21-nov-2015: Sunn O))) @ Tivoli Vredenburg

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kneuz
Berichten: 1588
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 2:47 am
Locatie: Den Haag

21-nov-2015: Sunn O))) @ Tivoli Vredenburg

Bericht door kneuz » zo nov 15, 2015 4:54 pm

Zaterdag 21 november 2015 van 22:45 tot 0:00 in Tivoli Vredenburg Ronda, Utrecht.

Gaan er nog meer Metalfans naar dit Le Guess Who festival? Ziet er uit als een interessant festival met een heel breed aanbod aan genres, maar ik ga eigenlijk alleen voor Sunn O))) :finger:

Wordt tevens m'n eerste keer in Tivoli Vredenburg, en vierde keer Sunn O))) live, m'n oordopjes liggen al klaar! [headbang]
M A X I M U M V O L U M E Y I E L D S M A X I M U M R E S U L T S

Gebruikersavatar
Siego
Berichten: 1602
Lid geworden op: di jun 08, 2004 11:47 pm
Locatie: Harkema

Re: 21-nov-2015: Sunn O))) @ Tivoli Vredenburg

Bericht door Siego » ma nov 16, 2015 4:22 pm

Ik ga ook maar dan de vrijdag.

Het geplande schema bestaat uit Titus Andronicus (punk), Swervedriver (shoegaze) en Chelsea Wolfe. Ook wilde ik Viet Cong graag zien maar die spelen helaas tegelijk met Chelsea Wolfe.

Sunn O))) dit jaar voor het eerst gezien. Overweldigende ervaring, oordopjes zeker geen overbodige luxe :D Veel plezier iig.

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Re: 21-nov-2015: Sunn O))) @ Tivoli Vredenburg

Bericht door Oak » di nov 17, 2015 8:28 am

Ik ben ook aanwezig aankomende zaterdag. Jammer dat Chelsea Wolfe en Om op andere dagen spelen.

Gebruikersavatar
Sorcha
Lult over cdtjes
Berichten: 2842
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 9:23 pm
Locatie: Arnhem

Re: 21-nov-2015: Sunn O))) @ Tivoli Vredenburg

Bericht door Sorcha » di nov 17, 2015 10:05 am

Precies dat. Alles wat ik graag wil zien, speelt op verschillende dagen en dan vind ik de festivalprijs te hoog. Op vrijdag en zaterdag andere leuke feestjes, dus geen man overboord. Veel plezier voor wie gaat!

Gebruikersavatar
kneuz
Berichten: 1588
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 2:47 am
Locatie: Den Haag

Re: 21-nov-2015: Sunn O))) @ Tivoli Vredenburg

Bericht door kneuz » za nov 21, 2015 8:42 pm

Zit nu naar Alice te luisteren van Monoliths & Dimensions... wát een meesterwerk :D

Zometeen uit huis vertrekken, heb er zin in!!! :twisted:
M A X I M U M V O L U M E Y I E L D S M A X I M U M R E S U L T S

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4461
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Re: 21-nov-2015: Sunn O))) @ Tivoli Vredenburg

Bericht door paradigm shift » zo nov 22, 2015 12:41 pm

Was errug gaaf. Stuk minder uitgesproken metal dan de vorige keren dat ik ze zag (denk ook door de afwezigheid van Atilla), en bijna 'jazzy' door de constante Fender Rhodes en lange basstrombone-solo. Misschien een kwartiertje te lang, maar verder een flawless show. Daarna nog even Kamasi Washington gekeken, maar was helemaal murw door 1,5 uur 130 db.
Charlemange Palestine en Magma waren ook bijzonder de moeite waard. Zometeen lekker paar uurtjes Turkse bandjes kijken, ook wel benieuwd naar Ariel Pink en Annette Peacock.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
kneuz
Berichten: 1588
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 2:47 am
Locatie: Den Haag

Re: 21-nov-2015: Sunn O))) @ Tivoli Vredenburg

Bericht door kneuz » zo nov 22, 2015 4:05 pm

Zo, dat was weer geweldig! Kwam mooi op tijd, polsbandje gehaald, t-shirt gekocht, biertje gehaald en meteen helemaal vooraan gaan staan.

Jammer dat Attila er niet was, in de vier keer dat ik Sunn O))) live heb gezien, heb ik 'm nog steeds nooit in z'n freakshow costuum gezien :(

Het was extreem luid, harder dan ik ooit heb meegemaakt! :D Ik herkende eigenlijk alleen maar stukken van Aghartha, de rest klonk voor mij nieuw. Zeker de lange kalme intro was supervet, deed me aan Terrestrials van Ulver denken. Het middelste stuk zonder Stephen en Greg duurde mij inderdaad ook net een tikje te lang. Wie was die blonde dame? :)

Ze speelden bijna een halfuur langer dan de geplande tijd (maar waren ook iets later begonnen), daardoor had ik m'n laatste rechtstreekse trein terug naar Den Haag gemist... Uiteindelijk via Amsterdam gekomen, maar voor Sunn O))) vind ik dat helemaal niet erg. Op naar de volgende keer!!! :twisted:
M A X I M U M V O L U M E Y I E L D S M A X I M U M R E S U L T S

Plaats reactie