Deftones

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Deftones

Bericht door Gilbert » do aug 11, 2011 12:01 pm

Gefeliciteerd. Jullie hebben weer een nieuwe gebruiker van het forum weggepest. Een dubbel succes zelfs, want ik heb inmiddels ook geen zin meer om hier te lezen en te posten. Soms had ik de hoop dat het niveau van dit forum (nou ja, het gedeelte van het forum dat over muziek zou moeten gaan) uiteindelijk wat hoger zou komen te liggen dan dat van andere internetfora, maar die hoop heb ik inmiddels opgegeven. De reacties in deze draad op de (naar ik aanneem) serieuze vraag van een nieuwe gebruiker bewijzen dat maar weer eens. Jammer. Ik ga voortaan maar eens wat nuttigers doen dan op dit forum actief zijn, zoals water naar de zee dragen of zo.

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 806
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 8:15 pm
Locatie: Brabant!

Re: Deftones

Bericht door Wendy » do aug 11, 2011 12:13 pm

~zet een onwijs droevig muziekje op speciaal voor Gilbert~

Vaarwel! \m/
Behold the beast, behold his queen. Behold their pact of obscenity!

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22187
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Deftones

Bericht door KoenM » do aug 11, 2011 12:21 pm

Gilbert schreef:Gefeliciteerd. Jullie hebben weer een nieuwe gebruiker van het forum weggepest. Een dubbel succes zelfs, want ik heb inmiddels ook geen zin meer om hier te lezen en te posten. Soms had ik de hoop dat het niveau van dit forum (nou ja, het gedeelte van het forum dat over muziek zou moeten gaan) uiteindelijk wat hoger zou komen te liggen dan dat van andere internetfora, maar die hoop heb ik inmiddels opgegeven. De reacties in deze draad op de (naar ik aanneem) serieuze vraag van een nieuwe gebruiker bewijzen dat maar weer eens. Jammer. Ik ga voortaan maar eens wat nuttigers doen dan op dit forum actief zijn, zoals water naar de zee dragen of zo.
Afbeelding

Doe nou gewoon eens niet zo boos. Je komt af en toe best vreemd uit de hoek. En dit is geen persoonlijke aanval, just saying.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
SatanicA
Berichten: 1565
Lid geworden op: zo mei 09, 2004 2:31 am
Locatie: 033-ZUID
Contacteer:

Re: Deftones

Bericht door SatanicA » do aug 11, 2011 12:25 pm

Wat had je anders verwacht als onbekende op een wildvreemd forum om gezelschap vragen?
hahaha

Afbeelding
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!

Jalisha
Berichten: 16
Lid geworden op: zo aug 07, 2011 10:25 pm

Re: Deftones

Bericht door Jalisha » do aug 11, 2011 3:43 pm

Gilbert schreef:Gefeliciteerd. Jullie hebben weer een nieuwe gebruiker van het forum weggepest. Een dubbel succes zelfs, want ik heb inmiddels ook geen zin meer om hier te lezen en te posten. Soms had ik de hoop dat het niveau van dit forum (nou ja, het gedeelte van het forum dat over muziek zou moeten gaan) uiteindelijk wat hoger zou komen te liggen dan dat van andere internetfora, maar die hoop heb ik inmiddels opgegeven. De reacties in deze draad op de (naar ik aanneem) serieuze vraag van een nieuwe gebruiker bewijzen dat maar weer eens. Jammer. Ik ga voortaan maar eens wat nuttigers doen dan op dit forum actief zijn, zoals water naar de zee dragen of zo.
De eerste die iets normaals kan zeggen. Alles wat gezegd wordt hier heeft niet met mzk te maken maar met oversekste mannen in t domste soort.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Deftones

Bericht door Took » do aug 11, 2011 4:27 pm

jammer dat het zo verloopt ja. Dus ik ben het eigenlijk wel met Gilbert eens.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Deftones

Bericht door Gijscoman » do aug 11, 2011 4:37 pm

Jalisha schreef:De eerste die iets normaals kan zeggen. Alles wat gezegd wordt hier heeft niet met mzk te maken maar met oversekste mannen in t domste soort.
Er is wel degelijk iets normaals gezegd. Ook is de muziek besproken, al is dat wel relatief weinig.
Trouwens is dit account denk ik voornamelijk gemaakt voor dit concert van Deftones en zou het daarna toch niet meer gebruikt worden.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Deftones

Bericht door fetuskiller » do aug 11, 2011 4:41 pm

Maar Gilbert doet nou net alsof we iemand wegpesten hier... Kijk eens naar al die reacties in het voorstel topic, nagenoeg iedereen is welkom en worden met open armen ontvangen. De vraag in dit topic vroeg gewoon om een paar opmerkingen, dat het uiteindelijk een beetje uit de hand loopt is min of meer ook de schuld van de gene die het topic begonnen is. Lees haar reacties maar terug, die waren verre van volwassen en vroegen weer om nog meer opmerkingen. Als mevr Jalisha zich gewoon had voorgesteld en enig sarcasme zou begrijpen had dit topic er anders uit gezien.

Wat betreft Gilbert's opmerking over het muzikale niveau van dit forum, kan ik hem alleen maar gelijk in geven, want dat niveau wordt steeds lager. Kijk maar eens bij de actieve topics hoeveel band-topics er bovenaan staan.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gesloten