010 10:29 pm

MetalJan schreef:Dus wel Monstrosity laten spelen en Be'lakor moet dan maar vanaf de zijlijn toe kijken? :P
precies...geef die maar een sloot bier ofzo. wat een muzikale aids is dat zeg.

arnoud
Berichten: 414
Lid geworden op: wo mar 21, 2007 12:16 pm
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door arnoud » do jul 29, 2010 11:58 pm

hahahahahahaha TE mooi.
Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door XnegativeX » vr jul 30, 2010 2:25 pm

Gr. Dracula schreef:En uiteraard schopt de nieuwe Hacavitz weer gruwelijk kont. Maarja, what's new?!
Hier kan ik het alleen maar roerend mee eens zijn.

Meztli Obscura is inderdaad een beul van een album geworden. Ik heb er wel eerst tig keer naar moeten luisteren om tot die conclusie te komen. Het is nog steeds niet bepaald toegankelijke muziek. Sterker nog, op dit nieuwe album klinken ze nog ondoorgrondelijker dan op de 2 voorgangers.

Er zijn meer black metal invloeden te horen op Meztli Obscura. Op de voorgaande albums viel Hacavitz nog een death metal band met black metal invloeden te noemen. Maar op dit nieuwe album is het echt een 50/50 ding.
Dit houdt in dat de luisterervaring nog intenser is geworden. Hacavitz klinkt op dit album als een niet aflatende tornado. Primitief en barbaars maar toch ook met een onpeilbare diepgang.

Een van de betere death metal cd's van dit jaar als je het mij vraagt.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re:

Bericht door XnegativeX » vr jul 30, 2010 3:56 pm

HellcommandeR schreef:Insidious Disease is een band waaronder Silenoz van Dimmu Borgir en Tony Laureano van Nile, Dimmu Borgir en AngelCorpse in spelen.

Op hun myspace kun je het nummer "Boundless" beluisteren.

http://www.myspace.com/insidious666

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar de gehele cd!
Even een oud berichtje omhoog schoppen. Dit Insidious disease is namelijk wel erg fijn. Zoals verwacht is er weinig nieuws onder de zon maar het klinkt allemaal wel lekker ziek en sadistisch. Het is pure old school death metal die vooral terug grijpt naar de begindagen van Death. Dat is waarschijnlijk ook waarom het nummer Leprosy gecoverd wordt. Niks vernieuwends dus maar het is wel duidelijk dat we hier te maken hebben met een stel zeer goede muzikanten. Elk nummer is voorzien van een zieke drive en heeft ook een duidelijk eigen gezicht. Af en toe steekt er een donker black metal sfeertje (alleen de sfeer, niet de muziek) de kop op. Ik ben vooral fan van de fijne melodieuze gitaarpartijen die af en toe voorbij dwarrelen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door XnegativeX » vr jul 30, 2010 4:29 pm

Even over de nieuwe Misery index:

Wat mij betreft is dit het album waarop ze Dying fetus eindelijk hebben ingehaald. Overtrow en Retaliate waren lekker, Discordia was mij te chaotisch, Traitors was een weer een stap in de goede richting, maar dit nieuwe album...fuck!

De composities waren altijd al goed en zijn dit keer nog beter. Maar eindelijk is daar dan die energie waar ik al zo lang op heb zitten wachten. Verdomme was een spijkerharde plaat is dit geworden!

Ik ben zeer benieuwd of het volgende album van Dying fetus hier weer overheen gaat. Maar ik gok van niet.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
jellhammer
Berichten: 279
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:25 am
Locatie: Leeuwarden

Re: Death Metal VIII

Bericht door jellhammer » vr jul 30, 2010 6:32 pm

Ik moet zeggen dat ik beide albums wel van gelijk niveau vind, natuurlijk lijken ze op elkaar maar er zitten toch wel veel verschillen in
hun stijlen, Dying Fetus is toch wel meer gericht in het technische aspect, terwijl Misery Index het toch wat meer recht toe recht aan houd.
Desalniettemin beuken ze beide genoeg om mij te blijven boeien.
http://www.insidiaemetal.com -----> Progressive Modern Metal

Zombi
Berichten: 1028
Lid geworden op: do apr 01, 2010 10:07 pm

Re: Death Metal VIII

Bericht door Zombi » vr jul 30, 2010 7:15 pm

christus, neggie komt even buurten in dit topic en meteen weer genoeg leesvoer om een vrijdagavondje mee door te kunnen komen.

ik heb zelf scattered remnants weer eens opgegraven. kent iemand hier deze band nog? fucking vet.

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Death Metal VIII

Bericht door Cranial » vr jul 30, 2010 10:39 pm

jellhammer schreef:Ik moet zeggen dat ik beide albums wel van gelijk niveau vind, natuurlijk lijken ze op elkaar maar er zitten toch wel veel verschillen in
hun stijlen, Dying Fetus is toch wel meer gericht in het technische aspect, terwijl Misery Index het toch wat meer recht toe recht aan houd.
Desalniettemin beuken ze beide genoeg om mij te blijven boeien.
daar kan ik zelf dus echt helemaal niks mee, misery index.... da's in mijn ogen met zo erg als ectomorph :mrgreen:
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Death Metal VIII

Bericht door Seventh King of Edom » vr jul 30, 2010 10:47 pm

Clip die gepaard gaat met de nieuwe Decrepit Birth

http://www.noisecreep.com/2010/07/30/de ... o-premiere

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Re: Death Metal VIII

Bericht door nuberus » ma aug 02, 2010 2:20 pm

http://www.profoundlorerecords.com/mp3/ ... _Stone.mp3

Dit nieuwe nr van Stargazer smaakt mij naar meer. The scream that tore the sky vind ik nog steeds een prikkelend progressief death metal feestje in het oor. A great work of ages mag daar een schepje bovenop doen.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
jellhammer
Berichten: 279
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:25 am
Locatie: Leeuwarden

Re: Death Metal VIII

Bericht door jellhammer » ma aug 02, 2010 2:42 pm

De nieuwe Cease Of Breeding is ook een bruut plaatje geworden. Check het zelf.

www.myspace.com/ceaseofbreeding
http://www.insidiaemetal.com -----> Progressive Modern Metal

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Death Metal VIII

Bericht door Seventh King of Edom » ma aug 02, 2010 7:36 pm

Origin komt naar de 013 lees ik, as zaterdag! Komen mensen!

arnoud
Berichten: 414
Lid geworden op: wo mar 21, 2007 12:16 pm
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door arnoud » ma aug 02, 2010 8:10 pm

Ik vind Origin serieus de meest overgewaardeerde band van de afgelopen 10 jaar.
Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013

Zombi
Berichten: 1028
Lid geworden op: do apr 01, 2010 10:07 pm

Re: Death Metal VIII

Bericht door Zombi » ma aug 02, 2010 8:37 pm

Waarom dan?

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door fetuskiller » ma aug 02, 2010 8:47 pm

Ik vind dat we hier weer eens moeten stoppen met non-stop bands droppen met een myspace erbij.
Als je een band wilt aanprijzen doe dat dan eens met een al dan niet uitgebreide introductie met wat achtergrond info over band leden, vergelijkbaar materiaal etc.

Lees voor de gein de eerste paar pagina's van dit topic eens...

Niet dat ik er zo'n ster in ben, maar met wat meer info over de band die je noemt wakker je ook weer sneller een discussie aan, zeg maar... En dat is natuurlijk waar het allemaal om draait op een forum.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Zombi
Berichten: 1028
Lid geworden op: do apr 01, 2010 10:07 pm

Re: Death Metal VIII

Bericht door Zombi » ma aug 02, 2010 8:53 pm

ja, dat zou ik graag doen, maar meestal ben ik zo'n kneus die niet verder komt dan het vermelden dat ie die en die band zo fucking vet vind en dat je toch echt de myspace ervan moet checken....

arnoud
Berichten: 414
Lid geworden op: wo mar 21, 2007 12:16 pm
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door arnoud » ma aug 02, 2010 9:06 pm

Zombi schreef:Waarom dan?

Ik zeg niet dat ze niet kundig zijn ofzo maar ik vind het zo verschrikkelijk saai. Geen enkel nummer blijft hangen en al dat gepriegel........

Neem bands als Spawn of possession, Visceral Bleeding, Septycal Gorge en Defeated Sanity.... Stuk voor stuk maken die bands zoveel pakkendere songs terwijl ze ook tering technisch spelen... Als ik dan toch technische DM luister ik liever dit. Nee ik vind dat Origin echt veel te veel credits krijgt voor wat ze doen, zeker live!
Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013

Gebruikersavatar
jellhammer
Berichten: 279
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:25 am
Locatie: Leeuwarden

Re: Death Metal VIII

Bericht door jellhammer » ma aug 02, 2010 9:21 pm

fetuskiller schreef:Ik vind dat we hier weer eens moeten stoppen met non-stop bands droppen met een myspace erbij.
Als je een band wilt aanprijzen doe dat dan eens met een al dan niet uitgebreide introductie met wat achtergrond info over band leden, vergelijkbaar materiaal etc.

Lees voor de gein de eerste paar pagina's van dit topic eens...

Niet dat ik er zo'n ster in ben, maar met wat meer info over de band die je noemt wakker je ook weer sneller een discussie aan, zeg maar... En dat is natuurlijk waar het allemaal om draait op een forum.
Wat jij vind maakt mij niks uit, als ik dat wil doen of wie dan ook, moet hij of zij dat toch voor zich zelf weten. Als jij meer info wil hebben zoek je dat toch gewoon zelf op. Dat heeft toch ook weer een bepaalde charme. Als iemand het wel of niet leuk vind, dat wordt dan vaak toch wel vermeld, en soms ook niet. Ik snap je wel, alleen vind ik dat je daar iets te zwaar aan tilt.
Maar goed een ander vind van niet.....
http://www.insidiaemetal.com -----> Progressive Modern Metal

Zombi
Berichten: 1028
Lid geworden op: do apr 01, 2010 10:07 pm

Re: Death Metal VIII

Bericht door Zombi » ma aug 02, 2010 9:22 pm

En veel lullen over death metal doen we hier toch wel,hehe. :wink:

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door fetuskiller » ma aug 02, 2010 10:03 pm

jellhammer schreef:
fetuskiller schreef:Ik vind dat we hier weer eens moeten stoppen met non-stop bands droppen met een myspace erbij.
Als je een band wilt aanprijzen doe dat dan eens met een al dan niet uitgebreide introductie met wat achtergrond info over band leden, vergelijkbaar materiaal etc.

Lees voor de gein de eerste paar pagina's van dit topic eens...

Niet dat ik er zo'n ster in ben, maar met wat meer info over de band die je noemt wakker je ook weer sneller een discussie aan, zeg maar... En dat is natuurlijk waar het allemaal om draait op een forum.
Wat jij vind maakt mij niks uit, als ik dat wil doen of wie dan ook, moet hij of zij dat toch voor zich zelf weten. Als jij meer info wil hebben zoek je dat toch gewoon zelf op.
Zozo. Rustig maar hoor. Het was maar een voorstel. En hoe je er ook over denkt, het doel van dit topic is om over muziek te lullen en niet de hele dag bezig te zijn met myspaces dumpen. Het is toch veel duidelijker om iets aan informatie te verschaffen in plaats van; 'deze band is is gaaf, dus check de myspace'...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Zombi
Berichten: 1028
Lid geworden op: do apr 01, 2010 10:07 pm

Re: Death Metal VIII

Bericht door Zombi » ma aug 02, 2010 10:06 pm

hehe, als dat echt moet post ik nog maar weinig hier denk ik

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door fetuskiller » ma aug 02, 2010 10:08 pm

Moeten is wat anders. Maar neem het 'now playing' topic. Daarin geven we toch ook een beschrijving van wat we luisteren? Dan kan dat hier toch ook?
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Re: Death Metal VIII

Bericht door Tox » ma aug 02, 2010 10:11 pm

Vandaag "Entrails - Tales from the Morgue" binnen gekregen, dikke aanrader voor de old school death metal liefhebbers hier. Een ontiegelijk sterk debuutalbum. Het logo zegt genoeg:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Tox op ma aug 02, 2010 10:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
NOT MY FUCKING TEMPO

Zombi
Berichten: 1028
Lid geworden op: do apr 01, 2010 10:07 pm

Re: Death Metal VIII

Bericht door Zombi » ma aug 02, 2010 10:12 pm

yep daar heb je gelijk in, ik moet denk ik nog even wennen dat het hier er wat anders aan toegaat dan op de andere 2 forums waar ik regelmatig kwam, daar dumpte je een myspace linkje, en zei je dat het vet was of juist kut...en done. hier willen ze het graag wat uitgebreider hebben...snap ik ook wel allemaal, maar zoals ik al aangaf net, vaak kom ik ook gewoon echt niet verder als, godver wat een vette band! of tering, wat is dit kut! mijn oren moeten er van kotsen! misschien wel een beetje lame van me, maar zo is het nu eenmaal.....

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door fetuskiller » ma aug 02, 2010 10:15 pm

Elke gek z'n gebrek. Haha, nee. Onzin.
Ik heb ook niet altijd zin om een heel verhaal te typen, maar in pricipe zou dit topic er wel overzichtelijker door worden. Maar ach, zo denk ik er over.

Ik zit nu aan de laatste Dying Fetus en die is hard!!! Check de myspace! :wink:
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Zombi
Berichten: 1028
Lid geworden op: do apr 01, 2010 10:07 pm

Re: Death Metal VIII

Bericht door Zombi » ma aug 02, 2010 10:17 pm

Nou, vooruit, om je een plezier te doen zal ik het bij de eerstvolgende band die ik gaaf vind doen...komt goed !

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Re: Death Metal VIII

Bericht door Tox » ma aug 02, 2010 10:17 pm

fetuskiller schreef:Ik zit nu aan de laatste Dying Fetus en die is hard!!! Check de myspace! :wink:
Die is al bijna een jaar uit man!
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door fetuskiller » ma aug 02, 2010 10:19 pm

Dat maakt 'em toch niet minder hard?

@ Zombi: Ik kijk er naar uit :wink:
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Re: Death Metal VIII

Bericht door Tox » ma aug 02, 2010 10:20 pm

Oh sorry, ik las 'nieuwe' ipv 'laatste'. :P
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door fetuskiller » ma aug 02, 2010 10:22 pm

Geeft niks joh.
Maar na bijna een jaar blaast die plaat me nog steeds van m'n stoel af! Vervelen doet hij geen seconde.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Re: Death Metal VIII

Bericht door Tox » ma aug 02, 2010 10:23 pm

Superplaat is het sowieso, hoewel de nieuwe Misery Index me nóg meer heeft weten te overtuigen. Plaat van het jaar misschien zelfs.
NOT MY FUCKING TEMPO

arnoud
Berichten: 414
Lid geworden op: wo mar 21, 2007 12:16 pm
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door arnoud » ma aug 02, 2010 10:24 pm

Wat een brute plaat is dat ja
Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door fetuskiller » ma aug 02, 2010 10:26 pm

Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Die nieuwe MI doet mij ook meer. Net iets frisser, afwisselender en misschien zelfs wel harder dan DF.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Death Metal VIII

Bericht door cataclysm child » ma aug 02, 2010 11:32 pm

Die laatste DF heerst idd behoorlijk hard. Misery Index deed me niet meteen iets toen ik ze checkte een aantal jaren geleden, maar als het vergelijkbaar is met DF moet ik ze nog maar eens een kans geven.

Wat vindt men hier trouwens van Moker's Total Domination? Ik ben in het algemeen niet echt te vinden voor deathcore, maar dit vind ik behoorlijk goed. Bruut, lomp en toch best catchy, ik trek het wel.
Faustian Spirit of the Earth

Zombi
Berichten: 1028
Lid geworden op: do apr 01, 2010 10:07 pm

Re: Death Metal VIII

Bericht door Zombi » di aug 03, 2010 12:01 am

niet gehoord, die van moker en van dying fetus heb ik alleen de eerste platen hehe

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door Soulcollector » di aug 03, 2010 12:04 am

De nieuwste Dying Fetus vind ik wat teveel op de automatische piloot en te klinisch. De nieuwe Misery Index daarentegen is mijn binnenkomer bij de band en beukt als een tiet. DF moet het dan toch afleggen tegenover die laatste.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
jellhammer
Berichten: 279
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:25 am
Locatie: Leeuwarden

Re: Death Metal VIII

Bericht door jellhammer » di aug 03, 2010 5:38 am

Ik blijf erbij, ik vind beide laatste albums van Dying Fetus als Misery Index te gek.Juist die muzikale verschillen maakt het voor mij interessant.
http://www.insidiaemetal.com -----> Progressive Modern Metal

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Death Metal VIII

Bericht door MetalJan » di aug 03, 2010 2:16 pm

Soulcollector schreef:De nieuwste Dying Fetus vind ik wat teveel op de automatische piloot en te klinisch. De nieuwe Misery Index daarentegen is mijn binnenkomer bij de band en beukt als een tiet. DF moet het dan toch afleggen tegenover die laatste.
Helemaal mee eens! Alleen kende ik Misery Index al vanaf Retaliate, maar Heirs To Thievery is zeker een stuk beter dan de laatste van Dying Fetus.

Gebruikersavatar
jellhammer
Berichten: 279
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:25 am
Locatie: Leeuwarden

Re: Death Metal VIII

Bericht door jellhammer » wo aug 04, 2010 6:51 pm

Op stonhendge heb ik een cd gekocht van de Poolse band Disloyal, Erg Suffocation beïnvloed maar niks mis mee moet ik zeggen.
http://www.insidiaemetal.com -----> Progressive Modern Metal

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door Orklord » do aug 05, 2010 11:04 am

DEVOURMENT Sign To Relapse Records

Cult underground death metallers DEVOURMENT have signed to Relapse Records.

DEVOURMENT’s (Mike Majewski – vocals, Ruben Rosas – guitar, vocals, Chris Andrews – bass, Eric Park – drums) calling card is absolute brutality, and their three previous albums and international touring and festival appearance have made them one of the more talked about bands in the worldwide death metal underground.

DEVOURMENT’s Majewski commented on the signing; "We are extremely excited to be a part of the amazing Relapse roster! To be alongside the list of past and present Relapse bands that we hold in such high regard is truly an honor for us."

DEVOURMENT kicks-off a headlining European tour in support of their 2009 release Unleash The Carnivore on August 12th. This tour will launch with a performance as part of Party San Open Air and also includes stops at the Brutal Assault Festival, Mountains of Death Open Air, and Metal Mean Festival. A listing of confirmed tour dates and cites can be found below with more to be announced shortly.

Stay tuned to www.RELAPSE.com for forthcoming DEVOURMENT news / album release / tour information. Additional information will be made available via DEVOURMENT website: Devourment.tk, MySpace page MySpace.com/Devourment and Facebook fan page.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door fetuskiller » do aug 05, 2010 12:43 pm

Ik denk dat zowel Relapse als Devo daar veel plezier aan die deal gaan beleven. Nu hopen dat ze niet inees gaan experimenteren maar het zaakje gewoon vies en bruut houden.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Victor
Berichten: 1539
Lid geworden op: ma jul 10, 2006 9:52 pm
Locatie: Heeten

Re: Death Metal VIII

Bericht door Victor » do aug 05, 2010 1:49 pm

fetuskiller schreef:Ik denk dat zowel Relapse als Devo daar veel plezier aan die deal gaan beleven. Nu hopen dat ze niet inees gaan experimenteren maar het zaakje gewoon vies en bruut houden.
Ik denk dat dat nog wel mee gaat vallen. Misschien wordt de productie nu wat strakker en gelikter. Wat ik persoonlijk niet zo erg vind, want zeker op Butcher the Weak vond ik de productie heel erg rommelig
Het was meer geluk dan mazzel

Gebruikersavatar
BJ
Berichten: 1621
Lid geworden op: do jan 27, 2005 8:39 pm
Locatie: Tilburg

Re: Death Metal VIII

Bericht door BJ » do aug 05, 2010 8:33 pm

Tox schreef:Vandaag "Entrails - Tales from the Morgue" binnen gekregen, dikke aanrader voor de old school death metal liefhebbers hier. Een ontiegelijk sterk debuutalbum. Het logo zegt genoeg:

Afbeelding
Als groot Nihilist/Entombed liefhebber heb ik na het zien van het logo van Entrails dat album ook beluisterd, maar ik vond het tegenvallen. Het wist me niet echt te boeien en er zijn meer dan genoeg "nieuwe oude" death metal bands in het zelfde straatje die dat wel kunnen.
Tony Iommi died of cocaine overdose 19 times during the year 1973, but Death really wanted to get to hear the new album.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door fetuskiller » do aug 05, 2010 8:36 pm

Victor schreef:
fetuskiller schreef:Ik denk dat zowel Relapse als Devo daar veel plezier aan die deal gaan beleven. Nu hopen dat ze niet inees gaan experimenteren maar het zaakje gewoon vies en bruut houden.
Ik denk dat dat nog wel mee gaat vallen. Misschien wordt de productie nu wat strakker en gelikter. Wat ik persoonlijk niet zo erg vind, want zeker op Butcher the Weak vond ik de productie heel erg rommelig
Vandaar ook die re-recording... Dát is ook meteen mijn favo devo plaat.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Death Metal VIII

Bericht door Seventh King of Edom » do aug 05, 2010 8:39 pm

fetuskiller schreef:
Victor schreef:
fetuskiller schreef:Ik denk dat zowel Relapse als Devo daar veel plezier aan die deal gaan beleven. Nu hopen dat ze niet inees gaan experimenteren maar het zaakje gewoon vies en bruut houden.
Ik denk dat dat nog wel mee gaat vallen. Misschien wordt de productie nu wat strakker en gelikter. Wat ik persoonlijk niet zo erg vind, want zeker op Butcher the Weak vond ik de productie heel erg rommelig
Vandaar ook die re-recording... Dát is ook meteen mijn favo devo plaat.
Ik vind juist die re-recording van Butcher The Weak minder bruut klinken persoonlijk....
Gelukkig heb ik de oude versie hier thuis liggen. Die vind ik meer beuken![headbang]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door fetuskiller » do aug 05, 2010 8:43 pm

Dat die eerste release beukt staat vast, hij is verre van vervelend maar ik vind die re-recording net iets frisser, vetter en strakker.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

sammath
Berichten: 863
Lid geworden op: do mei 22, 2003 1:18 pm
Contacteer:

Re: Death Metal VIII

Bericht door sammath » do aug 05, 2010 8:46 pm

furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Plaats reactie