Adagio

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MetalDelight
Berichten: 801
Lid geworden op: ma sep 08, 2014 7:09 pm
Locatie: Burgum FRL

Adagio

Bericht door MetalDelight » zo jun 25, 2017 6:08 pm

Ik kon geen Adagio topic vinden dus maar aangemaakt.

Het nieuwe album Life komt eind juli uit en dit onlangs vrijgegeven voorproefje, The Ladder, klinkt absoluut niet onaardig.
Ik ben ook blij om te zien dat het nummer Torn het album uiteindelijk heeft gehaald. Dit nummer rouleert in demovorm al een een aantal jaren op YT, fantastische song.
Carry The Cross heeft men blijkbaar laten vallen of het heeft een andere titel gekregen.
Hopen dat we de band later dit jaar ook in onze contreien weer eens kunnen aanschouwen.

The Ladder:
[youtube][/youtube]

Gebruikersavatar
MetalDelight
Berichten: 801
Lid geworden op: ma sep 08, 2014 7:09 pm
Locatie: Burgum FRL

Re: Adagio

Bericht door MetalDelight » vr jun 30, 2017 11:58 am

Het nieuwe album heeft inmiddels een aantal rondjes gemaakt en klinkt zeer veelbelovend.
Aangezien de songstructuren geen hapklare brokken zijn vergt het even tijd voordat alles op haar plaats valt.
De vocalen van Kelly "Sundown" Carpenter zijn in ieder geval ijzersterk en er wordt op hoog niveau gemusiceerd.
Ik vermoed dat dit album wel eens echte groeibriljant kan worden.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Adagio

Bericht door Jeroen » vr jun 30, 2017 12:06 pm

Kelly Carpenter vind ik een geweldige zanger, maar de muziek van deze band boeit me nooit zo.. Geen idee waar dat aan ligt.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
MetalDelight
Berichten: 801
Lid geworden op: ma sep 08, 2014 7:09 pm
Locatie: Burgum FRL

Re: Adagio

Bericht door MetalDelight » vr jun 30, 2017 12:11 pm

Eerdere albums deden mij ook minder maar het voorgaande Archangels In Black sloeg bij mij in als een bom, fantastisch album.
Life lijkt, voor mij dan, ook zo'n album te worden. Wel typisch albums die moeten groeien.

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Adagio

Bericht door Iron Maiden » zo jul 02, 2017 2:45 pm

Ik vind Adagio een prima band met zeer diverse, maar steeds zeer degelijke albums. Ik geef de voorkeur aan de minder symfonische albums, zoals Dominate en Archangels in Black. Ik hoop wel dat er een keer vastigheid in de bezetting komt en ik hoop dat Kelly Carpenter de zanger van de band blijft voor de komende jaren. De nummers die zijn uitgebracht van het nieuwe album zijn prima, Darkness Machine is tot nu toe mijn favoriet.

Plaats reactie