Morbid Angel

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » do jun 18, 2015 12:09 am

De albums die ze met Tucker gemaakt hebben vind ik dijken van platen (Ook het dikwijls vergeten en alom vergruisde Heretic , ondanks de vreemde productie en de overtollige instrumentale ballast), dus ik ben hoe dan ook benieuwd naar nieuw werk en toekomstige optredens. Maar het liefst zie ik David Vincent blijven.

Volgens mij is Trey Azagtoth trouwens de hoofdverantwoordelijke voor de elektronische invloeden op IDI .

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door Satyr » do jun 18, 2015 1:28 pm

Mooi stukje van Tucker op de frontpage, hahaha

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Morbid Angel

Bericht door yowannuzz » vr jun 19, 2015 11:46 am

edit.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Morbid Angel

Bericht door Gilbert » vr jun 19, 2015 12:54 pm

Zie de frontpage voor de nieuwste aflevering van de dagelijkse Morbid Angel-soap, waarin vandaag tweede gitarist Destructhor centraal staat!

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door Satyr » vr jun 19, 2015 3:43 pm

Iemand die zonder morren weggaat. Jammer ;)

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Morbid Angel

Bericht door Gilbert » za jun 20, 2015 12:08 am

David Vincent heeft zich nu ook neergelegd bij zijn vertrek. (Ik gok dat er een afdoende financiële compensatie is afgesproken, waarna Azagthoth en Vincent blijkbaar op goede voet uit elkaar zijn gegaan.) Zie: http://www.metalfan.nl/article.php?sid=13920.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » di jun 23, 2015 11:30 pm

Gilbert schreef:Zie de frontpage voor de nieuwste aflevering van de dagelijkse Morbid Angel-soap, waarin vandaag tweede gitarist Destructhor centraal staat!
Zou mooi zijn als hij Zyklon dan nieuw leven inblaast, die band wordt gemist!

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » za jan 16, 2016 6:59 pm

Dit voert David Vincent nu uit:


iron_dennis
Berichten: 471
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 2:14 am

Re: Morbid Angel

Bericht door iron_dennis » za jan 16, 2016 7:09 pm

Daarnaast zie ik op FB meerdere keren een open sollicitatie van Richard Brunelle voorbij komen.... Hij geeft aan niks liever te willen dan weer terug te keren bij MA.
Dominion of Darkness.

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4071
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Re: Morbid Angel

Bericht door MadTinus » ma jan 18, 2016 10:09 am

Haal dan ook Sandoval weer terug :)
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » ma jan 18, 2016 10:21 pm

Wellicht als ze de band herdopen tot Morbid Devil of Living Angel? :P
Ben overigens wel serieus benieuwd wie ze als drummer binnen gaan halen...

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » vr jul 08, 2016 1:13 pm

http://www.metalinjection.net/latest-ne ... -new-album

Overigens is er nog steeds niet bekend wie er op de drumstoel plaats zal nemen....

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » do aug 04, 2016 4:28 pm



Al dit een hint is dat het album op Formulas gaat lijken, ben ik tevree....

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » vr dec 16, 2016 2:23 pm

Vorig jaar verliet David Vincent zijn band Morbid Angel, nadat zanger/bassist Steve Tucker terugkeerde bij die band. Het zit Vincent blijkbaar nog altijd niet helemaal lekker, want onder de naam I Am Morbid gaat hij alsnog Morbid Angel-klassiekers spelen. Drummer Tim Yeung, die ook vorig jaar Morbid Angel verliet, maakt deel uit van zijn band, evenals gitaristen Bill Hudson en Ira Black, aldus een poster voor een show in São Paulo die is opgedoken. Of er nog meer shows komen is nog niet bekend. De band die zich nog wel Morbid Angel mag noemen staat overigens volgend jaar op het Stonehenge festival in Steenwijk.
Niet doen dit.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Morbid Angel

Bericht door MetalJan » vr dec 16, 2016 8:05 pm

Hoe zit het met de rechten eigenlijk? Mag Morbid Angel nou ook gewoon de klassiekers spelen eigenlijk?
In een ver verleden heb ik Deep Purple eens gezien en die mochten om de 1 of andere reden niet Child in Time spelen...

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Morbid Angel

Bericht door yowannuzz » vr dec 16, 2016 9:45 pm

Wat een klucht, zeg.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22170
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door KoenM » za dec 17, 2016 9:18 am

MetalJan schreef: In een ver verleden heb ik Deep Purple eens gezien en die mochten om de 1 of andere reden niet Child in Time spelen...
Is dat niet vooral een verhaal van niet kunnen?
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » za dec 17, 2016 3:32 pm

Van hoeveel bands bestaan er onderhand door allerhande drama nou wel niet twee versies? Abbath/Immortal, Venom/Venom Inc., Gorgoroth/God Seed, Entombed A.D./Entombed, Queensryche/Geoff Tate, Sepultura/Soulfly/Cavalera Conspiracy....

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Morbid Angel

Bericht door yowannuzz » zo dec 18, 2016 10:47 am

Creed/Alter bridge.

Oh, nee.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » ma jan 09, 2017 4:40 pm

Van de Facebookpagina van Trey Azagtoth:
We have all the drums recorded for the new record, performed by Scott Fuller from Annihilated, and will soon start on the guitars, vocals and bass. It has been awesome working with Erik Rutan and Mana Studios. We have a really cool collection of new material.
Scott Fuller (o.a. Annihilated, Absymal Dawn) op drums en een productie van Erik Rutan dus.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Morbid Angel

Bericht door yowannuzz » ma jan 09, 2017 9:43 pm

Productie van Erik Rutan....
ik hou mijn hart vast.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » ma jan 09, 2017 10:16 pm

Ik ook wel een beetje. Bij veel van zijn producties (bijvoorbeeld voor zijn eigen Hate Eternal en de laatste Belphegor) verzuipen de details in de riffs echt in het geheel. Maar aangezien hij zelf in Morbid Angel gespeeld heeft, heeft hij in elk geval wel gevoel voor hun muziek.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » wo jan 11, 2017 11:29 am

Voor de volledigheid nog een uitgebreider bericht van de pagina van de band zelf:
WORLD ENTERTAINMENT INC. and MORBID ANGEL would like to announce the band’s first official Tour of the United States in 2017. The tour will commence on May 23rd in Orlando Florida at the Beachum and continue around the country until June 27th, in New Orleans at the HOUSE of BLUES. Full dates posted soon.
Steve and Trey: “ We are excited to get back out on tour with longtime friends and death metal brothers SUFFOCATION as main support. We have also added the technical thrash metalers REVOCATION and newcomers THE WITHERED to what will promise to be a great night. The tour will also mark the unveiling of the new lineup of MORBID ANGEL featuring Scott Fuller ( Annihilated, Errorgeist), on drums, and
Dan Vadim Von ( guitarist / frontman of the American death metal band VadimVon) on second guitar.
Dan: "It is an honor to stand among my brothers Trey, Steve and Scott in the one and only Morbid Angel."
Scott: "I'm beyond thrilled & excited to have claimed the drum throne with my brothers in the mighty Morbid Angel! We are chipping away right now on the new album at Mana Recording with our great friend Erik Rutan! Stay Tuned!"
Steve: “I am stoked to get out and do some bad ass shows. This will be a devastating tour and I am looking forward to watching every band.”
Trey: “We are excited to bring back lots of cool songs that haven’t been in the live sets for a long while. Do you suffer the same sickness ????”
Trey and Steve are currently still in Mana's studios, continuing work with Long time friend ERIK RUTAN on the new album which is planed for a 2017 release on UDR / JVC world wide.
Had eigenlijk verwacht/gehoopt dat Rutan zelf de gitaar weer ter hand zou nemen in plaats van het aannemen van een onbekende nieuwe kracht.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door Jeroen » wo jan 11, 2017 11:52 pm

Wessel schreef:Ik ook wel een beetje. Bij veel van zijn producties (bijvoorbeeld voor zijn eigen Hate Eternal en de laatste Belphegor) verzuipen de details in de riffs echt in het geheel. Maar aangezien hij zelf in Morbid Angel gespeeld heeft, heeft hij in elk geval wel gevoel voor hun muziek.
Hehe, dat zou hij dan toch helemaal bij Hate Eternal moeten hebben?

Ik ben best benieuwd. De vorige plaat vond en vind ik een gedrocht van het zuiverste water met een paar peilloze dieptepunten in de geschiedenis van Morbid Angel en death metal in het algemeen. Progressie is prima en moderne invloeden juich ik zo nu en dan ook toe, maar bij Morbid Angel werkte het wat mij betreft gewoon niet. Dan hoor ik liever Gateways To Annihilation, als het om recenter werk gaat. Maar om heel eerlijk te zijn, grijp ik meestal toch terug naar de eerste platen. Die duistere riffs, demonische zang en dito solo's zijn onovertroffen. Ook die heruitgave van wat de eerste plaat had moeten zijn vind ik stiekem heel gaaf. Morbid Angel in een thrashjas.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » do jan 12, 2017 2:30 pm

Jeroen schreef:
Wessel schreef:Ik ook wel een beetje. Bij veel van zijn producties (bijvoorbeeld voor zijn eigen Hate Eternal en de laatste Belphegor) verzuipen de details in de riffs echt in het geheel. Maar aangezien hij zelf in Morbid Angel gespeeld heeft, heeft hij in elk geval wel gevoel voor hun muziek.
Hehe, dat zou hij dan toch helemaal bij Hate Eternal moeten hebben?
Dat heeft hij ook, want I, Monarch (2005) en Infernus (2015) vind ik wel prima klinken, maar Fury And Flames uit 2008 is bijvoorbeeld een geluidstechnisch gedrocht van de bovenste plank.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door Jeroen » do jan 12, 2017 2:47 pm

Jammer van de tikkende basdrum. Rutan is sowieso een beetje van de dichtgesmeerde producties.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: Morbid Angel

Bericht door Rascul » wo jan 18, 2017 1:32 pm

Mja, tikkende bassdrum hoort wel bij Morbid Angel hoor. Ik durf zelfs te beweren dat een Rutan-productie beter is dan de zoveelste droge Juan Gonzalez-sound. Met name Heretic bleef juist door de productie vrij vlak, en de sfeer zoals op de ABC-albums gaan we natuurlijk sowieso niet terugkrijgen. Bovendien weet je met Rutan aan de knoppen en Tucker op brul, het in ieder geval weer een death metal plaat gaat worden. Case in point, de Cannibal Corpse-platen die hij heeft opgenomen, die zijn geluidstechnisch dik in orde. Het zijn m.i. juist de Hate Eternal-platen waar het over de top gaat.
Makkers staakt uw wild geraas

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » do mei 18, 2017 5:52 pm

Op de aankomende Amerikaanse tournee zal Morbid Angel geen songs spelen uit de periodes dat David Vincent deel uitmaakte van de band. Zanger/bassist Vincent deed mee op de eerste vier, klassieke studio-albums van Morbid Angel en keerde terug voor het door velen verguisde Illud Divinum Insanus uit 2011. In 2015 verliet Vincent de Amerikaanse deathmetalband voor de tweede keer. Zijn opvolger is wederom Steve Tucker, die te horen was op de andere drie studioplaten van Morbid Angel: Formulas Fatal To The Flesh (1998), Gateways To Annihilation (2000) en Heretic (2003). Met Tucker werkt de formatie nu aan een nieuwe cd.

In een interview met het Amerikaanse weekblad Orlando Weekly zegt de huidige Morbid Angel-frontman dat de groep op de aankomende tournee door de Verenigde Staten alvast een of twee nieuwe composities gaat spelen. Meer niet, want hoewel de langspeler bijna klaar is, staan tijdens een concert gespeelde kersverse tracks de volgende dag immers al op YouTube. De rest van de setlist zal louter bestaan uit nummers van de drie bovengenoemde Morbid Angel-albums waar Steve Tucker eerder op te horen was. Een gewaagde keuze, zo lijkt ons. Of er op de Europese tournee later dit jaar evenmin klassiekers te horen zijn uit de David Vincent-jaren, is nog niet bekend. De band speelt deze zomer onder meer op Stonehenge, Wacken Open Air, Brutal Assault en Alcatraz.

Wil je zeker zijn dat je de oude krakers te horen krijgt, kun je binnenkort echter altijd nog naar Vincents nieuwe band I Am Morbid gaan kijken, op vrijdag 9 juni in het Paard (Den Haag) en een dag later in Poppodium 013 (Tilburg). I Am Morbid bestaat naast David Vincent uit drummer Tim Yeung (ex-Morbid Angel) en de gitaristen Bill Hudson (Circle II Circle, U.D.O.) en Ira Black (ex-Heathen, ex-Vicious Rumors). Deze viermansformatie zal juist enkel songs spelen van de eerste vier Morbid Angel-platen, met support van Necrophagia, Helsótt, De Profundis, The Heretic Order en (in 013) Dauthuz.
Aan de ene kant vind ik dit behoorlijk enerverend nieuws, want het lijkt me vrij geweldig om meer nummers van met name het geniale Gateways To Annihilation live te horen.
Aan de andere kant, wat is een Morbid Angel-concert zonder Immortal Rites, Fall From Grace, Rapture, Where The Slime Live en Chapel Of Ghouls?

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Morbid Angel

Bericht door MetalJan » do mei 18, 2017 7:00 pm

Het zal ff wennen zijn, maar mij hoor je niet klagen. Vind zelf Formulas... één van de beste MA albums en Steve Tucker is ook meer dan prima zanger. Toen David Vincent toentertijd weer terug gekeerd was bij MA, speelde ze alleen maar materiaal van de eerste platen (Ja, 1 nummertje Formulas...) en natuurlijk is dat niet verkeerd, maar ik wilde graag ook meer recenter materiaal horen.

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door Satyr » wo mei 24, 2017 9:43 am

Boek beide bands op één avond, iedereen blij

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: Morbid Angel

Bericht door Rascul » wo mei 24, 2017 10:00 am

En aan als toetje nog een wedstrijdje modderworstelen tussen Trey en David?
Makkers staakt uw wild geraas

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » do mei 25, 2017 8:05 am

Dit nieuwe nummer van Morbid Angel liegt er in ieder geval niet om en had zo op Gateways kunnen staan:

[youtube][/youtube]

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: Morbid Angel

Bericht door Rascul » vr jun 02, 2017 1:19 pm

Ik word overigens niet bepaald vrolijk van de soloskills van Dan Vadim Von, als ik zo de filmpjes zie. Erg slordig naar MA-maatstaven. Scott Fuller op drums is daarentegen meer dan verdienstelijk. Ben echt heel benieuwd hoe ze op Stonehenge gaan klinken.

Overigens ben ik groot fan van Gateways, maar stiekem zit ik wel te hopen op wel iets van ouder materiaal in de setlist; David Vincent of geen David Vincent, geen Covenant-tracks en geen Where The Slime Live zou toch erg zonde zijn.
Makkers staakt uw wild geraas

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » za jun 03, 2017 12:15 am

Ik zag op fb langskomen dat de organisator van Stonehenge geëist heeft dat er nummers uit de hele discografie gespeeld worden, dus dat gaat denk ik wel goed komen.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Re: Morbid Angel

Bericht door Heidewolf » za jun 03, 2017 12:36 am

Tjah, als MA al geboekt was voor de beslissing van Azagtoth dan kan ik me voorstellen dat die organisator zich genaaid voelt. Maar wat voor positie heeft hij om eisen te stellen? Zou tie echt durven om MA van de line-up af te halen?
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Magic666
Berichten: 688
Lid geworden op: vr feb 20, 2004 12:50 pm
Locatie: Noortuk

Re: Morbid Angel

Bericht door Magic666 » ma jun 05, 2017 1:34 pm

Dat nieuwe nummer klinkt wel ouderwets goed zeg! :)
Open the door jehovah you whore!

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Morbid Angel

Bericht door MetalJan » wo jun 07, 2017 7:34 pm

Hmm, kan een festivalorganistor eisen welke nummers een band speelt? Vind ik een beetje raar.

arjans
Berichten: 1399
Lid geworden op: zo nov 20, 2011 5:40 pm
Locatie: amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door arjans » wo jun 07, 2017 8:55 pm

Lijkt mij ook heel vreemd.
Dat bepaalt de band toch echt zelf.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door Jeroen » wo jun 07, 2017 9:29 pm

Inderdaad. En zo hoort het ook. Morbid Angel heeft meer tofs dan de eerste platen. Neem aan dat ze met die Vincent ook niet al te veel uit de andere periode speelden, of heb ik het mis?
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Morbid Angel

Bericht door cataclysm child » do jun 08, 2017 1:10 am

Jeroen schreef:Inderdaad. En zo hoort het ook. Morbid Angel heeft meer tofs dan de eerste platen. Neem aan dat ze met die Vincent ook niet al te veel uit de andere periode speelden, of heb ik het mis?
Klopt, enkel Bil Ur-Sag.
Faustian Spirit of the Earth

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » do jun 08, 2017 12:45 pm

Ageless, Still I Am heb ik ook wel eens gehoord, maar daar bleef het inderdaad bij.

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: Morbid Angel

Bericht door Rascul » do jun 08, 2017 12:55 pm

En tegelijk is I Am Morbid op tour, het rancunebandje van David Vincent. Kan me ook voorstellen dat je helemaal geen zin hebt om daar een soort wie-speelt-het-beter-strijd mee aan te gaan.

[edit]Dit is mijn cynische interpretatie, maar het kan natuurlijk ook prima dat de split vrij amicaal was en de heren elkaar daarom niet in de wielen willen rijden. Dat zou natuurlijk nog een stukje beter zijn.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door Jeroen » do jun 08, 2017 3:04 pm

Ik vind die Vincent eigenlijk maar een idiote redneck. En dan die lelijke latexpakjes. Vrij inwisselbaar, als ik eerlijk ben.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: Morbid Angel

Bericht door Rascul » do jun 08, 2017 3:19 pm

Ik blijf z'n brul gewoon goed vinden, maar verder: agreed. Irritante clown is het.
Makkers staakt uw wild geraas

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Morbid Angel

Bericht door Wessel » do jun 08, 2017 10:36 pm

Jeroen schreef:Ik vind die Vincent eigenlijk maar een idiote redneck. En dan die lelijke latexpakjes. Vrij inwisselbaar, als ik eerlijk ben.
Ik heb stomtoevallig eens een praatje met de beste man gemaakt (ik stapte uit de trein in Eindhoven om naar een concert van ze te gaan en het eerste wat ik zie is David Vincent die op het perron rondhangt, vrij surrealistisch :P ) en toen maakte hij eigenlijk de tegenovergestelde indruk, kwam heel vriendelijk en intelligent over.

Echter, in onderstaande set ontbreekt ondanks het strakke spel en de uitmuntende nummerkeuze elke overtuigingskracht, dus ik denk dat ik wel weet welke versie mijn voorkeur heeft:

[youtube][/youtube]

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door Jeroen » vr jun 09, 2017 6:33 am

Dat kan natuurlijk. Ik doel meer op zijn houding live en in interviews. Met name vroeger kwam hij regelmatig met domme en hoogst twijfelachtige uitspraken op de proppen.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: Morbid Angel

Bericht door Rascul » vr jun 09, 2017 3:09 pm

Ik beoordeel 'em enkel op z'n podiumpresentatie en hoe hij in interviews doet, kan niks zeggen over hoe hij als persoon is. Die podium-Vincent kan ik prima zonder, maar dat zegt natuurlijk niks over of het een aardige vent is of niet. Als jij het zegt, Wessel, dan geloof ik dat graag.
Makkers staakt uw wild geraas

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Morbid Angel

Bericht door MetalJan » vr jun 09, 2017 9:27 pm

@ Wessel: Ik hoorde laatst van een maat dat Vincent gewoon de trein neemt naar een volgend optreden :P

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Morbid Angel

Bericht door lampje » vr jun 23, 2017 8:16 pm

Jeroen schreef:Ik vind die Vincent eigenlijk maar een idiote redneck. En dan die lelijke latexpakjes. Vrij inwisselbaar, als ik eerlijk ben.
[youtube][/youtube]

Valt wel mee toch? :D

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: Morbid Angel

Bericht door Rascul » di jul 18, 2017 10:21 am

Well, laat maar hangen die speculatie want ze komen niet op Stonehenge.
Makkers staakt uw wild geraas

Plaats reactie