CONSPIRACY OF THE DAMNED 15 & 16 april Rotterdam NL

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Heidens Hart
Berichten: 298
Lid geworden op: do mar 03, 2005 1:01 am
Locatie: Ja

CONSPIRACY OF THE DAMNED 15 & 16 april Rotterdam NL

Bericht door Heidens Hart » di mar 14, 2017 10:50 pm

Conspiracy Of The Damned 2017

Saturday 15 april - Veneration Of The Dead part V
Burzum "Dauði Baldrs" performed by Echo Collective (BE folk/ambient/classical)
God Dethroned (NL black/death)
Merrimack (FR black)
Wrok (NL black)
Wrang (NL black)
+ 1 TBA

Sunday 16 april - Sathanas In Gloriam part V
Inquisition (US black)
Woe (US black)
Nahtrunar (AT black)
Ultha (DE depressive black)
Asgrauw (NL black)
Turia (NL black)


Info: https://www.facebook.com/venerationofthedead/
Tickets: https://baroeg.stager.nl/ConspiracyOfTheDamned/tickets

Afbeelding

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: CONSPIRACY OF THE DAMNED 15 & 16 april Rotterdam NL

Bericht door MetalJan » wo mar 15, 2017 6:53 pm

Staan interessante bands tussen.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Re: CONSPIRACY OF THE DAMNED 15 & 16 april Rotterdam NL

Bericht door Heidewolf » wo mar 15, 2017 9:01 pm

Nu hoop ik maar dat God Dethroned niet zo kinderachtig als ik, maar ik zou een beetje beledigd zijn als ik onder zo'n burzum coverband op de bill zou staan.
Heerlijk Helder Taalloeder

Heidens Hart
Berichten: 298
Lid geworden op: do mar 03, 2005 1:01 am
Locatie: Ja

Re: CONSPIRACY OF THE DAMNED 15 & 16 april Rotterdam NL

Bericht door Heidens Hart » do mar 16, 2017 10:59 am

Als je dit project als een simpele coverband afdoet heb je je er zeker weten niet verdiept. Zelfs als dat korte filmpje van anderhalve minuut laat al zien dat we hier met een 7-koppig orkest te maken hebben in plaats van een simpel bandje. Niemand zit te wachten op de duizendste cover van "Lost wisdom"; dit daarentegen is uniek!
Daarnaast is God Dethroned de headliner op papier en hebben ze de lange set (die ze verdienen!). Echo Collective speelt als laatste omdat het complete podium leeg moet word geruimd om plaats te maken voor alle instrumenten.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: CONSPIRACY OF THE DAMNED 15 & 16 april Rotterdam NL

Bericht door MetalJan » do mar 16, 2017 7:03 pm

Speelt God Dethroned nog een speciale set? Alleen werk van de eerste 3 platen zou tof zijn :)

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: CONSPIRACY OF THE DAMNED 15 & 16 april Rotterdam NL

Bericht door Crises » do mar 16, 2017 9:03 pm

Heidens Hart schreef:Als je dit project als een simpele coverband afdoet heb je je er zeker weten niet verdiept. Zelfs als dat korte filmpje van anderhalve minuut laat al zien dat we hier met een 7-koppig orkest te maken hebben in plaats van een simpel bandje. Niemand zit te wachten op de duizendste cover van "Lost wisdom"; dit daarentegen is uniek!
Daarnaast is God Dethroned de headliner op papier en hebben ze de lange set (die ze verdienen!). Echo Collective speelt als laatste omdat het complete podium leeg moet word geruimd om plaats te maken voor alle instrumenten.
Tegenwoordig is het steeds meer gebruikelijk om de headliner niet als laatste op te laten treden. Wat ik niet snap, echter, is dat je dan God Dethroned niet gewoon bovenaan de billing hebt gezet.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Re: CONSPIRACY OF THE DAMNED 15 & 16 april Rotterdam NL

Bericht door Heidewolf » vr mar 17, 2017 6:21 pm

Heidens Hart schreef:Als je dit project als een simpele coverband afdoet heb je je er zeker weten niet verdiept. Zelfs als dat korte filmpje van anderhalve minuut laat al zien dat we hier met een 7-koppig orkest te maken hebben in plaats van een simpel bandje. Niemand zit te wachten op de duizendste cover van "Lost wisdom"; dit daarentegen is uniek!
Daarnaast is God Dethroned de headliner op papier en hebben ze de lange set (die ze verdienen!). Echo Collective speelt als laatste omdat het complete podium leeg moet word geruimd om plaats te maken voor alle instrumenten.
Hehe, met je eerste zin sla je de spijker op z'n kop. Ik ben de reden dat er überhaupt geen fora zouden moet zijn.
Heerlijk Helder Taalloeder

Heidens Hart
Berichten: 298
Lid geworden op: do mar 03, 2005 1:01 am
Locatie: Ja

Re: CONSPIRACY OF THE DAMNED 15 & 16 april Rotterdam NL

Bericht door Heidens Hart » ma mar 20, 2017 1:25 pm

Crises schreef:
Heidens Hart schreef:Als je dit project als een simpele coverband afdoet heb je je er zeker weten niet verdiept. Zelfs als dat korte filmpje van anderhalve minuut laat al zien dat we hier met een 7-koppig orkest te maken hebben in plaats van een simpel bandje. Niemand zit te wachten op de duizendste cover van "Lost wisdom"; dit daarentegen is uniek!
Daarnaast is God Dethroned de headliner op papier en hebben ze de lange set (die ze verdienen!). Echo Collective speelt als laatste omdat het complete podium leeg moet word geruimd om plaats te maken voor alle instrumenten.
Tegenwoordig is het steeds meer gebruikelijk om de headliner niet als laatste op te laten treden. Wat ik niet snap, echter, is dat je dan God Dethroned niet gewoon bovenaan de billing hebt gezet.
Als ik de band in speelvolgorde op de flyer zet, zijn er altijd mensen die het niet snappen en gaan klagen.
Als ik de band qua grootte / "headliner"-volgorde op de flyer zet, zijn er altijd mensen die het niet snappen en gaan klagen.
Zo blijf je bezig :D. Dus niet moeilijk doen, dit is een uiterst interessante en deels zeer exclusieve line-up weer. Vergeet ook de andere bands niet, en vergeet ook de zondag niet met o.a. Inquisition en Nahtunar!

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: CONSPIRACY OF THE DAMNED 15 & 16 april Rotterdam NL

Bericht door Crises » di mar 21, 2017 11:48 pm

Ik ben het verder geheel met je eens, hoor.
Mensen snappen het gewoon niet zo goed. ;)
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Heidens Hart
Berichten: 298
Lid geworden op: do mar 03, 2005 1:01 am
Locatie: Ja

Re: CONSPIRACY OF THE DAMNED 15 & 16 april Rotterdam NL

Bericht door Heidens Hart » vr mar 31, 2017 3:29 pm

Het ergste moet nog komen.... Wrok keert met "De onheilsbode" terug uit de hel, na 20 jaar in het graf. CD beschikbaar op Veneration Of The Dead deel V; LP volgt later. Het leed is nog lang niet geleden.....

[youtube][/youtube]

Heidens Hart
Berichten: 298
Lid geworden op: do mar 03, 2005 1:01 am
Locatie: Ja

Re: CONSPIRACY OF THE DAMNED 15 & 16 april Rotterdam NL

Bericht door Heidens Hart » di apr 11, 2017 7:15 pm

Tijdschema voor komend weekeinde:


Zaterdag 15 april:

The Echo Collective 22:00 - 22:40
God Dethroned 20:00 - 21:15
Merrimack 18:45 - 19:30
Wrok 17.30 - 18.15
Murw 16.15 - 17.00
Wrang 15.00 - 15.45
Deuren: 14:00


Zondag 16 april:

Inquisition 21:30 - 22:45
Nahtrunar 20:10 - 21:00
Woe 18:50 - 19:40
Ultha 17.30 - 18:20
Turia 16.15 - 17.00
Asgrauw 15.00 - 15.45
Deuren: 14:00

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: CONSPIRACY OF THE DAMNED 15 & 16 april Rotterdam NL

Bericht door Satyr » di apr 18, 2017 11:44 am

Iemand die beeldmateriaal heeft van de Burzum set?

Plaats reactie