Bericht
door KoenM » zo jan 09, 2011 5:28 pm
Toffe tent, leuk initiatief!
Engraved - voor nog maar enkele maanden te repeteren was dit al best tof. Lekker lomp en hard en Marcel is een ADHD-frontman. Altijd leuk om naar te kijken, gebeurt er nog es wat op het podium.
Pulverised - ik weet niet, maar de indrukken die ik had waren rommelig en onstrak. Ook het geluid was helemaal niks. Als een - ietwat obese - frontman dan ook nog eens gaat staan hakken, houdt het voor mij een beetje op.
Incarnate - zelf wel lekker gespeeld. De moeite van het afreizen naar verweggistan waard in ieder geval! Beetje vroeg, dus publiek kwam nog niet helemaal los. De vreemde eend in de bijt, dat dan weer wel. Al denk ik dat we genoeg aansluiting vinden bij death metal.
Bodyfarm - niet zoveel van gezien wegens opruimen, omkleden, eten en toestanden. Wat ik ervan zag: solide, goed uitgevoerde old school death metal. Al vond ik op het podium wat weinig gebeuren, maar dat komt misschien nog wel. Net zoals iets meer een eigen smoel, maar das een kwestie van tijd. Duidelijk talentje.
Van de rest niks gezien, na Bodyfarm vertrokken wegens lange reis voor de boeg. Portall zal zoals altijd wel weer goed geweest zijn. Was alsnog 1 uur voordat ik thuis was. Hulde voor de organisatie, had mijn shirt van The Faceless backstage daar laten liggen, ff bellen, direct gevonden en ze sturen het op. Meesterlijk.