Forces Of Metal 2012

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door alicecooper » za dec 17, 2011 2:18 pm

Gijscoman schreef:
Dufniall schreef:Haha epic fail, eerst groot aankondigen over wat voor een spectaculaire show ze wel niet gaan neerzetten, en dan zo'n lullig berichtje. Posers. :P
Ik geloof dat er momenten waren dat ze elke dag een bericht schreven over hoe grote show het wel niet zou zijn. Maar ach, ik hoop dat het festival zo'n klap overleeft. Zou vervelend zijn als het festival kapot gaat door Manowar, omdat er waarschijnlijk bij het sorteren van de M&M's een blauwe in de bak met groenen is gekomen...
Door Manowar? Hoe wou je de andere 2 afzeggingen omschrijven dan?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Gijscoman » za dec 17, 2011 9:26 pm

Sorry, volgens mij heb ik wat gemist. Welke andere 2 afzeggingen???

Stoeptegel
Berichten: 529
Lid geworden op: do jun 16, 2005 4:50 pm

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Stoeptegel » za dec 17, 2011 11:11 pm

Gijscoman schreef:Sorry, volgens mij heb ik wat gemist. Welke andere 2 afzeggingen???
Lees eens een paar berichten terug! Doe er maar wat moeite voor!
Geen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Gijscoman » zo dec 18, 2011 9:05 am

Stoeptegel schreef:
Gijscoman schreef:Sorry, volgens mij heb ik wat gemist. Welke andere 2 afzeggingen???
Lees eens een paar berichten terug! Doe er maar wat moeite voor!
Ik lees er vast overheen.
Wel zie ik op de Facebook van FoM dat Where Angels Suffer en Twisted Sister er ook niet meer staan. Die eerste is er tijdelijk afgehaald, omdat zij onder hetzelfde management ofzo vallen als Manowar. Twisted Sister is volgens mij ook weer wat onduidelijk geworden, maar daar zegt de organisatie nog weinig over. Maar volgende week komt er nieuws.

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door alicecooper » zo dec 18, 2011 11:25 am

Het is ook van de officiële site van Forces Of Metal gehaald. En het lijkt mij stug dat ze er een headliner voor even van af halen.
Ik denk dat ze een festival organiseren hebben overschat en dat het hierdoor op een fiasco uit zal lopen.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Took » zo dec 18, 2011 11:35 am

daar lijkt het inderdaad wel op.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Gijscoman » zo dec 18, 2011 12:49 pm

Ach, we zullen het wel horen. Trouwens word ik wel erg gek van al die Manowar fans die nu zitten te zeiken op die facebookpagina. Ze lullen allemaal als Joey Demaio. Vooral dat 'Hail and Kill!!!' en het zeggen dat iedereen dood moet gaan naar verloop van tijd storen.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door yowannuzz » zo dec 18, 2011 2:51 pm

Mooie soap alweer !!
Ik zie het ook inderdaad niet meer doorgaan ...
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Rene » zo dec 18, 2011 2:55 pm

Manowar als headliner en een speciale show had met deze prijs nog wel heel wat volk vanuit Europa kunnen trekken. Maar nu, met bands die verder nauwelijks in NL te zien zijn, zie ik dat niet meer gebeuren... of de nieuwe headliner moet wel heel speciaal zijn.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door MetalJan » zo dec 18, 2011 4:06 pm

yowannuzz schreef:Mooie soap alweer !!
Ik zie het ook inderdaad niet meer doorgaan ...
+ 1

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Orklord » zo dec 18, 2011 5:05 pm

haha damn al die mensen die geld terug willen, je koopt een kaartje voor een festival.

Maar goed, ik denk dat dit festival nou met of zonder Manowar, al uit ging van teveel.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Took » zo dec 18, 2011 5:31 pm

Orklord schreef:haha damn al die mensen die geld terug willen, je koopt een kaartje voor een festival.
nee, je koopt een kaartje voor een festival met een bepaalde line-up. Als dan een belangrijk deel van de line-up, want dat is de headliner meer dan alles, afhaakt heb je gewoon recht op je geld terug.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Orklord » zo dec 18, 2011 5:36 pm

Hmm ben ik het niet helemaal mee eens. Er kan altijd wat gebeuren met de headliner waardoor die weg valt.

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door alicecooper » zo dec 18, 2011 6:00 pm

Orklord schreef:Hmm ben ik het niet helemaal mee eens. Er kan altijd wat gebeuren met de headliner waardoor die weg valt.
Wat Took zegt en niet vergeten dat Twisted Sister ook ineens van het affiche gehaald is.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Orklord » zo dec 18, 2011 6:11 pm

Ik weet niet waarom de bands weg zijn gevallen (contractuele dingen, maar wat? ) daar kan je als organisatie niet veel aan doen en omdat geld terug te storten, hoe moet je dat regelen dan? Dan kan je beter het hele festival cancellen. Wellicht komen er 2 nieuwe uitstekende headliners, ik zou daar eerst maar opwachten en op extra info.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Gijscoman » zo dec 18, 2011 8:24 pm

Orklord schreef:Ik weet niet waarom de bands weg zijn gevallen (contractuele dingen, maar wat? ) daar kan je als organisatie niet veel aan doen en omdat geld terug te storten, hoe moet je dat regelen dan? Dan kan je beter het hele festival cancellen. Wellicht komen er 2 nieuwe uitstekende headliners, ik zou daar eerst maar opwachten en op extra info.
Twisted Sister zou volgens het festival niet definitief ervan af zijn gehaald, maar omdat het management ofzo zat te kloten hebben ze dat tijdelijk gedaan. Het is dus niet meer zeker of ze komen, maar wel hoogstwaarschijnlijk. Althans, dat heb ik begrepen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Gijscoman » zo dec 18, 2011 8:31 pm

Tickets zijn klaar en de eerste verzendingen zullen vanaf volgende week worden verzonden. Wat twisted Sister en Where Angels Suffer aangaat: WAS vallen onder hetzelfde management en er is ons vriendelijk verzocht de namen VOORLOPIG te verwijderen aangezien de dispuut met Manowar loopt. Besodemieterd zal hier niemand worden, daar zal FoM voor zorgen al is dat het laatste wat wij moeten doen. Wij zijn bezig IEDEREEN een festival te bezorgen waar men recht op heeft, geef ons de tijd, ruimte en vertrouwen en we zullen volgende week met meer nieuws komen!! Onrust zaaien van mensen die zogenaamd overal een antwoord op hebben die helemaal niet met de organisatie gemoeid zijn, daar hebben we helemaal niks aan!!
Dit was een reactie van FoM op een van de weinige posts, die niet debiel was.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Lennert » zo dec 18, 2011 8:46 pm

Dus SAS valt onder hetzelfde management, maar hoe zit het dan met Twisted Sister?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Gijscoman » zo dec 18, 2011 8:57 pm

Lennert schreef:Dus SAS valt onder hetzelfde management, maar hoe zit het dan met Twisted Sister?
Ik dacht ook zoiets. Maar we zullen het merken. Binnenkort komen ze met een echt bericht. Dit was aan het begin, maar toen zagen ze in dat het hopeloos was op iedereen te reageren dus laten ze iedereen zeiken.

Warmaster
Berichten: 153
Lid geworden op: di okt 10, 2006 5:58 pm

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Warmaster » zo dec 18, 2011 10:07 pm

Het zou me niets verbazen als Mojo iets met het afzeggen van Manowar te maken zou hebben.

Gebruikersavatar
Spirit In Black
Berichten: 706
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 12:07 am

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Spirit In Black » zo dec 18, 2011 10:27 pm

Warmaster schreef:Het zou me niets verbazen als Mojo iets met het afzeggen van Manowar te maken zou hebben.
Die hebben hiermee helemaal niets van doen, met het hele festival niet.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Orklord » zo dec 18, 2011 10:39 pm

haha, mooi hoe mensen denken dat Mojo er altijd wat mee te maken heeft.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Lennert » zo dec 18, 2011 10:47 pm

Het waren de zionisten, wat ik je brom.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Gijscoman » ma dec 19, 2011 9:13 am

Nee, het is Al-Quaeda.

Warmaster
Berichten: 153
Lid geworden op: di okt 10, 2006 5:58 pm

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Warmaster » ma dec 19, 2011 11:09 am

Spirit In Black schreef:
Warmaster schreef:Het zou me niets verbazen als Mojo iets met het afzeggen van Manowar te maken zou hebben.
Die hebben hiermee helemaal niets van doen, met het hele festival niet.
Juist daarom.

Gebruikersavatar
Spirit In Black
Berichten: 706
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 12:07 am

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Spirit In Black » ma dec 19, 2011 12:07 pm

Warmaster schreef:
Spirit In Black schreef:
Warmaster schreef:Het zou me niets verbazen als Mojo iets met het afzeggen van Manowar te maken zou hebben.
Die hebben hiermee helemaal niets van doen, met het hele festival niet.
Juist daarom.
Het is eerder andersom..

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Gijscoman » wo dec 21, 2011 8:32 am

Twisted Sister is er om dezelfde redenen afgehaald als WAS.
Beide hebben hetzelfde management als Manowar. Als de ruzie tussen festival en Manowar is geëindigd, zullen ze naar alle waarschijnlijkheid weer terugkomen op de bill.

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door alicecooper » zo dec 25, 2011 11:21 pm

Aardschok weet te melden dat er nog maar een zeer gering aantal kaarten is verkocht en hierdoor neemt de kans dat het festival in zijn geheel geannuleerd word alleen maar toe.

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door lampje » ma dec 26, 2011 2:31 am

Tja, maar hoe actueel is die info?

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Orklord » ma dec 26, 2011 10:04 am

Aardschok is volgens mij sponsor?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Gijscoman » ma dec 26, 2011 10:46 am

Orklord schreef:Aardschok is volgens mij sponsor?
Jep. Dat is zo.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door yowannuzz » ma dec 26, 2011 11:16 am

Natuurlijk is een matige kaartverkoop niet heel gek met deze ticketprijs en een line-up die die ticketprijs zeker niet rechtvaardigt.
Als er vervolgens nog eens dit soort knulligheden plaatsvinden zal dat de kaartverkoop zeker geen goed doen.

Nee, ik wil er best een goede fles whiskey onder verwedden dat het hele circus uiteindelijk niet doorgaat.
Laatst gewijzigd door yowannuzz op ma dec 26, 2011 11:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
John Lydon
Berichten: 404
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 8:35 pm
Locatie: Somewhere in Dordt

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door John Lydon » ma dec 26, 2011 11:25 am

alicecooper schreef:Aardschok weet te melden dat er nog maar een zeer gering aantal kaarten is verkocht en hierdoor neemt de kans dat het festival in zijn geheel geannuleerd word alleen maar toe.
Natuurlijk is achteraf lullen uiterst makkelijk,maar dat kon je aan zien komen. Als je die line-up bekijkt richten ze zich zo strak op powermetal met een enkel uitstapje(Samael,Dark Funeral ed) dat ik elke dag verwacht dat de locatie veranderd gaat worden in omgeving Munchen.. Hier loopt in Nederland toch maar een zééér beperkt publiek voor rond? Ik hou zelf ook wel van een potje Teutoonse Metal maar aub geen 2 dagen achter elkaar. Ik heb graag wat afwisseling qua muziek. Ook zit ik niet te wachten op een talentenpodium waar (beginnende)bands zich voor op kunnen geven. Komt op mij over als een goedkope opvulling. Als ik beginnelingen wil zien ga ik wel naar de plaatselijke Grote prijs van Dordrecht. Mijn keuze is duidelijk,Ik ga naar FortaRock. Die hebben tenminste wel goeie bands en verschillende muziekgenre's.
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door alicecooper » ma dec 26, 2011 11:42 am

lampje schreef:Tja, maar hoe actueel is die info?
Info dateert uit de laatste Aardschok, dus aardig actueel.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door fetuskiller » ma dec 26, 2011 12:24 pm

John Lydon schreef:
alicecooper schreef:Aardschok weet te melden dat er nog maar een zeer gering aantal kaarten is verkocht en hierdoor neemt de kans dat het festival in zijn geheel geannuleerd word alleen maar toe.
Natuurlijk is achteraf lullen uiterst makkelijk,maar dat kon je aan zien komen. Als je die line-up bekijkt richten ze zich zo strak op powermetal met een enkel uitstapje(Samael,Dark Funeral ed) dat ik elke dag verwacht dat de locatie veranderd gaat worden in omgeving Munchen.. Hier loopt in Nederland toch maar een zééér beperkt publiek voor rond? Ik hou zelf ook wel van een potje Teutoonse Metal maar aub geen 2 dagen achter elkaar. Ik heb graag wat afwisseling qua muziek. Ook zit ik niet te wachten op een talentenpodium waar (beginnende)bands zich voor op kunnen geven. Komt op mij over als een goedkope opvulling. Als ik beginnelingen wil zien ga ik wel naar de plaatselijke Grote prijs van Dordrecht. Mijn keuze is duidelijk,Ik ga naar FortaRock. Die hebben tenminste wel goeie bands en verschillende muziekgenre's.
Mooi gezegd. Ik denk dat het merendeel van het publiek er zo over denkt. Mensen hebben hun vaste festivals als Graspop en Hellfest ook al rond die tijd. Festivals waar je veel meer stijlen ziet. Daarnaast is Fortarock inmiddels inderdaad ook een vaste waarde geworden in Nederland, die nu met vijf bands de gehele line-up van FOM al omver blaast. Meer kwaliteit en meer variatie, de keuze is dan snel gemaakt.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Lennert » ma dec 26, 2011 2:08 pm

Ik als power metal liefhebber ben het er ook mee eens. Ik herinner me van 2005 nog het Ragnarock debacle, waar men alleen epic, power en heavy metal bands had neergezet op dezelfde dag als Fields Of Rock met Black Sabbath en Rammstein. Resultaat: 100-200 man op een terrein waar 8000 mensen pasten, de laatste dag is zelfs helemaal afgelast en enkele bands hebben uiteindelijk veel minder betaald gekregen dan volgens afspraak. De organisatie had een schuld van tonnen.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door fetuskiller » ma dec 26, 2011 2:16 pm

Dit soort dingen werken gewoon niet... Je kan geen festival organiseren met maar een doelgroep. Dat gaat niet werken, of je moet het kleinschalig doen, zoals Neurotic Deathfest of Roadburn bijvoorbeeld. Al denk ik wel dat als je de line-up van FOM ergens in midden-Duitsland neerzet je wel degelijk kans van slagen hebt. Maar in Nederland werkt het duidelijk niet.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door lampje » ma dec 26, 2011 3:31 pm

alicecooper schreef:
lampje schreef:Tja, maar hoe actueel is die info?
Info dateert uit de laatste Aardschok, dus aardig actueel.
Vergeleken met online info dus al weer mogelijk verouderd, dat bedoel ik eigenlijk meer. Wat er in dat papieren magazine staat is vaak al geen 'nieuws' meer, en mogelijk al weer door de actualiteit achterhaald. Zie bijvoorbeeld de achterzijde van het blad :wink:

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Orklord » ma dec 26, 2011 5:06 pm

fetuskiller schreef:Dit soort dingen werken gewoon niet... Je kan geen festival organiseren met maar een doelgroep. Dat gaat niet werken, of je moet het kleinschalig doen, zoals Neurotic Deathfest of Roadburn bijvoorbeeld. Al denk ik wel dat als je de line-up van FOM ergens in midden-Duitsland neerzet je wel degelijk kans van slagen hebt. Maar in Nederland werkt het duidelijk niet.
Helemaal mee eens en dan eventueel langzaam groeien. Ik snap ook niet dat ze zo hun vingers willen branden, want heavy/power metal is toch wel het moeilijkste genre ( in de metal) om in Nederland om te programmeren. Zelfs met Manowar erbij zou al een lastige zaak worden.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Rene » ma dec 26, 2011 8:19 pm

lampje schreef:
alicecooper schreef:
lampje schreef:Tja, maar hoe actueel is die info?
Info dateert uit de laatste Aardschok, dus aardig actueel.
Vergeleken met online info dus al weer mogelijk verouderd, dat bedoel ik eigenlijk meer. Wat er in dat papieren magazine staat is vaak al geen 'nieuws' meer, en mogelijk al weer door de actualiteit achterhaald. Zie bijvoorbeeld de achterzijde van het blad :wink:
Aardschok zit er wel wat dichter bij op, dus ze kunnen best met eigen nieuws zoals dit komen. En ze hadden inside info dat de kaartverkoop slecht verloopt en dat er wellicht annulering volgt, dat hadden we nog nergens anders gelezen (ja ok, iedereen ziet het wel aankomen :P)
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1626
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door scorpion » ma dec 26, 2011 8:27 pm

http://www.forcesofmetal.nl/

ze houden de schijn wel mooi op dan :P

Gebruikersavatar
John Lydon
Berichten: 404
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 8:35 pm
Locatie: Somewhere in Dordt

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door John Lydon » di dec 27, 2011 9:00 am

scorpion schreef:http://www.forcesofmetal.nl/

ze houden de schijn wel mooi op dan :P
Tja,eerste teken aan de wand dat de voorverkoop niet zo bijzonder loopt is altijd het verlengen van goedkope ticket acties. Hierna verwacht ik een 2voordeprijsvan1 actie... Lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat een sponsor(Aardschok) valse en ongefundeerde verhalen gaat verspreiden.
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Cranial » di dec 27, 2011 9:50 am

wat eendebacle weer zeg.... had het best grappig gevonden om te gaan...maar nu....
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Took » vr dec 30, 2011 10:57 am

ForcesOfMetal
Okay, time for some news! In the second week of January we will announce 2 new bands to be added on the bill. In January we will also update you about the headliners. And we have extended pre-sale to February 1st 2012.

The first load of pre-sale tickets are on their way to the festival visitors. There will follow many more! It's gonna be a wild weekend in June!

Forces of Metal wishes everybody a great rocking and above all safe 2012!!
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door alicecooper » vr dec 30, 2011 6:29 pm

Kaarten zijn vandaag in ieder geval ontvangen.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door MetalTuupLimburg » vr dec 30, 2011 7:54 pm

Took schreef:
Forces of Metal wishes everybody a great rocking and above all safe 2012!!
Als het maar vooral veilig is ja :roll:

NecromancerM
Berichten: 23
Lid geworden op: za apr 03, 2010 6:57 pm

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door NecromancerM » vr jan 06, 2012 7:23 am

Ook Kamelot heeft FoM gecancelled.

http://www.ics-int.com/de/

Gebruikersavatar
FinnTroll
Berichten: 255
Lid geworden op: do aug 25, 2011 11:58 am
Locatie: Dokkum, Fryslân!

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door FinnTroll » vr jan 06, 2012 11:19 am

Gaat lekker daar. :roll:

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door MetalTuupLimburg » vr jan 06, 2012 1:40 pm

Toch maar naar Metalfest dat weekend dan.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Forces Of Metal 2012

Bericht door Took » vr jan 06, 2012 2:38 pm

NecromancerM schreef:Ook Kamelot heeft FoM gecancelled.

http://www.ics-int.com/de/
hm, daar stond het inderdaad wel, maar daar is het nu ook weggehaald. Weird.

echter, op de Kamelot site staat de datum ook niet meer tussen de tourdates.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Plaats reactie