Bullet for my Valentine

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bullet for my Valentine

Bericht door Hirchart » wo jan 11, 2006 2:35 pm

Afbeelding
Ik denk dat vrijwel niemand bekend is bij deze band, aangezien menig metalfan zich misschien te snel laat afschrikken door de naam.
Emo, gaaaaaaaay!
Nou, nee!

Deze band zet heel strakke ( emotionele ) metalcore neer, oftewel emocore.
Een van hun grootste invloeden is ook testament en dat is vooral aan het gitaarwerk regelmatig te horen, dus dit zal ook wel aantal aanspreken.

Muzikaal is vooral snel, lekkere gitaarwerk en ook aardig wat dubbel bass.
Vocalen zijn afwisselend clean en scream.

Als eerste hebben ze een single uitgebracht, namelijk Four Words (To Choke Upon), overigens een aanrader!
Afbeelding

Daarna kwam een mini-album met 5 nummers.
Afbeelding
Dit was overigens het eerste wat ik van ze hoorde en ik vond het meteen geweldig!

Ze hebben nu hun eerste full-length CD uit, the poison.
Afbeelding
Deze moet ik zelf nog uitchecken/kopen, maar mijn verwachtingen zijn hoog!

Officiële site: http://www.bulletformyvalentine1.com/
Er zijn daar 4 clips te zien/horen.
Purevolume: http://www.purevolume.com/bulletformyvalentine
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
Myrthe
Berichten: 4085
Lid geworden op: ma feb 07, 2005 12:03 am

Bericht door Myrthe » wo jan 11, 2006 2:37 pm

Gatverdamme, als je het over klotebands hebt..
Heb jij hier toch wel de essentie van het woord 'kloteband' samengevat.

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » wo jan 11, 2006 2:38 pm

Erynide schreef:Gatverdamme, als je het over klotebands hebt..
Heb jij hier toch wel de essentie van het woord 'kloteband' samengevat.
Vertel, wat vind je er dan zo klote aan?
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
Myrthe
Berichten: 4085
Lid geworden op: ma feb 07, 2005 12:03 am

Bericht door Myrthe » wo jan 11, 2006 2:54 pm

Ten eerste vind ik de zang niks. Te dweeperig en zeikerig. Die retro-metal riffs zo nu en dan vind ik wel aardig klinken, dat is dan ook het enige pluspunt.
De rest van de muziek, melodietjes, baslijnen en gitaarwerk vind ik niet alleen matig, maar het doet me ook nog eens geen drol.

Daarbij komt dan ook nog eens dat ik ze een tijd geleden live gezien heb en dat was gerust een wanprestatie te noemen. Slecht geluid, vals en veel fouten.

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » wo jan 11, 2006 2:57 pm

Live kan ik niets over zeggen, maar met "De rest van de muziek, melodietjes, baslijnen en gitaarwerk vind ik niet alleen matig, maar het doet me ook nog eens geen drol." ben ik het totaal niet mee eens.
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
Myrthe
Berichten: 4085
Lid geworden op: ma feb 07, 2005 12:03 am

Bericht door Myrthe » wo jan 11, 2006 3:00 pm

Dat mag :mrgreen:

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » wo jan 11, 2006 4:21 pm

Bullet for my Valentine vind ik drie keer niks, ik vind de zang saai en typisch, en de gitaarriffs zijn ook zo standaard als het maar zijn kan.


...maar het is ook niet echt mijn genre.

Gebruikersavatar
Overkill
Berichten: 413
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 9:06 pm
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Overkill » wo jan 11, 2006 4:38 pm

Ik vind het wel geinig maar niet zo heel geweldig. De zang gaat me irriteren als ik het té lang luister
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style2,Overkill.png[/img][/url]

blablabla
Berichten: 118
Lid geworden op: za dec 31, 2005 11:36 am
Locatie: Utrecht

Bericht door blablabla » wo jan 11, 2006 5:16 pm

Toevallig had ik laatst een cd gedownload omdat iemand zei dat het leuk was.
Kwerd er niet echt warm of koud van.

Gebruikersavatar
BlizzardBeast
Berichten: 5543
Lid geworden op: wo sep 18, 2002 8:29 pm
Locatie: Oldeberkoop

Bericht door BlizzardBeast » wo jan 11, 2006 5:28 pm

Ken het al een tijdje. Vind het zelf ook niet zo geweldig.
[img]http://www.theendrecords.com/label/images/stories/logos/estradasphere_logo.jpg[/img]
www.recordnerd.com/lists/blizzardbeast

Errorist
Berichten: 491
Lid geworden op: za apr 16, 2005 11:10 pm

Bericht door Errorist » wo jan 11, 2006 5:34 pm

ze spelen op zich wel strak, ken wel wat nummers van ze maar vindt het niet zo heel bijzonder...

Sebas
Berichten: 230
Lid geworden op: vr jan 06, 2006 11:19 pm

Bericht door Sebas » wo jan 11, 2006 6:34 pm

Ik ken het eigenlijk nog niet, ze zouden op Graspop en Fields of Rock komen, maar dat werd allebei afgezegd.

Gebruikersavatar
kimmey
Berichten: 1814
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 11:17 am
Locatie: Wackeningen
Contacteer:

Bericht door kimmey » wo jan 11, 2006 6:51 pm

Erynide schreef:Gatverdamme, als je het over klotebands hebt..
Heb jij hier toch wel de essentie van het woord 'kloteband' samengevat.
wat zij zegt! 8)
[url=http://www.last.fm/user/kimmey12/?chartstyle=Awesome35][img]http://imagegen.last.fm/Awesome35/recenttracks/5/kimmey12.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
SonOfTheDamned
Berichten: 941
Lid geworden op: wo nov 09, 2005 6:52 pm
Locatie: The Gates

Bericht door SonOfTheDamned » wo jan 11, 2006 7:39 pm

hmzz ik heb ook wat nummers gehoord en vind het ook maar niks
[img]http://i31.photobucket.com/albums/c381/Sonofthedamned/MorbidAngel.jpg[/img]
My enemies are yours......Crush their souls, With your infernal grasp.....

Orange Star
Berichten: 230
Lid geworden op: zo mei 01, 2005 12:24 am
Locatie: Zierikzee

Bericht door Orange Star » wo jan 11, 2006 9:01 pm

Ik ken enkele nummers, het is niet om gelijk heel enthousiast van te worden, maar ik vind het ook zeker niet slecht.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo jan 11, 2006 9:16 pm

Ik vind het muziekaal verre van origineel en vooral van de zang wordt ik doodziek. Nou krijg ik sowieso altijd uitslag van Emo bands, BFMV valt daar dan niet echt onder, maar boeien kan het me absoluut niet.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Napo
Berichten: 170
Lid geworden op: di nov 01, 2005 4:37 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Napo » wo jan 11, 2006 9:21 pm

Tgaat er mee door, ik stop 'm niet zo snel in mijn cd-speler maar op de computer shuffle ik er wel eens langs en dan is het wel aardig...

Gebruikersavatar
Chucknorris
Berichten: 2314
Lid geworden op: za apr 16, 2005 1:37 pm
Locatie: WELL Favoriete standje:1t/m69

Bericht door Chucknorris » do jan 12, 2006 12:42 am

Erynide schreef:Ten eerste vind ik de zang niks. Te dweeperig en zeikerig. Die retro-metal riffs zo nu en dan vind ik wel aardig klinken, dat is dan ook het enige pluspunt.
De rest van de muziek, melodietjes, baslijnen en gitaarwerk vind ik niet alleen matig, maar het doet me ook nog eens geen drol.

Daarbij komt dan ook nog eens dat ik ze een tijd geleden live gezien heb en dat was gerust een wanprestatie te noemen. Slecht geluid, vals en veel fouten.
oeh emosletje!! beetje naar een bullet for my valentine concert gaan, had je wel door!

Gebruikersavatar
Hecatomb
Berichten: 4791
Lid geworden op: zo jul 25, 2004 11:54 pm
Locatie: Her en der.

Bericht door Hecatomb » do jan 12, 2006 12:57 am

Het komt zo nu en dan voorbij in Need For Speed: Most Wanted.


Wat een meuk.
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

Gebruikersavatar
Myrthe
Berichten: 4085
Lid geworden op: ma feb 07, 2005 12:03 am

Bericht door Myrthe » do jan 12, 2006 12:55 pm

Chucknorris schreef:[..]


oeh emosletje!! beetje naar een bullet for my valentine concert gaan, had je wel door!
:lol:


Stil nou, zo verraad je me nog.

Gebruikersavatar
Flip
Berichten: 1219
Lid geworden op: vr jun 10, 2005 12:45 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Flip » do jan 12, 2006 2:00 pm

Naja mijn mening komt overeen met de meerderheid van de reacties hier.
Bij vlagen leuk, na een aantal nummers achter elkaar af te spelen gaat het vervelen/ irriteren.
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x2/redgothic.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
cobhc_finland
Berichten: 13
Lid geworden op: vr jan 06, 2006 11:22 am
Locatie: gouda

Bericht door cobhc_finland » do jan 12, 2006 3:06 pm

Persoonlijk vindt ik ze wel heerschen..
nummers als 'Turn to despair' en 'Cries in vain' hebben wel wat...
aan de andere kant begrijp ik de kritiek 8)
Let metal reign!!

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » do jan 12, 2006 8:54 pm

Ik ken maar 1 nummer van ze, en dat is dat nummer in Need For Speed Most Wanted. Ik kende de band alleen van naam, en dacht dat het zo'n domee Emo band was. Maar opeens hoorde ik dus tijdens dat spel een nummer, dat begon met een old skool Slayer achtige riff.. "Klinkt wel gaaf" dacht ik. Toen de cleane zang begon, vond ik die best kut klinken, maar toen de muziek eenmaal weer echt begon, ging hij de cleane vocalen afwisselen met screams. En dat vond ik erg gaaf klinken. Ik denk dat als ik weer eens in een bui ben voor Metalcore, ik hier wat meer van ga opzoeken 8)

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8418
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » ma apr 10, 2006 2:08 pm

afgelopen vrijdag The Poison aangeschaft.

BfmV werd vergeleken met Trivium, beide spelen ze metalcore, beide staan in het voorprogramma van metallica, beide staan op graspop, maar enkel trivium heb ik al eens live gezien. Van BfmV kende ik dus nog niets en verwachtte er vrij weinig van. Op aanraden van mijn broertje toch de cd eens geluisterd en ik vind het toch wel gaaf klinken. en inderdaad het heeft veel weg van Trivium (of andersom) al vind ik de laatste toch een stukje beter, mede door de betere (cleane) zang en de betere (twin)solo's .

Al met al denk ik dat ik met deze 2 bands in het voorprogramma van 'tallica een leuk avondje ga hebben.

Als dit de nieuwe generatie metal is, dan hoor je mij niet klagen. Gelukkig begint de Nu-metal plaats te maken voor bands die weer vette riffjes spelen en die dus weer wat meer gitaarwerk laten horen dan enkel zwaar gestemd akkoorden-werk (en ja, ik generaliseer nu een beetje).

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24867
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo apr 30, 2006 4:24 pm

beiden spelen ze metalcore???

zowel trivium als bullet for my valentine hebben niets met metalcore te maken, absoluut niet

luister maar eens naar merauder of terror, en daarna naar bullet of trivium...en vraag je dan nog maar eens af of dit iets met metalcore te maken heeft

heb vanmorgen ook de nieuwe bullet for my valentine eens beluisterd, niet slecht, maar wordt er niet wild van..tegenover de laatste trivium valt de nieuwe bullet ook maar magertjes uit
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8418
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » zo apr 30, 2006 4:37 pm

Kristof schreef:beiden spelen ze metalcore???

zowel trivium als bullet for my valentine hebben niets met metalcore te maken, absoluut niet

luister maar eens naar merauder of terror, en daarna naar bullet of trivium...en vraag je dan nog maar eens af of dit iets met metalcore te maken heeft

heb vanmorgen ook de nieuwe bullet for my valentine eens beluisterd, niet slecht, maar wordt er niet wild van..tegenover de laatste trivium valt de nieuwe bullet ook maar magertjes uit

ok, dan niet. Ik ben nooit zo op de hoogte van die labeltjes. Ik heb ooit ergens gelezen dat Trivium metal-core speelt.... Dan denk ik dus "ow, heet dit nu weer metalcore... het zij zo" en dan ga ik me verder niet verdiepen in wat metalcore nu werkelijk is :wink:

En idd... vergeleken met Trivium is het toch wel wat minder.

Gebruikersavatar
FoaL
Berichten: 186
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 1:04 pm
Locatie: Haaksbergen
Contacteer:

Bericht door FoaL » zo apr 30, 2006 4:44 pm

Kristof die discussie is al eens gehouden in het hardcore/punk/metalcore topic. Er is gewoon geen goede naam voor het genre.
Een of ander debiel heeft het metalcore genoemd waardoor nu iedereen dat nu zo noemt. Dat zorgt voor veel verwarring omdat het al een ander genre is.
De zanger van Chimaira begon zijn muziek New Wave Of American Heavy Metal te noemen en dat zorgt wel voor minder verwarring alleen slaat die naam ook nergens op eigenlijk. Ondanks dat er soms Iron Maiden achtige solo's voorkomen heeft het genre nix met Heavy Metal te maken en ook zijn er natuurlijk genoeg bandjes buiten Amerika die ook de muziek spelen.

Niet zo kwaad worden als iemand het metalcore noemt Kristof, geef de schuld eerder aan de malloot die het verzonnen heeft om het zo te noemen. :P
[img]http://www.freewebs.com/fubartheband/metalfansig.jpg[/img]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24867
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo apr 30, 2006 5:07 pm

FoaL schreef:Kristof die discussie is al eens gehouden in het hardcore/punk/metalcore topic. Er is gewoon geen goede naam voor het genre.
Een of ander debiel heeft het metalcore genoemd waardoor nu iedereen dat nu zo noemt. Dat zorgt voor veel verwarring omdat het al een ander genre is.
De zanger van Chimaira begon zijn muziek New Wave Of American Heavy Metal te noemen en dat zorgt wel voor minder verwarring alleen slaat die naam ook nergens op eigenlijk. Ondanks dat er soms Iron Maiden achtige solo's voorkomen heeft het genre nix met Heavy Metal te maken en ook zijn er natuurlijk genoeg bandjes buiten Amerika die ook de muziek spelen.

Niet zo kwaad worden als iemand het metalcore noemt Kristof, geef de schuld eerder aan de malloot die het verzonnen heeft om het zo te noemen. :P
ik heb die discussie niet gevolgd

maar als morgen iemand iron maiden country noemt, dan ga ik dat nog niet overnemen, al zegt heel de wereld dat dit metalcore is, hebben ze het nog niet bij het rechte eind

new wave of american metal vind ik wel goede benaming overigens
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » zo apr 30, 2006 5:11 pm

'Nu-metalcore' dan maar?

Gebruikersavatar
Metal_heart
Berichten: 1435
Lid geworden op: ma nov 15, 2004 9:15 pm

Bericht door Metal_heart » zo apr 30, 2006 6:09 pm

boeiend, t is vette shit!
[url=http://www.huubboel.nl][img]http://i12.photobucket.com/albums/a222/Wouter_devries/banner_gitaarnet.gif[/img][/url]

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door Gilbert » di apr 20, 2010 4:57 pm

Aan het einde van de week komt het nieuwe album Fever uit. Op de MySpace-pagina van Bullet For My Valentine kun je het album nu al in zijn geheel beluisteren: http://www.myspace.com/bulletformyvalentine. Op het eerste gehoor klinkt het weer best goed.

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door Laus » wo apr 21, 2010 8:54 am

Ah mooi! Zat ik een beetje op te wachte. Destijds The Poison helemaal grijs gedraaid en Scream, aim, fire was een echte groeiplaat. Toen ik die de eerste keer hoorde vond ik het ongeïnspireerd en saai. Paar keer luisteren later alles meebrullen en schreeuwen. Het is wel een beetje meezingmetal. Lekker toegankelijk.
Hou ik wel van :)

Valt voor mij gewoon in het rijtje van Killswitch, Devildriver, Slipknot, Soilwork en meer van die numetal.

Gebruikersavatar
Hybr1d
Berichten: 287
Lid geworden op: do mar 26, 2009 4:37 pm
Locatie: Dordrecht

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door Hybr1d » wo apr 21, 2010 10:03 am

Laus schreef:Ah mooi! Zat ik een beetje op te wachte. Destijds The Poison helemaal grijs gedraaid en Scream, aim, fire was een echte groeiplaat. Toen ik die de eerste keer hoorde vond ik het ongeïnspireerd en saai. Paar keer luisteren later alles meebrullen en schreeuwen. Het is wel een beetje meezingmetal. Lekker toegankelijk.
Hou ik wel van :)

Valt voor mij gewoon in het rijtje van Killswitch, Devildriver, Slipknot, Soilwork en meer van die numetal.
The poison had vette muziek, al probeerde ik die teksten niet te horen. Scream, Aim, Fire! was dan weer van een heel ander kaliber, alleen het titelnummer kon me enigszins bekoren, de rest vond ik bagger. Zal het nieuwe album wel even beluisteren, kijken of het weer wat meer naar The Poison toe neigt.
Last.FM: http://www.last.fm/user/chaozzz
[img]http://i50.tinypic.com/10h50zl.jpg[/img]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door yowannuzz » wo apr 21, 2010 10:24 am

Laus schreef: Valt voor mij gewoon in het rijtje van Killswitch, Devildriver, Slipknot, Soilwork en meer van die numetal.
Ruim begrip van nu-metal heb jij dan.
Krijg de indruk dat alles wat cleane- en brutere zang afwisselt, plus thrash-/melodieuze-death-beinvloed is, door jou onder dat kopje wordt geschopt.
Dat klopt natuurlijk niet ...... Vooral Soilwork heeft minder dan niets met numetal te maken.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door Gilbert » wo apr 21, 2010 10:31 am

yowannuzz schreef:Ruim begrip van nu-metal heb jij dan.
Krijg de indruk dat alles wat cleane- en brutere zang afwisselt, plus thrash-/melodieuze-death-beinvloed is, door jou onder dat kopje wordt geschopt.
Dat klopt natuurlijk niet ...... Vooral Soilwork heeft minder dan niets met numetal te maken.
Als hij het begrip "moderne metal" had gebruikt i.p.v. nu-metal, dan klopt het volgens mij wel. (Al ken ik Soilwork nauwelijks, dus misschien valt dat er buiten.) Dat wil zeggen, de term "moderne metal" dekt voor mijn gevoel alle bands die de door jou genoemde kenmerken bevatten, misschien ook nog wat core-invloeden hebben, en niet goed in een ander hokje (zoals nu-metal) te plaatsen zijn. Maar ik weet niet of ik de enige ben die de term "moderne metal" zo opvat.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door yowannuzz » wo apr 21, 2010 10:34 am

Klopt, er zijn zeker genoeg overeenkomsten tussen genoemde bands.
Laten we het inderdaad "moderne metal" noemen, en daar is idd ook Soilwork zeker onder te rangschikken dan.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door Laus » do apr 22, 2010 9:34 am

Ja, mss was de term 'moderne metal' meer op zn plek geweest. Alleen dat vind ik nogal breed en dus te vaag. Je zou nog iets met melodieus kunnen doen. Ik houd veel van de Gothenburg stijl van In Flames terwijl ik At the gates vaak weer te hard vind(al shall perish, heaven shall burn). BfmV heeft alleen het meezinggehalte van die stijl en dezelfde 'feel'.

Gebruikersavatar
jasje2225
Berichten: 9
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 5:25 pm

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door jasje2225 » zo aug 22, 2010 5:50 pm

is het niet gewoon "screamo" dat is toch ook een genre. of heb ik dat nouxD

Gebruikersavatar
Tho
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo mei 16, 2010 4:08 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door Tho » zo aug 22, 2010 9:52 pm

wat een enorme flikkerband.


Dit soort posers geven metal een slechte naam

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door Took » zo aug 22, 2010 9:54 pm

Tho schreef:wat een enorme flikkerband.


Dit soort posers geven metal een slechte naam
nee het zijn vooral de fans die erg zijn. Veel jonge tienerhuppelkutjes.
Die band kan best aardig spelen, namelijk.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Tho
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo mei 16, 2010 4:08 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door Tho » zo aug 22, 2010 10:00 pm

Dat is inderdaad ook zo, en ze kunnen vast aardig spelen, maar dat wil nog niet zeggen dat je automatisch een vette band hebt ;)

Ik kots er van dat men dit metal noemt, overhypte kutmuziek

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door Took » zo aug 22, 2010 10:04 pm

Tho schreef:Ik kots er van dat men dit metal noemt, overhypte kutmuziek
dat je het niks vindt, maakt het niet automatisch geen metal.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Tho
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo mei 16, 2010 4:08 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door Tho » zo aug 22, 2010 10:12 pm

eh..


jawel hoor! :)

Gebruikersavatar
Tingis
Berichten: 1099
Lid geworden op: di nov 11, 2008 10:49 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door Tingis » zo aug 22, 2010 10:14 pm

:roll:

Toen ik jonger was heb ik het veel gedraaid, maar toen ik ze live zag vond ik ze zo flets dat ik mijn respect en interesse heb verloren. Ik stoor me ook gewoon aan die zanger.

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door lampje » ma aug 23, 2010 12:01 am

Hihi, dat soort reacties had ik eerder in het HIM (of Dommin) topic verwacht.

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door yesferro » ma aug 23, 2010 6:31 am

geweldige band om in de auto naar te luisteren na een zware dag werk. Deze kerels hebben het boek der heavy metal en glam rock goed gelezen en gaven er een modernere toontje aan, luister naar Hearts burst into fire en je weet wel meteen waar ik het over heb.
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
jasje2225
Berichten: 9
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 5:25 pm

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door jasje2225 » di aug 24, 2010 6:00 pm

Vroeger waren ze live echt kut, maar tegenwoordig zijn ze vet sterk, Matt (zanger, rythym gitaar), is zeker beter geworden, ook de screams van bassist Jay zijn beter geworden, ze maken minder tot geen fouten. vroeger waren ze idd kut. xD

Gebruikersavatar
tripleM
Berichten: 275
Lid geworden op: di sep 29, 2009 5:04 pm
Locatie: Papendrecht

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door tripleM » di aug 24, 2010 6:49 pm

Waarom komt iedereen langs in dit topic om te vertellen hoe kut ze wel niet zijn. Blijf dan gewoon weg. Alleen de aanhang van het genre maakt het best kut. Voor de rest maken ze gewoon lekkere muziek.

Gebruikersavatar
Tho
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo mei 16, 2010 4:08 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door Tho » di aug 24, 2010 9:38 pm

tripleM schreef:Waarom komt iedereen langs in dit topic om te vertellen hoe kut ze wel niet zijn. Blijf dan gewoon weg. Alleen de aanhang van het genre maakt het best kut. Voor de rest maken ze gewoon lekkere muziek.
Hoezo, je mag je mening toch geven of niet?

Gebruikersavatar
tripleM
Berichten: 275
Lid geworden op: di sep 29, 2009 5:04 pm
Locatie: Papendrecht

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door tripleM » di aug 24, 2010 10:40 pm

Tho schreef:
tripleM schreef:Waarom komt iedereen langs in dit topic om te vertellen hoe kut ze wel niet zijn. Blijf dan gewoon weg. Alleen de aanhang van het genre maakt het best kut. Voor de rest maken ze gewoon lekkere muziek.
Hoezo, je mag je mening toch geven of niet?
Ja dat is natuurlijk wel zo maar ik zag bijvoorbeeld jou reactie dat deze posers metal een slechte naam geven vind ik nergens op slaan. Eerlijk is eerlijk, die riffs mogen der best wel zijn hoor.

Plaats reactie