Despite The World European Tour 2013
- SUFFOCATION
- CEPHALIC CARNAGE
- HAVOK
- FALLUJAH
zondag 12 mei @ Iduna, Drachten + SINISTER
dinsdag 21 mei @ Baroeg, Rotterdam + BURIED
vvk € 16,-
deur € 18,-
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
John Gallagher van Dying Fetus...yowannuzz schreef:Vet !! Aanwezig in Baroeg !!
Al bekend wie er zingt bij Suffocation ?
Is daar ergens een bron van?fetuskiller schreef:John Gallagher van Dying Fetus...yowannuzz schreef:Vet !! Aanwezig in Baroeg !!
http://www.guitarplayer.com/article/joh ... ows/150805Warmaster schreef:Is daar ergens een bron van?fetuskiller schreef:John Gallagher van Dying Fetus...yowannuzz schreef:Vet !! Aanwezig in Baroeg !!
Ik weet dat hij op de Amerikaanse tour inviel, maar geldt dat ook voor de Europese tour?Goreaholic schreef:Doet ie niet, t is volgens mij die zangert van Dying Fetus die de zang doet op deze tour.
Denk het niet hoor...Cranial schreef:frank gaat gewoon mee op tour hoor....
waarom verandert dit weer in fetuskiller geindusceerde bullshit tegen mij? als je mijn comment GOED leest, zeg ik dat ik frank op facebook nog niet gehoord had over niet meegaan, wat meestal betekent dattie gewoon gaat.... ik heb nooit gezegd dat het 100 % zeker was dat ie er zou zijn... maar speciaal nog even voor fetuskiller die overduidelijk moeite heeft met begrijpen lezen :fetuskiller schreef:Cranial weet het zoals altijd weer beter, dus geloof hem maar...
zeer groot betekend nog steeds niet 100% zeker, heb je weer wat geleerd vandaagCranial schreef:je weet toch dat frank op fer's facebook zit,ik heb em nog niet gehoord over de tour dus dan is de kans zeer groot dat ie gewoon meegaat
je moederfetuskiller schreef:Als je mijn comment goed leest zie je aan het einde een knipoog staan... Corpulente idioot.
Hou mijn Moeder er buiten alsjeblieft...Cranial schreef:je moederfetuskiller schreef:Als je mijn comment goed leest zie je aan het einde een knipoog staan... Corpulente idioot.![]()
niet boos zijn kaboutertje, het kan iedereen overkomen, jij kon ook niet weten dat je slappe poging voor lachertjes in je gezicht zou ontploffen
jij hebt echt klitteband op je schoenen is het niet?fetuskiller schreef:Hou mijn Moeder er buiten alsjeblieft...Cranial schreef:je moederfetuskiller schreef:Als je mijn comment goed leest zie je aan het einde een knipoog staan... Corpulente idioot.![]()
niet boos zijn kaboutertje, het kan iedereen overkomen, jij kon ook niet weten dat je slappe poging voor lachertjes in je gezicht zou ontploffen
En wat ontploft er precies in mijn gezicht?
Als ik even teruglees, jij ook. Kom op zeg, het is internet. Waarom zoeken jullie elkaar niet eens op bij een concertje en drink er een of zo.Cranial schreef:jij hebt echt klitteband op je schoenen is het niet?fetuskiller schreef:Hou mijn Moeder er buiten alsjeblieft...Cranial schreef: je moeder![]()
En wat ontploft er precies in mijn gezicht?
Ik zie mijzelf graag als een soort Jezus.Pigface schreef:Hahaha!
Sinds wanneer is Tho zo'n brave jongen geworden....