Jongeren gezocht

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
lisbureaublanco
Berichten: 5
Lid geworden op: do jul 28, 2011 4:57 pm

Jongeren gezocht

Bericht door lisbureaublanco » do jul 28, 2011 5:22 pm

Hallo,

Mijn naam is Lis en ik werk bij een communicatie- en reclamebureau in Amsterdam. Ik ben voor een fotoshoot voor een klant in de non-profit sector op zoek naar jongeren met een black metal uiterlijk, van alle nationaliteiten.

De shoot zal begin / halverwege augustus plaatsvinden in Amsterdam (vergoeding is beschikbaar in overleg).

Ben jij geïnteresseerd om mee te doen, en ben je tussen de 15 en 30 jaar oud, dan ontvang ik heel graag een foto waar je helemaal op staat via de mail: lis@bureaublanco.nl. Vergeet niet ook je naam, telefoonnummer en e-mailadres te vermelden! Telefonisch contact zal plaatsvinden na selectie, dus gelieve niet nu al te bellen.

Ik heb geen idee of er zich op dit forum jongeren bevinden die hier in geïnteresseerd zouden kunnen zijn, maar ik probeer het hoe dan ook. In ieder geval alvast hartelijk bedankt voor je interesse en moeite!

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Crises » do jul 28, 2011 5:26 pm

Ik ben wel erg benieuwd waarom een non-profit organisatie iets wil in de marketing/advertentie hoek met jongeren die Black-metal uitzien...
Helaas is het niets voor mij: ik hou ontzettend van black, maar ik ben noch jong, noch zie ik er black metal uit. :)
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Rubicon » do jul 28, 2011 7:16 pm

Dat is een goede vraag Crisis. Maar goed, het is non profit, dus geld verdienen hoeven ze niet he! Dan kun je wel een paar blekkies in je folder zetten!
Maar ook ik val direct af. Met mijn driedelig pak, kort geschoren hoofd en huisje, boompje, beestje, maak ik weinig kans om op die foto te komen...:mrgreen: Succes Lis

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Jongeren gezocht

Bericht door ketter » do jul 28, 2011 7:42 pm

Awarenesscampagne tegen depressiviteit en/of rechts-extremisme? :')

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8425
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Re: Jongeren gezocht

Bericht door AmnesJAn » do jul 28, 2011 10:32 pm

Ik zie er ontzettend black metal uit maar ben hier natuurlijk veel te trve en underground voor. :' )
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5792
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Mollusk » do jul 28, 2011 10:45 pm

Wat is in vredesnaam een "black metal uiterlijk"
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8425
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Re: Jongeren gezocht

Bericht door AmnesJAn » do jul 28, 2011 11:09 pm

Nou gewoon, permanente corpsepaint en altijd een varkenskop met je meezeulen.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5792
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Mollusk » do jul 28, 2011 11:15 pm

Ok, in dat geval: je hebt een pm lisbureaublanco ;-)
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25592
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Lennert » vr jul 29, 2011 3:16 am

AmnesJAn schreef:Ik zie er ontzettend black metal uit maar ben hier natuurlijk veel te trve en underground voor. :' )
Gast, jij ziet er veel te aardig uit om black metal te zijn. Dat bedoel ik overigens positief verder, Chuck's zegen enzo, maar corpspaint zou de boel echt hilarisch, lachwekkend gay maken. Tijd voor Invasion USA me dunkt...
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Thorvir
Berichten: 705
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:11 am
Locatie: Krabbendijke

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Thorvir » vr jul 29, 2011 12:27 pm

Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje raar om mensen voor een fotoshoot te vragen zonder te zeggen waar de shoot voor is! verder ben ik erg behaard en heb ik ledere kleding met stekels en kogels en luister ik veel BM, ik ga er van uit dat dat is wat je zoekt?

@ Lennert: hoe kan iemand die onder andere zingt in een black metal band (of heeft gedaan, weet het niet zeker) niet een black metal uiterlijk hebben? maar goed dat is natuurlijk de essentie van de vraag van Mollusk, als je in driedelig pak rauwe BM maakt is het dan een BM uiterlijk? :P

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Jeroen » vr jul 29, 2011 12:33 pm

Dan heb je Jans gezicht nog niet gezien, echt een heel schattig koppie, die jongen ;) :P
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Thorvir
Berichten: 705
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:11 am
Locatie: Krabbendijke

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Thorvir » vr jul 29, 2011 12:56 pm

hahaha nou ja misschien zoeken ze dat juist, de mens achter de BMfan? of misschien is het wel voor een multiculti samenblij reclame van SIRE aangezien ze nadrukelijk op zoek is naar BM jongeren van alle nationaliteiten ;)

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Bleek No. 1 » vr jul 29, 2011 12:58 pm

UGH WRÉH

Black genoeg?
Hakkaa päälle pohjan poika!

John W.
Berichten: 104
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 11:14 am
Locatie: Den Haag

Re: Jongeren gezocht

Bericht door John W. » vr jul 29, 2011 6:41 pm

Misschien als aanvulling op deze campagne:

De Regio Noord Veluwe en Bureau Blanco stimuleren de keuze voor een gezonde leefstijl!

9 maart 2011

De campagne Goed Bezig is door de Regio Noord Veluwe per 28 februari gelanceerd. Deze campagne heeft tot doel om een gezondere leefstijl bij kinderen en jongeren van 0 tot 23 jaar te bewerkstelligen. Goed Bezig heeft een positieve, stimulerende insteek en biedt ouders en jongeren ondersteuning bij het maken van gezonde keuzes op het gebied van voeding, drinken, bewegen, ontbijten en alcolholgebruik.

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Nefarian » vr jul 29, 2011 6:47 pm

Laat me raden, de jongeren die nodig zijn om als BM-fan door te gaan weerspiegelen juist niet de bovenstaande gewenste levenswijze?

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Seventh King of Edom » zo jul 31, 2011 2:24 pm

AmnesJAn schreef:Ik zie er ontzettend black metal uit maar ben hier natuurlijk veel te trve en underground voor. :' )
Dat is je geraden! Het zou je anders heel wat scenepunten kosten!

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9709
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Jongeren gezocht

Bericht door CALIBANaan » zo jul 31, 2011 2:31 pm

Ja ik zie er black metal uit. Ik kijk altijd boos, draag altijd zwart met een black metal band shirt. Ik heb lang haar en een sikje. Of moet ik nu ook nog een kogelriem en spikes op mn armen? Corpsepaint?
Ik vind black metal alleen kut muziek.

Mag ik vragen waarom alleen black metal uiterlijkheden??
Gelegenheids Satanist

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Seventh King of Edom » zo jul 31, 2011 2:33 pm

CALIBANaan schreef:Ja ik zie er black metal uit. Ik kijk altijd boos, draag altijd zwart met een black metal band shirt. Ik heb lang haar en een sikje. Of moet ik nu ook nog een kogelriem en spikes op mn armen? Corpsepaint?
Ik vind black metal alleen kut muziek.

Mag ik vragen waarom alleen black metal uiterlijkheden??
Niet iedereen durft naar black metal concerten om de mensen te benaderen. Het zijn enge mensen ;)

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9709
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Jongeren gezocht

Bericht door CALIBANaan » zo jul 31, 2011 2:35 pm

Om eerlijk te zijn vertrouw ik het niet. Waarom moet ze mijn telefoonnummer weten? Volgens mij is ze gewoon aan het keuren.
Checken of er een leuk nieuw vriendje bij zit. :)
Gelegenheids Satanist

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Seventh King of Edom » zo jul 31, 2011 2:44 pm

CALIBANaan schreef:Om eerlijk te zijn vertrouw ik het niet. Waarom moet ze mijn telefoonnummer weten? Volgens mij is ze gewoon aan het keuren.
Checken of er een leuk nieuw vriendje bij zit. :)
Je bent niet de enige die het niet vertrouwd. Kijk maar op de site en je ziet de titel "TIEN NERDS ZOEKEN PHP PROFESSIONAL..."
Dat vind ik niet echt een teken van een goede manier van berichtgeven, omdat nerds een denigrerende term is in mijn optiek. Verder vind ik de openingspost gewoon apart. Het is bij 1 post gebleven...

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9709
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Jongeren gezocht

Bericht door CALIBANaan » zo jul 31, 2011 2:47 pm

Juist. Ik zou het wel fijn vinden als mevrouw Lis even wat duidelijker neerzet wat er nou verwacht wordt. Misschien en dan heel misschien wil ik wel een fotootje opsturen of mn Facebook link paassen.
Gelegenheids Satanist

lisbureaublanco
Berichten: 5
Lid geworden op: do jul 28, 2011 4:57 pm

Re: Jongeren gezocht

Bericht door lisbureaublanco » wo aug 03, 2011 1:47 pm

Hallo allemaal, bedacht me ineens dat mensen natuurlijk zouden gaan reageren op het forum zelf in plaats van een mail te sturen, dus heb weer even ingelogd (met het speciaal voor de fotoshoot aangemaakte profiel) op dit forum en jawel: reacties! Dank allemaal, ik snap dat het heel vaag is wat ik zeg maar dat is in het belang van de klant (wat niet een van de klanten is die op de Bureau Blanco website te zien zijn trouwens). Het is een nieuw te lanceren campagne, waarover wij niet mogen uitweiden want dat zou weer de impact van de campagne teniet kunnen doen.

Heel veel kan ik dus niet toelichten, en excuses als ik 'Black Metal' ten onrechte als een uiterlijke verschijningsvorm heb genoemd. Ik heb uit mijn hoofd enkele aspecten genoemd die er in mijn ogen voor zouden kunnen zorgen dat iemand zich anders gaat kleden dan 'normaal', en van opvallende personen die ik zelf op straat zie rondlopen leek onder andere Black Metal me een goede term om de gewenste doelgroep mee te bereiken. In mijn hoofd zou dat iets zijn als bijvoorbeeld zwarte kleding met festival / Black Metal bands opdruk, lange haren, vele festivalbandjes om de arm, tatoeages, etc. Ik ben ook niet alleen op zoek naar Black Metal fans overigens, de advertentietekst die ik op een casting site heb staan is gedeeltelijk als volgt:

Onder een opvallend uiterlijk versta ik bijvoorbeeld:

- tatoeages op armen / nek

- (lange) baarden

- dreadlocks

- piercings in oren / armen / nek

- gothics

- emo's

- black metal fans

- punkers

- gabbers

- skaters

Aangezien dit forum echter zo specifiek 'Metal' is, dacht ik slim te zijn door alleen daar om te vragen. Mocht je denken dat een van andere bovenstaande uiterlijkheden meer op jou van toepassing is, dan is dat natuurlijk ook helemaal goed!

Ik hoop dat dit voor jullie iets meer vertrouwen wekt in het feit dat ik daadwerkelijk mensen zoek, en ik hoop nog steeds positieve reacties te mogen ontvangen. Je mag me ook rechtstreeks bellen (020 427 00 12) of mailen (lis@bureaublanco.nl), in ieder geval alvast veel dank!

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Draconian » wo aug 03, 2011 1:51 pm

Klinkt als lekker stereotypes bevestigen....
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

lisbureaublanco
Berichten: 5
Lid geworden op: do jul 28, 2011 4:57 pm

Re: Jongeren gezocht

Bericht door lisbureaublanco » wo aug 03, 2011 1:58 pm

Hi Draconian, dat klopt helemaal. Ik zou echter geen andere manier weten om dit soort jongeren te casten voor een shoot die een afspiegeling moet vormen van de maatschappij. Heb je eventueel een beter idee? Dan zou ik daar heel blij mee zijn!

Persistence
Berichten: 10268
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Persistence » wo aug 03, 2011 2:37 pm

lisbureaublanco schreef:Hi Draconian, dat klopt helemaal. Ik zou echter geen andere manier weten om dit soort jongeren te casten voor een shoot die een afspiegeling moet vormen van de maatschappij. Heb je eventueel een beter idee? Dan zou ik daar heel blij mee zijn!
Jammer dat je opdrachtgever de nadruk op uiterlijk legt waardoor mensen een verkeerd beeld zullen krijgen van de gemiddelde (black) metal liefhebber, maar daar kun jij ook weinig aan doen :). Succes met je zoektocht.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Crises » wo aug 03, 2011 2:44 pm

Reclames doen toch altijd aan stereotypes? Anders komt de boodschap niet echt aan. Wat maakt dat uit?

Dit is dus niet een of ander shady gebeuren.
Of je nou wel of niet wil meewerken, dat gedeelte van de discussie kunnen we dus wel afsluiten.
Ook de nut en noodzaak van het gebruik van stereotypes... Tja, mensen denken nou eenmaal graag in hokjes.

Wat ik wel graag zou willen zien van Bureau Blanco is dat ze de reclame(serie) ook hier posten als die helemaal af is. Ik ben namelijk nog steeds erg benieuwd waarvoor het is.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

lisbureaublanco
Berichten: 5
Lid geworden op: do jul 28, 2011 4:57 pm

Re: Jongeren gezocht

Bericht door lisbureaublanco » wo aug 03, 2011 2:47 pm

Lijkt me een goed idee, ik zal jullie op de hoogte houden. We gaan in het najaar live.

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Re: Jongeren gezocht

Bericht door zwarte krijser » zo aug 07, 2011 7:49 pm

Viavia hierover gehoord, is voor eoa infomercial over vooroordelen. Bedenk zoiets als dit: een metalFAN met corpsepaint op kogelriem aan en varkenskop in de hand staat in eoa woning beetje te headbangen op motley crue of ander gedateerde band, tring tring deurbel gaat eerder genoemde metalFAN doet open buurman staat daar zegt yo kan je vanavond op me dochtertje passen, metalfan zegt beleefd: maar natuurlijk.

lisbureaublanco
Berichten: 5
Lid geworden op: do jul 28, 2011 4:57 pm

Re: Jongeren gezocht

Bericht door lisbureaublanco » wo aug 10, 2011 2:27 pm

Lol, dat is niet het geval Zwarte Krijser. Jammer dat niemand meer gereageerd heeft trouwens, niemand is dus geïnteresseerd om bij te dragen aan deze opdracht in ruil voor een eerlijke vergoeding? Bedankt voor jullie tijd en aandacht in ieder geval.

Gebruikersavatar
Moredhel
Berichten: 781
Lid geworden op: di apr 01, 2003 11:51 pm
Locatie: Borne

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Moredhel » wo aug 10, 2011 2:45 pm

zwarte krijser schreef:Viavia hierover gehoord, is voor eoa infomercial over vooroordelen. Bedenk zoiets als dit: een metalFAN met corpsepaint op kogelriem aan en varkenskop in de hand staat in eoa woning beetje te headbangen op motley crue of ander gedateerde band, tring tring deurbel gaat eerder genoemde metalFAN doet open buurman staat daar zegt yo kan je vanavond op me dochtertje passen, metalfan zegt beleefd: maar natuurlijk.
Prachtig!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi.

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9210
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Appelflap » do aug 11, 2011 8:57 am

Rubicon schreef:Dat is een goede vraag Crisis. Maar goed, het is non profit, dus geld verdienen hoeven ze niet he! Dan kun je wel een paar blekkies in je folder zetten!
Maar ook ik val direct af. Met mijn driedelig pak, kort geschoren hoofd en huisje, boompje, beestje, maak ik weinig kans om op die foto te komen...:mrgreen: Succes Lis
Driedelig pak? Dat droeg mijn opa ook altijd :mrgreen:
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9210
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Appelflap » do aug 11, 2011 8:58 am

Persistence schreef:Jammer dat je opdrachtgever de nadruk op uiterlijk legt waardoor mensen een verkeerd beeld zullen krijgen van de gemiddelde (black) metal liefhebber, maar daar kun jij ook weinig aan doen :). Succes met je zoektocht.
Ik denk dat er zo heel goed een dwarsdoorsnee wordt gegeven van de gemiddelde metalliefhebber. Toch?
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18567
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Krimhild » do aug 11, 2011 9:24 am

Appelflap schreef:Ik denk dat er zo heel goed een dwarsdoorsnee wordt gegeven van de gemiddelde metalliefhebber. Toch?
=;') De gemiddelde metalliefhebber legt de nadruk op uiterlijk? Ik denk dat dat wel meevalt eigenlijk. Maar misschien ken ik de gemiddelde metalliefhebber niet goed genoeg.
lisbureaublanco schreef:Lol, dat is niet het geval Zwarte Krijser. Jammer dat niemand meer gereageerd heeft trouwens, niemand is dus geïnteresseerd om bij te dragen aan deze opdracht in ruil voor een eerlijke vergoeding? Bedankt voor jullie tijd en aandacht in ieder geval.
Jawel, maar veel mensen die hier vaak posten zien er helemaal niet zo stereotype uit. En met de term 'black metal' heb je een beetje te specifiek gezocht en misschien wat mensen afgeschrikt, volgens mij luisteren er meer mensen naar death metal (gokje) en die zien er zeker net zo rebels uit. Maar dan nog, alleen lang haar en een bandshirt is niet 'goed' genoeg, lijkt me. Je zoekt best iets specifieks en die persoon moet het zelf ook nog willen.. dat is zelfs hier niet voor het oprapen =) Succes met zoeken nog in elk geval!
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9210
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Appelflap » do aug 11, 2011 10:49 am

Krimhild schreef:
Appelflap schreef:Ik denk dat er zo heel goed een dwarsdoorsnee wordt gegeven van de gemiddelde metalliefhebber. Toch?
=;') De gemiddelde metalliefhebber legt de nadruk op uiterlijk? Ik denk dat dat wel meevalt eigenlijk. Maar misschien ken ik de gemiddelde metalliefhebber niet goed genoeg.
Ik vermoed dat je de gemiddelde metalfan best kent, maar niet de juiste conclusie trekt. Wat zie je om je heen? Minimaal 50% lang haar, sikkies en/of bakkebaarden, minimaal 75% zwarte kledij waaronder heel veel bandshirt of shirts met 'spraakmakende' teksten, verder veel legerbroeken, kisten etc etc.

En jij denkt dat het wel meevalt? Ik denk dat de metal subcultuur een welhaast grotere dress code heeft dan menig ander.
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Kimzel » do aug 11, 2011 11:01 am

waarom heb je mensen nodig die er echt zo uitzien, beetje goede verkleedkist en je tovert er zo wat metal lui uit

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Blutengel » do aug 11, 2011 3:41 pm

Bel Abbath

Gebruikersavatar
Amber-kyou
Berichten: 36
Lid geworden op: wo aug 03, 2011 6:17 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Amber-kyou » vr aug 12, 2011 1:54 am

Bureau Blanco is ondermeer de drijfveer achter Triple P.. ofterwel Blijf positief, of positief opvoeden (je weet wel, die posters met die boze kinderen).

Het heeft denk ik wel iets te maken met opvoeden ofzo.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Gijscoman » vr aug 12, 2011 8:51 am

Doe er alles aan om je kind geen metalhead te maken!!! :wink:

Gebruikersavatar
madcow
Berichten: 19
Lid geworden op: vr jun 05, 2009 6:16 pm
Locatie: de hel van het noorden

Re: Jongeren gezocht

Bericht door madcow » di aug 16, 2011 8:56 am

Gijscoman schreef:Doe er alles aan om je kind geen metalhead te maken!!! :wink:
da's hier al mislukt ...
http://www.youtube.com/watch?v=ydHMU05BknE
:twisted: [headbang] :twisted:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Gijscoman » di aug 16, 2011 6:07 pm

madcow schreef:
Gijscoman schreef:Doe er alles aan om je kind geen metalhead te maken!!! :wink:
da's hier al mislukt ...
http://www.youtube.com/watch?v=ydHMU05BknE
:twisted: [headbang] :twisted:
Er is ook een deel 2! :D

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Aradia » di aug 30, 2011 6:52 pm

zwarte krijser schreef:Viavia hierover gehoord, is voor eoa infomercial over vooroordelen. Bedenk zoiets als dit: een metalFAN met corpsepaint op kogelriem aan en varkenskop in de hand staat in eoa woning beetje te headbangen op motley crue of ander gedateerde band, tring tring deurbel gaat eerder genoemde metalFAN doet open buurman staat daar zegt yo kan je vanavond op me dochtertje passen, metalfan zegt beleefd: maar natuurlijk.

Ik zit net tv te kijken en zie een reclame van Douwe egberts over 1 of andere burendag en het hele buurman belt aan bij metalbuurman om op de kinderen te passen....moest gelijk aan dit topic denken. Wel toevallig enzo :p
Zouden ze stiekem meelezen *kijkt paranoia om zich heen*
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Kimzel » di aug 30, 2011 6:57 pm

die zag ik idd laats ook en toen dacht wie was er eerder, de reclame of zwarte krijser

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Rubicon » di aug 30, 2011 7:10 pm

Briljant. Ik moest precies hetzelfde denken toen ik het gisterenavond zag.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Gijscoman » di aug 30, 2011 9:31 pm

Ik vond 'm wel aardig. Beetje cliché, maar nou en. Gelukkig niet het cliché dat metalheads agressief zijn :D

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Nefarian » di aug 30, 2011 9:36 pm

Loopt dit gezeik nou nog steeds???

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Aradia » wo aug 31, 2011 10:55 am

echt hou jij je eens lekker aan je censuur, doet ons allen een groot plezier.
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Nefarian » wo aug 31, 2011 10:57 am

Alsof ik hier zit om jullie een plezier te doen :D

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Aradia » wo aug 31, 2011 2:34 pm

dat was inmiddels wel luid en duidelijk dat je daarvoor niet hier zit.
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Nefarian » wo aug 31, 2011 2:54 pm

En dat komt van iemand die blijkbaar veel zelfkennis heeft gezien je 2e undersign.

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Jongeren gezocht

Bericht door Rubicon » wo aug 31, 2011 4:07 pm

here we go again... :mrgreen:

Plaats reactie