14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
qeezer
Berichten: 10
Lid geworden op: di sep 11, 2007 10:48 pm

14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door qeezer » do sep 30, 2010 8:27 pm

Primal Fear exclusief in NL!
Powermetal band Primal Fear komt 14 oktober exclusief naar Hedon. Het betreft de enige show in Nederland en is last-minute geboekt. Zwolle is toegevoegd aan de tourlijst van de band ter vervanging van een optreden in het Franse Mulhouse dat niet door kon gaan. Het Amerikaanse Circle II Circle komt mee als voorprogramma. De kaartverkoop is zojuist gestart. Tickets kosten € 18,00 in voorverkoop, € 21,00 aan deur. Meer info: http://www.hedon-zwolle.nl

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door Rene » do sep 30, 2010 10:07 pm

Tof, daar ben ik zeker bij!
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door EricMaiden » do sep 30, 2010 11:37 pm

denk dat ik ook wel aanwezig ben!

Gebruikersavatar
King of Beer
Berichten: 923
Lid geworden op: di apr 14, 2009 9:46 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door King of Beer » vr okt 01, 2010 12:31 am

Interessant.
Ik zal eens kijken of ik kan komen die avond.
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6791
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door Johan » vr okt 01, 2010 9:47 am

Als het niet zo ver weg was had ik wel interesse gehad. 2 goede bands, al moet ik zeggen dat ik Primal Fear een beetje uit het oog verloren ben de afgelopen 2 jaar.

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door alicecooper » vr okt 01, 2010 11:46 am

Ook aanwezig.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door IROn » za okt 02, 2010 3:17 pm

Ziet er vet uit, noteer!
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door alicecooper » do okt 14, 2010 6:11 pm

Ga die kant maar is op :)

Gebruikersavatar
Basman
Berichten: 85
Lid geworden op: zo apr 25, 2010 2:35 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door Basman » do okt 14, 2010 6:27 pm

alicecooper schreef:Ga die kant maar is op :)

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door Rene » do okt 14, 2010 7:21 pm

Ik ook zo maar... nu nog even het debuut van Primal Fear opgezet. Wat een gave plaat is dat toch!
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
King of Beer
Berichten: 923
Lid geworden op: di apr 14, 2009 9:46 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door King of Beer » do okt 14, 2010 11:31 pm

Ik heb besloten vlak voor ik wou gaan toch niet te gaan omdat ik nog net zag dat Circle II Circle had gecancelled en ik niet alleen voor Primal Fear 21 euro wou neerleggen.
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

drdennuz
Berichten: 324
Lid geworden op: do jan 12, 2006 3:24 pm
Locatie: Ommen

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door drdennuz » vr okt 15, 2010 11:50 am

zeer leuk avondje... Circle II Circle had overigens afgezegd omdat men niet WILDE spelen in Nederland :? Dat is wat zowel de bandleden van Marya Roxx als Primal Fear mij vertelden.

Gebruikersavatar
John Lydon
Berichten: 404
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 8:35 pm
Locatie: Somewhere in Dordt

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door John Lydon » vr okt 15, 2010 12:03 pm

drdennuz schreef:zeer leuk avondje... Circle II Circle had overigens afgezegd omdat men niet WILDE spelen in Nederland :? Dat is wat zowel de bandleden van Marya Roxx als Primal Fear mij vertelden.
Dat zal me even een mooi verhaal worden! Zondag staat Circle II Circle in Dordrecht. Ik hoop dat die show toch wel door gaat dan.. Zit me er al weken op te verheugen...
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....

drdennuz
Berichten: 324
Lid geworden op: do jan 12, 2006 3:24 pm
Locatie: Ommen

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door drdennuz » vr okt 15, 2010 12:10 pm

was dat niet al langer gepland dan? Dat optreden in Zwolle was een beetje last minute omdat men van het optreden wat ze in Frankrijk zouden geven geen geld hadden ontvangen. Daardoor kan er natuurlijk minder gepromoot worden dus dacht men misschien dat word niks met bezoekersaantallen...

Pegasus
Berichten: 15
Lid geworden op: zo nov 11, 2007 6:38 pm

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door Pegasus » vr okt 15, 2010 12:39 pm

Zojuist voor alle zekerheid nog even gecheckt,Bibelot show gaat gewoon door!

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door alicecooper » vr okt 15, 2010 12:50 pm

Heb mij gisteren ook uitstekend vermaakt bij Primal Fear.
Het enige minpuntje was uiteraard dat Circle 11 Circle niet speelde en van mij hadden ze Marya Roxx wel thuis mogen laten.
Vond het overigens schappelijk van Hedon dat de kaartprijs wat oplaag ging, omdat Primal Fear de enige band was wat nog de moeite waard was.
Wat betreft het verhaal over Cirlcle 11 Circle lijkt mij toch echt wel gelul, ze speelden alwel vaker in NL en waarom nu ineens niet meer?

Temple Of The King
Berichten: 133
Lid geworden op: ma mar 08, 2010 6:47 pm

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door Temple Of The King » vr okt 15, 2010 1:04 pm

Dat Circle II Circle niet wil spelen in NL is klankklare onzin. Het heeft een geheel andere reden dat Circle niet present was.
Optredens van Circle II Circle (samen met Vicious Rumors) in Kerkrade en Dordrecht gaan komend weekend dus gewoon door.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door Rene » vr okt 15, 2010 2:09 pm

drdennuz schreef:zeer leuk avondje... Circle II Circle had overigens afgezegd omdat men niet WILDE spelen in Nederland :? Dat is wat zowel de bandleden van Marya Roxx als Primal Fear mij vertelden.
Zou op zich wel kunnen, want misschien was de band bang dat er dan tijdens die andere twee concerten (waar ze een langere set spelen) dan minder mensen op zouden komen dagen.

Primal Fear was zeer sterk. Respect dat ze de volle 100% gaven ondanks dat er niet zo heel veel publiek was.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door EricMaiden » vr okt 15, 2010 2:32 pm

Hoeveel man was er uiteindelijk dan?
Ik was het helemaal vergeten, domme

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door Rene » vr okt 15, 2010 3:04 pm

Ik gok 75 a 100 man. Ralf Scheepers gaf zelf al aan dat het een mooie opkomst was voor slechts ee week promotie.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

drdennuz
Berichten: 324
Lid geworden op: do jan 12, 2006 3:24 pm
Locatie: Ommen

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door drdennuz » vr okt 15, 2010 6:58 pm

Temple Of The King schreef:Dat Circle II Circle niet wil spelen in NL is klankklare onzin. Het heeft een geheel andere reden dat Circle niet present was.
Optredens van Circle II Circle (samen met Vicious Rumors) in Kerkrade en Dordrecht gaan komend weekend dus gewoon door.
ik heb dan ook niet gezegd dat men in het geheel niet wilde spelen hier... Misschien was men bang voor markt bederving of door de late promotie een lage opkomst... Ik heb het ook een beetje raar neergezet.. Ik zal het niet wijzigen maar ik bedoelde dus dat men niet in het hedon wilde spelen op 14 oktober.. Althans dat is wat de 2 overige bands zeiden.. En opzich is dat best een logische zet.

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door alicecooper » vr okt 15, 2010 7:11 pm

drdennuz schreef:
Temple Of The King schreef:Dat Circle II Circle niet wil spelen in NL is klankklare onzin. Het heeft een geheel andere reden dat Circle niet present was.
Optredens van Circle II Circle (samen met Vicious Rumors) in Kerkrade en Dordrecht gaan komend weekend dus gewoon door.
ik heb dan ook niet gezegd dat men in het geheel niet wilde spelen hier... Misschien was men bang voor markt bederving of door de late promotie een lage opkomst... Ik heb het ook een beetje raar neergezet.. Ik zal het niet wijzigen maar ik bedoelde dus dat men niet in het hedon wilde spelen op 14 oktober.. Althans dat is wat de 2 overige bands zeiden.. En opzich is dat best een logische zet.
Vind het opzich logisch klinken, maar dit wisten ze vooraf ook al allemaal?
Vind het dan een naaistreek richting de mensen die voor hen wouden komen.

Ps. afsluitingsnummer Primal Fear; http://www.youtube.com/watch?v=deWFr6X_OLk

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door Bastiaan » vr okt 15, 2010 11:48 pm

Mooie avond. Inderdaad mooi dat ze er vol voor gingen. En die armen van Scheepers, schitterend haha!

Trouwens, Rene, ik heb je helemaal niet gezien ! Zou misschien ook teveel van het goede zijn, twee keer in een week (eerst Annihilator) ;)
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door Rene » za okt 16, 2010 12:00 am

Bastiaan schreef:Mooie avond. Inderdaad mooi dat ze er vol voor gingen. En die armen van Scheepers, schitterend haha!

Trouwens, Rene, ik heb je helemaal niet gezien ! Zou misschien ook teveel van het goede zijn, twee keer in een week (eerst Annihilator) ;)
Inderdaad, ik moet immers nog steeds bijkomen van onze ontmoeting afgelopen zondag :P. Maar.... ik heb je bij het begin van het optreden wel gespot, rechts vooraan het podium. Ik hoopte je na het optreden nog wel ff te aan te spreken, maar ja, toen zag ik je niet meer.

Toen was ik ook te druk fanboy uit te hangen door met Alex Beyrodt op de foto te gaan. Haha, je moest hem zien toen ik zijn andere bands bij naam noemde... zo blij als een kind was ie!!! :D
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Basman
Berichten: 85
Lid geworden op: zo apr 25, 2010 2:35 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Re: 14-10 Primal Fear+ Circle II Circle - Hedon Zwolle

Bericht door Basman » zo okt 17, 2010 12:36 am

Was een bijzonder gave show!
Vond dat de microfoon van Ralf wel iets harder had gemogen, maar verder geen op- of aanmerkingen.
K was niet heel teleurgesteld dat Circle II Circle niet speelde, maar wel bijzonder vervelend voor de mensen die misschien wel van ver kwamen om ze te zien.
Na afloop met, op Mat Sinner na, iedereen van de band gesproken.
Magnus vertelde dat Alex Beyrodt de band definitief gejoind heeft. No problem: geweldige gitarist!

kortom:
TOP avond!

Plaats reactie