Zaterdag 28 mei: Live in Hasselt @ Café De Witte Non
Gratis inkom!
Mästürbätör
Throatsnapper
Sons Of A Wanted Man
Lotus
Prince Beastly
Affiche en tijdschema volgen nog
www.facebook.com/events/184642755224706/
Zondag 29 mei is er een akoestische dag, tevens gratis inkom.
Ars Vivendi
Lagoon
Matijs Ignoul & Bert Maggen
www.facebook.com/events/1514195642223054/
28/5 GRATIS Live In Hasselt @ Café De Witte Non
-
Re: 28/5 GRATIS Live In Hasselt @ Café De Witte Non
Zaterdag was ik in Hasselt, en we liepen langs dit cafe.
Mijn vriendin zei; kijk eens, daar kwam ik nog wel eens in mijn studententijd (ze heeft gestudeerd in Hasselt).
Ik reageerde dat ik dat cool vond , zo'n metalkroeg, maar dat de naam me niks zei.
"Ze zullen er wel geen livebands boeken, anders had ik de naam vast wel gekend uit de concertagenda's. "
Ik had het mis blijkbaar.
Mijn vriendin zei; kijk eens, daar kwam ik nog wel eens in mijn studententijd (ze heeft gestudeerd in Hasselt).
Ik reageerde dat ik dat cool vond , zo'n metalkroeg, maar dat de naam me niks zei.
"Ze zullen er wel geen livebands boeken, anders had ik de naam vast wel gekend uit de concertagenda's. "
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
On-topic; De facebook-sites van betreffende bands checkend concludeer ik dat me dit een leuke gevarieerde line-up lijkt, en natuurlijk een nobel initiatief.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ik zie De Witte Non op Facebook best vaak voorbij komen met allerlei black metal shows...
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
-
Wij organiseren regelmatig live-optredens jayowannuzz schreef:Zaterdag was ik in Hasselt, en we liepen langs dit cafe.

Voor de volledige lijst: www.facebook.com/cafedewittenon/events
Normaal post ik ze ook op verschillende fora / facebook groepen.