Epic Metal Fest, 22-11-2015, Eindhoven
Epic Metal Fest, 22-11-2015, Eindhoven
Eerder al stond Epica in het Klokgebouw in Eindhoven voor het tienjarig jubileumfeest Retrospect, maar op zondag 22 november (de dag na Speedfest) organiseert 's lands grootste metalband daar haar eerste eigen festival: Epic Metal Fest. Naast Epica zijn ook Eluveitie, Fear Factory, Moonspell, Delain en Periphery bevestigd, maar er komen nog diverse namen bij. Kaarten kosten 40 euro in de voorverkoop, of 50 euro voor een Early Bird bundel met exclusief t-shirt. De kaartverkoop start aanstaande vrijdag 5 juni om 10 uur. Alle informatie vind je op http://www.epicmetalfest.com.

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Re: Epic Metal Fest, 22-11-2015, Eindhoven
De naam is wel een beetje misleidend. :p
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Hmm ... ff afwachten wat er nog bij komt. Fear Factory en Moonspell zijn al leuke namen.
En als Epica afsluit, lijkt me dat ideaal, kan ik op tijd weg om de laatste trein te halen.
En als Epica afsluit, lijkt me dat ideaal, kan ik op tijd weg om de laatste trein te halen.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
innuendo schreef:De naam is wel een beetje misleidend. :p
Inderdaad, Epicafest was beter geweest.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
Vanwege dat dozijn mensen dat beweert dat "Epic Metal" een bestaand, zelfstandig metalgenre is?Mollusk schreef:Inderdaad, Epicafest was beter geweest.innuendo schreef:De naam is wel een beetje misleidend. :p
In het kader van "Epic" vind ik overigens dat Faith no More ook geboekt moet worden.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Mijn mail was niet bepaald serieus bedoeld, ook wel bekend als 'grapje'Gilbert schreef:Vanwege dat dozijn mensen dat beweert dat "Epic Metal" een bestaand, zelfstandig metalgenre is?Mollusk schreef:Inderdaad, Epicafest was beter geweest.innuendo schreef:De naam is wel een beetje misleidend. :p

Hoewel ik wel vind dat FNM geboekt mag worden. Dan kom ik wel naar dit epische feestje.
De dag na Speedfest...
Tot nu toe vind ik de line-up niet echt boeiend (van Epicmetalfest dus)
Tot nu toe vind ik de line-up niet echt boeiend (van Epicmetalfest dus)
Hahaha idd. Helaas pindakaas dit.innuendo schreef:De naam is wel een beetje misleidend. :p
Allemaal even normaal doen tegen djent
- KoenM
- Contacteer:
Dit maakt je "Parkway Drive is emo"-miskleun bijna goed. Die paar fanaten op fora legitimeren inderdaad allesbehalve een volledig genre. Vraag maar aan Lennert hoeveel volk er op dat festival in Zeeland was een jaar of 8 geleden.Gilbert schreef:Vanwege dat dozijn mensen dat beweert dat "Epic Metal" een bestaand, zelfstandig metalgenre is?Mollusk schreef:Inderdaad, Epicafest was beter geweest.innuendo schreef:De naam is wel een beetje misleidend. :p
Ontopic: niet echt iets voor mij. Fear Factory heeft sinds een paar jaar live helemaal afgedaan bij mij. Moonspell op zich is voor mij geen reden genoeg. De rest boeit me helemaal niet.
Ha de boze mannen meeting is blijkbaar in dit topic. 

Allemaal even normaal doen tegen djent
- Latebloomer
Moonspell kun je ook wegstrepen na het laatste album en de bijbehorende tourKoenM schreef:
Dit maakt je "Parkway Drive is emo"-miskleun bijna goed. Die paar fanaten op fora legitimeren inderdaad allesbehalve een volledig genre. Vraag maar aan Lennert hoeveel volk er op dat festival in Zeeland was een jaar of 8 geleden.
Ontopic: niet echt iets voor mij. Fear Factory heeft sinds een paar jaar live helemaal afgedaan bij mij. Moonspell op zich is voor mij geen reden genoeg. De rest boeit me helemaal niet.