Morbid Angel

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22187
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door KoenM » ma jun 06, 2011 10:54 am

Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
jellhammer
Berichten: 279
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:25 am
Locatie: Leeuwarden

Re: Morbid Angel

Bericht door jellhammer » di jun 07, 2011 6:17 pm

Ik heb het album vandaag toch maar gehaald. Wat mij betreft staan er toch genoeg nummers op die mij kunnen boeien. En die paar die die
ik eigenlijk niet de moeite waard vind skip ik wel.
http://www.insidiaemetal.com -----> Progressive Modern Metal

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door fetuskiller » di jun 07, 2011 6:22 pm

Ik heb 'em vandaag op weg naar huis weer beluisterd en het kwartje begint langzaam te vallen. Eerlijk gezegd begin ik die 'afwijkende' tracks ook te waarderen nu. Ik ben er nu wel vrij zeker van dat deze plaat bij mij uit gaat groeien tot een zeer goed album.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Morbid Angel

Bericht door cataclysm child » di jun 07, 2011 7:35 pm

Ik heb hem al dagelijks opgezet, dus het mag duidelijk zijn: voor mij is het een prima album. Behalve Too Extreme! en Radikult luister ik alle nummers met plezier. Geen topper, absoluut niet, maar wel een fijn album.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Magic666
Berichten: 688
Lid geworden op: vr feb 20, 2004 12:50 pm
Locatie: Noortuk

Re: Morbid Angel

Bericht door Magic666 » do jun 09, 2011 6:55 am

zoveel mensen zoveel smaken :P

Ik ben MA "fan" van het eerste uur maar na een paar beurten blijf ik het gewoon 3x k*t vinden. Nee, deze wordt niet aangeschaft en zal zeker niet veel (lees: geen) luisterbeurten krijgen.
Open the door jehovah you whore!

Gebruikersavatar
goddethroned
Berichten: 1483
Lid geworden op: za jul 16, 2005 2:50 pm
Locatie: Heino

Re: Morbid Angel

Bericht door goddethroned » do jun 09, 2011 10:46 am

Na de eerste keer luisteren kon ik nog vrij weinig met het nieuwe album, maar na een aantal keren luisteren bevalt het album mij meer dan goed. Alleen jammer van Radikult, toch wel een zwak nummer.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Gebruikersavatar
velvet-vendetta
Berichten: 119
Lid geworden op: vr sep 24, 2010 6:44 pm

Re: Morbid Angel

Bericht door velvet-vendetta » do jun 09, 2011 7:25 pm

Geen idee hoe ze het doen. Maar het lijkt alsof iedereen met de tijd positiever word xD
Ik heb m nog niet ergens zien liggen.

Nevermore lijkt wel sneller? Komt nu wel erg gehaast over.

Overigens heb ik erg veel zin in de 12e ^^

me(n)taldisorder
Berichten: 12
Lid geworden op: zo jun 05, 2011 9:05 pm

Re: Morbid Angel

Bericht door me(n)taldisorder » do jun 09, 2011 7:50 pm

KoenM schreef:
VET!!

Zo hoort metal te zijn. Het zweet, de hitte, de geur van verschraald bier in die kleine zaal, het gezellig stagehoppen van de fans [headbang] over het podium straalt er vanaf. Elke metalbandlid hoort ook lang haar en tattoos te hebben en ze moeten zich kapot hebben geoefend in instrumentbeheersing. Deze band en clip heeft dit alles. Zo hoort het te zijn. Hou niet van die weekendmetalheads die met keurig geknipt haar doordeweeks een ICT-baan hebben en af en toe een optredentje "als hobby". Metal is a lifestyle.
Ik twijfelde nog wel even of ik daar op 2.18 nu een behabandje zag bij de zanger maar ik geef het maar het voordeel van de twijfel. :mrgreen:

Dit weekend die nieuwe van Morbid Angel maar eens scoren. :roll:

me(n)taldisorder
Berichten: 12
Lid geworden op: zo jun 05, 2011 9:05 pm

Re: Morbid Angel

Bericht door me(n)taldisorder » do jun 09, 2011 7:51 pm

eh.. 3.18

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door fetuskiller » do jun 09, 2011 9:05 pm

me(n)taldisorder schreef:Elke metalbandlid hoort ook lang haar en tattoos te hebben en ze moeten zich kapot hebben geoefend in instrumentbeheersing. Deze band en clip heeft dit alles. Zo hoort het te zijn. Hou niet van die weekendmetalheads die met keurig geknipt haar doordeweeks een ICT-baan hebben en af en toe een optredentje "als hobby". Metal is a lifestyle.
Wat loop jij rare dingen te roepen, zeg! Iemand zonder lang haar en tattoo's is geen metalhead? En Metalfans mogen ook geen goede baan hebben?

Wat een bullshit man!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door Orklord » do jun 09, 2011 9:37 pm

Inderdaad! Gaat nergens over.

Ik vind de nieuwe Morbid Angel tot nu toe helemaal niks. Ik hou het voorlopig nog even bij Autopsy, daarna krijgt Morbid Angel wel weer een kans.

mich666
Berichten: 33
Lid geworden op: di nov 09, 2010 11:38 am
Locatie: Vlaams Brabant - België

Re: Morbid Angel

Bericht door mich666 » vr jun 10, 2011 10:16 am

Ook ik mag me tot de groep van mensen rekenen die de plaat wel kan hebben. Een meesterwerk is het zeker niet. Voor mij blijft Blessed Are The Sick DE Morbid Angel plaat. De keuze van Too Extreme als 1e nummer blijft vreemd :)
Productie is vet in orde. En niemand gaat dood van wat afwisseling.
Death Metal Reigns Supreme

Gebruikersavatar
jellhammer
Berichten: 279
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:25 am
Locatie: Leeuwarden

Re: Morbid Angel

Bericht door jellhammer » vr jun 10, 2011 12:15 pm

fetuskiller schreef:
me(n)taldisorder schreef:Elke metalbandlid hoort ook lang haar en tattoos te hebben en ze moeten zich kapot hebben geoefend in instrumentbeheersing. Deze band en clip heeft dit alles. Zo hoort het te zijn. Hou niet van die weekendmetalheads die met keurig geknipt haar doordeweeks een ICT-baan hebben en af en toe een optredentje "als hobby". Metal is a lifestyle.
Wat loop jij rare dingen te roepen, zeg! Iemand zonder lang haar en tattoo's is geen metalhead? En Metalfans mogen ook geen goede baan hebben?

Wat een bullshit man!
Wat een onzin inderdaad. Het is niet voor iedereen weggelegd om fulltime met de muziek bezig te zijn omdat dat nu eenmaal niet de rekening betaald. En hoezo lang haar, je kan zonder haar ook prima headbangen. Metal is voor ons net zo goed Lifestyle dan voor wie dan ook. Ik speel al vanaf 1994 in bandje's
maar de grote doorbraak moet nog komen. En ik kan je wel vertellen dat er al mooi wat man uurtje's "dedication" inzit. En dat houd ook in dat we ons kapot oefenen. Ik oefen bijv elke dag, zowel op gitaar als op mijn drums. Dus denk eerst even na voor dat je dit soort dingen zegt.
http://www.insidiaemetal.com -----> Progressive Modern Metal

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door Jeroen » vr jun 10, 2011 12:45 pm

Haha, ik draag colbertjes, overhemden en golftruien en toch klopt er een loodzwaar metalhart in de borst, om nog even een cliché tegenover dat gebral te zetten.
Mijn haar lang of dagelijks bandshirts? Ik peins er niet over.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
NvE
Berichten: 444
Lid geworden op: wo feb 22, 2006 6:38 pm
Locatie: Baarlo
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door NvE » vr jun 10, 2011 1:33 pm

Met zijn mental disorder zit het iig wel snor.

Maar oke, iedereen heeft recht op zijn mening he. Of moet ik zeggen lifestyle :lol:
don't mistake lack of talent for genius

Gebruikersavatar
Tho
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo mei 16, 2010 4:08 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door Tho » vr jun 10, 2011 1:47 pm

metal is ook een lifestyle. En nog zo als de meeste lifestyles mag je zelf weten hoe je die invult. Ik ben kaal, heb dan wel tattoo's, en ben verpleegkundige en geef sociotherapie. Ook niet echt metal right? Toch speel ik al jaren in metalbands en zit het in hart en nieren.

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Morbid Angel

Bericht door Cranial » vr jun 10, 2011 5:51 pm

de nieuwe morbid angel zuigt !

ik heb hem meerdere luisterbeurten gegeven en hij blijft gewoon naadje !
ik durf bijna te roepen dat de DM nummers erin zitten omdat ze anders meteen iedereen kwijt zijn, anders had dave de hele cd verkloot met deze nonsens.
hij is zo ernstig dat zelfs pete sandoval er niet over te spreken is !!!!!
als ik dit soort shit wil horen ga ik wel naar de beserker luisteren ofzo !
ik snap dat er geen tweede BATS of AOM in zit, maar ik had toch echt een terugkeer van jewelste verwacht....

die adolf video spreekt boekdelen over deze cd, experimenteel zijn doe je maar lekker op de B zijde van je 10'.... niet op DE terugkeerplaat van een van Deathmetal's grote iconen...
wie weet kunnen we op deze toer inderdaad een drum en bass album van Cannibal Corpse verwachten !!!
de ster is gedoofd, ik ga lekker autopsy luisteren... een cd waar de heren van MA een voorbeeld aan mogen nemen.

''kijk... ZO kan het dus ook !''

de groeten !
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
DORSTIG
Berichten: 1458
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 7:55 pm
Locatie: achtmaal
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door DORSTIG » vr jun 10, 2011 6:32 pm

ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die


Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door fetuskiller » vr jun 10, 2011 9:25 pm

Afbeelding

:lolup: :lolup: :lolup:
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Morbid Angel

Bericht door MetalJan » za jun 11, 2011 12:34 am

Ben ik nu echt de enige die de nieuwe plaat nog niet gehoord heb? Ik hoor het zondag allemaal wel. Al zullen ze wel een hoop oude nummers spelen.

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door lampje » za jun 11, 2011 1:36 am

Tja, zo slecht vind ik het allemaal ook niet. Maar ja, mensen die na jaren afwezigheid verwachten dat Morbid Angel terugkomt met een album alsof het nog 1990/1995 is zullen op voorhand teleurgesteld zijn en blijven.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door Orklord » za jun 11, 2011 8:00 am

Hmm Heretic vond ik al erg zwak en saai, maar dit album is nog erger. Ik kan er iig niet veel mee.

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Morbid Angel

Bericht door Cranial » za jun 11, 2011 6:29 pm

lampje schreef:Tja, zo slecht vind ik het allemaal ook niet. Maar ja, mensen die na jaren afwezigheid verwachten dat Morbid Angel terugkomt met een album alsof het nog 1990/1995 is zullen op voorhand teleurgesteld zijn en blijven.
verwachtte ik ook niet, maar dit kan echt niet ! kom op... als zo'n grote band binnen het genre heb je een naam hoog te houden....
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door Jeroen » za jun 11, 2011 9:43 pm

Altars Of Madness knalde hier zojuist nog twee maal door de speakers. Ik denk dat ik het lekker bij die plaat houd.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Morbid Angel

Bericht door Seventh King of Edom » za jun 11, 2011 10:44 pm

Cranial schreef:
lampje schreef:Tja, zo slecht vind ik het allemaal ook niet. Maar ja, mensen die na jaren afwezigheid verwachten dat Morbid Angel terugkomt met een album alsof het nog 1990/1995 is zullen op voorhand teleurgesteld zijn en blijven.
verwachtte ik ook niet, maar dit kan echt niet ! kom op... als zo'n grote band binnen het genre heb je een naam hoog te houden....
En die veels te hoge verwachting draagt imo bij aan de teleurstelling.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door Jeroen » za jun 11, 2011 10:46 pm

Wat ik er tot nu toe van gehoord heb, vind ik op zich best geinig, maar niet meer dan dat. Die aparte songs zijn best catchy, maar de laatste jaren zijn we bijna letterlijk doodgegooid met dat soort deathcore dooddoeners. Vooralsnog blijft het bij een paar aardige momenten.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door lampje » za jun 11, 2011 10:48 pm

Cranial schreef:
lampje schreef:Tja, zo slecht vind ik het allemaal ook niet. Maar ja, mensen die na jaren afwezigheid verwachten dat Morbid Angel terugkomt met een album alsof het nog 1990/1995 is zullen op voorhand teleurgesteld zijn en blijven.
verwachtte ik ook niet, maar dit kan echt niet ! kom op... als zo'n grote band binnen het genre heb je een naam hoog te houden....
Die naam hebben ze dan toch te danken aan hun prestaties. Zijn die nu opeens minder dan of zo? Omdat ze een album gemaakt hebben dat jantje of pietje ff niet trekt?

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door Jeroen » za jun 11, 2011 11:11 pm

Er zijn altijd lieden die willen dat bands blijven zoals ze waren, maar men vergeet gemakshalve dat alles vanaf Covenant al tamelijk anders klonk dan de eerste paar platen. Persoonlijk vind ik dat ze dat nog best goed doen ook, al was Gateways.. de laatste plaat die ik echt met plezier kon uitzitten. Voor de rest vind ik Altars Of Madness verreweg het gaafste album. Die beulende riffs, dat ongenuanceerde doch passende gitaargejank, geniale drumpartijen en nietsontziende vocalen, heerlijk. Daarna wordt het eigenlijk al snel minder.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Morbid Angel

Bericht door Cranial » di jun 14, 2011 11:36 am

blijkbaar, want ik trek het niet :P
er zit al jaren geen stijgende lijn meer in en dan nu dit, ik vind het ronduit teleurstellend.
al geef ik toe dat er met de kwaliteiten van de heren weinig mis is, bleek ook wel afgelopen zondag.... maar maakt DIT nou niet echt goed....
zoals al eerder besproken deze zondag, ik HOEF er natuurlijk niet naar te luisteren en ik ga dat ook niet doen....
Tullepetoanum Metallius

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Re: Morbid Angel

Bericht door Oak » di jun 14, 2011 12:45 pm

Toch maar even een luisterbeurt gewaagd. Snap niet wat iedereen nou loopt te zeiken. Lekker dubstep album.

Gebruikersavatar
Magic666
Berichten: 688
Lid geworden op: vr feb 20, 2004 12:50 pm
Locatie: Noortuk

Re: Morbid Angel

Bericht door Magic666 » di jun 14, 2011 12:49 pm

Ik moest lachen
Open the door jehovah you whore!

Stoeptegel
Berichten: 529
Lid geworden op: do jun 16, 2005 4:50 pm

Re: Morbid Angel

Bericht door Stoeptegel » di jun 14, 2011 12:56 pm

Oak schreef:Toch maar even een luisterbeurt gewaagd. Snap niet wat iedereen nou loopt te zeiken. Lekker dubstep album.
Daar zeg je wat. Het is namelijk zo dat David en Trey na hun optreden in de grote zaal in Atak, urenlang het dubstepfeestje in de kleine zaal van Atak hebben bezocht. Uit zeer betrouwbare bron heeft Trey vertelt dat hij dubstep helemaal te gek vind en daar zelf ook mee aan het experimenten is.
Hij wil zelfs een keer een dubstepalbum uitbrengen!

En dit alles weet ik omdat ik voor de band heb gewerkt (namens Atak).

Kortom; Morbid angel goes dubstep 8)
Geen.

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Morbid Angel

Bericht door Cranial » wo jun 15, 2011 10:43 am

dat je het uberhaubt een smiley waard vond..... ik kan wel janken bij dit nieuws :P
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Morbid Angel

Bericht door Rubicon » wo jun 15, 2011 11:17 am

me(n)taldisorder schreef:
Zo hoort metal te zijn. Het zweet, de hitte, de geur van verschraald bier in die kleine zaal, het gezellig stagehoppen van de fans [headbang] over het podium straalt er vanaf. Elke metalbandlid hoort ook lang haar en tattoos te hebben en ze moeten zich kapot hebben geoefend in instrumentbeheersing. Deze band en clip heeft dit alles. Zo hoort het te zijn. Hou niet van die weekendmetalheads die met keurig geknipt haar doordeweeks een ICT-baan hebben en af en toe een optredentje "als hobby". Metal is a lifestyle.
Ik twijfelde nog wel even of ik daar op 2.18 nu een behabandje zag bij de zanger maar ik geef het maar het voordeel van de twijfel. :mrgreen:

Dit weekend die nieuwe van Morbid Angel maar eens scoren. :roll:
:lolup:
haha, wat is dit voor kansloze opmerking.

Op het werk heb ik met een tweetal collega's, keurig in pak gestoken, gesprekken over Autopsy, Bolt Thrower of iets dergelijks. Fantastisch is dat. Geweldige altijd de reactie van collega's wanneer mijn muzieksmaak aan de orde komt..."jij?". Ja ik ja, vroeger getooid met lang haar en jassen vol patches. Nu een leidinggevende, in het pak gestoken, huisje, boompje, beestje en een goed betaalde baan. Maar het metalhart op de juiste plaats en daar gaat het om jochie! Beter dat dan je bezig houden met mogelijke bh bandjes... :shock:

Maar goed, de nieuwe Morbid Angel is nog niet tot mij gekomen, dus ik kan er nog geen oordeel over vellen. Wat dat aan gaat ben ik een echte weekendmetalhead geworden, aangezien ik doordeweeks weinig tijd heb mijn collectie uit te breiden door de stad in te gaan naar de lokale platenboer. :mrgreen: Net als jij lees ik net... :mrgreen:

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door lampje » wo jun 15, 2011 4:26 pm

Het is inderdaad tegenwoordig gelukkig niet verboden om naast het liefhebber zijn van metal er ook gewoon nog een leven op na te houden. :mrgreen:

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Re: Morbid Angel

Bericht door Oak » do jun 16, 2011 12:09 am

Iedereen weet diep in zijn hart dat me(n)taldisorder gelijk heeft.

Gebruikersavatar
Buzz
Berichten: 3497
Lid geworden op: za mei 01, 2004 12:55 pm
Locatie: Amersfoort

Re: Morbid Angel

Bericht door Buzz » do jun 16, 2011 12:23 am

Dacht dat dit topic over Morbid Angel ging, geen discussie over hoe je metal moet zijn wat een gejank zeg, nobody cares behalve me(n)tale theo hier..

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5792
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Morbid Angel

Bericht door Mollusk » do jun 16, 2011 7:12 pm

Ja het is weliswaar behoorlijk off-topic, maar de discussie vind ik wel interessant. Ik heb deze discussie vaker gehad. Vooral over dat het dragen van metalshirts en het hebben van tatoeages als must voor een "echte" metalfan. Ikzelf draag af en toe bandshirts maar alleen wanneer ik wil en wanneer de situatie dat toe laat. Ik kan bijvoorbeeld niet op het werk rondlopen met een Carcass-shirt. Dat is echter geen meetpunt van of een "echte" metalfan ben. Uiteindelijk gaat het toch om de muziek. De muziek en de scene draag ik een warm hart toe, maar dat betekent niet dat ik 7 dagen per weer 24 uur per dag een soort van lopend reclamebord ben voor het muziekgenre. Ik verdedig de muziek al sinds mijn twaalfde en zal dat ook blijven doen. Ik heb daar geen tatoeages of bandshirts voor nodig.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Eddy the Eagle
Berichten: 180
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 11:30 am

Re: Morbid Angel

Bericht door Eddy the Eagle » vr jun 17, 2011 3:04 pm

Hmmm ... voor de verandering dan maar weer even on-topic: nummers als Blades for Baal, Nevermore en Existo Vulgore vind ik toch wel op en top Morbid Angel. Je kunt nu eenmaal niet de sound verwachten van Blessed are the Sick. Ik vind de meeste nummers gewoon top (twee of 3 nummertjes daargelaten waar ik echt niks mee kan).

[headbang]

En off-topic: ik snap best dat het leuker is om naar een band te kijken waarbij het haar de hele buhne over gaat :mrgreen:

Sjarrel Laaglawaai
Berichten: 16
Lid geworden op: vr jun 17, 2011 9:54 pm
Locatie: Doodstil

Re: Morbid Angel

Bericht door Sjarrel Laaglawaai » za jun 18, 2011 9:04 am

Ik vind Morbid Angel stom maar die David is wel een lekker ding hoor hihi

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Morbid Angel

Bericht door ketter » za jun 18, 2011 10:07 am

Sjarrel Laaglawaai
.................
:')

Sjarrel Laaglawaai
Berichten: 16
Lid geworden op: vr jun 17, 2011 9:54 pm
Locatie: Doodstil

Re: Morbid Angel

Bericht door Sjarrel Laaglawaai » za jun 18, 2011 11:45 am

Bart schreef:
Sjarrel Laaglawaai
.................
:')
Rot op joh sukkel, alsof Bart zo'n geweldige naam is :finger:

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Morbid Angel

Bericht door ketter » za jun 18, 2011 1:05 pm

Sjarrel Laaglawaai schreef: [...] alsof Bart zo'n geweldige naam is.
Ja.

Persistence
Berichten: 10268
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Morbid Angel

Bericht door Persistence » za jun 18, 2011 1:38 pm

Afbeelding

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Morbid Angel

Bericht door ketter » za jun 18, 2011 2:45 pm

Waarom heeft je Ouroboros vleugels? Op de meeste plaatjes die ik ken heeft 'ie d'r geen...

Persistence
Berichten: 10268
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Morbid Angel

Bericht door Persistence » za jun 18, 2011 5:49 pm

Bart schreef:Waarom heeft je Ouroboros vleugels? Op de meeste plaatjes die ik ken heeft 'ie d'r geen...
Dat is een goede vraag :p.

Zeker weten doe ik het niet, maar ik denk dat deze slang vleugels heeft omdat deze een mythische oerslang moet voorstellen en in sommige mythologieën, zoals de Egyptische mythologie, hebben ze vleugels.

*
Afbeelding


/offtopic

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Morbid Angel

Bericht door ketter » za jun 18, 2011 7:47 pm

Hmm, ziet er toch echt uit als een klassieke Ouroboros, de slang in dat plaatje eet immers ook niet z'n eigen staart.

't Zal wel een draak voorstellen, zoals hier:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... oros_1.jpg

Gebruikersavatar
GimmeGore
Berichten: 614
Lid geworden op: zo nov 09, 2008 4:14 pm
Locatie: Enschede

Re: Morbid Angel

Bericht door GimmeGore » zo jun 19, 2011 12:15 pm

Eddy the Eagle schreef:Hmmm ... voor de verandering dan maar weer even on-topic: nummers als Blades for Baal, Nevermore en Existo Vulgore vind ik toch wel op en top Morbid Angel. Je kunt nu eenmaal niet de sound verwachten van Blessed are the Sick. Ik vind de meeste nummers gewoon top (twee of 3 nummertjes daargelaten waar ik echt niks mee kan).

[headbang]
Maar het heeft 8 jaar geduurd. Ik sprong een gat in de lucht toen ik hoorde dat het nieuwe album toch eindelijk eens een keertje ging uitkomen..
Krijg je dit...

En omdat ik de beroerdste niet ben heb ik niet meteen de boel weer van mijn laptop geknikkerd, maar na een keertje of 3-4 luisteren vond ik het nog steeds helemaal niks.
Gelukkig is er nog de nieuwe Autopsy
Remember me as you pass by
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.

Eddy the Eagle
Berichten: 180
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 11:30 am

Re: Morbid Angel

Bericht door Eddy the Eagle » do jun 23, 2011 1:21 pm

[/quote]Gelukkig is er nog de nieuwe Autopsy[/quote]

Ja, en daar vind ik nou dus weer echt helemaal niks aan :)
Gelukkig valt er over smaak niet te twisten, en komt dat hier toch ruimschoots bovendrijven ... :mrgreen:

Ik ga de "echte" Morbid Angel nummers van dit album steeds beter vinden ... [headbang]

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Re: Morbid Angel

Bericht door nuberus » do jun 23, 2011 9:55 pm

Gelukkig hebben we dit en dan te bedenken dat MA dit ook had kunnen worden, had.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tmD3g_8m ... re=related[/youtube]
En de man zal heersen.

Plaats reactie