First names.. two bands will do their first live gigs...

U hebt PMCrises schreef:Ik ben zeker geïnteresseerd, ja.
VerkochtNefarian schreef:Iemand nog interesse in een kaartje? Heb er nog eentje over omdat ik helaas niet kan, 20 Euro
Vanwaar dat het niet gaat lukken?Dimas schreef:Ik baal als een stekker dat ik er niet bij kan zijn. Ik had Dødsengel, Svartidaudi, Cult of Fire, Mortuus en Diabolicum graag willen zien.
Vrijgezellenfeestje. Ook leuk, maar anders.Hæresiarch Sr. schreef:Vanwaar dat het niet gaat lukken?Dimas schreef:Ik baal als een stekker dat ik er niet bij kan zijn. Ik had Dødsengel, Svartidaudi, Cult of Fire, Mortuus en Diabolicum graag willen zien.
Vertel. Bron?Jan-Willem schreef:Volgens mij is het de bedoeling dat Aurora volgend jaar sowieso 2 dagen wordt
Vertel. Bron?Oak schreef:Prima middag en avond gehad. Erg gaaf om wat van mijn favoriete Windir nummers live te horen en aanschouwen. Diabolicum heeft Wykked Wytch (voorprogramma Tsjuder en Carpathian Forest, Goudvishal, 2005) gepasseerd betreft grootste kutoptredens ooit.
Nou je het zegt ... Hij heeft het waarschijnlijk wel geprobeerd, maar als je dan minstens één hand nodig blijkt te hebben om je hoed in positie te houden wordt het erg lastig om je gitaar te stemmen. Was beter geweest als ze even een korte pauze hadden ingelast.Dkarn schreef:Hij kon niet stemmen, want daarvoor moet je naar beneden kijken en dat ging niet met die puntmuts.
het is toch (behalve de laatste 2 afleveringen) altijd 2 dagen/avonden geweest? (ik herinner me nog die vrijdagavond in Willemeen waarbij Funeral-fucking-Winds meende maden in het publiek te moeten gooien...)Sorcha schreef:Thanks, dat had ik even gemist. Kan me ook wel voorstellen dat ze, gezien het succes, voor twee dagen willen gaan. We wachten het maar gewoon af.
Bedankt voor de tip, maar het handjevol deathmetalbands dat volgens mij echt de moeite waard is weet ik zelf wel te vinden.Volgens mij is het de bedoeling dat Aurora volgend jaar sowieso 2 dagen wordt en een Deathmetal dag lijkt me een beetje raar op een Black metal festival. Ga dan naar Neurotic Deathfest
Heb me ook prima vermaakt. Leuk bijvoorbeeld hoe na afloop van Sognametal stoere metalgasten zich verdrongen rondom de broer van Valfar, als hysterische tienermeisjes die Justin Bieber proberen aan te raken.Heb me prima vermaakt ondanks dat de kwaliteit van de bands was niet zo hoog als vorig jaar. Kijk in ieder geval uit naar volgend jaar.
Dan maar geen Emperor. Geldwolven horen niet thuis op een blackmetalfeest.Heidens Hart schreef:Er hebben al twee partijen toevallig onafhankelijk van elkaar geprobeerd Emperor naar Nederland te halen, maar zelfs een uitverkochte 013 levert te weinig op voor de heren, jammer.
Eigenlijk dacht ik speciaal aan de toetsenist van Countess. Hij weet de pareltjes te onderscheiden van de middelmaat.scorpion schreef:Dat zou best vet zijn, een extra dag waarbij volgens het roadburn principe een bekende black metal artiest de line up maakt.