Forbidden

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt

Beste plaat?

Forbidden Evil
20
80%
Twisted Into Form
4
16%
Distortion
0
Geen stemmen
Green
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di aug 18, 2009 10:39 pm

Valt wel mee toch, ik vind ze allebei vrij clean klinken. Misschien dat de tweede wat netter is ingespeeld.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » ma aug 24, 2009 11:43 am

Het nieuwe nummer Adapt Or Die is nu op Forbiddens MySpace pagina te beluisteren!

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma aug 24, 2009 12:02 pm

Lekker nummer, vooral waar het op de solo's aankomt. Nummer steekt verder ook wel goed in elkaar, al mis ik toch die botversplinterende riffs van de eerste twee albums. Toch vind ik het weer heel erg lekker klinken en het doet me deugd om te horen dat Anderson in de studio nog altijd heel behoorlijk klinkt. 'Adapt or Die' klinkt wel een stuk energieker dan alles van 'Green' en in zekere zin ook van 'Distortion'. Ik ben benieuwd naar meer werk.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma aug 24, 2009 2:57 pm

Ik vind het bij de eerste luisterbeurt nog niet veel bijzonders eerlijk gezegd, inderdaad de pakkende riffs die missen. Niet direct overtuigd.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma aug 24, 2009 4:16 pm

Hahaha die gil op het begin gaat Anderson live nooit meer halen!

Gebruikersavatar
Das Gesicht
Berichten: 1732
Lid geworden op: vr mei 13, 2005 8:12 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Das Gesicht » ma aug 24, 2009 4:34 pm

Ik vind het een gaaf nummer. Het heeft een beetje een Nevermore vibe, aan de andere kant Nevermore heeft ook altijd al een Forbidden vibe gehad.
http://soundcloud.com/snaggle-tooth Check de muzak die ik gemaakt heb :p

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » ma aug 24, 2009 4:35 pm

Wat de zang betreft, Craig Locicero schreef in mei daarover het volgende:
But probably the most important element that makes it Forbidden is Russ's vocals. I can tell you all right now that Russ is singing his ass off! He sounds great and has as much power and range as I've heard out of him in years. Not like Russ is a kid with brand new bright and shiny vocal chords, but like a man who has his confidence and self awareness back. I think people forget that he didn't sing metal like Forbidden in over a dozen years. When I see the greatest singers in Metal like Halford, Dio, Dickenson and so on...they all have had changes in their voices that were gradual and people watched them over a long period of time. So, everyone grew with them and got used to it. With Russ, he was there, then he went away for a dozen years. Then he was back and most people expect exactly the same as they remember, which is understandable. But it's also completely unrealistic. It took some time time find his voice again. Consider it found!
Dus volgens hem heeft Russ Anderson recentelijk in de studio zijn oude stemgeluid pas teruggevonden.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma aug 24, 2009 4:53 pm

Op zich was Russ op Rock Hard eind mei inderdaad beter bij stem dan op Graspop en Waldrock in 2008, maar hij leek toch nog steeds veel hoge uithalen te vermijden.

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » ma aug 24, 2009 6:15 pm

Klinkt mij als een soort Twisted Into Form II in de oren. En dat vind ik helemaal niet erg. Goed nummer, prettige zangstem ook nog steeds.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma aug 24, 2009 6:16 pm

vind het wel vet, zang is natuurlijk niet meer helemaal wat het geweest is. verder eigenlijk boven vewachting.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » ma aug 24, 2009 10:19 pm

Adapt Or Die knuppelt er aardig op los. Behoorlijk energiek allemaal. De stijl is á la Twisted Into Form inderdaad. Volgens mij is er nog niet zoveel mis met Andersons stem.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » di aug 25, 2009 6:52 pm

Edwynn schreef: Volgens mij is er nog niet zoveel mis met Andersons stem.
Dat valt mij ook op, goede zaak. Het nummer is in ieder geval erg lekker en beloofd veel goeds voor het album :) .
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di aug 25, 2009 7:36 pm

Vreselijk gaaf nummer. ik kan niet wachten tot de plaat uitkomt!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25592
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 25, 2009 8:52 pm

Gaaf nummer, dat album gaat hier zeker gedraaid worden!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » wo aug 26, 2009 10:37 am

kope, kopen, kopen!

toxic
Berichten: 293
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 10:50 pm
Locatie: voorhout
Contacteer:

Bericht door toxic » do aug 27, 2009 12:06 pm

Gilbert schreef:Wat de zang betreft, Craig Locicero schreef in mei daarover het volgende:
But probably the most important element that makes it Forbidden is Russ's vocals. I can tell you all right now that Russ is singing his ass off! He sounds great and has as much power and range as I've heard out of him in years. Not like Russ is a kid with brand new bright and shiny vocal chords, but like a man who has his confidence and self awareness back. I think people forget that he didn't sing metal like Forbidden in over a dozen years. When I see the greatest singers in Metal like Halford, Dio, Dickenson and so on...they all have had changes in their voices that were gradual and people watched them over a long period of time. So, everyone grew with them and got used to it. With Russ, he was there, then he went away for a dozen years. Then he was back and most people expect exactly the same as they remember, which is understandable. But it's also completely unrealistic. It took some time time find his voice again. Consider it found!
Dus volgens hem heeft Russ Anderson recentelijk in de studio zijn oude stemgeluid pas teruggevonden.
Na dit stukje gelezen te hebben was ik ook bijzonder hoopvol afgereisd naar de Pul in Uden, maar helaas Russ was wel iets beter dan ten tijde van Graspop en Waldrock maar nog bij elke uithaal moest de geluidsman de galm op tien zetten en het volume opkrikken.
Ik vind het daarom zeer verbasend het nieuwe nummer te horen. Begrijp me niet verkeerd ik vond Forbidden DE TRASHBAND uit de jaren tachtig maar ik ben bang dat als ze de nieuwe plaat gaan promoten Russ verschrikkelijk door het ijs gaat zakken, en dat zal niet aan zijn gewicht liggen (LOL).....
Verder vind ik het nummer weer heerlijk Forbidden en Thrash zoals Thrash hoort te klinken.....ben benieuwd naar het hele album....

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do aug 27, 2009 12:58 pm

het is ook onzin om te zeggen adt ie nog steeds zo kan zingen als in 1988 dat is gewoon niet zo. Ik heb ze nu wtee keer gezien en hij haalt het bij lange na niet. In de studio kunnen ze dat nog wel een beetje rechtbreien en kan ie het 10 keer overdoen. Live is een ander verhaal.

maar who cares zolang het nog acceptabel is, is het acceptabel. Kijk naar halford die zingt ook niet meer zoals in 1984 maar het is nog passabel en het is bovendien wel THE voice van Priest. Zo is het met Andreson ook.

Die hele hoge zangstijl is nu eenmaal snel onderhevig aan slijtage als mensen ouder worden. Russ heeft ook nog eens tegen dat hij niet goed voor zichzelf gezorgd heeft (giga overgewicht) dat zal ook niet bevorderlijk zijn.

Nieuwe nummer is wat mij betreft boven verwachting, de zang is ok. Ik kijk uit naar nieuwe optredens.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Metalhead
Berichten: 908
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 2:50 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Metalhead » do aug 27, 2009 1:36 pm

Dit nieuwe nummer valt me alleszins mee inderdaad, zoals hierboven ook als wordt geschreven.

Lekker in de stijl van Twisted... dus wmb prima! Ik ben benieuwd naar het hele nieuwe album.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo aug 30, 2009 2:06 pm

Forbidden Evil (vooral het nr as good as dead). Lekkere energieke plaat. Toendertijd nog op DOA gezien. Twisted is ook gaaf, maar het nr step by step klinkt veel te happy.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » ma okt 05, 2009 1:32 pm

En inmiddels is een nieuw nummer, getiteld 'Hopenosis' ook online te vinden op de Myspace-pagina van de band.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » ma okt 05, 2009 3:09 pm

Dimas schreef:En inmiddels is een nieuw nummer, getiteld 'Hopenosis' ook online te vinden op de Myspace-pagina van de band.
Goed nieuws! Hier heb ik toch wel even mijn BM herrie voor afgezet. Goed het nieuwe nummer heet dus 'Hopenosis'. Wederom is dit toch wel een gaaf nummer maar niet zo goed als Adapt of Die. Vooral op vocaal gebied is 'Hopenosis' een heel stuk minder.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Forbidden

Bericht door Gilbert » di sep 07, 2010 8:56 pm

Afbeelding

Op 22 oktober moet hij in de winkel liggen.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Forbidden

Bericht door Jeroen » di sep 07, 2010 9:30 pm

cheap design, nou ja, zolang de muziek maar gaaf is
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Forbidden

Bericht door innuendo » di sep 07, 2010 9:34 pm

Duidelijke verwijzing naar het debuut, en dat terwijl Locicero gezegd heeft dat het nieuwe album een echte ´Forbidden anno 2010´plaat wordt.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Re: Forbidden

Bericht door Nielsch » wo sep 08, 2010 1:11 pm

De albumhoes is in ieder geval genomineerd voor de lelijkste albumhoes van dit jaar. Hoewel ik het betwijfel dat er nog een album uit gaat komen met een nóg lelijkere hoes durf ik wel met zekerheid te zeggen dat Forbidden gaat winnen :mrgreen: . Muzikaal zal het allemaal wel dik in orde zijn!
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Forbidden

Bericht door Took » wo sep 08, 2010 1:19 pm

ja die van Iron Maiden valt dan nog best mee :P

@innuendo: ik heb vanavond wat voor je ;)
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Das Gesicht
Berichten: 1732
Lid geworden op: vr mei 13, 2005 8:12 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Forbidden

Bericht door Das Gesicht » wo sep 08, 2010 2:29 pm

Nielsch schreef:De albumhoes is in ieder geval genomineerd voor de lelijkste albumhoes van dit jaar. Hoewel ik het betwijfel dat er nog een album uit gaat komen met een nóg lelijkere hoes durf ik wel met zekerheid te zeggen dat Forbidden gaat winnen :mrgreen: . Muzikaal zal het allemaal wel dik in orde zijn!
Heb je de nieuwe Halford hoes al gezien. :mrgreen:
http://soundcloud.com/snaggle-tooth Check de muzak die ik gemaakt heb :p

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Forbidden

Bericht door Gilbert » wo sep 08, 2010 3:04 pm

Das Gesicht schreef:Heb je de nieuwe Halford hoes al gezien. :mrgreen:
Dat is een verloren meesterwerk van Leonardo da Vinci in vergelijking met het gedrocht waar Forbidden mee aan komt zetten.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Re: Forbidden

Bericht door Nielsch » wo sep 08, 2010 3:10 pm

Das Gesicht schreef:
Nielsch schreef:De albumhoes is in ieder geval genomineerd voor de lelijkste albumhoes van dit jaar. Hoewel ik het betwijfel dat er nog een album uit gaat komen met een nóg lelijkere hoes durf ik wel met zekerheid te zeggen dat Forbidden gaat winnen :mrgreen: . Muzikaal zal het allemaal wel dik in orde zijn!
Heb je de nieuwe Halford hoes al gezien. :mrgreen:
Nu wel :lolup: .
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Forbidden

Bericht door Jeroen » vr nov 05, 2010 10:58 pm

Ik vind de nieuwe plaat schitterend. Het is geen goedkope stap terug naar vervlogen tijden, maar een eigentijdse en intrigerende cd vol complexe thrash, moderne zijstapjes en interessant muzikaal gefreak. Hoewel ik het refrein van 'Immortal Wounds' wat zeikerig vind, heb ik verder geen klachten over de cd. Ja, het kost wat tijd, maar wanneer je wat dieper graaft hoor je een erg creatieve band die nog altijd relevant is. Waar Heathen, Testament etc. toch vooral voortborduren op de thrash van weleer (en dat ook prima doen), daar voegt Forbidden zelfs wat originele ideeën toe. Niet enkel riffkrakers zoals op de eerste twee, maar een prachtige combinatie tussen het soepel gespeelde technische thrashwerk van toen en de eigenwijze haast alternatieve aanpak van een plaat als Green. Ik ben benieuwd wanneer Omega Wave ophoudt met groeien, want de cd is nu griezelig hard op weg naar de top van mijn jaarlijstje.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Re: Forbidden

Bericht door hellish star » za nov 06, 2010 3:56 pm

Inderdaad, schitterende plaat al zakt naar het einde wat de kwaliteit van de songs doch zijn ze nog sterk genoeg om het een topplaat te maken.
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Forbidden

Bericht door Jeroen » za nov 06, 2010 4:00 pm

Vind je? Ik vind het titelnummer echt een beul van een song met al die gave wendingen en onorthodoxe riffs. Wat me nog het meeste meevalt is de zang, die had ik ondanks de welbekende studiotechnieken na optredens op Graspop en Waldrock toch niet meer zo goed verwacht.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Forbidden

Bericht door innuendo » za nov 06, 2010 4:05 pm

Omega Wave is een fantastisch nummer inderdaad. Maar verder staan de betere songs op de eerste helft.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Forbidden

Bericht door Jeroen » za nov 06, 2010 4:15 pm

Die schitterende breaks in Adapt or Die ook, of die met machtige gitaarlijnen versierde overgang in dat nummer. Geweldig, echt, ik ga em straks gelijk weer opzetten als Amulance is afgelopen :D
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Forbidden

Bericht door Orklord » di dec 07, 2010 6:53 pm

Ik ben eerlijk gezegd nog niet zo lyrisch over de nieuwe. Muzikaal gezien is die erg sterk en er staan ook een paar zeer toffe riffs op, maar ik ben wat minder te spreken over de zang. Ik had toch wat meer het hoge gehad, hoewel ik best begrijp dat hij dat niet meer trekt. Verder vind ik de plaat wat aan de lange kant, het had wel met 2-3 nummers minder gekund. Maar goed, ik zal hem nog een paar keer beluisteren.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Forbidden

Bericht door Jeroen » di dec 07, 2010 8:42 pm

Dat moet je inderdaad doen. De eerste paar keer viel het kwartje hier ook nog niet, al vond ik het wel gewoon goed. Nu ben ik er echt steeds meer over te spreken. Het is een erg avontuurlijk album met misschien een tweetal wat mindere songs (met name het refrein van Immortal Wounds vind ik erg zeurderig). En liever wat meer hoge zang? Dat doet Russ al niet meer sinds Twisted Into Form. Op Distortion en Green waren hoge gilletjes ook al zeer spaarzaam. Nee, ik vind het een erg sterk en modern thrash album, waar progressie en techniek hand in hand gaan met goed uitgewerkte songs en spectaculair instrumentaal vuurwerk.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25592
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Forbidden

Bericht door Lennert » za dec 11, 2010 1:25 am

Album nu twee keer geluisterd en ik vind hem niet verkeerd, maar nog niet briljant. Wel een lekkere productie en en het rost behoorlijk, maar nog niet alle nummers gaan er makkelijk in. Waarschijnlijk nog enkele luister-beurten geven voor het einde van het jaar, want een top 10 plaat vind ik hem voorlopig nog niet.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: Forbidden

Bericht door Metalheank » za dec 11, 2010 3:42 pm

Paar dingen die me de eerste keer opvielen:
- uitstekende, ook volle, zang
- geweldige leads
- de thrashnummers komen minder uit de verf dan het progressievere spul
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25592
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Forbidden

Bericht door Lennert » ma dec 13, 2010 12:51 pm

Ben ik overigens de enige die vind dat de zang in heel veel gevallen als twee druppels water op Ozzy Osbourne lijkt? Dat kost ze toch punten :mrgreen:

Maar goed, het album bevalt steeds beter, al denk ik toch niet dat ik er een top 10 notering van ga maken, daarvoor vind ik andere albums toch gewoon een stuk beter. De thrash nummers bevallen me overigens juist een stuk beter dan de progressievere nummers. Leads zijn wel briljant.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Plaats reactie