Septic flesh (en de Griekse scene)

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Septic flesh (en de Griekse scene)

Bericht door XnegativeX » ma aug 09, 2004 1:27 pm

Na me helemaal wild te hebben gezocht naar een topic over deze band, vond ik weer helemaal niks.

Voor zover ik weet heeft deze band 5 albums uitgebracht.
Mystic Places of Dawn (1994)
Esoptro (1995)
Ophidian Wheel (1997)
A Fallen Temple (1998)
Revolution DNA (1999)
Sumerian Daemons (2003)

Eigenlijk ken ik alleen Sumerian daemons maar ik heb begrepen dat vooral hun werk voor A fallen temple ook erg goed is.

Ik zal mezelf in deze eerste post beperken tot het album dat ik ken, Sumerian daemons. Dit album is voor mij in ieder geval goed genoeg om een nieuw topic voor aan te maken.

Het griekse Septic flesh heeft met Sumerian daemons een behoorlijk overdonderend album neer gezet. Het geluid is zwaar en aan alle kanten dichtgetimmerd. Een echte muur van geluid. Het is bruut en toch symphonisch. Lomp en toch melodieus. Maar vooral duister. De muziek valt misschien het best te omschrijven als melodieuse death metal met een black metal sfeertje. De heer Set'n heeft een vreselijk zware grunt maar blijft ten alle tijde toch redelijk verstaanbaar.
Als je het album luistert moet je even de tijd nemen om de melodieen echt naar voren te laten komen maar dan is het ook een erg vet album.

Ik ben benieuwd wat jullie er van denken.

http://www.blackmetal.com/~mega/SF/
Laatst gewijzigd door XnegativeX op zo feb 06, 2005 2:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door zwarte krijser » ma aug 09, 2004 1:30 pm

Hmm ik geloof zelfs dat JIJ hier een paar maanden geleden al eens een topic over geopend hebt :?
Maar goed, sumerian daemons heerst de pan uit, het is ook de enige cd die ik van ze heb en ik ben het met je betoog eens.

Verder kan ik je vertellen dat de band ondertussen ter ziele gegaan is.

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » ma aug 09, 2004 1:31 pm

Klopt, dat album heb ik vorig jaar in Oostenrijk gehaald. Meteen verkocht door het prachtige gebruik van een koor in de intro en het loeizware gitaargeluid. Ook nummers als 'When All Is None' en 'Dark River' zijn een lust voor het oor, simpele opzet, vooral in de drumpartij, maar daardoor wel meteen herkenbaar. Wel jammer dat ze nu gestopt zijn, ze hadden best nog wel ff zo door kunnen gaan vind ik!
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma aug 09, 2004 1:35 pm

zwarte krijser schreef:Hmm ik geloof zelfs dat JIJ hier een paar maanden geleden al eens een topic over geopend hebt :?
Misschien heb je mijn topic op Zware metalen van een half jaar geleden gezien ofzo.
zwarte krijser schreef:Verder kan ik je vertellen dat de band ondertussen ter ziele gegaan is.
Arg! Dat is wel mooi kloten. Waarom nou net na het uitbrengen van zo'n goed album?!

Er is trouwens net een hele Griekse revival geweest. Met nieuwe albums van Thou art lord, Nightfall en Horrified. Waarvan ik alleen de laatste wat minder vond.
Ik zat nu nog met smart te wachten op een nieuwe Necromantia eigenlijk.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » ma aug 09, 2004 1:41 pm

zwarte krijser schreef:Maar goed, sumerian daemons heerst de pan uit, het is ook de enige cd die ik van ze heb en ik ben het met je betoog eens.
Volgens mij heb ik die schijf eens van jou gehad en ik ben daar ook erg in m`n nopjes mee. Mooie, duistere en melodieuse herrie wat ik graag draai na zonsondergang :).
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma aug 09, 2004 6:43 pm

jah is een gaaf bandje!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Alexus
Berichten: 9433
Lid geworden op: di jan 28, 2003 10:35 pm
Locatie: ergens bij Delft

Bericht door Alexus » ma aug 09, 2004 8:59 pm

bruut cd'tje zeker die laatste,
het oudere werk zal ik nog eens moeten gaan beluisteren


en vervolgens mij had je de naam van deze band laten vallen in het 'black metal topic'
ik kan me iig ook iets van herinneren, niet zo lang geleden, van jouw hand

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25592
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma aug 09, 2004 11:05 pm

ik moet sumerian demons nog steeds een keer kopen, 1 van de weinige extreme metalalbums die ik niet als impuls aankoop wil hebben
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24870
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di aug 10, 2004 11:18 am

op cd best boeiend

maar sinds ik ze live zag, heb ik die albums niet meer gedraaid
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo feb 06, 2005 2:47 pm

Even een beetje offtopic, maar heeft iemand al wat gehoord van de nieuwe Nightfall (Lyssa, Rural gods and astonishing punishments) en de nieuwe Varathron (Crowsreign)?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » zo feb 06, 2005 2:49 pm

Hier zul je de recensie van Nightfall niet lezen.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo feb 06, 2005 2:50 pm

En waarom niet?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door zwarte krijser » zo feb 06, 2005 2:52 pm

Wil je daarmee impliceren dat Nightfall is opgericht door SF leden?

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo feb 06, 2005 2:56 pm

Nee, ik wil daarmee impliceren dat ik geen zin heb om een nieuw topic aan te maken voor die ene vraag. En dit is het meest logische topic om er over te beginnen. Daarom heb ik de titel van het topic ook maar iets aangepast.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » zo feb 06, 2005 2:57 pm

XnegativeX schreef:En waarom niet?
Ik heb 'm hier liggen.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo feb 06, 2005 3:03 pm

Ik kan je nu al vast zeggen dat het niet erg op Judas Priest lijkt hoor. Dus misschien dat je hem beter even naar iemand anders kunt sturen voor een fastoenlijke review.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door zwarte krijser » zo feb 06, 2005 3:07 pm

Ja, naar jou zeker :P

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » zo feb 06, 2005 3:11 pm

Ik vind 'm kut. Te weinig keyboards. Als ze een zangeres erbij hadden gehad was het misschien nog iets geweest.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo feb 06, 2005 3:14 pm

zwarte krijser schreef:Ja, naar jou zeker :P
Ik bespreek geen muziek.

On-fucking-topic! Heeft iemand de nieuwe Nightfall en/of Varathron al gehoord? Iemand met verstand van muziek bedoel ik dan.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » zo feb 06, 2005 3:41 pm

Over 't algemeen wel een gave band, maar het album Revolution DNA vind ik dan weer helemaal niks

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » zo feb 06, 2005 4:29 pm

Sumerian Demons rost me van mn stoel. Geweldig album.

Over de Griekse scene: Varathron trek ik nog prima, Nightfall zegt me niks. De bands waar ik aan denk bij Griekenland zijn evenwel Horrific en Rotting Christ. Ook niets mis mee, maar Septic Flesh was toch de beste uit het rijtje.
Makkers staakt uw wild geraas

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » zo feb 06, 2005 4:40 pm

De griekse scene is een smaakmakertje ja, van Septic Flesh heb ik hier Sumerian Daemons liggen en die luister ik redelijk veel.
Rotting Christ is ook geniaal, mijn voorkeur gaat wel uit naar het nieuwere werk.
Ik kan ook Thou Art Lord zeer waarderen, DV8 vind ik een zeer sterke cd.
Astarte is ook leuk, verder vind ik het niet echt spectaculair.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » zo feb 06, 2005 4:42 pm

XnegativeX schreef:[..]


Ik bespreek geen muziek.

On-fucking-topic! Heeft iemand de nieuwe Nightfall en/of Varathron al gehoord? Iemand met verstand van muziek bedoel ik dan.
De nieuwe van Nightfall heb ik nog niet gehoord, ik kon I Am Jesus en Diva Futura zeer goed waarderen en ik luister er naar als ik er eens zin in heb.
Goede band ja.

the_dying
Berichten: 1545
Lid geworden op: do dec 26, 2002 1:13 am
Locatie: MXCII

Bericht door the_dying » ma feb 07, 2005 12:43 am

Zoek maar eens naar de demo van TATIR!!! Fons acheroni! S-U-P-E-R!
http://addergebroed.wordpress.com - http//www.facebook.com/Hemelbestormer

Gebruikersavatar
Fat Bastard
Berichten: 1094
Lid geworden op: do jul 01, 2004 9:44 pm
Locatie: Sliedrecht
Contacteer:

Bericht door Fat Bastard » ma feb 07, 2005 10:21 am

Mystic Places of Dawn is voor mij toch wel het beste Septic Flesh album.
Uniek geluid voor die tijd.
Latere werk werd veel bombastischer.

Van de latere albums vind ik Sumerian Daemons de beste. Hier gaan ze weer enigzins terug naar hun roots.

Andere leuke Griekse band is On Thorns I Lay. Labelgenoten van Septic Flesh op Holy Records.
En Nightfall was al genoemd.
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style5,Fat-spc-Bastard.png[/img][/url]

[url]http://www.profanation.nl[/url] | [url]http://www.myspace.com/profanenl[/url]

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » ma feb 07, 2005 10:41 am

Wellicht plaats ik later nog een aardige monoloog over Exhumation.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma feb 07, 2005 11:02 am

Van On Thorns I Lay vind ik de nieuwe Egocentric best nog goed, meer heb ik er nog niet van gehoord.

Sater
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 6:43 pm

Bericht door Sater » ma feb 07, 2005 11:29 am

Swan Christy
Necromantia
Dictius Te Necare

Gebruikersavatar
Aeolus
Berichten: 2423
Lid geworden op: za sep 20, 2003 6:12 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Aeolus » ma feb 07, 2005 12:02 pm

dit topic is aanleiding om sumerian daemons weer eens in mn mp3 speler te laden, gave cd!
[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]


[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » di apr 03, 2007 11:32 am

Goed nieuws! .............Septic Flesh is weer bij elkaar! :D

"The legend says that a mythical creature named phoenix could be resurrected from its ashes. It is also says that those who carry the spirit of "burning phoenix" are unstoppable, even by the flames of an "infernal sun", as they possess the "ophidian will" to carry on, beyond all obstacles. But enough with cryptic talks and hints... Let it be known that legendary SEPTIC FLESH have returned! Greek daemons Seth, Chris Antoniou, Sotiris V. and Fotis Benardo are back as they decided that besides their experimentation with different projects and musical paths, the path of the Flesh was not completely explored. And they have more nightmares to share...

SEPTIC FLESH will record their sixth full length album under the flag of Season of Mist. The yet untitled album will carry all the elements that made the sound of SEPTIC FLESH so distinctive. There will be pale, strange guitar melodies, brutal and sharp riffing, the devil behind the mic, and of course the neoclassical arrangements that are trademark of Chris Antoniou.

For that purpose alone, Chris the "gothic maestro" will torture a full orchestra and choir respectively made of 80 musicians and 32 singers! The rest of the album will be recorded and mixed on what has become the temple of the past two musical rituals of SEPTIC FLESH. Yes, once again they have chosen to invade the famous Fredman studios, with the company of Fredrik Nordstrom.

"On winds of smoke they are singing, their calling is the calling of the free, Fly with Us" - Burning Phoenix"

Aldus de nieuwsbrief van Season of Mist. Vette shit!
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
DORSTIG
Berichten: 1458
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 7:55 pm
Locatie: achtmaal
Contacteer:

Bericht door DORSTIG » di apr 03, 2007 11:37 am

dat is godverdomme goed nieuws!!!
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die


Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

Gebruikersavatar
CTTS
Berichten: 4866
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 10:37 pm
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Bericht door CTTS » di apr 03, 2007 4:51 pm

Biek!
Sumerian Daemons draait nog regelmatig rondjes in mijn cdspeler, benieuwd of ze daar enigzins aan kunnen tippen.

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » do nov 08, 2007 12:42 pm

SEPTICFLESH FINALIZE NEW ALBUM

Followers of the dreamlord rejoice. The time is approaching for "Communion". The Greek demons SEPTICFLESH (now in one word) are back with a new album on Season of Mist, containing 9 gates to unearthly dreams and nightmares. The "rituals" of "Communion" took place in the famous Studio Fredman in Sweden. The massive heavy guitar sound of the album is supported by a haunting triumphant orchestration that surpasses every past attempt of the band on that field. The classical arrangements are composed and directed by Chris Antoniou (guitarist) and performed by the 80 part full orchestra and 32 part choir of philharmonic orchestra of Prague. As a result the music besides being brutal is also very "visual", like the soundtrack of an occult movie projected straight to your mind. Concerning the vocals, Seth is growling as a hellish beast in contrast with the melodic, yet intense and emotive vocals of Sotiris V. This album is definitely the more dark, brutal and at the same time avant-garde release of the band to date, crossing the borders of Death and Black metal. Yes, this album is not recommended to people resonating with holy ideals and bright emotions.

On March 17th, 2008 and March 25th, 2008 in the US the gates will open for the public and you will have the chance to join "Communion" and experience the emotions that come from songs like "Lovecraft's Death", "Anubis", "Babel's Gate", "Persepolis".

Until then, keep the dark flame burning and enjoy the pleasures of the flesh...
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
CTTS
Berichten: 4866
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 10:37 pm
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Bericht door CTTS » do nov 08, 2007 12:47 pm

Ben nog steeds erg benieuwd!

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4073
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » do nov 08, 2007 1:48 pm

Ik ken/heb alleen het debuut, die vind ik goed. Het materiaal erna heb ik nooit gehoord. Als ik dit topic doorlees, moet ik Sumerian Daemons maar eens aan een luisterbeurt onderwerpen.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » di feb 05, 2008 2:05 pm

Nieuw nummerke: http://soundworks.nerim.net/SeasonOfMis ... 0death.mp3
Het begint welhaast Meshuggah-achtig, maar blijkt al gauw echt Septic Flesh te zijn, maar met een grotere focus op de orkestrale elementen, zeker eenderde van het nummer hoor je geen gitaar!
Front voor/der Matigheid
last.fm

StraightHate
Berichten: 4263
Lid geworden op: vr feb 14, 2003 10:18 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door StraightHate » do feb 14, 2008 6:01 pm

Gigantisch gaaf nummer! Belooft veel goeds.

TranQuillum
Berichten: 25
Lid geworden op: vr okt 20, 2006 1:25 pm
Locatie: helmond

Bericht door TranQuillum » vr feb 15, 2008 12:00 am

John K is het brein achter biomechanical. Hij is Grieks en biomechanical heeft ook veel griekse fans.

Al woont hij nu in engeland (zover ik weet). Vind ik dat biomechanical toch wel bij de Griekse scene gerekend mag worden!

Gebruikersavatar
Dennisrammstein
Berichten: 477
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 1:14 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Septic flesh (en de Griekse scene)

Bericht door Dennisrammstein » di mar 15, 2011 12:58 pm

*BUMP*

Op de site staat nu een trailer voor het aankomende album The Great Mass. Eén en al kippenvel!
http://www.last.fm/user/Dennizrammstein/

Gebruikersavatar
RadiumAngel
Berichten: 224
Lid geworden op: wo jan 09, 2008 1:58 pm

Re: Septic flesh (en de Griekse scene)

Bericht door RadiumAngel » wo mar 16, 2011 5:08 pm

Klinkt goed [headbang]
Afbeelding

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11740
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Re: Septic flesh (en de Griekse scene)

Bericht door Amibor » wo mar 16, 2011 5:34 pm

Gaaf! Dat wordt weer jaarlijstmateriaal.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11740
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Re: Septic flesh (en de Griekse scene)

Bericht door Amibor » za apr 16, 2011 3:12 pm

Met de bombast van Dimmu Borgir, het allesverzengende van Behemoth en het bezwerende van Therion, raast dit meerkoppige monster uit mijn koptelefoon. Man, man. Groots. Duister. Hier worden engelen verscheurd, ledematen verstrooid, en bijbelboeken vervloekt. De drang naar het duivelse, met de kracht van het menselijke. Geen muziek voor tere zielen.
Het ademt iets, groter dan ons. Slechter.
Een godzijdank logisch vervolg op Communion, met nog zwartere vleugels en vurigere tongen. Als ik onder het luisteren naar buiten kijk verwacht ik grijze wolken om de Grote Kerk en gehavende wezens die langs de toren omhoog kruipen.
Kun je nagaan hoe dit bij middernacht klinkt.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Re: Septic flesh (en de Griekse scene)

Bericht door sanguis » za apr 16, 2011 5:19 pm

Ik heb het album nu een keer vluchtig beluisterd en ik ben er weer erg positief over. Ik denk inderdaad dat deze het sterke Communion welleens kan gaan overtreffen inderdaad.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Septic flesh (en de Griekse scene)

Bericht door cataclysm child » za apr 16, 2011 6:08 pm

Dit lijkt in z'n geheel sterker te zijn ja. Communion was heel goed, maar moest het imo hebben van een vier-vijftal uitschieters.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Septic flesh (en de Griekse scene)

Bericht door Woutjinho » zo apr 17, 2011 2:00 pm

Wat ik van de griekse scene nog meer ken: Suicidal Angels, Kvazar (prima grindcore wat ik onlangs gehoord heb) en Human Rejection wat ik zelf absoluut geweldig vind.

Gebruikersavatar
Dennisrammstein
Berichten: 477
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 1:14 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: Septic flesh (en de Griekse scene)

Bericht door Dennisrammstein » zo apr 17, 2011 2:55 pm

Heerlijk dat nieuwe album :)
http://www.last.fm/user/Dennizrammstein/

joeri666
Berichten: 8
Lid geworden op: ma aug 09, 2010 12:43 pm

Re: Septic flesh (en de Griekse scene)

Bericht door joeri666 » za apr 23, 2011 10:29 am

ik moet eerlijk zeggen dat ik het oude werk van septic flesh niet zo goed ken
maar dat nieuwe album vind ik echt geweldig
bruut en bombastisch maar toch ook de nodige afwisseling
ik zou ze graag een keer live zien

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Septic flesh (en de Griekse scene)

Bericht door cataclysm child » do mei 29, 2014 12:45 am

Bump.



Eerste nieuwe nummer van Titan dat me goed bevalt. Order of Dracul en Burn waren toch maar matig imo, naar Septic Flesh-normen.
Faustian Spirit of the Earth

Plaats reactie