Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MARTYR

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9502
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MAR

Bericht door Heyoka » di mar 22, 2016 9:13 am

haha An3-i Ha6.
Ik geloof in KoenM zoals jij in Jezus gelooft.
En in moderators, niet in jou.
haha.
Maar wel mooi gezongen.
... geloof ik.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9166
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MAR

Bericht door Appelflap » di mar 22, 2016 9:24 am

Hoe weet jij nou hoe ik in Jezus geloof> Dat jij in KoenM gelooft verbaast me, mede door je aanname over mijn geloof in Jezus, overigens niets. Past goed bij je.
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9502
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MAR

Bericht door Heyoka » di mar 22, 2016 9:28 am

Ik geloof dat ik alwetend ben, Appelflapperdeflap.

Er zijn natuurlijk ook verschillen tussen jouw geloof in Jezus en mijn geloof in KoenM. Zo weet jij alleen maar te verkondigen wat het allemaal niet is en denk je dat niemand jou kan begrijpen (je bent zo lekker complex), en weet ik heel goed waarom ik in KoenM geloof.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9166
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MAR

Bericht door Appelflap » di mar 22, 2016 10:00 am

Heyoka schreef:en denk je dat niemand jou kan begrijpen (je bent zo lekker complex)
Ik waardeer enerzijds dat je niet bang bent om je gedachten te uiten, om op je bek te gaan, maar ik ben geneigd typjes zoals jij die vol aannames zitten ipv zich gewoon nuchter en agnostisch (hihi) op te stellen, en die zich weigeren te beperken tot wat de ander schrijft ipv hun hele fantasierijke opgebouwde beeld van de ander erbij te betrekken te negeren. Zoals ik Persistence's berichten niet eens meer lees. Of KoenM. Gewoon omdat t in mijn optiek verspilde moeite is om met dergelijke mensen in discussie te gaan. Maar om de e.o.a. reden overstijgt mijn sympathie voor jou hier mijn normale gang van zaken. Zeer waarschijnlijk door je humor en maar vooral door je passie voor mensen- en dierenrechten. Maar ook ik heb mijn grenzen, zelfs voor jou ;)
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9502
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MAR

Bericht door Heyoka » di mar 22, 2016 10:05 am

Goed om te horen!
(en ik weet ook niet waarom ik mijn tijd maar blijf verdoen met het lezen van je posts. Ik vermoed dat ik het op een bepaalde manier toch wel vermakelijk vind. Iets masochistisch misschien. Ik vind het heerlijk als mensen zoals jij op mij neerkijken en zich daar zo goed bij voelen. Aandoenlijk ofzo ;) )
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22170
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MAR

Bericht door KoenM » di mar 22, 2016 10:12 am

Appelflap schreef:
Heyoka schreef:Zoals ik Persistence's berichten niet eens meer lees. Of KoenM. Gewoon omdat t in mijn optiek verspilde moeite is om met dergelijke mensen in discussie te gaan.
Vooral dat laatste. Hopeloos. En ik vind mezelf meestal toch best genuanceerd. Maar jij presteert het om me over dat randje te jagen.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9166
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MAR

Bericht door Appelflap » di mar 22, 2016 10:19 am

@Heyoka:

Q.E.D.

Ik kijk op niemand neer, hooguit soms op iemand zijn/haar zijn haar manier van discussiëren en héél soms op iemand zijn/haar mening. Ik kijk zeker niet op jou neer. Geloof het of niet, ik kijk qua ethiek enorm tegen je op. 100% gemeend. Wel irriteer ik me uiteraard aan je kinderachtige manier van discussiëren, t gemak waarmee je beledigend wordt en je eeuwige, onnodige aannames.

Het zou eerder voor de hand liggen te concluderen dat jij degene bent die op mij neerkijkt, vanwege je "vermakelijk" hierboven. Maar als je nu weer met e.o.a. semi-persoonlijke aanval komt ga ik je ook maar negeren


@KoenM:

Oh...
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9502
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MAR

Bericht door Heyoka » di mar 22, 2016 10:30 am

Ik waardeer ook jouw eerlijkheid en ondanks sommige van mijn posts toch blijven waarderen van sommige van mijn posts. Dat siert je.
Ik kan je vaak niet volgen, maar ik denk wel te begrijpen waardoor dat komt. Uiteindelijk blijft het toch zo dat ik vind dat we onszelf niet te serieus moeten nemen. En ik begin dan maar met mezelf. Alles wat ik over ethiek schrijft overstijgt hetgeen wat niet serieus genomen hoeft te worden. Helaas heb ik mij aan te passen aan mijn toehoorders (overigens richt ik me daarbij nu helemaal niet op jou specifiek) en doen we maar alsof het allemaal een grap is. Het moet ook voor mij dragelijk blijven, vind ik.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MAR

Bericht door MetalJan » wo mar 23, 2016 7:53 pm

Heidewolf schreef:In cd-booklets uit de jaren '80 zie je veel bands nog lachen, slayer inclusief. Het is alleen wel jammer dat in de jaren 90 alles zo grimm moest worden, niet enkel meer de shockerende bands uit eind jaren '80. In zekere zin zijn ze al een parodie van zich zelf geworden qua uiterlijk. Het is allemaal verre van shockerend geworden. Bij veel bands stoort de anti-christelijke rethoriek mij dan ook enorm en die laat ik vrolijk links liggen, ondanks dat de pic-lp van van ancient rites met een brandende kerk daarop bij mij aan de muur hangt. Ik wil niet stoer doen tegenover jou, appelflap, maar alleen aangeven dat ik ook moe wordt van alle stoerdoenerij van die bands. Dat lachen verboden is ofzo. Buiten de fotoshoots om lachen ze toch ook neem ik aan? Wat is er zo speciaal aan hun band dat er in die context niet gelachen mag worden? Op podium hebben ze toch ook lol? Maar nee hoor, op de bandfoto's moeten we heel stoer zijn.
Was laatst ook met Metal Church in de Aardschok. Iedereen keek of ie moest poepen, terwijl de zanger (denk ik, want ik ken de band niet zo goed) met een grijns van oor tot oor stond.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MAR

Bericht door Jeroen » wo mar 23, 2016 8:08 pm

Sluit me voor de gein volledig aan bij KoenM. Wat een nietszeggend geneuzel.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Re: Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MAR

Bericht door Heidewolf » wo mar 23, 2016 8:09 pm

MetalJan schreef:
Heidewolf schreef:In cd-booklets uit de jaren '80 zie je veel bands nog lachen, slayer inclusief. Het is alleen wel jammer dat in de jaren 90 alles zo grimm moest worden, niet enkel meer de shockerende bands uit eind jaren '80. In zekere zin zijn ze al een parodie van zich zelf geworden qua uiterlijk. Het is allemaal verre van shockerend geworden. Bij veel bands stoort de anti-christelijke rethoriek mij dan ook enorm en die laat ik vrolijk links liggen, ondanks dat de pic-lp van van ancient rites met een brandende kerk daarop bij mij aan de muur hangt. Ik wil niet stoer doen tegenover jou, appelflap, maar alleen aangeven dat ik ook moe wordt van alle stoerdoenerij van die bands. Dat lachen verboden is ofzo. Buiten de fotoshoots om lachen ze toch ook neem ik aan? Wat is er zo speciaal aan hun band dat er in die context niet gelachen mag worden? Op podium hebben ze toch ook lol? Maar nee hoor, op de bandfoto's moeten we heel stoer zijn.
Was laatst ook met Metal Church in de Aardschok. Iedereen keek of ie moest poepen, terwijl de zanger (denk ik, want ik ken de band niet zo goed) met een grijns van oor tot oor stond.
Ik probeerde die foto slayer nog te vinden, maar degene die ik zocht kon ik online niet vinden. Wat me wel opviel was dat Ayara op elke foto lacht. Terwijl King altijd stoer probeert te kijken.
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4461
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Re: Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MAR

Bericht door paradigm shift » wo mar 23, 2016 8:20 pm

“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9166
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MAR

Bericht door Appelflap » wo mar 23, 2016 11:56 pm

:) heel stuk beter al ja.
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Re: Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MAR

Bericht door Heidewolf » vr mar 25, 2016 10:56 am

Volgens mij zijn jullie uit het oog verloren waar het allemaal om draait: De creme de la creme van de metal scene zal er zijn!
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9166
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: Creme de la creme van de metal scene op releaseparty MAR

Bericht door Appelflap » vr mar 25, 2016 10:58 am

Je hebt gelijk! Ze zullen stralen, en de fans zullen opkijken, metal up your ass!!!
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Plaats reactie