Inderdaad vetste band van de middag/avond! Ik ben er overigens ook. aan het werk enwelyowannuzz schreef:Ga Primordial kijken, gek !!

Inderdaad vetste band van de middag/avond! Ik ben er overigens ook. aan het werk enwelyowannuzz schreef:Ga Primordial kijken, gek !!
nee klopt. ook geen Friesland trouwens.Deathwish schreef:Wat staat dat Eluveitie belachelijk hoog ja, het is hier geen Duitsland.
+1, al ontkom ik er denk ik niet aan om ook even te blijven voor Alestorm en Eluveitie. Mijn kaartje is binnen.sanguis schreef:Primordial is altijd vreselijk gaaf (jammer van de maar 55 min speeltijd) en met Sólstafir en Negura Bunget is toch de helft van het programma de moeite waard om even te gaan kijken. De andere bands kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden, dus weer lekker optijd naar huis.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Sorcha schreef: Overigens wel een dikke vette min voor al het kinderachtige publiek bij Paganfest. Pitten op Solstafir? Een wall-of-death bij Heidevolk? En als je bij de KFC bent gaan eten, dan hoef je echt niet met zo'n bak op je kop in 013 rond te lopen..
Wacht even... De beste band van de billing (in mijn gedachte dan, hè) en mensen gaan buiten spelen? Treurig.IronMaidenNL schreef:Was gaaf! Primordial hoogtepunt van de dag. Gelukkig gingen toen de meeste kindertjes buiten spelen
En die mensen mogen het concert niet op hun manier beleven?Black No. 1 schreef: Ikzelf zat ook in de wall-of-death tijdens Heidevolk omdat ik geen saaie lul wil zijn die achter in de zaal met z'n armen over elkaar staat te knikkebollen.
Idd! Kom op, laat mensen gewoon op hun eigen manier een concert beleven. Ikzelf hou niet van 'pitten', ik sta liever wat naar achteren met een biertje. Sinds wanneer gelden er regels hoe je je moet gedragen bij een concert/festival?Black No. 1 schreef:Sorcha schreef: Overigens wel een dikke vette min voor al het kinderachtige publiek bij Paganfest. Pitten op Solstafir? Een wall-of-death bij Heidevolk? En als je bij de KFC bent gaan eten, dan hoef je echt niet met zo'n bak op je kop in 013 rond te lopen..
Ikzelf zat ook in de wall-of-death tijdens Heidevolk omdat ik geen saaie lul wil zijn die achter in de zaal met z'n armen over elkaar staat te knikkebollen. Ik zeg niet dat jij dat was, maar ik zie ze vaak genoeg.
Maar wat betreft de KFC buckethead, die kon van mij ook de pot op. Met Solstafir was ik nog niet aanwezig maar pitten op dat lijkt me niet echt het meest grandioze.
Heb ik dan verklaard hoe het moet? Nee. Mijn mening is dat je een saaie lul bent als maar wat staat te knikkebollen. Leuk voor je dat je zo je geld wilt spenderen en zo de muziek wilt ervaren. Moet je zelf weten.MetalJan schreef:Idd! Kom op, laat mensen gewoon op hun eigen manier een concert beleven. Ikzelf hou niet van 'pitten', ik sta liever wat naar achteren met een biertje. Sinds wanneer gelden er regels hoe je je moet gedragen bij een concert/festival?Black No. 1 schreef:Sorcha schreef: Overigens wel een dikke vette min voor al het kinderachtige publiek bij Paganfest. Pitten op Solstafir? Een wall-of-death bij Heidevolk? En als je bij de KFC bent gaan eten, dan hoef je echt niet met zo'n bak op je kop in 013 rond te lopen..
Ikzelf zat ook in de wall-of-death tijdens Heidevolk omdat ik geen saaie lul wil zijn die achter in de zaal met z'n armen over elkaar staat te knikkebollen. Ik zeg niet dat jij dat was, maar ik zie ze vaak genoeg.
Maar wat betreft de KFC buckethead, die kon van mij ook de pot op. Met Solstafir was ik nog niet aanwezig maar pitten op dat lijkt me niet echt het meest grandioze.
Neuh. Zeg ik ook nergens. Maar is wel eens lekker, even los gaan. maar gelukkig heb je in de hardcore scene geen spike dragers, dus dan doe ik het daar wel. Als ik naar een black of pagan whatever concert ga, dan hang ik meestal lekker aan de bar, of ik sta chagrijnig te kijken, met natuurlijk de brede armen over elkaarinnuendo schreef:Ja, want muziek ervaar je zeker alleen in een moshpit :' )
Je kunt nog altijd een concertreview schrijven of niet dan?Sorcha schreef:Doen, daar ga je echt geen spijt van krijgen als het weer zo goed is als gisteren! Ik wil op zich ook weer gaan (zeker omdat ik nog best op tijd thuis kan komen en mijn ov-kaart geldig is), maar het geld groeit me niet op de rug helaas. Ik twijfel dus nog even verder