Triggerfinger, Luxor Live, Arnhem, 14 juli
Triggerfinger, Luxor Live, Arnhem, 14 juli
Door DWDD beschreven als de hardste groep uit de lage landen. Ja, Matthijs van Nieuwkerk lult wel vaker! Maar goed is Triggerfinger zeker! En deze keer kost het maar 10 euro!
http://luxorlive.nl/programma/overzicht/$id_4574/
Daarbij nemen ze als support mee de top 5 van de ´Redbull Bedroom Jam´. Dit is een of andere band wedstrijd, die internationaal is. De top 5 uit Nederland (en Belgie denk ik) zal dan spelen als voorprogramma. Zoals ik begrijp is het zo dat ze allemaal een nummer spelen met Triggerfinger, misschien nog een nummer zelf. En dan dus Triggerfinger!
Ik hoop dat iedereen kan! Dit wordt mijn 4e keer al!
De precieze namen van de support worden nog bekend gemaakt!
http://luxorlive.nl/programma/overzicht/$id_4574/
Daarbij nemen ze als support mee de top 5 van de ´Redbull Bedroom Jam´. Dit is een of andere band wedstrijd, die internationaal is. De top 5 uit Nederland (en Belgie denk ik) zal dan spelen als voorprogramma. Zoals ik begrijp is het zo dat ze allemaal een nummer spelen met Triggerfinger, misschien nog een nummer zelf. En dan dus Triggerfinger!
Ik hoop dat iedereen kan! Dit wordt mijn 4e keer al!
De precieze namen van de support worden nog bekend gemaakt!
Re: Triggerfinger, Luxor Live, Arnhem, 14 juli
ik zie ze elk jaar diverse keren op festivals. En ja, ze zijn goed, maar ik heb ze nu wel te vaak gezien
Ik kan ze niet genoeg zien! 1 keer op Kids N Billies, 2 keer in Luxor. Dit wordt derde keer Triggerfinger in Luxor voor mij. Mijn 5e keer Triggerfinger wordt waarschijnlijk Appelpop, tenzij ze ook op de 4daagse feesten staan!Took schreef:ik zie ze elk jaar diverse keren op festivals. En ja, ze zijn goed, maar ik heb ze nu wel te vaak gezien
- Latebloomer
Ongetwijfeld staan ze op de 4daagse feesten. Triggerfinger staat overal. Net als de onvermijdelijke J. Govaerts. Bah.Gijscoman schreef: Mijn 5e keer Triggerfinger wordt waarschijnlijk Appelpop, tenzij ze ook op de 4daagse feesten staan!
Wat is er mis met Triggerfinger?Latebloomer schreef:Ongetwijfeld staan ze op de 4daagse feesten. Triggerfinger staat overal. Net als de onvermijdelijke J. Govaerts. Bah.Gijscoman schreef: Mijn 5e keer Triggerfinger wordt waarschijnlijk Appelpop, tenzij ze ook op de 4daagse feesten staan!
- Latebloomer
Op zich niks (behalve dat ik ze op CD vrij mager vind - tis een echte liveband), maar je wordt met ze doodgegooid, en dan krijg ik er al gauw een hekel aan.Gijscoman schreef:Wat is er mis met Triggerfinger?Latebloomer schreef:Ongetwijfeld staan ze op de 4daagse feesten. Triggerfinger staat overal. Net als de onvermijdelijke J. Govaerts. Bah.Gijscoman schreef: Mijn 5e keer Triggerfinger wordt waarschijnlijk Appelpop, tenzij ze ook op de 4daagse feesten staan!
Deze word wel even opgeschreven ja, waarschijnlijk wel aanwezig weer. Ik kan ze niet vaak genoeg zien.
www.last.fm/user/robenroll
Ik verwacht ze niet snel op de 4daagse dit jaar. Dan zouden ze op de Waalkade moeten staan en daar boeken ze nu geen grote publiekstrekkers meer. Vorig jaar mocht de Staat niet op De Affaire spelen omdat ze het niet veilig genoeg vonden (i.v.m. drukte), denk dat dit ook zal opgaan voor Triggerfinger. Maar ze mogen van mij best komen hoor!
De Staat was toen Surprise Act. De politie was dus niet voorbereid en daarom ging het niet door.Meridian schreef:Ik verwacht ze niet snel op de 4daagse dit jaar. Dan zouden ze op de Waalkade moeten staan en daar boeken ze nu geen grote publiekstrekkers meer. Vorig jaar mocht de Staat niet op De Affaire spelen omdat ze het niet veilig genoeg vonden (i.v.m. drukte), denk dat dit ook zal opgaan voor Triggerfinger. Maar ze mogen van mij best komen hoor!
Ze hadden het vermoeden dat het terrein te klein was, en dat kan niet groter. Dus die vlieger zal voor Triggerfinger ook wel eens op kunnen gaan
. Dan zullen ze mensen moeten gaan weigeren. Maar er komt genoeg leuks op De Affaire.

Kaarten binnen, ik snap alleen nu nog steeds niet of Triggerfinger wel of niet een volledige setlist speelt...
Ze speelde verdomme geen 1 nummer zelf! Alleen 1 nummer met elke band mee een beetje in een hoekje weggestopt...