Maryland - Netherlands Deathfest 26 - 28 Feb - 013

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Maryland - Netherlands Deathfest 26 - 28 Feb - 013

Bericht door Orklord » do mar 03, 2016 6:26 pm

Wat een gemiep hier. Neurotic was de laatste jaren juist behoorlijk saai door die vaste namen. Ik vind het een geslaagde en gedurfde set deze nieuwe organisatie om andere bands ook is de kans te geven. Ik heb mij 3 dagen uitstekend vermaakt. De opkomst viel mij reuze mee, was best druk met veel van buiten Nederland. Nee dit festival is op dit deze manier een aanwinst. Benieuwd naar volgend jaar!

iron_dennis
Berichten: 471
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 2:14 am

Re: Maryland - Netherlands Deathfest 26 - 28 Feb - 013

Bericht door iron_dennis » do mar 03, 2016 8:59 pm

Orklord schreef:Wat een gemiep hier. Neurotic was de laatste jaren juist behoorlijk saai door die vaste namen. Ik vind het een geslaagde en gedurfde set deze nieuwe organisatie om andere bands ook is de kans te geven. Ik heb mij 3 dagen uitstekend vermaakt. De opkomst viel mij reuze mee, was best druk met veel van buiten Nederland. Nee dit festival is op dit deze manier een aanwinst. Benieuwd naar volgend jaar!
Wat mij betreft ook. Wanneer andere bands een kans krijgen hoeft er over een paar jaar ook niet gezeken te worden over het "ontbreken" van headliners omdat Morbid Angel e.a. dan een keer gestopt zijn. De bands die nu geprogrammeerd stonden waren prima. Benieuwd wat voor bands er volgend jaar zullen staan!
Dominion of Darkness.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maryland - Netherlands Deathfest 26 - 28 Feb - 013

Bericht door Wessel » do mar 03, 2016 9:43 pm

Ik zag op de zondag trouwens uit stil protest nog opvallend veel Disma-shirtjes in het publiek. :P

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Maryland - Netherlands Deathfest 26 - 28 Feb - 013

Bericht door MetalJan » do mar 03, 2016 10:58 pm

Orklord schreef:Wat een gemiep hier. Neurotic was de laatste jaren juist behoorlijk saai door die vaste namen. Ik vind het een geslaagde en gedurfde set deze nieuwe organisatie om andere bands ook is de kans te geven. Ik heb mij 3 dagen uitstekend vermaakt. De opkomst viel mij reuze mee, was best druk met veel van buiten Nederland. Nee dit festival is op dit deze manier een aanwinst. Benieuwd naar volgend jaar!
Goed gezegd!

Gebruikersavatar
Metalhead
Berichten: 908
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 2:50 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Maryland - Netherlands Deathfest 26 - 28 Feb - 013

Bericht door Metalhead » za mar 05, 2016 9:40 am

Wessel schreef:Ik zag op de zondag trouwens uit stil protest nog opvallend veel Disma-shirtjes in het publiek. :P
En terecht! Een van de mooiste FB discussies van het afgelopen jaar.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Maryland - Netherlands Deathfest 26 - 28 Feb - 013

Bericht door Crises » vr mar 11, 2016 2:48 am

Daar heb ik ook nog van genoten, ja... die FB discussie...
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Plaats reactie