Neurotic Deathfest 2013
Re: Neurotic Deathfest 2013
Hartstikke gaaf begin zo.
Toffe namen, maar wel afwezig aangezien in dat weekend zowel mijn verjaardag als ook de Bevrijdingsfestivals vallen.
En ook nog eens met dodenherdenking....
Maarre, goed begin hoor!
Maarre, goed begin hoor!
Godverdomme.
Dan zit ik in Turkije.
Staan vette namen bij, maar gaat hem dus niet worden...
Dan zit ik in Turkije.
Staan vette namen bij, maar gaat hem dus niet worden...
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
-
Idem..Cranial schreef:aanwezig !!!
Begint zeker goed zo!!! Ook zeer benieuwt naar de rest al!
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]
Dit is een mooi begin
Een tof begin inderdaad, hoop wel weer 1 of meerdere dagen aanwezig te zijn.
http://www.last.fm/user/Natasja-84
- Tuska
- Eén hoofdletter is genoeg
- Contacteer:
Fuck
. Wanneer de earlybird tickets komen, weten we dan al een beetje welke band welke dag speelt? Vast niet zeker. En zijn het drie volle dagen of is de eerste dag alleen een avondje? (Ben dit jaar niet geweest)

Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!
~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje
De eerste dag is alleen 's avonds. En het early bird ticket voor 3 dagen (75 Euro) is 5 Euro goedkoper dan een tweedaags ticket straks is (namelijk 80 Euro), dus ook al sla je uiteindelijk de eerste dag over dan nog ben je goedkoper uit met een early bird ticket!TUSKA schreef:Fuck. Wanneer de earlybird tickets komen, weten we dan al een beetje welke band welke dag speelt? Vast niet zeker. En zijn het drie volle dagen of is de eerste dag alleen een avondje? (Ben dit jaar niet geweest)

It is my job as a human being to let my ignorance take control
- Tuska
- Contacteer:
Mja ik zit er sterk over na te denken! Heb helemaal geen zin in zo'n meerdaags ding : ' ), maar er staan nu al zoveel vette namen en met een early bird prijs is het te doen ook.
Vriend gaat zoals het er nu naar uit ziet niet mee. Wellicht gaan er nog mensen van hier die me aardig vinden : ' ).
Vriend gaat zoals het er nu naar uit ziet niet mee. Wellicht gaan er nog mensen van hier die me aardig vinden : ' ).
De dagindeling staat op de 013 site
En er zullen er vast veel gaan die je kent 

[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]
- Goreaholic
Misschien volgend jaar ook aanwezig. 

Snorting The Lines Of Cremated Remains
Tof rijtje namen!
Ik ga wel weer heen!
- Tuska
- Contacteer:
Waar zie je dat dan? Ik zie wel 'bands performing [3/4/5] may' maar vervolgens staat daar niets.gloomy88 schreef:De dagindeling staat op de 013 siteEn er zullen er vast veel gaan die je kent
De volgende namen zijn bevestigd voor Neurotic Deathfest zaterdag: Carcass + Repulsion + Immolation + Vallenfyre + Haemorrhage + Enemy Reign + Wormed + Internal Suffering + Antropomorphia.
De volgende namen zijn bevestigd voor Neurotic Deathfest zondag: Cryptopsy + Cattle Decapitation + Decrepit Birth + Magrudergrind + Defeated Sanity + Rectal Smegma.
Op de 013-site staat dat op de begindag (3 mei) ook alleen maar de kleine zaal en de stage01 worden gebruikt. Dus ik denk dat we op deze dag ook geen grote bands hoeven te verwachten. Of het moet nog veranderen misschien.
De volgende namen zijn bevestigd voor Neurotic Deathfest zondag: Cryptopsy + Cattle Decapitation + Decrepit Birth + Magrudergrind + Defeated Sanity + Rectal Smegma.
Op de 013-site staat dat op de begindag (3 mei) ook alleen maar de kleine zaal en de stage01 worden gebruikt. Dus ik denk dat we op deze dag ook geen grote bands hoeven te verwachten. Of het moet nog veranderen misschien.
- Goreaholic
Totaal niet benieuwd naar de nieuwe Carcass. Hun grind dagen zullen ze waarschijnlijk toch overslaan.
Voor mij wordt het waarschjnlijk dan alleen de zaterdag.
gelul..... laatste keer op NDF ook niks als klassiekers met veel oud werkGoreaholic schreef:Totaal niet benieuwd naar de nieuwe Carcass. Hun grind dagen zullen ze waarschijnlijk toch overslaan.
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Tullepetoanum Metallius
Jan was me net voor. Staat dus niet op de neurotic site maar op de site van 013 zelf.TUSKA schreef:Waar zie je dat dan? Ik zie wel 'bands performing [3/4/5] may' maar vervolgens staat daar niets.gloomy88 schreef:De dagindeling staat op de 013 siteEn er zullen er vast veel gaan die je kent
- Tuska
- Contacteer:
Thanks!
Zoals verwacht lekker verspreid. Maar het gaat me eigenlijk vooral om Decrepit Birth, die wil ik zo graag nog eens live zien. Defeated Sanity en Cryptopsy heel mooi meegenomen. Aan de andere kant Carcassliefhebber, ongeacht wat ze spelen, al heb ik ze wel al vaak gezien. En dan staat er nog heel wat leuke Grind.
Even zien, misschien kan het toch nog op één dag (zondag) uitlopen. Op naar de volgende toevoegingen!
Zoals verwacht lekker verspreid. Maar het gaat me eigenlijk vooral om Decrepit Birth, die wil ik zo graag nog eens live zien. Defeated Sanity en Cryptopsy heel mooi meegenomen. Aan de andere kant Carcassliefhebber, ongeacht wat ze spelen, al heb ik ze wel al vaak gezien. En dan staat er nog heel wat leuke Grind.
Even zien, misschien kan het toch nog op één dag (zondag) uitlopen. Op naar de volgende toevoegingen!
Gewoon alle dagen gaan, en hard! 

juist, het was pas gezellig als je je niks, maar dan ook niks meer herinnert van all dagenMK schreef:Gewoon alle dagen gaan, en hard!

Tullepetoanum Metallius
- Goreaholic
O. welke klassiekers dan precies ?Cranial schreef:gelul..... laatste keer op NDF ook niks als klassiekers met veel oud werkGoreaholic schreef:Totaal niet benieuwd naar de nieuwe Carcass. Hun grind dagen zullen ze waarschijnlijk toch overslaan.
Sowieso kwam het merendeel van symphonies of sickness en necrotism. Imo ook de twee beste platen.
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die
Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.
Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.
Vanaf vanmorgen 10:00u zijn de early bird tickets in de verkoop gegaan. 75 Euro voor de 3 dagen.
dorstig was me voorDORSTIG schreef:Sowieso kwam het merendeel van symphonies of sickness en necrotism. Imo ook de twee beste platen.

Tullepetoanum Metallius
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Early Bird-tickets zijn al uitverkocht!
Zo, dat is rap gegaan dan. Dan haal ik maar een kaart in de algemene voorverkoop.
Ook achter het net gevist, was de hele zaterdag weg van huis.
Dan maar een kaartje in de reguliere verkoop scoren.
Dan maar een kaartje in de reguliere verkoop scoren.
-
Zo snel? Hoeveel early bird tickets waren er, 6?
Ticket in the pocket!
Van de facebookpage:
Friends of NDF, this Friday Dec. 21st we will announce new confirmations for the 2013 Neurotic Deathfest!
Vorige keer dat ze bij NDF stonden was het vooral old school grind. Het was geen graspop-show met maar een half grind nummertje.Goreaholic schreef:Totaal niet benieuwd naar de nieuwe Carcass. Hun grind dagen zullen ze waarschijnlijk toch overslaan.
Ja maar...vrijdag vergaat de wereld...MK schreef:Van de facebookpage:
Friends of NDF, this Friday Dec. 21st we will announce new confirmations for the 2013 Neurotic Deathfest!
- fetuskiller
- Contacteer:
Hotel is gereserveerd, ticket is binnen... Ik ben er klaar voor! Nu nog een half jaar wachten.
De wereld is niet vergaan! Ik heb mijn ticket ook allang in huis (early bird). Vanmiddag om 14:00u maken ze bekend welke bands worden toegevoegd aan de line-up.
Update:
Update:
Friends of NDF, today we confirm 4 new bands for the 2013 festival:
NECROPHAGIA
POSSESSED
EXHUMED
MALIGNANT TUMOUR
Necrophagia
Exhumed
Possessed
Malignant Tumor
edit: d'oh. zie ook hierboven
Exhumed
Possessed
Malignant Tumor
edit: d'oh. zie ook hierboven
Possessed.... duidelijk dus ! 100% aanwezig met vest !!! 

Tullepetoanum Metallius
Maakt niet uit Took, goed nieuws mag altijd twee keer gebracht worden. Had niet anders verwacht Cranial, dak gaat eraf of niet dan?! ![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
met possessed altijd !!! gig in baroeg deze zomer was ook mijn beste van het jaar meteen 

Tullepetoanum Metallius
- fetuskiller
- Contacteer:
Exhumed en Malignant Tumor! Fijne toevoegingen. Necrophagia viel de vorige keer vies tegen dus krijgt een herkansing. Op Possessed zit ik totaal niet te wachten.
Prima score dus
Prima score dus

zonder possessed was er geen deathmetal geweest, ere wie ere toekomt.....
Tullepetoanum Metallius
- fetuskiller
- Contacteer:
Vast. Maar ik hoef het niet te zien...
-
Ik hoop verder dat er niet te veel van die slam boybands komen..verder is alles oke..
Op welke bands doel je nu precies? Toch geen Begging For Incest?