13-3 Watain, Shining (swe) - De Kade - Zaandam

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Re: 13-3 Watain, Shining (swe) - De Kade - Zaandam

Bericht door Draconian » ma mar 14, 2011 2:23 am

Shining was inderdaad kut. Blijkbaar was een van de gitaristen weggerend, waardoor een belangrijk deel van het geluid wegviel. Tel daar nog een enorm kutgeluid bij op en het moge duidelijk zijn dat het niet denderend was. Watain was weer gaaf, alleen mag het van mij nog wel wat meer stinken.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

IronMaidenNL
Berichten: 105
Lid geworden op: zo sep 20, 2009 12:45 pm
Locatie: Tilburg

Re: 13-3 Watain, Shining (swe) - De Kade - Zaandam

Bericht door IronMaidenNL » ma mar 14, 2011 9:58 am

sanguis schreef:Dat was een mooi avondje gisteren.

Aosoth wist wat mij betreft een goed en degelijk optreden neer te zetten. Ben benieuwd naar de nieuwe plaat.

Shining moest het gisteren met maar 1 gitarist stellen en dat was met momenten toch wel wat een gemis, maar al bij al toch weer een goed optreden. Kvarforth wist zich ook deze keer met 4 lijnen coke, jack daniels en absynt ook weer aardig van de kaart te krijgen, och ja je went eraan en het hoort er toch ook wel bij.

Watain was wat mij betreft toch de band van de avond. Goed gespeeld en wederom een erg goeie show (tsja ik hou wel van dat theatrale om de band heen.
Vond wel grappig dat Kvarforth naast het cokesnuiven, sigaretten uitdrukken op zijn arm e.d. constant met zijn mobiel zat te klooien en op een gegeven moment gewoon ging bellen tijdens het optreden. Muzikaal kon Shining me niet boeien.

Watain was erg gaaf! Waters of Ain [headbang]

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Re: 13-3 Watain, Shining (swe) - De Kade - Zaandam

Bericht door Nielsch » ma mar 14, 2011 10:45 am

IronMaidenNL schreef: Vond wel grappig dat Kvarforth naast het cokesnuiven, sigaretten uitdrukken op zijn arm e.d. constant met zijn mobiel zat te klooien en op een gegeven moment gewoon ging bellen tijdens het optreden. Muzikaal kon Shining me niet boeien.

Watain was erg gaaf! Waters of Ain [headbang]
Afgelopen jaar in de Willemeen deed hij dat ook al. Populair doen heh.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8441
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Re: 13-3 Watain, Shining (swe) - De Kade - Zaandam

Bericht door AmnesJAn » ma mar 14, 2011 2:37 pm

Aosoth: vond ik nog best een aangename verrassing, zeker door de vocalen van MkM, die er altijd wel wat zieks van kan maken.

Shining: ja, de gitarist heeft wel een paar leuke bluesy invloeden. Daarmee is ook meteen het enige positieve gezegd; wat een wanvertoning is deze band toch. De tigerblood rants van Charlie Sheen zijn hoogst intellectueel in vergelijking van de meuk van Kwaffel en aanhang het publiek in gooiden. Ik snap ook niet dat een deel van het publiek zo'n smerige, verlopen en aandachtshoerige junk zo kan aanbidden.

Watain: deed dan weer wat ik van ze verwachtte: hel, vuur, bloed en Satan. Naarmate het optreden vorderde werd het geluid ook steeds beter. De band deed gewoon alles goed, van de ijzersterke nummers tot de performance (had nog graag de kop gezien van degene die de kelk met bloed over zijn harses kreeg). Mijn favoriet I am the Earth kwam gelukkig ook langs en ze eindigden gewledig met Waters Of Ain. Super.
לֹא אעבוד

Sister September
Berichten: 1286
Lid geworden op: do feb 10, 2005 9:53 pm

Re: 13-3 Watain, Shining (swe) - De Kade - Zaandam

Bericht door Sister September » ma mar 14, 2011 7:43 pm

Nou, die kop heb ik gezien, maar vooral geroken. Echt wat een stank! En hij ging er ook gewoon mee naar buiten ook, zonder het er een beetje af te wassen.
Ik wilde trouwens nog even hoi tegen je zeggen AmnesJan, maar ik werd elke keer afgeleid door bekenden die een praatje kwamen maken.

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Re: 13-3 Watain, Shining (swe) - De Kade - Zaandam

Bericht door Kimzel » ma mar 14, 2011 7:56 pm

Nielsch schreef:
IronMaidenNL schreef: Vond wel grappig dat Kvarforth naast het cokesnuiven, sigaretten uitdrukken op zijn arm e.d. constant met zijn mobiel zat te klooien en op een gegeven moment gewoon ging bellen tijdens het optreden. Muzikaal kon Shining me niet boeien.

Watain was erg gaaf! Waters of Ain [headbang]
Afgelopen jaar in de Willemeen deed hij dat ook al. Populair doen heh.

populair ja, maar wat een watje is het

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8441
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Re: 13-3 Watain, Shining (swe) - De Kade - Zaandam

Bericht door AmnesJAn » ma mar 14, 2011 8:44 pm

Sister September schreef:Nou, die kop heb ik gezien, maar vooral geroken. Echt wat een stank! En hij ging er ook gewoon mee naar buiten ook, zonder het er een beetje af te wassen.
Ik wilde trouwens nog even hoi tegen je zeggen AmnesJan, maar ik werd elke keer afgeleid door bekenden die een praatje kwamen maken.
Volgende keer beter. ;)
לֹא אעבוד

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Re: 13-3 Watain, Shining (swe) - De Kade - Zaandam

Bericht door Metall » ma mar 14, 2011 11:09 pm

Hartstikke leuke avond gehad.

Aosoth. Ondanks veel te zacht gitaargeluid de moeite waard.

Shining. Ondanks ontbrekende gitarist goed optreden. Je houdt van Kvarforth of je hebt een hekel aan hem, een tussenweg is er blijkbaar niet. :)

Watain. Zeer strakke show!

IronMaidenNL
Berichten: 105
Lid geworden op: zo sep 20, 2009 12:45 pm
Locatie: Tilburg

Re: 13-3 Watain, Shining (swe) - De Kade - Zaandam

Bericht door IronMaidenNL » di mar 15, 2011 12:57 pm

Waters of Ain live in Zaandam...

http://www.youtube.com/watch?v=IXexYcPoKSc

Gebruikersavatar
DJ Sgeit
Berichten: 94
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 3:15 pm
Locatie: Koog aan de Zaan
Contacteer:

Re: 13-3 Watain, Shining (swe) - De Kade - Zaandam

Bericht door DJ Sgeit » di mar 15, 2011 3:40 pm

Sister September schreef:Nou, die kop heb ik gezien, maar vooral geroken. Echt wat een stank! En hij ging er ook gewoon mee naar buiten ook, zonder het er een beetje af te wassen
Ja hij ging naar buiten toen ik ook weg ging, wat stonk die kerel en wat zag hij eruit haha. Dat bloed was helemaal opgedroogd op z'n gezicht, het was behoorlijk lachwekkend iig! :lol:
IronMaidenNL schreef:Waters of Ain live in Zaandam...

http://www.youtube.com/watch?v=IXexYcPoKSc


[headbang]
Petomaan
pe - to` maan («Frans-Grieks) de -woord (mannelijk) petomanen iem. die door het laten van winden allerlei geluiden kan nabootsen

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: 13-3 Watain, Shining (swe) - De Kade - Zaandam

Bericht door EricMaiden » di mar 15, 2011 4:19 pm

Echt een GE-WEL-DIG nummer!!!

Plaats reactie