Graspop Metal Meeting 2017

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Graspop Metal Meeting 2017

Bericht door Wessel » vr jun 23, 2017 9:32 pm

Dat was tijdens Twisted Sister-optredens niet veel anders. :P

Hartstikke leuk trouwens, al die gezellige afterparty's in die cafétent, maar nare bijkomstigheid is wel dat ik al de ganse week dit soort goed foute nummers muurvast in mijn hoofd heb. :lol:

[youtube][/youtube]

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Graspop Metal Meeting 2017

Bericht door Wessel » do jun 29, 2017 1:06 pm


Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Graspop Metal Meeting 2017

Bericht door cataclysm child » vr jun 30, 2017 1:45 am

Leuk verslag! Jammer wel dat niemand Mayhem heeft meegepikt en zodoende een van de beste shows van het weekend gemist heeft :wink:
Faustian Spirit of the Earth

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Graspop Metal Meeting 2017

Bericht door Wessel » vr jun 30, 2017 2:08 am

Ik heb daar achteraf ook wel spijt van. Ik dacht het vanwege eerdere zwaar teleurstellende live-ervaringen niet meer te proberen maar voor zover ik het op basis van de livestream kan beoordelen was het (zoals jij al schreef) onverwacht goed! Gelukkig kan ik in augustus op Brutal Assault in de herkansing. :)

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Graspop Metal Meeting 2017

Bericht door cataclysm child » zo jul 02, 2017 2:08 am

Mooi! En begrijpelijk dat je twijfelde. Ik was er op voorhand ook niet of ik naar Gojira of Mayhem zou gaan kijken. Vanwege de inderdaad zwakke shows van Mayhem in het verleden. Maar dan toch maar besloten om het erop te wagen, ook omdat ik Gojira nog maar pas in maart had gezien. En een integrale uitvoering van DMDS (ook al zie ik ze nogmaals op Beyond The Gates in augustus) sprak me toch wel aan. Maar ik moet toegeven dat het de eerste keer was dat ik Mayhem in topvorm zag, na 5 pogingen en 10 jaar, haha.
Faustian Spirit of the Earth

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Graspop Metal Meeting 2017

Bericht door Wessel » zo jul 02, 2017 1:43 pm

Haha, hier precies hetzelfde: als het geluid niet abominabel of de band onstrak was, stonden de bandleden (m.n. Necrobutcher) wel straalbezopen op het podium. Maar ik ga nu zeker kijken op Brutal Assault!
Gaaf dat je naar Beyond The Gates gaat zeg, pracht-line up!
En Mayhem is het jublieum van die plaat trouwens wel lekker aan het uitmelken, want dit najaar gaan ze nog een tour doen die in het teken van DMDS staat....

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Graspop Metal Meeting 2017

Bericht door cataclysm child » ma jul 03, 2017 1:18 am

Wessel schreef: En Mayhem is het jublieum van die plaat trouwens wel lekker aan het uitmelken, want dit najaar gaan ze nog een tour doen die in het teken van DMDS staat....
Goh, dat stoort me niet echt. Zo kan iedereen die draak van een Esoteric Warfare rustig vergeten :mrgreen:
Faustian Spirit of the Earth

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Graspop Metal Meeting 2017

Bericht door Wessel » wo jul 05, 2017 1:17 pm

Ik heb 'm niet vaak gedraaid, maar vond dat best een goed album. :P Het nieuwe album van Nidingr, de band van van Mayhem-gitarist Teloch, bevalt me ook wel.

Plaats reactie