Alice Cooper@ Brussel, 2 november
- alicecooper
Alice Cooper@ Brussel, 2 november
Alice Cooper komt op 2 november voor een optreden naar Brussel. Cooper wordt dit jaar nog opgenomen in de Rock & Roll Hall Of Fame en ook komt er een nieuw album uit. Genoeg redenen om op tour te gaan en dat brengt de 63-jarige Vincent Furnier naar Ancienne Belgique.
De voorverkoop start 17 februari en tickets gaan weg voor 42 euro. Let op, maximaal 4 tickets per persoon per bestelling.
Een Nederlandse data is helaas nog niet bekend.
De voorverkoop start 17 februari en tickets gaan weg voor 42 euro. Let op, maximaal 4 tickets per persoon per bestelling.
Een Nederlandse data is helaas nog niet bekend.
-
Re: Alice Cooper@ Brussel, 2 november
Alice Cooper gaat wederom naar België. Ik heb erg genoten van zijn show vorig jaar in Lokeren. Ik ga er misschien maar weer naartoe, waarschijnlijk zijn er vanwege het nieuwe album wel wat aanpassingen aan de show aangebracht.
- Bleek No. 1
Yes
Aanpakken, die hap!
Sinds Gary Moore's dood, heb ik besloten om nu écht elke kans te grijpen om een legende of een legendarische band te zien! Ik heb het immers gehad om steeds legendes te moeten missen door een sterfgeval, die ik dan nog niet live heb kunnen bewonderen.

Sinds Gary Moore's dood, heb ik besloten om nu écht elke kans te grijpen om een legende of een legendarische band te zien! Ik heb het immers gehad om steeds legendes te moeten missen door een sterfgeval, die ik dan nog niet live heb kunnen bewonderen.
Hakkaa päälle pohjan poika!
Misschien leuk voor in het goffertpark?? daar is nog niks voor bekend voor deze zomer en ik denk dat alice wel 40.000 bezoekers naar de goffert moet trekken of zie ik dat verkeert?
- Bleek No. 1
Cooper haalt dat wel, inderdaad. Het zal dan weliswaar niet uitverkopen in een weekend, maar het zal zeker wel vol lopen.
Hakkaa päälle pohjan poika!
in een nieuwsbericht in de gelderlander is wel gemeld dat er nog geen band geboekt is maar dat ze met meer dan 50 bands in gesprek zijn. ik hoop dan inderdaad op Alice. het is toch een artiest die ik erg graag wil zien.
Eh, zijn Black No. 1 en jij nu serieus? Als het om een gratis concert zou gaan, dan trekt Alice Cooper natuurlijk wel een hoop publiek, maar voor shows met een normale ticketprijs is Alice (helaas) inmiddels gedegradeerd tot middelgrote zalen. Dat blijkt natuurlijk ook uit de aankondiging van dit concert in Brussel. Ancienne Belgique heeft een maximumcapaciteit van 1800 bezoekers.Cjmormon schreef:Misschien leuk voor in het goffertpark?? daar is nog niks voor bekend voor deze zomer en ik denk dat alice wel 40.000 bezoekers naar de goffert moet trekken of zie ik dat verkeert?
Met andere woorden, als er een optreden in Nederland bijkomt, dan zal Alice Cooper waarschijnlijk in 013, Melkweg of iets dergelijks spelen (wat ik zelf overigens zou toejuichen). De reden dat Judas Priest, Manowar, Megadeth en Slayer tegenwoordig in zalen als 013 spelen is niet dat ze dat zelf zo knus vinden; dergelijke oudgedienden trekken gewoon steeds minder publiek (wat ongetwijfeld voor een deel met het grote aanbod van concerten en festivals en de sterk gestegen ticketprijzen te maken heeft, maar dat terzijde).
Na het fiasco met (onder andere) Aerosmith vorig jaar, waarvan Mojo ten onrechte dacht dat ze het Goffert Park zouden kunnen vullen, zal Mojo sowieso niet zo snel meer een classic rock act of festival in het Goffert Park organiseren. Alleen AC/DC en wellicht Rammstein zijn wat hardrock/metal betreft momenteel groot genoeg om het Goffert Park te vullen. Zelfs Metallica lukt dat niet meer, althans zonder "The Big Four" package.
Zou Metallica de goffert niet uitverkopen?
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
- alicecooper
Dat zou misschien kunnen, moeten ze Alice Cooper wel laten headlinenErnst-Jan schreef:Zou Metallica de goffert niet uitverkopen?

Metallica op sonisphere was ook niet uitverkocht ondanks dat ze en volledige set speelde en nog best leuke voorprogramma's hadden. de enige 2 bands die de afgelopen jaren de goffert hebben doen uitverkopen zijn Coldplay en Bon Jovi.