Op zoek naar een boek

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18563
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Op zoek naar een boek

Bericht door Krimhild » ma jul 22, 2013 12:35 am

Ik ben op zoek naar een kinderboek, maar ik weet geen titel of schrijver. Ik weet alleen waar het verhaal over gaat en hoe de buitenkant eruit ziet, maar verder heb ik geen aanknopingspunten. Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken, dus daarom begin ik er hier maar over ^^ Wie weet dat één van jullie het boek wel kent.

Het boek had een lichtblauwe buitenkant en was er volgens mij één uit een soort serie. Je had allerlei van die gekleurde boeken van dezelfde uitgever of iets dergelijks. Het verhaal ging over een man met een zwarte baard die zijn vrouw ontvoerde bij de jam-fabriek en daarna met haar in een bos ging wonen. Vervolgens maakten ze daar nog van alles mee. Bessen plukken enzo. Het boek was bedoeld voor kinderen van ongeveer 10 jaar, en bestond al in minstens 1998 (maar misschien was het wel een stuk ouder.) Er waren nog 2 vervolgboeken trouwens, ook blauw, ook over die man en vrouw, maar inmiddels met een kind erbij, geloof ik.

Redelijk wazig.. Is er alsnog iemand bij wie er een bel gaat rinkelen? Hints, tips? Komt u maar :)
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Op zoek naar een boek

Bericht door Lennert » ma jul 22, 2013 1:09 am

Dus het is een boek over een kidnapper wiens slachtoffer via Stockholm Syndroom uiteindelijk instemt met het krijgen van een kind?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22650
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Op zoek naar een boek

Bericht door innuendo » ma jul 22, 2013 6:10 am

Het klinkt wel heel spannend! :mrgreen:
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9502
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: Op zoek naar een boek

Bericht door Heyoka » ma jul 22, 2013 8:13 am

Krimhild schreef:Ik ben op zoek naar een kinderboek, maar ik weet geen titel of schrijver. Ik weet alleen waar het verhaal over gaat en hoe de buitenkant eruit ziet, maar verder heb ik geen aanknopingspunten. Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken, dus daarom begin ik er hier maar over ^^ Wie weet dat één van jullie het boek wel kent.

Het boek had een lichtblauwe buitenkant en was er volgens mij één uit een soort serie. Je had allerlei van die gekleurde boeken van dezelfde uitgever of iets dergelijks. Het verhaal ging over een man met een zwarte baard die zijn vrouw ontvoerde bij de jam-fabriek en daarna met haar in een bos ging wonen. Vervolgens maakten ze daar nog van alles mee. Bessen plukken enzo. Het boek was bedoeld voor kinderen van ongeveer 10 jaar, en bestond al in minstens 1998 (maar misschien was het wel een stuk ouder.) Er waren nog 2 vervolgboeken trouwens, ook blauw, ook over die man en vrouw, maar inmiddels met een kind erbij, geloof ik.

Redelijk wazig.. Is er alsnog iemand bij wie er een bel gaat rinkelen? Hints, tips? Komt u maar :)
Is dit hem?
Afbeelding
Lichtblauw, met kind en die vrouw is zwanger,dus er zal ook wel ergens een man aan te pas gekomen zijn. Dit moet hem zijn!
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5792
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Op zoek naar een boek

Bericht door Mollusk » ma jul 22, 2013 9:35 pm

Krimhild schreef:Ik ben op zoek naar een kinderboek, maar ik weet geen titel of schrijver. Ik weet alleen waar het verhaal over gaat en hoe de buitenkant eruit ziet, maar verder heb ik geen aanknopingspunten. Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken, dus daarom begin ik er hier maar over ^^ Wie weet dat één van jullie het boek wel kent.

Het boek had een lichtblauwe buitenkant en was er volgens mij één uit een soort serie. Je had allerlei van die gekleurde boeken van dezelfde uitgever of iets dergelijks. Het verhaal ging over een man met een zwarte baard die zijn vrouw ontvoerde bij de jam-fabriek en daarna met haar in een bos ging wonen. Vervolgens maakten ze daar nog van alles mee. Bessen plukken enzo. Het boek was bedoeld voor kinderen van ongeveer 10 jaar, en bestond al in minstens 1998 (maar misschien was het wel een stuk ouder.) Er waren nog 2 vervolgboeken trouwens, ook blauw, ook over die man en vrouw, maar inmiddels met een kind erbij, geloof ik.

Redelijk wazig.. Is er alsnog iemand bij wie er een bel gaat rinkelen? Hints, tips? Komt u maar :)
Ik heb het nog gepoogd te googelen, maar helaas. Was het geen LSD-droom van je Suus? :P
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Re: Op zoek naar een boek

Bericht door Tox » ma jul 22, 2013 10:50 pm

Krimhild schreef: Het boek had een lichtblauwe buitenkant en was er volgens mij één uit een soort serie. Je had allerlei van die gekleurde boeken van dezelfde uitgever of iets dergelijks.

Hints, tips? Komt u maar :)
Iets van de Vroege/Jonge Lijsters?
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18563
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Op zoek naar een boek

Bericht door Krimhild » wo jul 24, 2013 10:38 pm

Tox schreef:Iets van de Vroege/Jonge Lijsters?
Eindelijk een nuttige reactie. Die Lijsters was ik helemaal vergeten, maar ik herinner me nu dat het géén lijsterboek was! Ik ga wel een keer bij m'n ouwe bieb langs, dat zet vast meer zoden aan de dijk ^^
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9502
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: Op zoek naar een boek

Bericht door Heyoka » wo jul 24, 2013 10:41 pm

Krimhild schreef:Eindelijk een nuttige reactie.
Beetje jammer dit.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18563
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Op zoek naar een boek

Bericht door Krimhild » wo jul 24, 2013 10:52 pm

Heyoka schreef:
Krimhild schreef:Eindelijk een nuttige reactie.
Beetje jammer dit.
Blond haar is toch zo recessief als de pleuris man! Een vent met zwart haar kan toch nooit zo'n zoon verwekken! Denk toch na!
Metalfan.nl/forum: Waar je alles moet uitleggen.










=;')
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9502
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: Op zoek naar een boek

Bericht door Heyoka » wo jul 24, 2013 10:56 pm

Krimhild schreef:
Heyoka schreef:
Krimhild schreef:Eindelijk een nuttige reactie.
Beetje jammer dit.
Blond haar is toch zo recessief als de pleuris man! Een vent met zwart haar kan toch nooit zo'n zoon verwekken! Denk toch na!
Metalfan.nl/forum: Waar je alles moet uitleggen.
Hoe had ik moeten weten dat dit niet zijn vader had kunnen zijn?

Afbeelding

of dit:

Afbeelding

of dit:

Afbeelding
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Op zoek naar een boek

Bericht door Lennert » wo jul 24, 2013 11:44 pm

Krimhild schreef:
Heyoka schreef:
Krimhild schreef:Eindelijk een nuttige reactie.
Beetje jammer dit.
Blond haar is toch zo recessief als de pleuris man! Een vent met zwart haar kan toch nooit zo'n zoon verwekken! Denk toch na!
Metalfan.nl/forum: Waar je alles moet uitleggen.










=;')
Paula vertelt me net dat er wel degelijk een kleine kans is dat het kind alsnog blond is, in de biologie kun je nooit 'nooit' zeggen ;) Kijk maar naar blanke mensen die donkere kinderen krijgen, ook daar is een kans op :mrgreen:
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: Op zoek naar een boek

Bericht door Metalheank » do jul 25, 2013 2:44 am

Lennert schreef: Kijk maar naar blanke mensen die donkere kinderen krijgen, ook daar is een kans op :mrgreen:
Voobeeld voorbeeld!!!
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Op zoek naar een boek

Bericht door Lennert » do jul 25, 2013 9:31 am

Zoek maar eens op Sandra Laing

Deze is ook grappig:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... -baby.html
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: Op zoek naar een boek

Bericht door Metalheank » do jul 25, 2013 12:53 pm

Zo, dat Sandra Laing verhaal is wel behoorlijk vreemd en triest. Typisch apartheid helaas.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Plaats reactie