ODE AAN GREEN JELLO!!!
- CALIBANaan
- Contacteer:
ODE AAN GREEN JELLO!!!
Hé!! Kennen jullie deze nooog, noog, noooog!?!?!?!?
Ik heb het over Green Jello. Een band in de vergetelheid geraakt na een super Rock/Metal hit uit 1991(?). Zie hier onder het clipje waar ze even bekend mee werden.
Een tijdje terug werd ik weer geconfronteerd met deze band, en moest meteen aan mijn "eind kleuter jaren" denken.
Nou vraag ik me af wie er nog meer bekend zijn met Green Jello. Het is een band/naam die ik nog nooit hier op dit forum voorbij heb zien komen.
Hier onder mijn aller favorietste nummer van Green Jello:
Ik heb het over Green Jello. Een band in de vergetelheid geraakt na een super Rock/Metal hit uit 1991(?). Zie hier onder het clipje waar ze even bekend mee werden.
Een tijdje terug werd ik weer geconfronteerd met deze band, en moest meteen aan mijn "eind kleuter jaren" denken.
Nou vraag ik me af wie er nog meer bekend zijn met Green Jello. Het is een band/naam die ik nog nooit hier op dit forum voorbij heb zien komen.
Hier onder mijn aller favorietste nummer van Green Jello:
Gelegenheids Satanist
Re: ODE AAN GREEN JELLO!!!
Gaaf !! Ik heb ze ooit nog eens live gezien in Nighttown.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Het idee voor Three Little Pigs hadden ze gejat van Mucky Pup. De riff en melodie in de coupletten van Electric Harley House Of Love doen me sterk denken aan (het veel betere) She's Tight van Cheap Trick. Heeft deze band ooit zelf iets bedacht en uitgevoerd?
"Little pig, little pig, let me in !!!"
Hahahaha, prachtclip. Ik zag het in die tijd voorbijkomen op Headbanger's ball op Mtv......de goeie oude tijd, toen ook Ray Cokes er nog was...met Marcel Vanthilt....pracht tv en Mtv zond nog muziek uit ook, dat waren nog eens tijden. En ik woonde toen nog in Amsterdam, wahaha.
Niw, iets later ben ik die cd voor een paar guldentjes tegengekomen en zodoende staat het tussen de rest van de herrie in de kast, lol.
Hahahaha, prachtclip. Ik zag het in die tijd voorbijkomen op Headbanger's ball op Mtv......de goeie oude tijd, toen ook Ray Cokes er nog was...met Marcel Vanthilt....pracht tv en Mtv zond nog muziek uit ook, dat waren nog eens tijden. En ik woonde toen nog in Amsterdam, wahaha.
Niw, iets later ben ik die cd voor een paar guldentjes tegengekomen en zodoende staat het tussen de rest van de herrie in de kast, lol.

green jello... ik dacht altijd dat deze band Green Jelly heette...
- Oblivion
- Contacteer:
beter goed gejat dan slecht bedachtGilbert schreef:Het idee voor Three Little Pigs hadden ze gejat van Mucky Pup. De riff en melodie in de coupletten van Electric Harley House Of Love doen me sterk denken aan (het veel betere) She's Tight van Cheap Trick. Heeft deze band ooit zelf iets bedacht en uitgevoerd?

"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
Oorspronkelijk was het Green Jello, maar die naam moesten ze veranderen wegens copyright redenen. Er is in Amerika blijkbaar iets eetbaars dat zo noemt.NIBDEM schreef:green jello... ik dacht altijd dat deze band Green Jelly heette...
Trouwens James Maynard Keenan van Tool doet de hoge stemmetjes in Three Little Pigs, dacht ik.
- CALIBANaan
- Contacteer:
Dat is het nou juist met deze band. Ze maken van alles belachelijk en zijn een negatief percentage serieus.Gilbert schreef:Het idee voor Three Little Pigs hadden ze gejat van Mucky Pup. De riff en melodie in de coupletten van Electric Harley House Of Love doen me sterk denken aan (het veel betere) She's Tight van Cheap Trick. Heeft deze band ooit zelf iets bedacht en uitgevoerd?
Noem het maar de clowns van de metal. Een groot feest on stage.
Gelegenheids Satanist