Die zouden nooit in mijn lijst terecht komen, maar dit zijn wel heerlijke platen... Vooral die Air luister ik nog altijd regelmatig, heerlijk wakker worden s' ochtends vroegBakema NL schreef: Prince - Purple rain.
Lenny Kravitz - Let love rule.
Air - Moon safari.
All Time Album Top 10
- fetuskiller
- Berichten: 14316
- Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: All Time Album Top 10
Re: All Time Album Top 10
Absolute nummer 1: Dissection Storm of the Light's Bane
2: Iron Maiden Powerslave
3: Dark Tranquillity The Gallery
4: Testament The Legacy
5: God Dethroned Bloody Blasphemy
6: Ancient Rites Rubicon
7: Burzum Filosofem
8: Slayer Show No Mercy
9:Rainbow Rising
10:AC/DC Back in Black
Dit is zomaar een greep van platen die mij op een of andere manier altijd blijven raken, de ene al zeer oud, de ander wat recenter. Bovenstaande albums zullen voor de meesten wel bekend zijn. Bij mij geen lijstjes vol "onbekende"namen, waarmee mijn kast wel volstaat, maar deze klappers uit het genre steken op een of andere manier toch met kop en schouders uit boven allerlei andere platen. Dat heeft ook te maken met het feit dat ik muziek niet los kan zien met herinneringen die het op een of andere manier bij mij oproept...
Als ik in mijn platen en cd kast kijk is er echter 1 plaat die echt mijn favoriet is en dat is Storm of the Light's Bane van Dissection. Geniale band, dat is black/death/metal zoals het voor mij moet klinken, geen andere groep in het genre heeft mij ooit meer kunnen overtuigen dan Dissection op dat album. De ultieme plaat vol melodie en agressie.
2: Iron Maiden Powerslave
3: Dark Tranquillity The Gallery
4: Testament The Legacy
5: God Dethroned Bloody Blasphemy
6: Ancient Rites Rubicon
7: Burzum Filosofem
8: Slayer Show No Mercy
9:Rainbow Rising
10:AC/DC Back in Black
Dit is zomaar een greep van platen die mij op een of andere manier altijd blijven raken, de ene al zeer oud, de ander wat recenter. Bovenstaande albums zullen voor de meesten wel bekend zijn. Bij mij geen lijstjes vol "onbekende"namen, waarmee mijn kast wel volstaat, maar deze klappers uit het genre steken op een of andere manier toch met kop en schouders uit boven allerlei andere platen. Dat heeft ook te maken met het feit dat ik muziek niet los kan zien met herinneringen die het op een of andere manier bij mij oproept...
Als ik in mijn platen en cd kast kijk is er echter 1 plaat die echt mijn favoriet is en dat is Storm of the Light's Bane van Dissection. Geniale band, dat is black/death/metal zoals het voor mij moet klinken, geen andere groep in het genre heeft mij ooit meer kunnen overtuigen dan Dissection op dat album. De ultieme plaat vol melodie en agressie.
- Twister Of Truth
- Berichten: 62
- Lid geworden op: zo jan 25, 2004 9:07 am
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Re: All Time Album Top 10
In willekeurige volgorde:
Blotted Science - The Machinations Of Dementia
Arsis - A Celebration Of Guilt
Gnostic - Engineering The Rule
Gorod - Process Of A New Decline
Death - Symbolic
Fleshwrought - Dementia-Dyslexia
Quo Vadis - Live In Montreal
Sleep Terror - Probing Tranquility
The Black Dahlia Murder - Unhallowed
The Faceless - Akeldama
Blotted Science - The Machinations Of Dementia
Arsis - A Celebration Of Guilt
Gnostic - Engineering The Rule
Gorod - Process Of A New Decline
Death - Symbolic
Fleshwrought - Dementia-Dyslexia
Quo Vadis - Live In Montreal
Sleep Terror - Probing Tranquility
The Black Dahlia Murder - Unhallowed
The Faceless - Akeldama
http://www.twisteroftruth.com
Re: All Time Album Top 10
Op dit moment zou dit mijn top 10 zijn:
1. Seventh Wonder – Mercy Falls
2. Alter Bridge – Blackbird
3. Moonspell – The Antidote
4. Watain – Lawless Darkness
5. Pearl Jam – Ten
6. Opeth – Gohst Riveries
7. Bon Jovi – Keep The Faith
8. Lamb Of God – Sacrament
9. Volbeat – Guitar Gangsters And Cadilac Blood
10. Riverside – Second Live Syndrome
1. Seventh Wonder – Mercy Falls
2. Alter Bridge – Blackbird
3. Moonspell – The Antidote
4. Watain – Lawless Darkness
5. Pearl Jam – Ten
6. Opeth – Gohst Riveries
7. Bon Jovi – Keep The Faith
8. Lamb Of God – Sacrament
9. Volbeat – Guitar Gangsters And Cadilac Blood
10. Riverside – Second Live Syndrome
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
- Berichten: 8442
- Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
- Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo
Re: All Time Album Top 10
Slayer - Reign In Blood
Dissection - Storm Of The Light's Bane
Guns 'n Roses - Appetite For Destruction
Alice In Chains - Dirt
Watain - Lawless Darkness
Darkthrone - Transilvanian Hunger
Dark Tranquillity - The Gallery
Metallica - ...And Justice For All
Primordial - The Gathering Wilderness
Marduk - Plague Angel
Dissection - Storm Of The Light's Bane
Guns 'n Roses - Appetite For Destruction
Alice In Chains - Dirt
Watain - Lawless Darkness
Darkthrone - Transilvanian Hunger
Dark Tranquillity - The Gallery
Metallica - ...And Justice For All
Primordial - The Gathering Wilderness
Marduk - Plague Angel
לֹא אעבוד
Re: All Time Album Top 10
Uiteraard is dit een onmogelike opdracht, maar dit zijn er tien die van mij altijd mee mogen!
- Queensryche/Rage for Order
- Fates Warning/No Exit
- Cynic/Focus
- Black Sabbath/Mob Rules
- Dream Theater/Images and Words
- Rush/Moving Pictures
- Metallica/Master of Puppets
- Tool/AEnema
- Marillion/Misplaced Childhood
- Crimson Glory/Crimson Glory
- Queensryche/Rage for Order
- Fates Warning/No Exit
- Cynic/Focus
- Black Sabbath/Mob Rules
- Dream Theater/Images and Words
- Rush/Moving Pictures
- Metallica/Master of Puppets
- Tool/AEnema
- Marillion/Misplaced Childhood
- Crimson Glory/Crimson Glory
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
- KoenM
- Berichten: 22250
- Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
- Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
- Contacteer:
Re: All Time Album Top 10
In metal:
At the Gates - Slaughter of the soul
Metallica - ...And Justice For All
Slayer - Reign in Blood
Parkway Drive - Killing with a Smile
Morbid Angel - Covenant
Mercyful Fate - Melissa
Black Sabbath - Sabotage
Opeth - Still Life
The Faceless - Planetary Duality
Dream Theater - Scenes from a memory
Toch eens een poging, blijft enorm moeilijk. Want waar zet ik
Death - Spiritual Healing
Immortal - Pure Holocaust
Iron Maiden - Somewhere in time
Megadeth - Rust in Peace
Forbidden - Forbidden Evil
Dark Tranquillity - The Gallery
King Diamond - Abigail
Satyricon - Volcano
Bloodbath - Resurrection Through Carnage
Kreator - Extreme Aggression
etc.?
At the Gates - Slaughter of the soul
Metallica - ...And Justice For All
Slayer - Reign in Blood
Parkway Drive - Killing with a Smile
Morbid Angel - Covenant
Mercyful Fate - Melissa
Black Sabbath - Sabotage
Opeth - Still Life
The Faceless - Planetary Duality
Dream Theater - Scenes from a memory
Toch eens een poging, blijft enorm moeilijk. Want waar zet ik
Death - Spiritual Healing
Immortal - Pure Holocaust
Iron Maiden - Somewhere in time
Megadeth - Rust in Peace
Forbidden - Forbidden Evil
Dark Tranquillity - The Gallery
King Diamond - Abigail
Satyricon - Volcano
Bloodbath - Resurrection Through Carnage
Kreator - Extreme Aggression
etc.?
Facebook band
Visually Universal - Our Hexagram Unicursal
I stared into the void tonight - the best dream I ever had
Last.fm profiel
Visually Universal - Our Hexagram Unicursal
I stared into the void tonight - the best dream I ever had
Last.fm profiel
- cataclysm child
- Berichten: 7664
- Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
- Locatie: leuven
Re: All Time Album Top 10
Bathory - Under The Sign of the Black Mark
Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky
Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant
Emperor - Anthems to the Welkin At Dusk
Immortal - Battles in the North
Limbonic Art - Moon in the Scorpio
Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas
Nile - In Their Darkened Shrines
Satyricon - The Shadowthrone
The Ruins of Beverast - Unlock The Shrine
Reservelijst:
1349 - Hellfire
Aborym - With No Human Intervention
Anaal Nathrakh - Eschaton
Burzum - Filosofem
Carpathian Forest - Defending the Throne of Evil
Celtic Frost - Monotheist
Deströyer 666 - Phoenix Rising
Electric Wizard - Dopethrone
Evoken - Antithesis of Light
Hollenthon - With Vilest of Worms To Dwell
Kampfar - Mellom Skogkledde Aaser
Marduk - Rom 5:12
Mercyful Fate - Melissa
Metallica - Ride The Lightning
Morbid Angel - Covenant
My Dying Bride - The Dreadful Hours
Negura Bunget - Om
Opeth - Blackwater Park
Primordial - To The Nameless Dead
Shining - Halmstad
Therion - Lemuria/Sirius B
Wolves in the Throne Room - Two Hunters
Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky
Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant
Emperor - Anthems to the Welkin At Dusk
Immortal - Battles in the North
Limbonic Art - Moon in the Scorpio
Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas
Nile - In Their Darkened Shrines
Satyricon - The Shadowthrone
The Ruins of Beverast - Unlock The Shrine
Reservelijst:
1349 - Hellfire
Aborym - With No Human Intervention
Anaal Nathrakh - Eschaton
Burzum - Filosofem
Carpathian Forest - Defending the Throne of Evil
Celtic Frost - Monotheist
Deströyer 666 - Phoenix Rising
Electric Wizard - Dopethrone
Evoken - Antithesis of Light
Hollenthon - With Vilest of Worms To Dwell
Kampfar - Mellom Skogkledde Aaser
Marduk - Rom 5:12
Mercyful Fate - Melissa
Metallica - Ride The Lightning
Morbid Angel - Covenant
My Dying Bride - The Dreadful Hours
Negura Bunget - Om
Opeth - Blackwater Park
Primordial - To The Nameless Dead
Shining - Halmstad
Therion - Lemuria/Sirius B
Wolves in the Throne Room - Two Hunters
Faustian Spirit of the Earth
Re: All Time Album Top 10
Natuurlijk komen er meer dan 10 in aanmerking. Maar met het pistool tegen het hoofd zou het er zo uitzien:
01. Queensrÿche - Operation: Mindcrime
02. Iron Maiden - Somewhere In Time
03. John Coltrane - A Love Supreme
04. Judas Priest - Defenders Of The Faith
05. Megadeth- Peace Sells...But Who's Buying?
06. Death - Leprosy
07. Khanate - Khanate
08. Sabbat - History Of A Time To Come
09. Joy Division - Closer
10. Paradise Lost - Draconian Times
01. Queensrÿche - Operation: Mindcrime
02. Iron Maiden - Somewhere In Time
03. John Coltrane - A Love Supreme
04. Judas Priest - Defenders Of The Faith
05. Megadeth- Peace Sells...But Who's Buying?
06. Death - Leprosy
07. Khanate - Khanate
08. Sabbat - History Of A Time To Come
09. Joy Division - Closer
10. Paradise Lost - Draconian Times
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...
http://www.wingsofdeath.net
You may both be wrong...
http://www.wingsofdeath.net
Re: All Time Album Top 10
Shit, Maiden vergeten....Edwynn schreef:Natuurlijk komen er meer dan 10 in aanmerking. Maar met het pistool tegen het hoofd zou het er zo uitzien:
01. Queensrÿche - Operation: Mindcrime
02. Iron Maiden - Somewhere In Time
03. John Coltrane - A Love Supreme
04. Judas Priest - Defenders Of The Faith
05. Megadeth- Peace Sells...But Who's Buying?
06. Death - Leprosy
07. Khanate - Khanate
08. Sabbat - History Of A Time To Come
09. Joy Division - Closer
10. Paradise Lost - Draconian Times
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
Re: All Time Album Top 10
Prince ontdekte ik met Purple rain. En ik haat het woord "fan"...daarbij denk ik aan gillende kleine meisjes met net ontluikende borstjes en de daarbij behorende gevoelens..........eeeehhh...zoiets. Maar als ik me "fan" van een artiest moet noemen dan zou het wel Prince zijn.........nu ik er over nadenk...toen ik die plaat ontdekte bevond ik mij zelf in die levensfase....zonder de ontluikende borstjes dan, bij mij gebeurde wat anders. Maar dit alles terzijde.fetuskiller schreef:Die zouden nooit in mijn lijst terecht komen, maar dit zijn wel heerlijke platen... Vooral die Air luister ik nog altijd regelmatig, heerlijk wakker worden s' ochtends vroegBakema NL schreef: Prince - Purple rain.
Lenny Kravitz - Let love rule.
Air - Moon safari.
Toen ik de clip van Let love rule voor het eerst voorbij zag komen wist ik niet wat ik zag. Een black dude met een soort rattenvanger van Hamelen uitstraling met die maffe hoed. Het nummer begon na een paar keer op me in te werken en toen kwam ik er achter hoe briljant het eigenlijk was. En die hele cd was en is briljant, wat een genot. Dat vind ik toch vaak een combi die werkt hoor, net als bij Prince........een zwarte, of gemixed artiest die er flink op los kan rocken, maar dan wel helemaal doorspekt met die zwarte invloeden van funk en soul.
En Air was ook al zo'n vreemde........wat waren dat voor gasten met een speelgoed-aap door een park rennend...........geflipt als wat. Maar dan hoor je het meer en meer en valt wederom het kwartje....geniaal, beetje retro en eigenlijk ook wel apart. En dan die ballad "All I need".....zo wonderschoon worden ze zelden gemaakt.......het geluid gaat dan heel hard hier, zeker met dat geluidseffect op het eind, geweldig.
Bij mij moeten ze echt in het lijstje, cd's waar ik niet zonder zou kunnen.
- Dragonforce
- Berichten: 4354
- Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
- Locatie: Down Town
Re: All Time Album Top 10
Prince vind ik nog wel leuk, maar met Lenny Kravitz kan ik helemaal niks. Ik vind het zo slap klinken.
Als ik rock met een dikke lading funk en soul wil horen luister ik hier naar:
Als ik rock met een dikke lading funk en soul wil horen luister ik hier naar:
- KoenM
- Berichten: 22250
- Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
- Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
- Contacteer:
Re: All Time Album Top 10
Fuck, Celtic Frost vergeten.
Facebook band
Visually Universal - Our Hexagram Unicursal
I stared into the void tonight - the best dream I ever had
Last.fm profiel
Visually Universal - Our Hexagram Unicursal
I stared into the void tonight - the best dream I ever had
Last.fm profiel
Re: All Time Album Top 10
Ja, dan heb je het ook over muziek inderdaad.......George Clinton, Bootsy Collins, Parliament, lekker hoor.Dragonforce schreef:Prince vind ik nog wel leuk, maar met Lenny Kravitz kan ik helemaal niks. Ik vind het zo slap klinken.
Als ik rock met een dikke lading funk en soul wil horen luister ik hier naar:
Re: All Time Album Top 10
Daar gaan we kleine wijzigingen in aanbrengen:Crises schreef:Die willekeurige volgorde houden we erin hoor.
-Pink Floyd - Wish You Were Here
-Verdi - Nabucco
-Glen Gould plays Goldberg Variationen by J.S. Bach
-Metallica - Ride The Lightning
-Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son
-Life Of Agony - River Runs Red
-Apocalyptica - Reflections
-Therion - Theli
-Mozart - Requiem
-Savatage - Wake Of The Magellan
-Amorphis - Elegy
Het zijn er alleen 11...
-The Prodigy - Music For The Jilted Generation
-Verdi - Nabucco
-Glen Gould plays Goldberg Variationen by J.S. Bach
-Metallica - Ride The Lightning
-Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son
-Life Of Agony - River Runs Red
-Wolves in the Throne Room - Diadem Of 12 Stars
-Therion - Theli
-Savatage - Wake Of The Magellan
-Amorphis - Elegy
-Sólstafir - Köld
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Re: All Time Album Top 10
1) Metallica - Master Of Puppets
2) Metallica - Ride The Lightning
3) Obituary - Slowly We Rot
4) Massacre - From Beyond
5) Hail Of Bullets - Of Frost And War
6) Slayer - South Of Heaven
7) Dissection - Storm Of The Light's Bane/Where Dead Angels Lie
8 ) Deicide - Once Upon The Cross
9) Grave - Soulless
10) Death - Scream Bloody Gore
Had niet verwacht dat m'n top 10 (die maandelijks kan variëren) er zo uit zou zien. Het zijn sowieso allen platen die in elke top 10 van mij terugkeren, en is aardig gebaseerd op jeugdsentiment Maar ook absoluut op kwaliteit. Of ze bepalend/revolutionair waren heb ik er niet in meegenomen
2) Metallica - Ride The Lightning
3) Obituary - Slowly We Rot
4) Massacre - From Beyond
5) Hail Of Bullets - Of Frost And War
6) Slayer - South Of Heaven
7) Dissection - Storm Of The Light's Bane/Where Dead Angels Lie
8 ) Deicide - Once Upon The Cross
9) Grave - Soulless
10) Death - Scream Bloody Gore
Had niet verwacht dat m'n top 10 (die maandelijks kan variëren) er zo uit zou zien. Het zijn sowieso allen platen die in elke top 10 van mij terugkeren, en is aardig gebaseerd op jeugdsentiment Maar ook absoluut op kwaliteit. Of ze bepalend/revolutionair waren heb ik er niet in meegenomen
Re: All Time Album Top 10
Leuk om eens terug te kijken in dit topic, zo zag m'n lijst er in 2006 uit:
1. Warning - Watching from a Distance
2. Windir - Likferd
3. The National - Boxer
4. Katatonia - Brave Murder Day
5. Burzum - Filosofem
6. Orthodox - Gran Poder
7. John Terlazzo - Honor Among Thieves
8. Leonard Cohen - Songs of Love & Hate
9. Jack Frost - Wannadie Songs
10. Longing For Dawn - Between Elation And Despair
11. Nachtmystium - Demise
12. Acrimony - Tumuli Shroomaroom
13. Griftegard - Solemn, Sacred, Severe
14. Primordial - The Gathering Wilderness
15. Uaral - Sounds of Pain
16. Warning - The Strength to Dream
17. Mar de Grises - The Tatterdemalion Express
18. The National - High Violet
19. Reverend Bizarre - Crush the Insects
20. Dissection - Storm of the light's bane
en dit is 'm 5 jaar later:NIBDEM schreef:1. Windir – Arntor/Likferd
2. Uaral - Sounds of Pain
3. Burzum - Filosofem
4. My Dying Bride - The Angel and the dark River
5. Primordial - The Gathering Wilderness
6. Dissection - Storm of the light's bane
7. Isis - Panopticon
8. Mar de Grises - The Tatterdemalion Express
9. Drudkh - Forgotten Legends
10. Novembers Doom - The Pale Haunt Departure
1. Warning - Watching from a Distance
2. Windir - Likferd
3. The National - Boxer
4. Katatonia - Brave Murder Day
5. Burzum - Filosofem
6. Orthodox - Gran Poder
7. John Terlazzo - Honor Among Thieves
8. Leonard Cohen - Songs of Love & Hate
9. Jack Frost - Wannadie Songs
10. Longing For Dawn - Between Elation And Despair
11. Nachtmystium - Demise
12. Acrimony - Tumuli Shroomaroom
13. Griftegard - Solemn, Sacred, Severe
14. Primordial - The Gathering Wilderness
15. Uaral - Sounds of Pain
16. Warning - The Strength to Dream
17. Mar de Grises - The Tatterdemalion Express
18. The National - High Violet
19. Reverend Bizarre - Crush the Insects
20. Dissection - Storm of the light's bane
Re: All Time Album Top 10
The National twee keer, vet!
Re: All Time Album Top 10
NIBDEM; In 5 jaar tijd ben je vergeten hoe je tot 10 moet tellen?
Re: All Time Album Top 10
Eventjes ervoor gaan zitten en ben tot onderstaand lijstje gekomen. Dit is een overall-top10 en heb verschillende zaken mee laten wegen, zoals hoe vaak ik de albums heb gedraaid, de herinneringen die ik heb aan de muziek en belangrijke momenten in mijn leven tot nu toe waar de muziek ook deel van uitmaakt.
1. Tool – Lateralus
2. The Offspring - Americana
3. Queens of the Stone Age – Songs for the Deaf
4. Korn – Korn
5. Eddie Vedder – Into the Wild OST
6. Red Hot Chilli Peppers – Californication
7. 16 Horsepower – Folklore
8. Forseti – Erde
9. Falkenbach - Ok Nefna Tysvar Ty
10. Asmegin - Hin Vordende Sod & Sø
1. Tool – Lateralus
2. The Offspring - Americana
3. Queens of the Stone Age – Songs for the Deaf
4. Korn – Korn
5. Eddie Vedder – Into the Wild OST
6. Red Hot Chilli Peppers – Californication
7. 16 Horsepower – Folklore
8. Forseti – Erde
9. Falkenbach - Ok Nefna Tysvar Ty
10. Asmegin - Hin Vordende Sod & Sø
Re: All Time Album Top 10
Nostalgie weegt zwaar bij jou Oak
1. Sigur Rós - ()
2. Sleepytime Gorilla Museum - Of Natural History
3. múm - Finally We are No One
4. Björk - Homogenic
5. Godspeed You! Black Emperor - Slow Riot for New Zerø Kanada
6. Do Make Say Think - Other Truths
7. Soap&Skin - Lovetune for Vacuum
8. Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea
9. Portishead - Third
10. Sunn O))) - Monoliths & Dimensions
Na bijna 2½ jaar ziet mn lijstje er toch wel wat anders uit:king_pin schreef:Mijn poging tot in willekeurige volgorde:
Pain of Salvation - Be
Sigur Rós - ()
Godspeed You! Black Emperor - Slow Riot for New Zerø Kanada
Dream Theater - Six Degrees of Inner Turbulence
Devin Townsend - Terria
Sleepytime Gorilla Museum - Of Natural History
Secret Chiefs 3 - Book of Horizons
Radiohead - Kid A
Meshuggah - Catch 33
Björk - Medúlla
1. Sigur Rós - ()
2. Sleepytime Gorilla Museum - Of Natural History
3. múm - Finally We are No One
4. Björk - Homogenic
5. Godspeed You! Black Emperor - Slow Riot for New Zerø Kanada
6. Do Make Say Think - Other Truths
7. Soap&Skin - Lovetune for Vacuum
8. Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea
9. Portishead - Third
10. Sunn O))) - Monoliths & Dimensions
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]
- Scream filled Silence
- Berichten: 1658
- Lid geworden op: di mar 02, 2004 7:39 pm
Re: All Time Album Top 10
@Nibdem - Godver, wat is John Terlazzo mooi zeg. Kende het nog helemaal niet, zit met kippenvel te luisteren!
Re: All Time Album Top 10
mijn top 10 in willekeurige volgorde:
Screaming Trees - Dust
Queen - A Day At The Races
Queen - A Night At The Opera
Manic Street Preachers - Everything Must Go
Manic Street Preachers - This Is My Truth Tell Me Yours
Queensrÿche - Operation Mindcrime
QOTSA - Songs For The Deaf
Iron Maiden - Somewhere In Time
System Of A Down - System Of A Down
Pearl Jam - Ten
dit zijn al een tijdje m'n favoriete albums en daar zal ook niet zo veel aan veranderen verwacht ik.
Screaming Trees - Dust
Queen - A Day At The Races
Queen - A Night At The Opera
Manic Street Preachers - Everything Must Go
Manic Street Preachers - This Is My Truth Tell Me Yours
Queensrÿche - Operation Mindcrime
QOTSA - Songs For The Deaf
Iron Maiden - Somewhere In Time
System Of A Down - System Of A Down
Pearl Jam - Ten
dit zijn al een tijdje m'n favoriete albums en daar zal ook niet zo veel aan veranderen verwacht ik.
Ik houd van harde rock.
Re: All Time Album Top 10
1. Krisiun - Black Force Domain
2. Sepultura - Arise
3. Therion - Vovin
4. Dissection - Storm of the Light's Bane
5. Metallica - ...And Justice for All
6. Branikald - Blikk Av Kald
7. Death - Individual Thought Patterns
8. Immolation - Unholy Cult
9. Metallica - Ride the Lightning
10.Krisiun - Apocalyptic Revelation
Zoiets, enkele van deze albums zijn wat mij betreft perfect van begin tot eind. Anderen bevatten 1 of meer vullers, maar dat wordt dan goedgemaakt door het hoge niveau van de andere nummers.
2. Sepultura - Arise
3. Therion - Vovin
4. Dissection - Storm of the Light's Bane
5. Metallica - ...And Justice for All
6. Branikald - Blikk Av Kald
7. Death - Individual Thought Patterns
8. Immolation - Unholy Cult
9. Metallica - Ride the Lightning
10.Krisiun - Apocalyptic Revelation
Zoiets, enkele van deze albums zijn wat mij betreft perfect van begin tot eind. Anderen bevatten 1 of meer vullers, maar dat wordt dan goedgemaakt door het hoge niveau van de andere nummers.
Re:
1. Suffocation - Effigy Of The ForgottenWoutjinho schreef:1. Suffocation - Effigy Of The Forgotten
2. Deicide - Legion
3. Pig Destroyer - Prowler In The Yard
4. Slayer - Hell Awaits
5. Anal Vomit - Demonic Flaggelations
6. Morbid Angel - Altars Of Madness
7. Obituary - Cause Of Death
8. Cryptopsy - Blasphemy Made Flesh
9. Dying Fetus - Infatuation With Malevolence
10. Malevolent Creation - The Ten Commandments
2. Deicide - Deicide
3. Pig Destroyer - Prowler In The Yard
4. Slayer - Hell Awaits
5. Devourment - Molesting The Decapitated
6. Morbid Angel - Altars Of Madness
7. Obituary - Cause Of Death
8. Cryptopsy - Blasphemy Made Flesh
9. Dying Fetus - Infatuation With Malevolence
10. Malevolent Creation - The Ten Commandments
Miniscule veranderingen.
Re: All Time Album Top 10
1. Savatage - Streets
2. Avantasia - The Wicked Symphony
en verder kom ik niet omdat er tevéél fantastische dingen in m'n verzamelingen zitten om er een top tien van te maken.
2. Avantasia - The Wicked Symphony
en verder kom ik niet omdat er tevéél fantastische dingen in m'n verzamelingen zitten om er een top tien van te maken.
Re: All Time Album Top 10
Nou geprobeerd....Kan ze alleen nog niet op volgorde zetten en het is geen top 10 geworden hehe
Muse - Origin of Symmetry
Rise Against - The Sufferer and The Witness
Weezer - Blue Album
Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not
Yann Tiersen - Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
Andrew W.K. - I Get Wet
Eddie Vedder - Into The Wild
The Prodigy - The Fat Of The Land
Queens of The Stone Age - Songs For The Deaf
Crystal Castles - Crystal Castles
Vampire Weekend - Vampire Weekend
Opgezwolle - Eigen Wereld
Ramones - Ramones
Enter Shikari - Take To The Skies
Skunk Anansie - Post Orgasmic Chill
Turbonegro - Party Animals
Comeback Kid - All In A Year
Radiohead - OK Computer
Muse - Origin of Symmetry
Rise Against - The Sufferer and The Witness
Weezer - Blue Album
Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not
Yann Tiersen - Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
Andrew W.K. - I Get Wet
Eddie Vedder - Into The Wild
The Prodigy - The Fat Of The Land
Queens of The Stone Age - Songs For The Deaf
Crystal Castles - Crystal Castles
Vampire Weekend - Vampire Weekend
Opgezwolle - Eigen Wereld
Ramones - Ramones
Enter Shikari - Take To The Skies
Skunk Anansie - Post Orgasmic Chill
Turbonegro - Party Animals
Comeback Kid - All In A Year
Radiohead - OK Computer
www.last.fm/user/robenroll
Re: Re:
Jou nummer 1 had ik ook absoluut in mijn top 10 moeten proppenWoutjinho schreef:1. Suffocation - Effigy Of The ForgottenWoutjinho schreef:1. Suffocation - Effigy Of The Forgotten
2. Deicide - Legion
3. Pig Destroyer - Prowler In The Yard
4. Slayer - Hell Awaits
5. Anal Vomit - Demonic Flaggelations
6. Morbid Angel - Altars Of Madness
7. Obituary - Cause Of Death
8. Cryptopsy - Blasphemy Made Flesh
9. Dying Fetus - Infatuation With Malevolence
10. Malevolent Creation - The Ten Commandments
2. Deicide - Deicide
3. Pig Destroyer - Prowler In The Yard
4. Slayer - Hell Awaits
5. Devourment - Molesting The Decapitated
6. Morbid Angel - Altars Of Madness
7. Obituary - Cause Of Death
8. Cryptopsy - Blasphemy Made Flesh
9. Dying Fetus - Infatuation With Malevolence
10. Malevolent Creation - The Ten Commandments
Miniscule veranderingen.
Re: All Time Album Top 10
Gaaf dat je het kunt waarderen, Ik ben zijn naam ooit per toeval tegengekomen bij een zoektocht naar informatie over Perry Leopold.Scream filled Silence schreef:@Nibdem - Godver, wat is John Terlazzo mooi zeg. Kende het nog helemaal niet, zit met kippenvel te luisteren!
Hij heeft maar 1 album uitgebracht (in 1983), die eigenlijk nooit aangeslagen is... (op youtube zijn ook maar 3 nummers van hem te vinden) Na lang zoeken heb ik een tijd terug de LP op de kop kunnen tikken (een nieuw exemplaar, blijkbaar heeft het album zo slecht verkocht dat er hier en daar nog wat nieuwe exemplaren te vinden zijn). De eerste paar luisterbeurten wist ik niet precies wat ik ervan moest vinden, maar hoe vaker ik het luister hoe verslavender het album wordt. Het doet me qua stijl nog het meest aan Leonard Cohen denken (vooral het nummer the deserter zou zomaar een van de betere Leonard Cohen nummers kunnen zijn). ''Honor Among Thieves' is in mijn ogen een van de meest ondergewaardeerde albums ooit gemaakt!
hier linkjes naar youtube voor de geinteresseerden (want dit moet gehoord worden)
The Deserter: http://www.youtube.com/watch?v=G2Cul-otxkE
Yell at the Moon: http://www.youtube.com/watch?v=n7SO5h5D5dQ
Honor Among Thieves: http://www.youtube.com/watch?v=7iftYF0jpkk
Re: All Time Album Top 10
Wat een onmogelijk topic dit, maar goed, ik heb me streng beperkt tot een top 10, en over 5 minuten zou hij vast weer anders zijn. Maar op het moment:
1. Pink Floyd - Dark Side Of The Moon
2. Iron Maiden - The Number Of The Beast
3. Death - Symbolic
4. Guns N' Roses - Appetite For Destruction
5. Rush - Moving Pictures
6. Life Of Agony - River Runs Red
7. Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet
8. Muse - Black Holes And Revelations
9. Satyricon - The Age Of Nero
10. Volbeat - Rock The Rebel/Metal The Devil
En de oeuvreprijs gaat naar Johnny Cash. Zowel zijn oude werk als de American Recordings zijn fenomenaal. Maar nogmaals, voor de rest is de lijst aardig nietszeggend; mijn top 5 en de oeuvreprijs staan redelijk vast, maar de rest is erg aan verandering onderhevig. Dus waarschijnlijk biedt een kijkje op mijn Last.fm wat meer zicht op de situatie.
1. Pink Floyd - Dark Side Of The Moon
2. Iron Maiden - The Number Of The Beast
3. Death - Symbolic
4. Guns N' Roses - Appetite For Destruction
5. Rush - Moving Pictures
6. Life Of Agony - River Runs Red
7. Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet
8. Muse - Black Holes And Revelations
9. Satyricon - The Age Of Nero
10. Volbeat - Rock The Rebel/Metal The Devil
En de oeuvreprijs gaat naar Johnny Cash. Zowel zijn oude werk als de American Recordings zijn fenomenaal. Maar nogmaals, voor de rest is de lijst aardig nietszeggend; mijn top 5 en de oeuvreprijs staan redelijk vast, maar de rest is erg aan verandering onderhevig. Dus waarschijnlijk biedt een kijkje op mijn Last.fm wat meer zicht op de situatie.
- Krimhild
- Altijd welkom
- Berichten: 18582
- Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
- Locatie: Laag en vaag
Re: All Time Album Top 10
1. Agalloch/The Mantle
2. Taake/Doedskvad
3. Tool/Aenema
4. Electric Six/Fire
5. Kyuss/Welcome to sky valley
6. Iggy Pop and the Stooges/Raw Power
7. Led Zeppelin/ IV
8. Rolling Stones/Let it bleed
9. Dire Straits/Brothers in Arms
10. Bob Dylan/The Freewheelin' Bob Dylan
Verder nog:
The Devils Blood/Come reap
Dimmu Borgir/Stormblast
Dissection/Storm of light's Bame
Burzum/Belus
Agalloch/Pale Folklore
Taake/Nattestid ser porten vid
Tool/Lateralus
Drudkh/Blood in our wells
Ulver/Bergtatt
Immortal/At the heart of winter
Modern Talking/You can win if you want
2. Taake/Doedskvad
3. Tool/Aenema
4. Electric Six/Fire
5. Kyuss/Welcome to sky valley
6. Iggy Pop and the Stooges/Raw Power
7. Led Zeppelin/ IV
8. Rolling Stones/Let it bleed
9. Dire Straits/Brothers in Arms
10. Bob Dylan/The Freewheelin' Bob Dylan
Verder nog:
The Devils Blood/Come reap
Dimmu Borgir/Stormblast
Dissection/Storm of light's Bame
Burzum/Belus
Agalloch/Pale Folklore
Taake/Nattestid ser porten vid
Tool/Lateralus
Drudkh/Blood in our wells
Ulver/Bergtatt
Immortal/At the heart of winter
Modern Talking/You can win if you want
Ik ben hier gewoon.
Re: All Time Album Top 10
Het beste tot het laatst bewaard......bij deze plaste ik toch even in de broek.....Krimhild schreef:Modern Talking/You can win if you want
Re: All Time Album Top 10
Zozo toe maar goede muziek smaak hoor precies de gouwe albums van de meesten. Uiteraard niet zo goed als mijn lijstje maar dit is toch de eerste die er in de buurt komt.Krimhild schreef:1. Agalloch/The Mantle
2. Taake/Doedskvad
3. Tool/Aenema
4. Electric Six/Fire
5. Kyuss/Welcome to sky valley
6. Iggy Pop and the Stooges/Raw Power
7. Led Zeppelin/ IV
8. Rolling Stones/Let it bleed
9. Dire Straits/Brothers in Arms
10. Bob Dylan/The Freewheelin' Bob Dylan
Verder nog:
The Devils Blood/Come reap
Dimmu Borgir/Stormblast
Dissection/Storm of light's Bame
Burzum/Belus
Agalloch/Pale Folklore
Taake/Nattestid ser porten vid
Tool/Lateralus
Drudkh/Blood in our wells
Ulver/Bergtatt
Immortal/At the heart of winter
Modern Talking/You can win if you want
www.last.fm/user/robenroll
Re: All Time Album Top 10
Vroeger kende iedereen nog nostalgie...king_pin schreef:Nostalgie weegt zwaar bij jou Oak
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Berichten: 25330
- Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: All Time Album Top 10
Beste 10 albums ooit: (slechts een indicatie)
1. Iron Maiden - Somewhere in Time
2. Metal Church - Metal Church
3. Fates Warning - No Exit
4. Rush - Hold Your Fire
5. Death - Symbolic
6. Heathen - Breaking The Silence
7. Dark Angel - Time Does Not Heal
8. Savatage - Streets
9. Toxik - Think This
10. Emperor - IX Equilibrium
Zoals gezegd, slechts een indicatie. Hoewel de top 10 altijd redelijk gelijk blijft, valt me op.
1. Iron Maiden - Somewhere in Time
2. Metal Church - Metal Church
3. Fates Warning - No Exit
4. Rush - Hold Your Fire
5. Death - Symbolic
6. Heathen - Breaking The Silence
7. Dark Angel - Time Does Not Heal
8. Savatage - Streets
9. Toxik - Think This
10. Emperor - IX Equilibrium
Zoals gezegd, slechts een indicatie. Hoewel de top 10 altijd redelijk gelijk blijft, valt me op.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Dragonforce
- Berichten: 4354
- Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
- Locatie: Down Town
Re: All Time Album Top 10
Goede top 10 Maar wat innuendo met Battle Hymns heeft heb ik met Streets. Dat metal fans van alle Savatage platen Streets prefereren boven platens als Hall of the Mountain King en Edge Of Thorns(of een van de andere klassiekers) kan ik niet begrijpen.Jeroen schreef:Beste 10 albums ooit: (slechts een indicatie)
1. Iron Maiden - Somewhere in Time
2. Metal Church - Metal Church
3. Fates Warning - No Exit
4. Rush - Hold Your Fire
5. Death - Symbolic
6. Heathen - Breaking The Silence
7. Dark Angel - Time Does Not Heal
8. Savatage - Streets
9. Toxik - Think This
10. Emperor - IX Equilibrium
- Krimhild
- Altijd welkom
- Berichten: 18582
- Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
- Locatie: Laag en vaag
Re: All Time Album Top 10
Een klassieker!!!Bakema NL schreef:Het beste tot het laatst bewaard......bij deze plaste ik toch even in de broek.....Krimhild schreef:Modern Talking/You can win if you want
*maakt een buiging*nightwing schreef:Zozo toe maar goede muziek smaak hoor precies de gouwe albums van de meesten. Uiteraard niet zo goed als mijn lijstje maar dit is toch de eerste die er in de buurt komt.
Gouds van ouds, daar houden we van!
Ik ben hier gewoon.
Re: All Time Album Top 10
o ja Metal Church, moet erbij mij eigenlijk ook nog in, en psychotic waltz hmmm, back to the drawing board!Jeroen schreef:Beste 10 albums ooit: (slechts een indicatie)
.......
2. Metal Church - Metal Church
.....
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
Re: All Time Album Top 10
Samengevat: Wauw!NIBDEM schreef:Gaaf dat je het kunt waarderen, Ik ben zijn naam ooit per toeval tegengekomen bij een zoektocht naar informatie over Perry Leopold.Scream filled Silence schreef:@Nibdem - Godver, wat is John Terlazzo mooi zeg. Kende het nog helemaal niet, zit met kippenvel te luisteren!
Hij heeft maar 1 album uitgebracht (in 1983), die eigenlijk nooit aangeslagen is... (op youtube zijn ook maar 3 nummers van hem te vinden) Na lang zoeken heb ik een tijd terug de LP op de kop kunnen tikken (een nieuw exemplaar, blijkbaar heeft het album zo slecht verkocht dat er hier en daar nog wat nieuwe exemplaren te vinden zijn). De eerste paar luisterbeurten wist ik niet precies wat ik ervan moest vinden, maar hoe vaker ik het luister hoe verslavender het album wordt. Het doet me qua stijl nog het meest aan Leonard Cohen denken (vooral het nummer the deserter zou zomaar een van de betere Leonard Cohen nummers kunnen zijn). ''Honor Among Thieves' is in mijn ogen een van de meest ondergewaardeerde albums ooit gemaakt!
hier linkjes naar youtube voor de geinteresseerden (want dit moet gehoord worden)
The Deserter: http://www.youtube.com/watch?v=G2Cul-otxkE
Yell at the Moon: http://www.youtube.com/watch?v=n7SO5h5D5dQ
Honor Among Thieves: http://www.youtube.com/watch?v=7iftYF0jpkk
The machine-like movement,
A thought in vision profane.
I emerge in manner ablaze.
And I charge the world’s sanity.
-Last Dream-
A thought in vision profane.
I emerge in manner ablaze.
And I charge the world’s sanity.
-Last Dream-
- Eru Iluvatar
- Berichten: 4173
- Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
- Locatie: Groningen
Re: All Time Album Top 10
1. Queen - A Night At The Opera
2. Hammers Of Misfortune - The Locust Years
3. Muse - Origins Of Symmetry
4. Fates Warning - The Spectre Within
5. Psychotic Waltz - Into The Everflow
6. Queensryche - Operation: Mindcrime
7. Savatage - Streets: A Rock Opera
8. W.A.S.P. - The Crimson Idol
9. Pagan Altar - Magical & Mythical
10. While Heaven Wept - Of Empires Forlorn
2. Hammers Of Misfortune - The Locust Years
3. Muse - Origins Of Symmetry
4. Fates Warning - The Spectre Within
5. Psychotic Waltz - Into The Everflow
6. Queensryche - Operation: Mindcrime
7. Savatage - Streets: A Rock Opera
8. W.A.S.P. - The Crimson Idol
9. Pagan Altar - Magical & Mythical
10. While Heaven Wept - Of Empires Forlorn
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Berichten: 25330
- Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: All Time Album Top 10
Daar kan ik het volgende over melden. Ik vind die drie platen even goed. Dat zijn net mijn drie favorieten van Savatage.Dragonforce schreef:Goede top 10 Maar wat innuendo met Battle Hymns heeft heb ik met Streets. Dat metal fans van alle Savatage platen Streets prefereren boven platens als Hall of the Mountain King en Edge Of Thorns(of een van de andere klassiekers) kan ik niet begrijpen.Jeroen schreef:Beste 10 albums ooit: (slechts een indicatie)
1. Iron Maiden - Somewhere in Time
2. Metal Church - Metal Church
3. Fates Warning - No Exit
4. Rush - Hold Your Fire
5. Death - Symbolic
6. Heathen - Breaking The Silence
7. Dark Angel - Time Does Not Heal
8. Savatage - Streets
9. Toxik - Think This
10. Emperor - IX Equilibrium
Het hadden dus net zo goed twee die jij noemt kunnen zijn. Maar omdat Streets mijn eerste Sava-plaat was, mag die in de top 10 staan. Waarvan akte.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Re: All Time Album Top 10
Als ik voor m'n kast ga staan, kan ik écht niet uit 10 kiezen. Ga ik dan ook niet doen, want het hoeft niet.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
- fetuskiller
- Berichten: 14316
- Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re:
01. Suffocation - Pierced From Withinfetuskiller schreef:01. Suffocation - Pierced From Within
02. GUT - Odour Of Torture
03. Jungle Rot - Dead And Burried
04. Entombed - Clandestine
05. Pleurisy - Experience The Sacrilege
06. Driller Killer - Cold, Cheap And Disconnected
07. Severe Torture - Feasting On Blood
08. Cock And Ball Torture - Opus(sy) IV
09. Human Mincer - Embryonized
10. Cephelic Carnage - Lucid Interval
Maar die is volgende week weer anders ben ik bang
02. Cryptopsy - Once Was Not
03. Parkway Drive - Killing With A Smile
04. Cephalotripsy - Utero Vaginal Insertion Of Extirpated Anomalies
05. Madball - Demonstrating My Style
06. Iron Maiden - Somewhere In Time
07. Behemoth - Zos Kia Cultus
08. Taake - Hordalands Doedskvad
09. Despised Icon - The Ills Of Modern Man
10. Metallica - St. Anger
Dit is wat ik zo snel kan bedenken als ik kijk naar de albums die ik het meest luister...
- KoenM
- Berichten: 22250
- Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
- Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
- Contacteer:
Re: All Time Album Top 10
... St. Anger?!
Facebook band
Visually Universal - Our Hexagram Unicursal
I stared into the void tonight - the best dream I ever had
Last.fm profiel
Visually Universal - Our Hexagram Unicursal
I stared into the void tonight - the best dream I ever had
Last.fm profiel
-
- Berichten: 91
- Lid geworden op: di mar 08, 2011 8:25 pm
Re: All Time Album Top 10
die luistert hij dus best vaak
Re: All Time Album Top 10
Die valt wel op tussen de rest.
Bij dat album van Cephalotripsy is Uterovaginal toch 1 woord?
Bij dat album van Cephalotripsy is Uterovaginal toch 1 woord?
- Dragonforce
- Berichten: 4354
- Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
- Locatie: Down Town
Re: All Time Album Top 10
Ja, maar inmiddels zijn er al 4 mensen over de laatste paar weken die alleen dat Savatage album in hun lijstje zetten. Dat is toch opvallend.Jeroen schreef:Daar kan ik het volgende over melden. Ik vind die drie platen even goed. Dat zijn net mijn drie favorieten van Savatage.
Het hadden dus net zo goed twee die jij noemt kunnen zijn. Maar omdat Streets mijn eerste Sava-plaat was, mag die in de top 10 staan. Waarvan akte.
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Berichten: 25330
- Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: All Time Album Top 10
Mijn lijstje, mijn keuze toch :p
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- fetuskiller
- Berichten: 14316
- Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: All Time Album Top 10
Yep. Ik heb er heel vaak over nagedacht wat nu precies hetgeen is wat dat album voor mij zo speciaal maakt, omdat ik er (best logisch ook) altijd commentaar op krijg, maar ik heb er niet echt een verklaring voor, gek genoeg. De productie vind ik heerlijk smerig en rauw, en vooral de tracks zijn stuk voor stuk parels in mijn ogen vooral nr. 3 t/m 9 zo uit m'n hoofd. Het is de Metallica plaat die hier het meest opstaat. Geloof me, ik vind het zelf ook best vreemd.KoenM schreef:... St. Anger?!
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Berichten: 25330
- Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: All Time Album Top 10
Met een betere sound en wat meer afwisseling zou het volgens mij ook zo slecht nog niet zijn. Goed zal ik die nooit vinden, daar vind ik de songs te matig voor.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!