Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Rascul » ma mar 06, 2017 7:26 pm

Hmm, mijn indruk is redelijk vergelijkbaar met Wessel. Even samengevat:

Vrijdag: met afstand de vetste bands, en daarmee was de dag eigenlijk sowieso wel goed. Exhumed was goed maar sloeg dood op een suffe zaal, zo vroeg op de dag. Die hadden beter verdiend, headliner kleine zaal oid. Brodequin had ik echt naar uitgekeken en het was een bruut feestje, maar ws vooral voor de liefhebbers (like me). Gorgasm was ik wat laat binnen, dus weinig van kunnen zien omdat de zaal helemaal vol stond - terecht, want solide en bruut. Repulsion rammelde stiekem best hard, maar ik vond het echt ontzettend vet om het eens live te zien. Beter dan Terrorizer; dat viel me enorm tegen, statisch en gewoon geldklopperij om met een vrijwel nieuwe band (alleen Sandoval is nog over) een 'World Downfall' set te spelen. How 'bout no. Wormrot maakte daarentegen alles goed met een vernietigend vette show, gelijk het hoogtepunt van het hele weekend. Wat een waanzinnige drummer hebben die gasten. Tot slot, Bloodbath had ook meer verdiend dan een leeglopende zaal en wat technische problemen, maar speelde bijzonder strak en bleef professioneel. Old Nick viel me ook honderd procent mee als frontman, hij ging er vol op. Als NDF bij vrijdag was gebleven, was ik ook al blij geweest.

Zaterdag: sorry jongens, maar wat doet al die blek op Nethelands Death Fest? Vooral een band als Gorgoroth - holy crap, wat was dat slecht. Saai, geen show, geen uitstraling, en toen Atterigner z'n dronkenmonnikenstem op ging zetten was het voor mij klaar. Kleine zaal was een stuk meer de moeite waard, met Carnivore Diprosopus en vooral een megabrute Malignancy. Goeie, droogkomische frontman ook. De humorgrind deed het ook goed op zaterdag, met eerst Birdflesh, toen Ghoul en als laatste General Surgery - allemaal strak, allemaal gaaf en allemaal grappig, maar Ghoul stak er wmb bovenuit. Ben nog steeds het nepbloed uit m'n schoenen aan het vegen. De teleurstellingsaward ging overigens naar Defeated Sanity; ik vind hun Death/Cynic/Atheist-experiment op plaat wel geinig, maar live wil ik gewoon de brute death-versie van DS horen ipv drie kwartier self-indulgent wankery (dixit Ghoul). 2 nummers was het leuk, daarna werd het doodsaai. Jammer.

Zondag: wie alleen zondag is geweest heeft wat gemist. Wellicht dat ik te weinig ingevoegd ben in old school death, maar met dingen als Convulse en Demolition Hammer maak je me niet blij. Niet slecht, maar het doet me gewoon ontzettend weinig. Veel geschreeuw, weinig wol. Wat wel echt slecht was, was Dead Infection. Wessel mag de bassiste leuk hebben gevonden, spelen kon ze niet en de drummer nog veel minder. Ik word best blij van goregrind en pitchshifters, maar nodig dan een Cock and Ball Torture, of The Day Everything Became Nothing uit, die doen dit veel en veel beter. Triptykon viel gelukkig weer positief op, met name dat stukje Celtic Frost en die twee vette doomy nummers aan het einde. Abbath trok ik ook goed, maar ik ben dan ook stiekem groot Immortal-fan; zijn me eigenlijk weinig onstrakheden opgevallen en die poses vind ik alleen maar komisch. Wbt Impaled helemaal met Wessel eens, dat was één van de bands waar ik echt voor kwam en ze stelden niet teleur. Toch nog blij naar huis gegaan dus.

Korter samengevat: vet festival, goede sfeer en paar brute hoogtepunten gezien (fucking Wormrot, idioot waanzinnig). Toch drie klachten: het mag op een festival wat de naam Deathfest draagt echt wat meer death zijn wat de klok slaat, met name brute en technische death. Volgende keer graag een Soreption, een Archspire, Fallujah, Beyond Creation of een Origin - dat heb ik nu echt gemist, meer dan alle standaard blek die zaterdag de grote zaal bezette (uitzondering voor Uada trouwens, dat was echt goed). Beetje afwisseling mag, maar als 2 van de drie dagen headliners hebben die gewoon geen death metal zijn (Candlemass/Gorgoroth op zaterdag, Triptykon/Abbath op zondag) is de naam iig wat misleidend. Twee, programmering mag iets minder 'topheavy', na vrijdag was het überhaupt lastig om nog ergens overheen te komen, hoewel voor mij persoonlijk zaterdag ook konten schopte. Drie, het heet Netherlands Deathfest maar ik heb twee of drie Nederlandse bandjes geteld (Collision, Sinister en Disavowed in ieder geval, wel weer toffe bandjes). Het is in de lage landen vergeven van de vette death en grind, dat mag echt wel wat meer.

Anyway, ik ben er volgend jaar wel weer bij.
Makkers staakt uw wild geraas

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door MetalJan » ma mar 06, 2017 8:12 pm

Het festival is georganiseerd door Maryland Deathfest. Die zetten ook een hoop bands neer die weinig met deathmetal te maken hebben. Ik vind deze opzet prima. Je hebt zo genoeg afwisseling. Dat er ook weinig Nederlandse bands spelen zal dus ook door de organisatoren te maken hebben ;-)

Vond het iig weer een geslaagd feestje!

Hoogtepunten: Exhumed, Brodequin, Gorgasm, Repulsion, Disavowed, Carnivore Dipsaus, Malignancy, Dead Congregation, Kerasphorus, Birdflesh, Vastum, Dead Infection, Triptykon, Abbath en Impaled.

Ben het met Rascul eens over Defeated Sanity. Dharmata trek ik op CD al slecht, live was het erg saai ja. Het brute materiaal vind ik stukken beter.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Wessel » ma mar 06, 2017 8:46 pm

Ik zie als hoogtepunten (ook op fb) vaak Wormrot en Demolition Hammer genoemd worden, misschien toch stom dat ik daar niks van meegekregen heb. Nou ja, je kan niet alles zien en ik krijg vast nog wel eens een kans.
Exhumed had overigens inderdaad een betere plek op de bill toebedeeld mogen krijgen dan veertig minuten op de vrijdagmiddag, al knalden ze er als eerste band die ik zag wel lekker in.

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Rascul » ma mar 06, 2017 9:48 pm

MetalJan schreef:Het festival is georganiseerd door Maryland Deathfest. Die zetten ook een hoop bands neer die weinig met deathmetal te maken hebben. Ik vind deze opzet prima. Je hebt zo genoeg afwisseling. Dat er ook weinig Nederlandse bands spelen zal dus ook door de organisatoren te maken hebben ;-)

Vond het iig weer een geslaagd feestje!

Hoogtepunten: Exhumed, Brodequin, Gorgasm, Repulsion, Disavowed, Carnivore Dipsaus, Malignancy, Dead Congregation, Kerasphorus, Birdflesh, Vastum, Dead Infection, Triptykon, Abbath en Impaled.

Ben het met Rascul eens over Defeated Sanity. Dharmata trek ik op CD al slecht, live was het erg saai ja. Het brute materiaal vind ik stukken beter.
Joa, maar als ik naar MDF-lineups uit het verleden kijk is dat vaak ook meer death dan hier. Maar goed, ik ben dan ook een lichtelijk eenkennige brute death-kleuter, daar hoeven ze ook niet alleen maar rekening mee te houden :D
Makkers staakt uw wild geraas

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Wessel » ma mar 06, 2017 11:16 pm

Dan vond je Candlemass waarschijnlijk ook misplaatst? Vond ik wel even een fijn oplaadmomentje. :P

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Rascul » di mar 07, 2017 12:29 pm

Candlemass heb ik gemist, dat zat net tussen Birdflesh en Ghoul in, toen was ik ademhalen, merch en bier kopen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal niet tegen afwisseling en Triptykon vond ik echt een prettig intermezzo. Heb ook niets tegen Candlemass, als het iets anders was geprogrammeerd was ik wel gaan kijken. Punt is meer dat als je naar de headliners en de zaterdagprogrammering algemeen kijkt was m.i. de balans een beetje zoek. Had na Candlemass liever een vette technische deathband gezien (Suffocation, zoiets) dan Gorgoroth, om maar wat te noemen.
Makkers staakt uw wild geraas

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Wessel » wo mar 08, 2017 7:46 pm

Ik snap de kritiek wanneer dat je smaak is, maar op Neurotic Deathfest waren bands als Suffocation, Origin, Cattle Decapitation, Aborted, Gorod en Benighted juist al (erg) vaak langsgekomen en leek de rek er daardoor een beetje uit te zijn. Ik vind deze bredere opzet zoals gezegd juist veel aansprekender. Al is Suffocation natuurlijk altijd welkom. :wink:

Trouwens wel grapig dat de line up van de Nederlandse dependance dit jaar (imho) sterker is dan die van het moederschip:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Rascul » do mar 09, 2017 10:32 am

Hmm, disagreed, maar dat is een smaakding. Ik zie Vader, Cryptopsy, Grave, Macabre, Autopsy en natuurlijk Morbid Angel, daar krijg je me 's nachts wel m'n bed voor uit. That said, Macabre en Morbid Angel komen natuurlijk op Stonehenge (die programmeurs daar zijn helden), Vader komt samen met Immolation in april, Cryptopsy een maand later, dus ik mag absoluut niet zeuren.

Suffocation was overigens maar een nattevingersuggestie omdat de nieuwe plaat eraan komt, maar idd genoeg andere interessante clubs die minder Neurotic hebben platgelopen.
Makkers staakt uw wild geraas

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Wessel » do mar 09, 2017 11:28 am

Same here wat MA betreft, maar verder vind ik de MDF-line up wel wat minder bijzonder dan die van NDF. Vader en Cryptopsy zijn bijvoorbeeld altijd goed, maar kun je elk jaar wel ergens zien optreden.

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Rascul » do mar 09, 2017 1:29 pm

Geldt ook voor Gorgoroth en Abbath he ;)
Makkers staakt uw wild geraas

iron_dennis
Berichten: 471
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 2:14 am

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door iron_dennis » do mar 09, 2017 3:40 pm

Met gemengde gevoelens kijk ik terug op deze tweede editie van Netherlands Deathfest.

Pros:
- De line up met veel bands die je weinig of zelfs nog nooit live hebt kunnen aanschouwen. Absolute hoogtepunten waren voor mij: Dead Congregation, Demolition Hammer (wat een energie) Cianide en Cancer.
- De vele merchandise etc. die door heel het pand en dat van Dudok verspreidt stond.
- Het tijdschema met weinig -voor mij- overlappingen en bands die ik perse wilde zien nadat de laatste trein kwam. Dit was vorig jaar wel een nadeel.

Cons:
- Het vaak ontbreken van sfeer. 013 is eigenlijk toch maar een sfeerloze zaal, zeker na de verbouwing. Gelukkig was die sfeer er in Dudok wel!
- De wederom verhoogde muntenprijzen? Of is dit al langer zo? 2,65 voor een bekertje aangelenkt bier.
- Veel totaal laveloze dronken Oost-Europeanen. Die vrijdagmiddag al totaal de weg kwijt waren en waarvan ik het idee heb dat er ook helemaal niet het idee was van ¨metal als één grote gemeenschap¨. Om nog maar te zwijgen van de gasten die probeerden portemonnees e.d. te jatten. Hiervan direct melding gemaakt.
- De absurde prijzen voor een broodje hamburger (3! munten)
Dominion of Darkness.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Wessel » do mar 09, 2017 5:52 pm

@ Rascul: Zeker. Ik had dan ook graag gezien dat Abbath een wat exclusievere set had gehad, met meer Immortal-nummers van voor ATHOW. :wink:
@ iron_dennis: Zowel in 013 als in de Little Devil naderhand inderdaad behoorlijk wat figuren, waaronder muzikanten, gespot die beter een bakkie of tien minder hadden kunnen nemen. :lol:
Veel extreme metalbands vallen in de (ver)grote zaal wel een beetje in het niet, jammer is dat inderdaad.
En ik begin na alle lofuitingen wel steeds meer te balen dat ik niets van Demolition Hammer mee heb gekregen. Van de zomer op Brutal Assault zeker kijken dan maar.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door MetalJan » do mar 09, 2017 7:13 pm

Over dronken mensen gesproken; bij Brodequin lag er eentje te slapen tegen het hek bij de PA aan. En dat was op vrijdag! Zondag zat ik met een maat gezellig te ouwehoeren toen er opeens een enorm zatte Amerikaan naast ons kwam zitten. Niet leuk. Verder heb ik het zelf geloof ik wel rustig aangedaan, alleen op zaterdagavond na tweeën pas de Little Devil verlaten.

En die broodjes hamburger waren best oke, sterker nog, ik heb zowat niks anders gegeten haha.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Wessel » do mar 09, 2017 7:47 pm

Ik zal je nog sterker vertellen: een kennis van me heeft tijdens Repulsion (op de vrijdag!) zijn enkel gebroken en de rest van het festival gemist! :lol:

Gebruikersavatar
Marcel Hubregtse
Berichten: 638
Lid geworden op: za aug 11, 2007 9:17 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Marcel Hubregtse » vr mar 10, 2017 9:57 am

Wessel schreef:Ik zal je nog sterker vertellen: een kennis van me heeft tijdens Repulsion (op de vrijdag!) zijn enkel gebroken en de rest van het festival gemist! :lol:

Agga!!!!
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Wessel » vr mar 10, 2017 10:09 am

Kan niet missen he? :P Was een heerlijk rustig feestje zo. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Orklord » vr mar 10, 2017 11:58 am

Hmm ik vond de dronken mensen juist wel meevallen, ik heb het wel is erger meegemaakt.

Verder vond ik het een leuk gevarieerd festival. Veel goede bands gezien. Een aantal missers (Dead Infection, Terrorizer). De merchandise van de artiesten had wat mij betreft wel op een beter plek gemogen. Verder waren er veel tenten. En ja, die prijzen van de muntjes, damn.
Maar ik ben juist wel blij op meer verschillende genre's. Hoewel de black van zaterdag op het hoofdpodium een aanfluiting was. Volgend jaar weer!

Gebruikersavatar
Marcel Hubregtse
Berichten: 638
Lid geworden op: za aug 11, 2007 9:17 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Marcel Hubregtse » vr mar 10, 2017 12:49 pm

Wessel schreef:Kan niet missen he? :P Was een heerlijk rustig feestje zo. :mrgreen:
:lol:

Ik zag een foto van zijn enkel op Facebook voorbij komen. :P
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996

selvmortsydd
Berichten: 188
Lid geworden op: wo mei 13, 2009 6:08 pm

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door selvmortsydd » za mar 11, 2017 6:10 pm

Die droeftoeter dan met zijn bordje, Fuck hip hop ...wat een sufferd..
Vond het juist super dat er wat anders was als enkel maar Death...

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Rascul » di mar 14, 2017 11:58 am

Goeie review op de frontpage Wessel! Kan me er grosso modo wel in vinden, prima geschreven ook. Antigama is overigens Pools maar dat mag de pret niet drukken.

Overigens zit ik nu wat filmpjes van Bloodbath terug te kijken en ik blijf erbij dat het echt wel een goeie gig was, alleen hadden ze pech dat ze later begonnen en de zaal om OV-redenen leegliep. Trek Holmes als zanger ook steeds beter, met z'n droge grappen.
Makkers staakt uw wild geraas

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Wessel » di mar 14, 2017 1:54 pm

Dank je! :)

En Bloodbath was dit keer inderdaad een stuk beter dan toen ik ze in 2015 zag op Neurotic en Brutal Assault. Holmes is ook meer in zijn rol gegroeid. Maar de beste Bloodbath-gig die ik gezien heb, blijft die op Graspop 2010 met een straalbezopen Akerfeldt als frontman. " We are Bloodbath and you should be feeling very privileged to be watching us among all the shit bands at this festival! " :mrgreen:

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door MetalJan » di mar 14, 2017 7:24 pm

Lekker uitgebreid en goed verslag idd!

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Crises » do mar 16, 2017 5:21 am

Marcel Hubregtse schreef:
Wessel schreef:Ik zal je nog sterker vertellen: een kennis van me heeft tijdens Repulsion (op de vrijdag!) zijn enkel gebroken en de rest van het festival gemist! :lol:

Agga!!!!
Waarom verbaast mij dit dan weer niet...
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4073
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door MadTinus » ma mar 20, 2017 11:31 pm

Wat ik me trouwens afvraag is, hoe een band als Myrkskog zo (relatief) vaak opduikt op festivals, hun laatste album is uit 2002 (!), ik hoor nooit iemand over deze band, echt heel populair lijken ze dus ook niet te zijn, maar op de de een of andere manier weten ze toch regelmatig mooie plekjes op festival bills te bemachtigen, how?? Zo zijn er nog wel een aantal bands. Necrophobic bijvoorbeeld. Touren nooit fatsoenlijk, maar wel vaak op festivals (Eindhoven MM etc.).
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Wessel » di mar 21, 2017 9:32 am

Is Myrkskog vaak te zien? Ik had ze nog nooit op een festivalposter zien staan en ook nog nooit live gezien, dus was er wel blij mee. :)
Wat betreft bijvoorbeeld Necrophobic, er zijn zat bands te noemen die enkel losse/festivalshows doen en nooit toeren en dat kan allerlei redenen hebben: het behouden van exclusiviteit natuurlijk, maar ook werkverplichtingen die het langdurig touren in de weg staan.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door MetalJan » di mar 21, 2017 7:13 pm

Myrkskog vaak te zien? Die snap ik ook niet helemaal. Op NDF heb ik ze helaas gemist.

Necrophobic was laatst op Stonehenge bedroevend slecht.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Wessel » do mar 23, 2017 9:54 am

Het was vooral erg kort (ze werden toch ook afgekapt?) en zo'n band moet natuurlijk niet in het zonnetje spelen.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door MetalJan » do mar 23, 2017 8:07 pm

Ik vond vooral die zanger lachwekkend ;-)

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4073
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door MadTinus » do mar 23, 2017 9:58 pm

Vind het sowieso vreemd dat een band als Myrkskog opduikt op een bill van zo'n 'groot' festival terwijl die band verder compleet op zijn gat ligt (zoals ik zei, laatste album uit 2002..). Verder niks ten nadele, ik vind hun eerste plaat super.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door MetalJan » vr mar 24, 2017 9:26 pm

Er speelden wel meer bands waar je al een hele tijd niks van gehoord had, maar dat is toch juist gaaf? Zo heb je niet steeds dezelfde line-up.

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4073
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door MadTinus » vr mar 24, 2017 9:45 pm

MetalJan schreef:Er speelden wel meer bands waar je al een hele tijd niks van gehoord had, maar dat is toch juist gaaf? Zo heb je niet steeds dezelfde line-up.
Zeker! Het zal dus wel aan mij liggen ;)
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Netherlands Deathfest 2017 3-5 maart @ 013 Tilburg

Bericht door Wessel » za mar 25, 2017 10:38 am

Dat er in Myrkskog mensen van Morbid Angel, Emperor en Dark Funeral spelen zal wellicht ook helpen.

Plaats reactie