Terrorizer + Teethgrinder + Bloodgod, 7-8 @ db's Utrecht

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Terrorizer + Teethgrinder + Bloodgod, 7-8 @ db's Utrecht

Bericht door Wessel » do jul 10, 2014 5:05 pm

Legendary Grind Death Metal Band TERRORIZER visits dB's on a last minute note. For those unaware of the name & fame of TERRORIZER we suggest you start a google search. Or stay away from anything Metal forever! This is going to be a GRINDER!! support by Teethgrinder & Bloodgod

Entree: 10 euro
FB-event:
Website db's: http://www.dbstudio.nl/

---

Aanwezig! [headbang]
Laatst gewijzigd door Wessel op vr jul 11, 2014 1:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Terrorizer + Teethgrinder + Bloodgod, 7-8 @ db's Utrecht

Bericht door fetuskiller » do jul 10, 2014 5:31 pm

Nee. Dat was leuk voor een keer op NDF en ik zie ze nog wel ff op Ieperfest. Maar hiervoor ga ik zelfs geen 20 min in de trein zitten.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Warmaster
Berichten: 153
Lid geworden op: di okt 10, 2006 5:58 pm

Re: Terrorizer + Teethgrinder + Bloodgod, 7-8 @ db's Utrecht

Bericht door Warmaster » ma jul 14, 2014 9:54 am

Op Neurotic waren ze te gek, enigste minpunt was de grote van de zaal. In dB's kunnen maar 150 man in dus dat gaat helemaal goed komen. Als ze ook nog de zelfde set spelen als in de 013 is het helemaal net alsof je terug in 1989 bent. Zin in!!

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Terrorizer + Teethgrinder + Bloodgod, 7-8 @ db's Utrecht

Bericht door Wessel » ma jul 14, 2014 11:00 am

Ik vond het ook erg gaaf om de klassiekers van World Downfall eens live te horen op NDF, maar denk wel dat ze in een kleinere zaal beter uit de verf zullen komen. Dus de grootte van dB's, de lage toegangsprijs en het hoge aantal aanwezige bekenden is voor mij wel reden genoeg om te gaan! :)

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Terrorizer + Teethgrinder + Bloodgod, 7-8 @ db's Utrecht

Bericht door Wessel » di aug 05, 2014 11:17 am

*schop* Donderdag! De vvk tickets zijn uitverkocht, maar aan de deur zullen nog 80 tickets beschikbaar zijn.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Terrorizer + Teethgrinder + Bloodgod, 7-8 @ db's Utrecht

Bericht door Wessel » vr aug 08, 2014 1:14 pm

Zo, dat was een leuke avond! Bloodgod was niet meer dan aardig, Teethgrinder kon me ook niet echt boeien maar Terrorizer was erg gaaf en kwam wat mij betreft ook beter uit de verf dan eerder dit jaar op NDF. Sandoval ging naarmate het optreden steeds harder en strakker drummen en ze waren duidelijk blij met de opkomst. Daarnaast werd wederom heel World Downfall gespeeld: vet! [headbang]
Ik was overigens nog nooit in dB's geweest, gezellige tent zeg! Graag meer van dit soort avonden. :)

Plaats reactie