Fortarock festival 2014

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Oak » vr okt 25, 2013 12:55 pm

Nice, mooi begin inderdaad. Absoluut aanwezig weer deze editie.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Gilbert » vr okt 25, 2013 1:16 pm

Mja. Twee gave bands hoor. Maar Carcass zie ik binnenkort alweer voor de tweede keer dit jaar en in februari staat Behemoth reeds op het programma. Uiteindelijk zijn dit beide ook gewoon standaardnamen die je elk jaar een of meerdere malen in de buurt kunt gaan bekijken en die regelmatig op de grotere festivals voorbijkomen.

scarymonster05
Berichten: 98
Lid geworden op: vr okt 25, 2013 2:02 pm

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door scarymonster05 » vr okt 25, 2013 2:08 pm

ik vind dat we niet mogen mopperen met de eerste twee namen. tot zover ben ik tevreden. het schrikt in ieder geval alvast wat potentieel dagjes mensen af, lijkt me..

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22171
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door KoenM » vr okt 25, 2013 3:10 pm

Gilbert schreef:Mja. Twee gave bands hoor. Maar Carcass zie ik binnenkort alweer voor de tweede keer dit jaar en in februari staat Behemoth reeds op het programma. Uiteindelijk zijn dit beide ook gewoon standaardnamen die je elk jaar een of meerdere malen in de buurt kunt gaan bekijken en die regelmatig op de grotere festivals voorbijkomen.
Altijd dat gemopper op festival lineups. Maar dat schijnt de trend te zijn op fora deze dagen. Stel je voor dat je als metalfan nog eens ergens enthousiast over bent.

[tank]

Ontopic: ik wacht nog even af.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

scarymonster05
Berichten: 98
Lid geworden op: vr okt 25, 2013 2:02 pm

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door scarymonster05 » vr okt 25, 2013 3:55 pm

KoenM schreef:
Gilbert schreef:Mja. Twee gave bands hoor. Maar Carcass zie ik binnenkort alweer voor de tweede keer dit jaar en in februari staat Behemoth reeds op het programma. Uiteindelijk zijn dit beide ook gewoon standaardnamen die je elk jaar een of meerdere malen in de buurt kunt gaan bekijken en die regelmatig op de grotere festivals voorbijkomen.
Altijd dat gemopper op festival lineups. Maar dat schijnt de trend te zijn op fora deze dagen. Stel je voor dat je als metalfan nog eens ergens enthousiast over bent.

[tank]

Ontopic: ik wacht nog even af.
Helemaal mee eens. Wacht eerst eens rustig af, het zijn pas twee namen [headbang] [headbang]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door yowannuzz » vr okt 25, 2013 6:35 pm

scarymonster05 schreef:ik vind dat we niet mogen mopperen met de eerste twee namen. tot zover ben ik tevreden. het schrikt in ieder geval alvast wat potentieel dagjes mensen af, lijkt me..
Aangezien we hier te maken hebben met een 1-daags festival, zal het gros vrees ik toch uit dagjesmensen bestaan....
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Took » vr okt 25, 2013 7:29 pm

ga je weer metalbussen, Yowannuzz? ;)
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door innuendo » vr okt 25, 2013 7:32 pm

yowannuzz schreef:
scarymonster05 schreef:ik vind dat we niet mogen mopperen met de eerste twee namen. tot zover ben ik tevreden. het schrikt in ieder geval alvast wat potentieel dagjes mensen af, lijkt me..
Aangezien we hier te maken hebben met een 1-daags festival, zal het gros vrees ik toch uit dagjesmensen bestaan....

Dat schoot mij ook als eerste te binnen!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door yowannuzz » vr okt 25, 2013 7:38 pm

Took schreef:ga je weer metalbussen, Yowannuzz? ;)
Ik zal eens contact opnemen met Huig.
Hij zal vast blij zijn weer eens iets van me te horen.

Zoals ik tegen een maat van me zei op het FR-terrein vorig jaar:
"Die gozer heet Huig..."
"Zo ziet hij er ook wel uit, ja"

Maar ik kreeg een mailtje dat ondanks het failissement van Arke, metalbus gewoon doorgaat.
Die hadden hun zaakjes goed geregeld.

Heerlijk bedrijf, ja.
Ik zal eens solliciteren, wie weet. ;)
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
King of Beer
Berichten: 923
Lid geworden op: di apr 14, 2009 9:46 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door King of Beer » vr okt 25, 2013 11:35 pm

Dat zijn al 2 zeer fijne namen.
Hopelijk komt het met de rest van de line up ook goed.
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

Gebruikersavatar
Splijtzwam
Berichten: 300
Lid geworden op: di mei 28, 2013 8:53 pm
Locatie: Druten

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Splijtzwam » za okt 26, 2013 9:56 am

yowannuzz schreef:
scarymonster05 schreef:ik vind dat we niet mogen mopperen met de eerste twee namen. tot zover ben ik tevreden. het schrikt in ieder geval alvast wat potentieel dagjes mensen af, lijkt me..
Aangezien we hier te maken hebben met een 1-daags festival, zal het gros vrees ik toch uit dagjesmensen bestaan....
Ik vind dat altijd zo'n vreemde stelling. Het klinkt ook wat denigrerend naar metalliefhebbers die er niet als een klassieke metalhead uitzien (lang haar en patchjas). En natuurlijk komen er ook mensen die minder met harde gitaren hebben, maar die zijn er ook op meerdaagsfestivals. En hoe weet jij wanneer iemand een dagjesmens is, ik heb ook geen lang haar en metalshirtje aan, ben ik dan ook een dagjesmens? En wat is er mis met die mensen dat je ze zelfs vreest?

scarymonster05
Berichten: 98
Lid geworden op: vr okt 25, 2013 2:02 pm

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door scarymonster05 » za okt 26, 2013 10:46 am

Splijtzwam schreef:
yowannuzz schreef:
scarymonster05 schreef:ik vind dat we niet mogen mopperen met de eerste twee namen. tot zover ben ik tevreden. het schrikt in ieder geval alvast wat potentieel dagjes mensen af, lijkt me..
Aangezien we hier te maken hebben met een 1-daags festival, zal het gros vrees ik toch uit dagjesmensen bestaan....
Ik vind dat altijd zo'n vreemde stelling. Het klinkt ook wat denigrerend naar metalliefhebbers die er niet als een klassieke metalhead uitzien (lang haar en patchjas). En natuurlijk komen er ook mensen die minder met harde gitaren hebben, maar die zijn er ook op meerdaagsfestivals. En hoe weet jij wanneer iemand een dagjesmens is, ik heb ook geen lang haar en metalshirtje aan, ben ik dan ook een dagjesmens? En wat is er mis met die mensen dat je ze zelfs vreest?
Grappig dat jij dagjesmensen associeert met langharige, metal t-shirt dragende bezoekers. Ikzelf ben ook niet zo. Ben, waarschijnlijk net als jij, door en door metal liefhebber. Het gaat er mij ook niet om hoe je er uit ziet. Met dagjesmensen bedoel ik bezoekers die komen voor 1 band en die verder niks op hebben met metal in het algemeen. Dat vond ik vorig jaar nl wel overwegend het geval met een headliner als Rammsteinn. Maar verder geen kwaad woord of anderen hoor.. [headbang] :lolup: :finger:

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door alicecooper » za okt 26, 2013 11:53 am

Splijtzwam schreef:En Metallica gaat in 2014 ook de studio in voor een nieuw album, weet niet of ze dan tijd maken voor een (kleine) europese tour langs festivals.
Er is zeker een kans op Metallica.

http://www.nme.com/news/metallica/73219

Gebruikersavatar
Siego
Berichten: 1602
Lid geworden op: di jun 08, 2004 11:47 pm
Locatie: Harkema

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Siego » za okt 26, 2013 1:40 pm

Wel content met Carcass en Behemoth. Twee bands die ik meerdere keren heb gezien maar nooit gaan vervelen.
Qua headliner zou Metallica wel langs mogen komen. Nog nooit gezien, wel een band die ik nog even wil afstrepen op m'n lijstje.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Orklord » zo okt 27, 2013 1:09 pm

Ik word hier nog niet warm van. Carcass vind ik live echt dodelijk saai en Behemoth, ja leuk.

dennis p
Berichten: 145
Lid geworden op: za nov 21, 2009 5:20 pm

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door dennis p » zo okt 27, 2013 1:22 pm

kiss zou het ook kunnen zijn.las net dat ze in mei door europa gaan touren
als het maar metal is

Gebruikersavatar
Aerodeth
Berichten: 542
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 12:06 pm
Locatie: a little south of sanity

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Aerodeth » ma okt 28, 2013 10:05 am

Carcass en Behemoth doen mij echt helemaal niks. Mocht Kiss of Metallica komen, dan ben ik er wel bij!
onderschrift

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Elessar » ma okt 28, 2013 11:34 am

Gave bands.

En Kiss moet dood!
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
gloomy88
Berichten: 1336
Lid geworden op: di aug 05, 2008 5:06 pm
Locatie: Tilburg (noord brabant)

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door gloomy88 » ma okt 28, 2013 4:26 pm

Erg gaaf begin! Maar of ik erheen ga weet ik nog niet.
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Orklord » ma okt 28, 2013 7:11 pm

Gilbert schreef:
Orklord schreef:waarom kijkt iedereen zo uit naar de headliner? Meestal is dat de minst interessante band op de line-up.
In de eerste plaats vind ik dat, om eerlijk te zijn, een nogal snobistisch standpunt. De meeste grote acts zijn groter dan de rest omdat ze (a) ooit -- weliswaar soms heeeeeeel lang geleden -- een paar ongelooflijk goede albums (of in elk geval singles) hebben uitgebracht die veel mensen erg bijzonder vinden en (b) een visueel gave liveshow met zich meebrengen. Rammstein was daar afgelopen jaar een perfect voorbeeld van. Smaken verschillen natuurlijk, maar volgens mij gaven zelfs de aanwezigen die weinig met industrial rock/metal aankunnen na afloop toe dat een Rammstein-show ook voor hen onderhoudend was dankzij al het visuele spektakel. Mocht jij Rammstein dus bijvoorbeeld de minst interessante band uit de gehele line-up van afgelopen jaar vinden (al weet ik niet of jij die specifieke band in gedachten had), dan begrijp ik daar echt niets van.

In de tweede plaats vind ik zelf de kleinere bands muzikaal vaak ook te gek, maar er hangt aan het bezoek van zo'n festival natuurlijk wel een prijskaartje. Bliksem is bijvoorbeeld een ontzettend toffe jonge Vlaamse groep en zou voor mij achteraf zomaar de band van de dag kunnen zijn, mochten ze komend jaar door FortaRock (als openingsact) worden uitgenodigd. Maar ik ga voor een Bliksem natuurlijk geen zestig tot tachtig euro voor een kaartje uitgeven, plus reisgeld en de niet te onderschatten kosten van festivaleten en -drinken. Hetzelfde geldt voor pak 'em beet Death Angel, Testament, Obituary, Amon Amarth, Paradise Lost, Epica, Hatebreed, Delain, Suicidal Tendencies, Kamelot en al die andere gave bands die elk jaar minstens een of twee keer optreden binnen een straal van 150 kilometer van waar ik woon. Erg leuk om zo'n band op een festival tegen te komen, maar ik koop er niet speciaal een kaartje voor, aangezien je ze vaak genoeg voor veel minder geld ergens anders kunt zien.

Vaak maakt een van de grootste namen uit de line-up (meestal de headliner, maar kan soms ook de tweede of derde naam op de affiche zijn) voor mij daarom uiteindelijk het verschil tussen wel of niet een ticket willen kopen, zeker als het een band is die weinig naar Nederland komt of eentje die bij een los optreden ook de hoofdprijs vraagt. Zo komen Slayer, Motörhead en Iron Maiden weliswaar erg vaak onze kant op, maar als ze toevallig als headliner op een nabijgelegen festival staan betaal je niet veel meer dan bij een los concert en krijg je vrijwel exact dezelfde nummers te horen en show te zien, maar dan met een langer en beter voorprogramma.

Tot slot krijgt de headliner vaak ook veel meer speeltijd dan elk van de "kleinere acts" en is het bij festivals met meerdere podia soms zo dat je overdag steeds uit een tweetal bands kunt kiezen, maar aan het einde van de avond anderhalf tot twee uur lang geen andere optie hebt dan naar de hoofdact te kijken. Het is nogal lullig om naar een festival te reizen in de wetenschap dat je om negen uur 's avonds alweer naar huis kunt gaan omdat er dan alleen nog een lang optreden van een (dure) band komt waar je zelf echt helemaal niks om geeft.

Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken en weet niet in hoeverre de bovenstaande argumenten voor hen opgaan, maar hoop je hiermee duidelijk te maken waarom ikzelf vooraf altijd meer benieuwd ben naar de identiteit van de hoofdact(s) dan naar de "kleine" namen op de affiche van een aankomend festival.
Het kan best zijn dat "grote" bands in het verleden goede albums hebben uitgebracht. Alleen doen ze dat tegenwoordig nauwelijks meer. Wat betreft Rammstein, leuk hoor die show, maar dat maakt het ook weer zo gelikt en totaal niet spontaan dat ik er echt niks aan vind.
Maar goed, dit is een andere manier van opvatting. Ik was gewoon blij met de opzet van Fortarock, maar dat is sinds afgelopen jaar veranderd. Begrijpelijk, maar niks voor mij. Ik kom liever op een festival waar net echt een headliner is. Dan hoeft het festival ook geen 80 euro te kosten.
Zoals het afgelopen jaar was functioneren de andere bands als voorprogramma voor. Dat brengt ook een andere sfeer met zich mee.

Voor een band als Bliksem zou ik trouwens nog niet eens 5 meter reizen. Waardeloze band :wink:

Gebruikersavatar
John Lydon
Berichten: 404
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 8:35 pm
Locatie: Somewhere in Dordt

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door John Lydon » ma nov 18, 2013 6:43 pm

Siego schreef:Wel content met Carcass en Behemoth. Twee bands die ik meerdere keren heb gezien maar nooit gaan vervelen.
Qua headliner zou Metallica wel langs mogen komen. Nog nooit gezien, wel een band die ik nog even wil afstrepen op m'n lijstje.

Carcass en Behemoth heb ik dan weer nog nooit gezien in mijn lange concert carrière.
Maar sinds Metallica op Dynamo 1999, zit ik daar echt niet meer op te wachten. Toentertijd ben ik weggelopen omdat het zo'n slaapverwekkend saaie "greatest Hits" riedel was. En sindsdien nog enkele malen gezien en elke keer teleurgesteld. Alle goeie songs in klote medleys verkracht. Telkens weer exact dezelfde podiumpresentatie. Nee, bedankt.
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Johan » di nov 19, 2013 9:41 am

Medleys heeft Metallica al een behoorlijk lange tijd niet meer live gespeeld. Waarschijnlijk al weer een jaar of 10 worden nummers zoals Master of Puppets gewoon braaf volledig gespeeld en als er zeldzamer spul bij zit van b.v. ...And Justice for All dan wordt dat ook helemaal gespeeld.

Gebruikersavatar
Splijtzwam
Berichten: 300
Lid geworden op: di mei 28, 2013 8:53 pm
Locatie: Druten

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Splijtzwam » vr nov 22, 2013 6:46 am

Vorig jaar op deze vrijdag werd er een hele partij namen bekend gemaakt, dit jaar weer? Het is wel weer tijd voor wat nieuws vind ik.

Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Latebloomer » vr nov 22, 2013 8:22 am

Splijtzwam schreef:Vorig jaar op deze vrijdag werd er een hele partij namen bekend gemaakt, dit jaar weer? Het is wel weer tijd voor wat nieuws vind ik.
ik denk dat ze gewoon nog niks hebben kunnen vastleggen (behalve Carcass en Behemoth)

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door alicecooper » vr nov 22, 2013 11:19 am

Er liggen echt al wel meerdere bands vast.
Misschien dat ze bij sommige bands moeten wachten totdat het concert in NL (België) geweest is?

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Elessar » vr nov 22, 2013 1:52 pm

alicecooper schreef:Er liggen echt al wel meerdere bands vast.
Misschien dat ze bij sommige bands moeten wachten totdat het concert in NL (België) geweest is?
Zo ging het iig wel bij Motörhead een aantal jaren terug.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Rene » vr nov 22, 2013 2:20 pm

Avanged Sevenfold kunnen ze dan wel bekend gaan maken
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gungnir
Berichten: 69
Lid geworden op: do jan 17, 2013 4:50 pm

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Gungnir » vr nov 22, 2013 5:45 pm

Volgens onderstaande site kunnen we Sabaton verwachten op Fortarock volgend jaar. Zal binnenkort vast officieel bekend worden gemaakt.

http://www.rtn-touring.com/?page_id=384#SABATON

Gebruikersavatar
FinnTroll
Berichten: 255
Lid geworden op: do aug 25, 2011 11:58 am
Locatie: Dokkum, Fryslân!

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door FinnTroll » vr nov 22, 2013 6:54 pm

Nou die band hoeft van mij niet, hopelijk spelen ze rond etenstijd.

Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Latebloomer » vr nov 22, 2013 6:59 pm

FinnTroll schreef:Nou die band hoeft van mij niet, hopelijk spelen ze rond etenstijd.
daar sluit ik mij geheel bij aan

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door yowannuzz » vr nov 22, 2013 8:30 pm

Sabaton is een kutband en dus een hele dikke nee.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Aerodeth
Berichten: 542
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 12:06 pm
Locatie: a little south of sanity

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Aerodeth » vr nov 22, 2013 8:52 pm

Avenged Shitfold is idd veeeeel beter dan Sabaton!
onderschrift

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Took » vr nov 22, 2013 9:56 pm

FinnTroll schreef:Nou die band hoeft van mij niet, hopelijk spelen ze rond etenstijd.
ik gok headliner op het 2e podium.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door yowannuzz » vr nov 22, 2013 10:55 pm

Took schreef:
FinnTroll schreef:Nou die band hoeft van mij niet, hopelijk spelen ze rond etenstijd.
ik gok headliner op het 2e podium.
Ik gok hoofdpodium begin van de avond.
Etenstijd dus.
Cool.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Metall » za nov 23, 2013 6:40 am

John Lydon:
Carcass en Behemoth heb ik dan weer nog nooit gezien in mijn lange concert carrière.
Vreemd, want dit zijn bands die je bijna elk jaar wel ergens tegenkomt op festivals.

Metallica, Emperor, Black Sabbath, Immortal – dat zouden headliners zijn waarvoor ik weer naar Nijmegen wil afreizen.
Laatst gewijzigd door Metall op za nov 23, 2013 9:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

scarymonster05
Berichten: 98
Lid geworden op: vr okt 25, 2013 2:02 pm

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door scarymonster05 » za nov 23, 2013 12:23 pm

Kataklysm zou ik leuk vinden.

En Sabaton... ach, voor elk wat wils [headbang]

Gebruikersavatar
John Lydon
Berichten: 404
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 8:35 pm
Locatie: Somewhere in Dordt

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door John Lydon » ma nov 25, 2013 4:24 pm

Lees net op Facebook dat Fortarock flyeraars zoekt om na Black Sabbath te flyeren. Inclusief gratis toegang voor die 8 vrijwilligers. 1+1=2 dus dan zullen Ozzy en zijn vriendjes wel headlinen op Fortarock 2014.
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Orklord » ma nov 25, 2013 5:39 pm

Dat is wel erg makkelijk gedacht. Mojo zal wel aan extra promo willen doen voor Fortarock, dan is Black Sabbath een mooie gelegenheid.

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door alicecooper » ma nov 25, 2013 8:15 pm

Denk zelf ook dat Black Sabbath de headliner is.
Vanwaar pas na afloop van het concert flyeren en niet ervoor?

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door yowannuzz » ma nov 25, 2013 8:42 pm

Black Sabbath gaat voor mij niet werken donderdag ivm volgende dag weer heel vroeg op, en een reisafstand van pakweg 2,5 uur voor ik weer thuis ben vanuit Amsterdam.....
Dus zou het zeker waarderen als ze FR2014 zouden headlinen !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door yowannuzz » ma nov 25, 2013 8:45 pm

Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door fetuskiller » ma nov 25, 2013 8:52 pm

yowannuzz schreef:Het zou kunnen qua tourschema:

http://www.revolvermag.com/news/black-s ... dates.html
Nou dat lijkt me niet... De Heren hebben minimaal een rustdag tussen hun shows en die gaat al verloren door het reizen van Abu Dahbi naar Nederland, en dan zouden ze een dag later in Moskou spelen? Dat gaat hem niet worden denk ik hoor.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Rene » ma nov 25, 2013 8:58 pm

alicecooper schreef:Denk zelf ook dat Black Sabbath de headliner is.
Vanwaar pas na afloop van het concert flyeren en niet ervoor?
Volgens mij is dat toch altijd na concerten?
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door alicecooper » ma nov 25, 2013 9:09 pm

Rene schreef:
alicecooper schreef:Denk zelf ook dat Black Sabbath de headliner is.
Vanwaar pas na afloop van het concert flyeren en niet ervoor?
Volgens mij is dat toch altijd na concerten?
Heb ze zelf diverse keren voor het optreden gehad.

Gebruikersavatar
John Lydon
Berichten: 404
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 8:35 pm
Locatie: Somewhere in Dordt

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door John Lydon » ma nov 25, 2013 10:38 pm

Orklord schreef:Dat is wel erg makkelijk gedacht. Mojo zal wel aan extra promo willen doen voor Fortarock, dan is Black Sabbath een mooie gelegenheid.
Tuurlijk snap ik dat alles compleet speculatie is (maar wel leuke speculatie). Maar ik heb het nagevraagd bij enkele vrienden en bij de afgelopen show van Volbeat heeft niemand een Fortarock flyer gezien. Dus wat is er zo speciaal aan dat het absoluut bij Black Sabbath wel moet? En sowieso zou ik Black Sabbath best leuk vinden als headliner. En mocht de Fortarock programmeur dit ook lezen: Red Fang lijkt me ook leuk. :D
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Gijscoman » di nov 26, 2013 7:05 am

Vorig jaar heb ik geflyerd bij Motorhead (die wel op Fortarock stonden) en op de flyers stonden toen ook nieuwe namen (die naar ik meen die dag bevestigd werden).
Black Sabbath is echter redelijk onwaarschijnlijk i.v.m. de combinatie van het tourschema, de leeftijd van de heren en de gezondheid van Iommi.

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door lampje » di nov 26, 2013 7:24 am

Zoals het huidige tourschema er uit ziet zie ik het absoluut niet gebeuren ... jammer.

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door alicecooper » di nov 26, 2013 2:23 pm

Alles is weer mogelijk wat Black Sabbath betreft.

http://www.thenational.ae/article/20131 ... /131129449

Gebruikersavatar
headbangharry
Berichten: 46
Lid geworden op: za apr 27, 2013 4:28 pm

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door headbangharry » di nov 26, 2013 8:29 pm

Metallica & Iron Maiden bevestigd voor Rock am Ring. Laat ze maar mooi naar Forta komen. De 2 grootste namen in de metal!

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Fortarock festival 2014

Bericht door Elessar » wo nov 27, 2013 10:38 am

Gijscoman schreef:Vorig jaar heb ik geflyerd bij Motorhead (die wel op Fortarock stonden) en op de flyers stonden toen ook nieuwe namen (die naar ik meen die dag bevestigd werden).
En dat werd zeer gewaardeerd!
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Plaats reactie