Vitamin14 (funk-rock-crossover (NL))

Voor alle andere bands
Plaats reactie
Gebruikersavatar
niles
Berichten: 105
Lid geworden op: di dec 02, 2003 10:29 pm

Vitamin14 (funk-rock-crossover (NL))

Bericht door niles » do okt 21, 2010 3:44 pm

Net online: de eerste tracks van Vitamin14, een nieuwe funk-rock-crossover band.

Luister en lees meer op http://www.myspace.com/vitamin14

Binnenkort uit:

Afbeelding

5 tracks, signature blend! Nu dus drie tracks te beluisteren. Hou MySpace in de gaten voor details.

Uiteraard open voor gigs. Zin in een potje eigenwijs groovende funk rock? Mail op vitamin14band [AAP] gmail [PUNT] com

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Vitamin14 (funk-rock-crossover (NL))

Bericht door lampje » zo nov 07, 2010 7:02 pm

Ghehe, het lijkt er op alsof Nederland nu zijn eigen Primus heeft. En dat bedoel ik niet vervelend, al komt die vergelijking jullie nu of later misschien wel de neus uit. Het is hoe dan ook enorm swingende muziek, mij bevalt wel wat ik tot nu toe gehoord heb.

Gebruikersavatar
niles
Berichten: 105
Lid geworden op: di dec 02, 2003 10:29 pm

Re: Vitamin14 (funk-rock-crossover (NL))

Bericht door niles » vr nov 19, 2010 10:32 am

lampje schreef:Ghehe, het lijkt er op alsof Nederland nu zijn eigen Primus heeft. En dat bedoel ik niet vervelend, al komt die vergelijking jullie nu of later misschien wel de neus uit. Het is hoe dan ook enorm swingende muziek, mij bevalt wel wat ik tot nu toe gehoord heb.
Thanks! Ja mensen willen het toch graag vergelijken. Maar als dat met Primus is, hoor je ons niet klagen :P

En d'r zijn nog wel meer namen aan te hangen, als ik de reacties zo hoor her en der.

Gebruikersavatar
niles
Berichten: 105
Lid geworden op: di dec 02, 2003 10:29 pm

Re: Vitamin14 (funk-rock-crossover (NL))

Bericht door niles » do dec 16, 2010 11:55 am

Nu uit:

Afbeelding

5 tracks met lekker verschillend karakter! :mrgreen: Haal ze in huis voor het luttele bedrag van 3,50 euro. Mail naar vitamin14band [AAP] gmail [PUNT] com.

Liever live op je podium? Mail!

Luister en lees meer op http://www.myspace.com/vitamin14

Gebruikersavatar
niles
Berichten: 105
Lid geworden op: di dec 02, 2003 10:29 pm

Re: Vitamin14 (funk-rock-crossover (NL))

Bericht door niles » do feb 10, 2011 1:12 pm

Ook bij Music From NL is 'Homegrown Minerals' geland en gekeurd.

http://www.musicfrom.nl/magazine/recens ... erals.html

"De eerste grote stap van Vitamin14 is gezet en is naar ons idee zeer geslaagd. Deze vitamine shot is alles behalve dorstlessend, want wij hunkeren alweer naar het volgende schijfje."

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Vitamin14 (funk-rock-crossover (NL))

Bericht door lampje » zo mar 27, 2011 4:34 pm

Ook leuke review in de Aardschok.

Gebruikersavatar
niles
Berichten: 105
Lid geworden op: di dec 02, 2003 10:29 pm

Re: Vitamin14 (funk-rock-crossover (NL))

Bericht door niles » wo jun 22, 2011 10:06 am

Wegens vertrek zijn wij, Vitamin14, op zoek naar een geïnspireerde en gemotiveerde zanger(es). We spelen funkrock die (door de pers) wordt vergeleken met Faith No More, Primus, Incubus, Zappa, Chili Peppers en Mr. Bungle. Voor de dames: zang a la Guano Apes vinden we ook niet verkeerd. Hoe we klinken, hoor je op www.myspace.com/vitamin14.

Het lijkt ons niet verkeerd als jij een ervaren en enthousiaste frontman/-vrouw bent die open staat voor veel soorten muziek. Creativiteit en een flinke eigen inbreng zijn zeker belangrijk. Optreden is bij ons vanzelfsprekend, net als opnemen. Onze eerste cd'tje heeft zeer lovende recensies gekregen in bladen en sites. We hebben een oefenruimte in Deventer op woensdagavond. Andere opties zijn te overleggen. Leuk? Mail naar vitamin14band [A] gmail.com.

Plaats reactie