Dokk'em Open Air 2011

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Took » do dec 23, 2010 11:19 am

Vader bevestigd voor zesde editie Dokk’em Open Air

Naast Alestorm en Pagan’s Mind is nu ook het Poolse metal monster Vader vastgelegd voor de zesde editie van Dokk’em Open Air. Daarnaast maakt de organisatie bekend, in samenwerking met Friesland Pop, een talentnight te organiseren voor Friese metal bands in Poppodium Romein te Leeuwarden. De zesde editie van het festival vindt plaats op 27 en 28 mei en kaarten zijn tot en met 31 december met korting verkrijgbaar.

Op vrijdag 6 mei gaan, onder de naam ‘Highway to Dokk'em’, vijf Friese metal bands strijden om de felbegeerde openingsplaats op Dokk'em Open Air. Highway to Dokk'em is een talentstageproject van Friesland Pop welke in samenwerking met Dokk'em Open Air wordt georganiseerd in Poppodium Romein te Leeuwarden. Friese bands kunnen zich tot en met 31 maart inschrijven via Friesland Pop. Uit de aanmeldingen en inzendingen worden de vijf beste bands geselecteerd. Van deze bands gaan er twee door naar het festival op zaterdag 28 mei. De winnaars worden gekozen door een jury en door middel van een publieksprijs. De avond wordt geheel in stijl afgesloten door de Amerikaanse thrash metal band Deathriders.

Met Vader als meest recente toevoeging krijgt de line-up van het festival zo langzamerhand een beetje vorm. Vader wordt al meer dan 20 jaar op handen gedragen. De band staat vooral bekend om uiterst strak drumwerk, machinale optredens en enorme overtuigingskracht. Super snelle death metal wordt gecombineerd met zware thrash metal riffs wat zorgt voor een lekkere groove. Vader stond al op festivals als Wacken en Party San en toerde eerder dit jaar met Marduk door Europa.
www.dokkemopenair.nl
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door innuendo » do dec 23, 2010 11:20 am

Ik ben benieuwd hoe hard Dokk'em open air gaat groeien, nu waldrock is opgedoekt. Geen van deze bands kunnen mij overigens overhalen om komende zomer naar Friesland af te reizen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Took » do dec 23, 2010 11:26 am

ik moet zeggen, als het gaat groeien moeten ze toch wel wat aan de bereikbaarheid doen. Ik ben er in 2008 geweest en het was niet al te makkelijk te vinden zonder navigatie. (of we kwamen gewoon vanaf de verkeerde kant door de polder)
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door metalmachine » vr dec 24, 2010 4:47 pm

Zojuist zie ik dat ook Vader aan de line up is toegevoegd. Nu dus al Pagans Mind, Alestorm en Vader. Begint al ergens op te lijken! Aangezien Waldrock toch altijd aardig wat bezoekers trok, zit hier zeker potentie. Misschien dit jaar maar eens een kijkje nemen daar!

Razor
Berichten: 48
Lid geworden op: ma feb 21, 2005 11:02 pm

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Razor » do jan 27, 2011 11:46 am

Plus Paul Di'anno, Vicious Rumors, Trigger The Bloodshed, DGM....Good Busy

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door MetalJan » do jan 27, 2011 8:49 pm

Trigger The Bloodshed, Vader en Alestorm is een goed begin! Jammer dat het in zo'n uithoek plaatsvind.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Gilbert » vr feb 11, 2011 2:46 pm

Op de Twitter-pagina van het festival zijn gisteren en vandaag weer enkele namen bevestigd. De line-up ziet er nu voorlopig als volgt uit:

Alestorm
Blaas Of Glory
DGM
Evergrey
Kampfar
Krakow
Pagan's Mind
Paul Di'Anno
Trigger The Bloodshed
Vader
Vicious Rumors
Vreid

Gebruikersavatar
Cjmormon
Berichten: 1018
Lid geworden op: do okt 14, 2010 8:27 pm

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Cjmormon » vr feb 11, 2011 2:54 pm

Gilbert schreef:Op de Twitter-pagina van het festival zijn gisteren en vandaag weer enkele namen bevestigd. De line-up ziet er nu voorlopig als volgt uit:

Alestorm
Blaas Of Glory
DGM
Evergrey
Kampfar
Krakow
Pagan's Mind
Paul Di'Anno
Trigger The Bloodshed
Vader
Vicious Rumors
Vreid
Toch maar eens over denken om te gaan. Alestorm, Evergrey, Kampfar, Pagans Mind, Trigger The Bloodshed en Vader dat zijn toch wel namen die ik graag wil zien.

Toch ook maar even de rest van de graspop lineup afwachten

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door EricMaiden » vr feb 11, 2011 9:00 pm

Nondeju!

Kampfar is echt heel gaaf, hopen dat ik dan heel veel centjes heb.

Vader en Trigger The Bloodshed zijn ook heel fijn!

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Gilbert » vr feb 11, 2011 9:23 pm

Paul Di'Anno's komst staat trouwens op de tocht, aangezien hij dan wellicht in de gevangenis zit (zie frontpage).

Deathwish
Berichten: 961
Lid geworden op: wo jan 14, 2004 5:22 pm
Locatie: Fryslân

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Deathwish » do feb 24, 2011 10:03 pm

+ Hammerfal

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door MetalJan » vr feb 25, 2011 6:42 pm

Ach, d'r moet natuurlijk ook gegeten worden...

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door EricMaiden » vr feb 25, 2011 6:45 pm

Deathwish schreef:+ Hammerfal
Met dubbel L bedoel je of is dit weer een andere band?

Dokk'em Open Air
Berichten: 2
Lid geworden op: do feb 10, 2011 7:52 pm
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Dokk'em Open Air » za feb 26, 2011 4:14 pm

De enige echte HammerFall is bevestigd als headliner voor 6e editie van Dokk'em Open Air! Steel meets steel dus de 28e van mei!
Officiële line-up tot nu toe:
Alestorm
Blaas of Glory
DGM
Evergrey
Kampfar
Hammerfall
Pagan's Mind
Paul di 'Anno & Children of the Damned
Trigger the Bloodshed
Vader
Vicious Rumors
Vreid

Het is zeer onwaarschijnlijk dat de heer Di 'Anno in de cel zal zitten tijdens DOA . Om minder afhankelijk te zijn van de weersomstandigheden, het kan nog koud zijn in mei, komen beide podia onder dak in een grote festivaltent waarbij het open-air-gevoel niet uit het oog verloren wordt. Er zullen verdeeld over twee podia zo'n zestien bands optreden. Kamperen is zoals altijd gratis!

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Satyr » za feb 26, 2011 5:12 pm

Kampfar, Vreid, Vader en Alestorm, dat zijn leuke namen hoor. Nou niet allemaal tegelijk programmeren aub...

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Gilbert » za feb 26, 2011 5:17 pm

Ik gok en hoop dat, net als bij Elsrock en Fortarock, er om en om op de twee podia gespeeld zal worden, wat het ideale concept is (je hoeft je geen moment te vervelen en tegelijkertijd ook niets te missen). Net als bij Elsrock en Fortarock vind ik ook Dokk'em Open Air dit jaar een bijzonder leuke line-up hebben, trouwens.

Gebruikersavatar
goddethroned
Berichten: 1483
Lid geworden op: za jul 16, 2005 2:50 pm
Locatie: Heino

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door goddethroned » zo feb 27, 2011 10:44 am

Leuke line-up, ik ga eens kijken of ik dan kan.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Iron Maiden » zo feb 27, 2011 11:35 am

De line-up is inderdaad wel leuk. Eens even kijken wat ik doe.

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door EricMaiden » zo feb 27, 2011 4:51 pm

3 gave 1dags festivalletjes dit jaar in NL..
FortaRock en Elsrock ben ik sofieso aanwezig maar Dokkem wil ik ook heel graag heen..

Gebruikersavatar
r1Co
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 4:13 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door r1Co » ma feb 28, 2011 11:08 am

zijn al die bands trouwens bevestigd voor de zaterdag gewoon? vrijdag komt mij niet zo goed uit, maar als bv Evergrey op dokk'em rockt de vrijdags speelt dan moet ik daar toch ook maar ff kijken en wat dingen omwisselen

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Gilbert » ma feb 28, 2011 11:43 am

r1Co schreef:zijn al die bands trouwens bevestigd voor de zaterdag gewoon? vrijdag komt mij niet zo goed uit, maar als bv Evergrey op dokk'em rockt de vrijdags speelt dan moet ik daar toch ook maar ff kijken en wat dingen omwisselen
Al de genoemde bands spelen op de zaterdag. Voor de vrijdag (Dokk'em Rockt) zijn vooralsnog De Kast en de Status Quo-coverband Piledriver bevestigd.

Gebruikersavatar
Cjmormon
Berichten: 1018
Lid geworden op: do okt 14, 2010 8:27 pm

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Cjmormon » ma feb 28, 2011 2:02 pm

Met Hammerfall erbij is het 90% zekker dat ik vanaf Nijmegen naar boven ga reizen om hier bij te zijn. Awesome gewoon die Lineup

Gebruikersavatar
r1Co
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 4:13 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door r1Co » ma mar 07, 2011 10:05 pm

k dan, kaartjes voor zaterdags binnen, eindelijk evergrey live zien. en verder goeie degelijke line up!

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Took » vr mar 11, 2011 8:10 pm

Dokk'em Open Air schreef: Het is zeer onwaarschijnlijk dat de heer Di 'Anno in de cel zal zitten tijdens DOA

sorry Jort, maar het lijkt erop dat dat inmiddels toch wat is veranderd:
Di'Anno moet de bak in

Paul Di'Anno, bekend vanwege dat hij dertig jaar terug in Iron Maiden zat, moet de bak in. Onlangs melden we al dat hij terecht moest staan vanwege uitkeringsfraude. Tussen 2002 en 2008 zou hij de Britse schatkist in totaal meer dan 53.000 euro ontfutseld hebben, doordat hij claimde als gevolg van ischias, oftewel zenuwpijn in de rug, niet te kunnen werken. De zanger bekende een maand terug al schuldig te zijn, en vandaag volgde de uitspraak van de rechter: Di'Anno is schuldig bevonden en moet negen maanden de cel in. Normaal staat er twaalf maanden gevangenisstraf op een dergelijk delict, maar vanwege de schuldbekentenis kreeg Di'Anno drie maanden strafvermindering. Paul Di'Anno zal op 28 mei dus niet op Dokk'em Open Air te zien zijn, tenzij hij ontsnapt.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Rene » za mar 12, 2011 6:06 pm

Eh Took, als je het nieuwsbericht goed leest, staat er dat er nog een kans bestaat mocht Di'Anno ontsnappen.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Dokk'em Open Air
Berichten: 2
Lid geworden op: do feb 10, 2011 7:52 pm
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Dokk'em Open Air » ma mar 21, 2011 10:28 am

UK thrashers Evile toegevoegd aan de line-up! Daarnaast komt ook The Lucifer Principle weer naar Dokk'em! :finger:

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door innuendo » ma mar 21, 2011 10:39 am

Evile is tof! :finger:
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door EricMaiden » wo mar 23, 2011 5:36 pm

The Lucifer Principle is ook tof! :finger:

Gebruikersavatar
Tonger
Berichten: 2310
Lid geworden op: di apr 15, 2003 10:48 am
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Tonger » vr mar 25, 2011 2:14 pm

Took schreef:ik moet zeggen, als het gaat groeien moeten ze toch wel wat aan de bereikbaarheid doen. Ik ben er in 2008 geweest en het was niet al te makkelijk te vinden zonder navigatie. (of we kwamen gewoon vanaf de verkeerde kant door de polder)
Het is niet zo moeilijk hoor:
Eerst naar Dokkum rijden en vanaf daar de bordjes naar Ameland / Holwerd volgens.
Je rijdt dan pal langs het festivalterrein...
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal

Gebruikersavatar
Dandemon
Berichten: 20
Lid geworden op: di okt 12, 2010 11:54 am
Locatie: Stiens
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Dandemon » wo mei 11, 2011 4:23 pm

De twee Friese openers van het festival zijn: Baldrs Draumar en Dimaeon.

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door metalmachine » wo mei 18, 2011 8:00 pm

Wordt een mooie dag. Veel aandacht gaat uit naar Fortarock maar Dokkem open air is naar mijn idee veel gevarieerder. Leuke acts als Hammerfall, Vader, Kampfar, Evergrey en Pagans Mind. Daarnaast ook ruimte voor Nederlandse bands, Cirrha Niva en Chiraw zijn zeker nieuwe toppers. Jammer dat het zo stil is rond dit festival! Na het wegvallen van Waldrock is er in het noorden wel een niche ontstaan volgens mij?

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door MetalJan » wo mei 18, 2011 8:10 pm

Chiraw als vervanger van Trigger The Bloodshed slaat natuurlijk nergens op! Wat is die band ontzettend...ehh niet mijn smaak! :P

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door fetuskiller » wo mei 18, 2011 8:31 pm

metalmachine schreef:Wordt een mooie dag. Veel aandacht gaat uit naar Fortarock maar Dokkem open air is naar mijn idee veel gevarieerder. Leuke acts als Hammerfall, Vader, Kampfar, Evergrey en Pagans Mind. Daarnaast ook ruimte voor Nederlandse bands, Cirrha Niva en Chiraw zijn zeker nieuwe toppers. Jammer dat het zo stil is rond dit festival! Na het wegvallen van Waldrock is er in het noorden wel een niche ontstaan volgens mij?
En gevarieerder is automatisch beter? Juist niet in mijn optiek. Als ik zou gaan zou dat zijn voor de DM bands en een beetje Kampfar, maar aangezien de rest pulp is (voor mij dan) laat ik dit festival links liggen. Fortarock daarentegen is natuurlijk ook een stuk professioneler en hebben grotere en kwalitatief betere bands, vadaar dat daar wat meer aandacht naar uit gaat...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Gilbert » wo mei 18, 2011 8:41 pm

metalmachine schreef:Veel aandacht gaat uit naar Fortarock maar Dokkem open air is naar mijn idee veel gevarieerder. ... Jammer dat het zo stil is rond dit festival!
Voor mij persoonlijk ligt dat aan de locatie. Heel leuke line-up hoor, maar Dokkum is wel erg ver weg voor de meesten van ons. Niet alleen heeft Fortarock wat "grotere" acts, waarvoor je wat verder wilt reizen (zoals ook bij Waldrock in het verleden het geval was), maar Nijmegen ligt ook lekker centraal in Nederland. Ik hoop echter van harte dat Dokk'em Open Air dit jaar een groot succes wordt. :)

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Orklord » wo mei 18, 2011 9:08 pm

Voor mij persoonlijk weer aan de tijd. Dokkem was eerst altijd erg gunstig eind Juli en begin Augustus, maar nu het al in Mei is, dan is dat redelijk ongunstig ivm studie.

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door metalmachine » do mei 19, 2011 10:00 pm

@ fetuskiller, kan mij inderdaad voorstellen als je van DM houdt dat Dokkem minder interessant is. Ik vind het wel leuk wat variatie in bands, maar ik houd ook van vrijwel alle soorten rock en metal, dus dat maakt het makkelijk. Ik ga met name voor Pagan's mind, dat vind ik echt een weergaloze band. Hopelijk spelen ze wat nieuw materiaal. Tijdens Graspop ben ik dit jaar op vakantie, dus ach maar eens iets anders. Het is eigenlijk jammer dat we het moeten doen met Dokkem open air en Fortarock, maargoed dat is weer een hele andere discussie.

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door EricMaiden » do mei 19, 2011 10:17 pm

metalmachine schreef:Het is eigenlijk jammer dat we het moeten doen met Dokkem open air en Fortarock, maargoed dat is weer een hele andere discussie.
Elsrock?

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Orklord » do mei 19, 2011 10:58 pm

metalmachine schreef:@ fetuskiller, kan mij inderdaad voorstellen als je van DM houdt dat Dokkem minder interessant is. Ik vind het wel leuk wat variatie in bands, maar ik houd ook van vrijwel alle soorten rock en metal, dus dat maakt het makkelijk. Ik ga met name voor Pagan's mind, dat vind ik echt een weergaloze band. Hopelijk spelen ze wat nieuw materiaal. Tijdens Graspop ben ik dit jaar op vakantie, dus ach maar eens iets anders. Het is eigenlijk jammer dat we het moeten doen met Dokkem open air en Fortarock, maargoed dat is weer een hele andere discussie.
Pagans Mind zie ik wel in Zaandam :wink:

Deathwish
Berichten: 961
Lid geworden op: wo jan 14, 2004 5:22 pm
Locatie: Fryslân

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Deathwish » ma mei 23, 2011 11:48 pm

Zaterdag alweer!

Gebruikersavatar
Tonger
Berichten: 2310
Lid geworden op: di apr 15, 2003 10:48 am
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Tonger » di mei 24, 2011 8:25 pm

Aanwezig :p
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal

Gebruikersavatar
Siego
Berichten: 1602
Lid geworden op: di jun 08, 2004 11:47 pm
Locatie: Harkema

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Siego » wo mei 25, 2011 9:27 am

Tigger The Bloodshed was de enige band van de line-up die ik graag wilde zien.
En laten die nu net cancelen...

the witch
Berichten: 477
Lid geworden op: wo jul 20, 2005 3:25 pm
Locatie: Fort
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door the witch » do mei 26, 2011 9:48 am

metalmachine schreef:
Het is eigenlijk jammer dat we het moeten doen met Dokkem open air en Fortarock, maargoed dat is weer een hele andere discussie.

Elsrock?
Stonehenge?
Zwarte Cross?
Occultfest?
see you at occultfest!!!

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Dragonforce » do mei 26, 2011 10:41 am

Zowel Dokk'em als Elsrock hebben een zodanig zwakke line-up(waar zijn al de gave oldschool heavy/thrash/hardcore punk bands) met maar 1 interessante band dat ik voor het eerst in 5 jaar niet naar een zomer festival ga (in Nederland).

Bluuurgh
Berichten: 4
Lid geworden op: do nov 13, 2008 4:18 pm
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Bluuurgh » di mei 31, 2011 9:31 pm

Morgenavond (= woensdagavond 1 juni) om 18.20 (en daarna elk uur herhaald) een verslag over Dokk ' Em Open Air 2011 op Omrop Fryslan televisie:

http://www1.omropfryslan.nl/TV_K-rûte.aspx

Uitzending is ook via de website te bekijken.

Verder vanaf morgen ook uitgebreide interviews met Vader en Hammerfall online te bekijken op: www.youtube.com/omropfryslan

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door MetalJan » di mei 31, 2011 10:01 pm

Oh leuk, maar vergeet ik vast.

Gebruikersavatar
Tonger
Berichten: 2310
Lid geworden op: di apr 15, 2003 10:48 am
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Tonger » wo jun 01, 2011 4:14 pm

Nog twee uurtjes wachten en dan moet de tv maar even aan op de Omrop.
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal

Gebruikersavatar
Siego
Berichten: 1602
Lid geworden op: di jun 08, 2004 11:47 pm
Locatie: Harkema

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Siego » wo jun 01, 2011 4:28 pm

Ben benieuwd, ga zeker even kijken.
Is er nog iemand geweest?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Gijscoman » wo jun 01, 2011 4:30 pm

Siego schreef:Ben benieuwd, ga zeker even kijken.
Is er nog iemand geweest?
Ja, de bands en de toeschouwers. Vind je dit een kut antwoord?! Je hebt helemaal gelijk!

Gebruikersavatar
Siego
Berichten: 1602
Lid geworden op: di jun 08, 2004 11:47 pm
Locatie: Harkema

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Siego » wo jun 01, 2011 4:30 pm

Haha. Njah, was eigenlijk wel benieuwd naar 1 of 2 reviews hier op het forum.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Dokk'em Open Air 2011

Bericht door Gijscoman » wo jun 01, 2011 4:32 pm

Siego schreef:Haha. Njah, was eigenlijk wel benieuwd naar 1 of 2 reviews hier op het forum.
Begreep ik :D

Plaats reactie