MF forum playlist - algemeen topic - Lijst 16 inzendingen open!

Voor al je normale zaken
Plaats reactie
Appelflap
Contacteer:

Re: Spotify - MF forum playlist

Bericht door Appelflap » do apr 30, 2020 12:18 pm

Heyoka schreef:
do apr 30, 2020 10:16 am
Mijn lijstje:
Bathsheba - Ain Soph
Ghost Bath - Burial
Oathbreaker - Second Son of R.
Possessed - No more room in hell
Igorrr - Apopathodiaphulatophobie
Uit mijn hoofd zeg ik dat jouw lijstje t laagst scoort bij Appelflap haha ;)
Flikker op met je homofobie

Persistence

Bericht door Persistence » do apr 30, 2020 12:20 pm

Dat lijkt me alleen maar een compliment ;)
:mrgreen: Ik kon het niet laten, sorry

Heyoka

Bericht door Heyoka » do apr 30, 2020 12:31 pm

Ja, of een belediging als het niet zo was ;)
Fuck you all!
Afbeelding

dako

Bericht door dako » do apr 30, 2020 2:58 pm

Ah, ik heb een 4.88 gemiddeld.
Middelbare school all over again, deze ellende.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Heyoka

Bericht door Heyoka » do apr 30, 2020 3:23 pm

Ik vind het nog veel voor die rommel die je hebt aangeleverd ;)
Fuck you all!
Afbeelding

dako

Bericht door dako » do apr 30, 2020 3:27 pm

Ach.
Dat Sabaton laag zou scoren had ik natuurlijk verwacht (en daar ging het me uiteraard ook om), en dat Heidevolk & Korpiklaani niet de hoogste waardering zou krijgen ook, maar de lage cijfers voor die andere drie nummers liggen gewoon echt helemaal aan jullie.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Johan

Bericht door Johan » do apr 30, 2020 3:32 pm

:shock: 6,85

Misschien moet ik maar DJ worden. De meeste mensen vinden het wel te doen :lol: .

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » do apr 30, 2020 4:45 pm

Ten overvloede, mijn lijstje (hij staat al in de sheet), maar ook met een kleine toelichting per nummer:*
Dawn of Disease: death 'n' roll-begin, met pittige riffs, maar ook een 'orthodox' sfeertje zoals Behemoth.
Fluisteraars: ruizige black, maar wel dromerig, niet ongelijk aan Drudkh, maar dan met iets wat op post-rock lijkt aan het eind?
Igorrr: afwisselend epos zonder dat het té is voor zijn doen.
Necropanther: nette melodeath die me afgelopen jaar omver blies (vooral het totale album, maar het album hiervoor is nog een tikkel beter); maar na herhaaldelijk luisteren is de impact toch minder.
Vredehammer: black metal met ballen, gewoon gas op die lollie; sommige nummers doen aan het venijn van Keep of Kalessin denken, maar het niveau van een Armada halen ze nog niet. Absolute aanrader wat deze band betreft: Light the Fucking Sky.
* Een idee voor toekomstige lijsten: in een zin of twee per nummer beschrijven waarom je deze hebt gekozen?
Front voor/der Matigheid
last.fm

Kees

Bericht door Kees » do apr 30, 2020 4:48 pm

Ja prima, die beschrijvingen.

Hebben we trouwens al random een nieuw thema gekozen? Ik zag in het Exelbestand iets van 'Beste nummers van overleden artiesten'. Zeker een leuke, maar dat zijn ze allemaal wel : D

paradigm shift

Bericht door paradigm shift » do apr 30, 2020 5:00 pm

Hieronimus schreef:
do apr 30, 2020 4:45 pm
Ten overvloede, mijn lijstje (hij staat al in de sheet), maar ook met een kleine toelichting per nummer:*
Dawn of Disease: death 'n' roll-begin, met pittige riffs, maar ook een 'orthodox' sfeertje zoals Behemoth.
Fluisteraars: ruizige black, maar wel dromerig, niet ongelijk aan Drudkh, maar dan met iets wat op post-rock lijkt aan het eind?
Igorrr: afwisselend epos zonder dat het té is voor zijn doen.
Necropanther: nette melodeath die me afgelopen jaar omver blies (vooral het totale album, maar het album hiervoor is nog een tikkel beter); maar na herhaaldelijk luisteren is de impact toch minder.
Vredehammer: black metal met ballen, gewoon gas op die lollie; sommige nummers doen aan het venijn van Keep of Kalessin denken, maar het niveau van een Armada halen ze nog niet. Absolute aanrader wat deze band betreft: Light the Fucking Sky.
* Een idee voor toekomstige lijsten: in een zin of twee per nummer beschrijven waarom je deze hebt gekozen?
Goeie toevoeging wel inderdaad. Kunnen we nu ook nog allemaal doen?

Secret Chiefs 3 - Neo-pythagoreïsche elektro-folk met een vuig randje. Secret Chiefs 3 opereert in zeven ‘sateliet-bands’, die in stijl varieren van grindcore en noise tot surfrock en soundtracks. Albumtip voor wie dit beviel: Perichoresis.

The Mars Volta - Goliath. Progrock met de intensiteit van hardcore.Een heel dikke groove, drumwerk om je vingers bij af te likken en een heerlijke ontsporing richting het einde.

Anna von Hauswolff - The mysterious vanishing of Electra. Doomy, drone-y singer-songwriter uit Zweden. Haar concert in Ekko twee jaar terug is een van de meest intense waar ik geweest ben.

Ulver - Rolling Stone. De voormalige black metal band goes full Depeche Mode. Ik vind het een heerlijk catchy nummer, en überhaupt een heerlijke plaat (The assasination of Julius Cesar).

Mr. Bungle - The air conditioned nightmare. Op het album California onderzoekt Mr. Bungle de donkere onderbuik van de American Dream, en dat komt in deze demented versie van The Beach Boys mooi tot uitdrukking. Hun beste album is Disco Volante, maar dat durfde ik jullie niet aan te doen.
Born to be mild

Krimhild

Bericht door Krimhild » do apr 30, 2020 5:49 pm

paradigm shift schreef:
do apr 30, 2020 5:00 pm
Secret Chiefs 3 - Neo-pythagoreïsche elektro-folk met een vuig randje. Secret Chiefs 3 opereert in zeven ‘sateliet-bands’, die in stijl varieren van grindcore en noise tot surfrock en soundtracks. Albumtip voor wie dit beviel: Perichoresis.

Ulver - Rolling Stone. De voormalige black metal band goes full Depeche Mode. Ik vind het een heerlijk catchy nummer, en überhaupt een heerlijke plaat (The assasination of Julius Cesar).
:P What does that even MEAN? Tof om te lezen dat ze in sateliet-bands spelen.

En dat nummer van Ulver heeft meer weg van The Glitch Mob dan van Depeche Mode, als je het mij vraagt. Knap dat ze het altijd voor elkaar krijgen om die typisch deprimerend zwetende Ulversmaak aan nummers mee te geven. Zelfs als het lied verder upbeat en catchy is. Commentaar van de vriend: "Is er echt iemand die dit leuk vindt?"
The void within the storm
* Team Bloes = Onzijdig *

Krimhild

Bericht door Krimhild » do apr 30, 2020 5:50 pm

Kees schreef:
wo apr 29, 2020 1:46 pm
Ohja, @ innuendo, Lennert, Krimhild, Metalheank en Jeroen: doen jullie ook mee? Een Spotify-account is geen vereiste. Wel handig als een nummer daar te vinden is. Luisteren kun je ook gewoon met de lijst op YouTube doen.
Ik wil best meedoen, mits ik iets met het thema kan.

Heyoka

Bericht door Heyoka » do apr 30, 2020 5:53 pm

Jij kan altijd wel iets met welk thema dan ook. Het gaat om wil, die moet er zijn. En die kun je gewoon regelen.
Fuck you all!
Afbeelding

paradigm shift

Bericht door paradigm shift » do apr 30, 2020 6:01 pm

.
Laatst gewijzigd door paradigm shift op do apr 30, 2020 6:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Born to be mild

paradigm shift

Bericht door paradigm shift » do apr 30, 2020 6:01 pm

Ik heb het thema ook gewoon glashard genegeerd :P
Born to be mild

Krimhild

Bericht door Krimhild » do apr 30, 2020 6:19 pm

Ik zag thema's voorbij komen die me erg lastig leken. Maar wie weet.

Heyoka

Bericht door Heyoka » do apr 30, 2020 6:54 pm

paradigm shift schreef:
do apr 30, 2020 6:01 pm
Ik heb het thema ook gewoon glashard genegeerd :P
Kijk, dat is ook een optie.

@Krim: Laat je niet vertellen wat je moet doen. Gewoon meedoen dus.
:)
Fuck you all!
Afbeelding

paradigm shift

Bericht door paradigm shift » do apr 30, 2020 7:09 pm

Krimhild schreef:
do apr 30, 2020 5:49 pm
paradigm shift schreef:

:P What does that even MEAN? Tof om te lezen dat ze in sateliet-bands spelen.

En dat nummer van Ulver heeft meer weg van The Glitch Mob dan van Depeche Mode, als je het mij vraagt. Knap dat ze het altijd voor elkaar krijgen om die typisch deprimerend zwetende Ulversmaak aan nummers mee te geven. Zelfs als het lied verder upbeat en catchy is. Commentaar van de vriend: "Is er echt iemand die dit leuk vindt?"
Misschien dat dit helpt (misschien ook niet, het blijft Spruance :-P):

https://www.westword.com/music/trey-spr ... ck-5678929
https://www.thestranger.com/seattle/sph ... oid=229472
https://www.trebuchet-magazine.com/secr ... -spruance/

"Trebuchet: What is Secret Chiefs 3 at this point in time?

Trey Spruance: On the one hand it’s a touring band of five to six mostly revolving personnel.

We’ve been incarnating as “Ishraqiyun” (a loud neo-Pythagorean/al-Biruni-esque electro folk ensemble) and “UR” (suprasensory surf with roots in Anatolian psyche appropriations of Chaldean/Semitic themes, often running through the post-colonial conceptual filters of Krautrock… kind of).

But on the other hand Secret Chiefs 3 is a vast compositional and production umbrella involving yet five more bands (SC3 as “band of bands”). It involves over 50 musicians participating over the last 17 years. The whole thing is a unity meant to re-introduce mostly forgotten approaches to musical energies. These energies are ever present, and are always gathered wherever the eternal principle of ‘Harmonia’ is able to penetrate, even this moment, through the mindless fog of blind functionalism and nihilism that envelops our world.

Acting upon these realities becomes a war for us because ‘harmonia’ in its deep sense is currently a disregarded notion, even by intelligent people. That’s where some of the superficially confrontational dispositions in our music come from. People give us too much credit for being ‘pioneers’: our only ‘innovation’ has been to merely halt our steps on the disharmonic road of ‘progress’ long enough to smell the hexidecimal roses of an a priori, ever-present musical geography.

This is being said, recognising how easy it is to be continuously mesmerized by the western concepts of ‘individuation’ – there’s something essential to that to be sure, but it’s usually such a Yellow Brick Road of narcissistic farts being masked by lavender scents and various competing techno-utopian capitalo/communo ideologies that it ends up becoming another depressing egoistic Wizard Prison a la Kim Jong Il, Rasputin, Timothy Leary, L. Ron Hubbard, Donald Rumsfield, Crowley etc.

The state-vector collapse represented by Toto’s mindless revelation of the pitiful nature of the solipsistic Wizard, our qutb/pole of the modernistic techno-spiritual panopticon, perfectly describes the dead end, the cul de sac awaiting the ‘progressive’ motivation… that dead end is a common ceiling to any narrative sacred geography when it is approached with the wrong motivation."

Ik ken Glitch Mob niet, zal er eens achteraan gaan, als het op deze plaat lijkt!
Born to be mild

Heyoka

Bericht door Heyoka » do apr 30, 2020 10:53 pm

paradigm shift schreef:
Hieronimus schreef:
do apr 30, 2020 4:45 pm

Goeie toevoeging wel inderdaad. Kunnen we nu ook nog allemaal doen?
Bathsheba - Ain Soph: Ik houd van dit soort stemmen, bovendien zit er genoeg power in het nummer, maar je kunt dit ook prima tijdens je werk draaien, omdat het nog wel enige subtiliteit kent. Veel afwisseling in het nummer en voldoende emotie.
Ghost Bath - Burial: De vocalen zijn hysterisch, heerlijk. De wanhoop druipt er vanaf. Die huilende vrouw zorgt voor een rustmoment en een heel naar sfeertje. De reactie daarop is om opnieuw niet minder hysterisch door te blijven ploegen. Heerlijk. Zo ga je om met emoties.
Oathbreaker - Second Son of R.: ik heb ze een keer toevallig live zien spelen toen ik ze nog niet kende. Meteen het een en ander van ze gekocht. Heerlijk die emotie die ze in de muziek weten te brengen. Zeker in dit nummer. Ook hier weer een soort wanhoop en de uitbarsting die zegt dat ze er niet aan toe wil geven. Het is slechts mijn interpretatie.
Possessed - No more room in hell: Die vent heeft een geweldige stem en het nummer is zeer effectief in het gebeuk. De regels zijn kort en als je zielig genoeg bent, kun je ze mee blèren. Ideale muziek om af te rekenen met alles wat tegen zit.
Igorrr - Apopathodiaphulatophobie: Zo af en toe vind ik dit soort muziek lekker. Opgefokt, maf, de afwisseling tussen stemmen vind ik hier ook geslaagd. Een poging om wat anders te doen en daar vervolgens goed in slagen is bewonderenswaardig.
Fuck you all!
Afbeelding

Crises

Bericht door Crises » za mei 02, 2020 1:50 am

Puur uit interesse: wanneer moeten we aanleveren en wat wordt het thema voor de volgende?
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Krimhild

Bericht door Krimhild » za mei 02, 2020 7:43 am

Ik heb zo’n voorgevoel dat deze lijsten legendarisch gaan worden!

Dit waren de voorgestelde alternatieve thema's door Kees & Hiero & Ernst & Heyoka:

- Beste metalnummers vanaf het jaar 2000
- Beste nummers van de meest ondergewaardeerde metalbands
- Beste undergroundmetalnummers met mainstreampotentieel
- Beste metalnummers van de jaren '90 (de 'dark ages' van metal)
- Beste metalnummers met een politieke boodschap
- Beste metalnummers met een ecologische boodschap/thema
- Beste genre-mashups/mixen/eclectische klanken
- Beste gebruik van klassieke muziek
- Minst serieuze nummers
- Nummers voor een goed potje bier en weinig hersencellen
- Nummers voor een speciaal gerijpte whiskey en pretentieus geneuzel
- Nummers met de beste FUCKYOU!-attitude
- (Goede!) comebacks van artiesten die minimaal 10 jaar (bijna) niets uitgebracht hebben
- Nummers van bands die je pakweg 10-15 jaar terug helemaal niks vond, maar heden ten dage wel leuk vindt.
- Beste nummers van 2010-2020
- de belangrijkste nummers uit je jeugd
- de beste nummers voor bij een begrafenis
- de beste zomerhits
- de beste nummers van overleden artiesten
- nummers die je hebt geluisterd terwijl je de liefde hebt bedreven
- metal-guilty-pleasures

Ik heb ook nog ideeën voor thema’s. Ik wil het zowel wat breder als wat nauwer trekken, dat lijkt me ook interessant namelijk:

- Beste voorlopers van metal
- Beste non-metal-muziek
- Beste klassieke muziek
- Beste jaren 80 muziek
- Beste jaren 70 muziek

- Beste Death Metalnummers
- Beste Black Metalnummers
- Beste Folk Metalnummers
- Beste Prog Metalnummers
- Beste Stoner Metalnummers
- Beste Avant Garde Metalnummers
- Beste Thrash Metalnummers
- Beste Heavy Metalnummers

Of gaan die lijsten per genre niet werken? Zijn er daarvoor te veel verschillen in smaak (dako luistert geen grindcore, heyoka geen powermetal, Kees geen ... ja wat luistert Kees niet?) En/of gaan we dan te veel ruzie krijgen over welke bands in welk genre thuishoren :mrgreen:

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » za mei 02, 2020 11:13 am

We starten met een nieuwe lijst, nieuwe nrs indienen kan vanaf nu!

Supercool om al dat enthousiasme te zien! Hoe verder? Random-generator komt goed van pas, maar om voor de tweede lijst zoveel mogelijk mensen te betrekken, zou ik willen kiezen voor het thema:

De belangrijkste nummers uit je jeugd.

Iedereen is vatbaar voor nostalgie me dunkt. Daarna kunnen we wat specifiekere lijsten gaan maken via randomisatie uit de lijst met geopperde thema's.

- opnieuw 5 nrs per persoon in PM naar mij, max 1 nr per artiest in je eigen lijstje
- check even of ze op Spotify staan, dat kan makkelijk via Google en daar hoef je geen account voor te hebben
- opnieuw metal of daaraan gerelateerd, niet te beoogklept, maar ook geen Samson & Gert natuurlijk

Om zoveel mogelijk mensen de kans te geven deel te nemen, stel ik voor om een ruimere deadline te nemen: bijdrages tot en met woensdag 6 mei. In de mate van het mogelijke en afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers zorg ik er dan weer voor dat de Spotify en YouTube-lijsten z.s.m. en ten laatste tegen het weekend in een nieuw topic online staan.
Laatst gewijzigd door KoenM op za mei 02, 2020 3:00 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

Last.fm profiel

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » za mei 02, 2020 11:22 am

Eerste post van dit algemene topic even bijgewerkt met alle linkjes ivm de eerste lijst.
Facebook band

Last.fm profiel

Krimhild

Re: Spotify - MF forum playlist - algemeen topic

Bericht door Krimhild » za mei 02, 2020 11:31 am

Go Koen!

Krimhild

Bericht door Krimhild » za mei 02, 2020 12:22 pm

Wat zijn de randvoorwaarden wat betreft “jeugd”?

Krimhild

Bericht door Krimhild » za mei 02, 2020 12:24 pm

Oeh, nog een thema:

- beste metalcovers

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » za mei 02, 2020 12:33 pm

Krimhild schreef:
za mei 02, 2020 12:22 pm
Wat zijn de randvoorwaarden wat betreft “jeugd”?
Dat kan iedereen voor zichzelf prima invullen denk ik.
Facebook band

Last.fm profiel

Kees

Bericht door Kees » za mei 02, 2020 1:05 pm

Zou mooi zijn als we er dit weer een thema kunnen kiezen voor de komende twee weken. Laten we niet het momentum verwaarlozen en even doorpakken.

@Koen: ik wil het aanmaken van de YouTube-lijst wel op me nemen.

@alle deelnemers: hoe kiezen we het nieuwe thema? Stemmen op een uit de lijst of willekeurig doen?

En kiezen we altijd vijf nieuwe nummers, of laten we dat een beetje afhangen van het thema? Wel of niet meer dan een nummer van dezelfde artiest idem dito. Voorbeeld: bij een thema als 'Beste nummers van het afgelopen decennium lijkt mij 6-8 nummers per deelnemer wat reëler (en interessanter) en bijvoorbeeld max. 2 nummers per band/artiest. Bij een ander thema zou het weer minder dan 5 kunnen zijn. Zo kunnen sommige lijsten (met meer deelnemers) wel erg lang worden; het becijferen is natuurlijk heel leuk, maar hoeft wat mij betreft niet altijd een verplichting te zijn.

Heyoka

Bericht door Heyoka » za mei 02, 2020 1:25 pm

Ik geef voorkeur aan thema's waar iedereen een bijdrage aan kan leveren. Dus een thema als beste stoner-nummers, daar kan ik geen nummers voor aandragen. Ik kan niet eens een band opnoemen uit die categorie.

Afhankelijk van het aantal deelnemers zou je meer nummers per persoon kunnen doen, maar 5 nummers x 10 deelnemers zijn al 50 nummers. Dat is een nog te overzien aantal. Komt het boven de 100 uit, dan begint het op werk te lijken.

Ik vind de cijfers fantastisch, maar ik vind ook dat niemand zich verplicht moet voelen om het in te vullen.
Houd het laagdrempelig, behapbaar en voor iedereen mogelijk uitvoerbaar, zou ik zeggen.
Verder niet teveel kaders: als jij een nummer in die categorie vindt vallen, dan hoeft dat niet door anderen ook gevonden te worden.

Nieuwe thema (De belangrijkste nummers uit je jeugd) vind ik een erg leuk thema. Er is wat variatie in leeftijd (de een is een oudere lul dan de andere) en ik ben gewoon erg benieuwd. Jammer alleen van dat "- opnieuw metal of daaraan gerelateerd, niet te beoogklept, maar ook geen Samson & Gert natuurlijk". Is het goed als ik dan 4 nummers aandraag?
Fuck you all!
Afbeelding

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » za mei 02, 2020 1:39 pm

Krimhild schreef:
za mei 02, 2020 7:43 am
(dako luistert geen grindcore, heyoka geen powermetal, Kees geen ... ja wat luistert Kees niet?)
Goeie muziek? Grapje Kees! ;)
KoenM schreef:
za mei 02, 2020 11:13 am
Supercool om al dat enthousiasme te zien! Hoe verder? Random-generator komt goed van pas, maar om voor de tweede lijst zoveel mogelijk mensen te betrekken, zou ik willen kiezen voor het thema:

De belangrijkste nummers uit je jeugd.
Helemaal goed!
Heyoka schreef:
za mei 02, 2020 1:25 pm
Ik geef voorkeur aan thema's waar iedereen een bijdrage aan kan leveren. Dus een thema als beste stoner-nummers, daar kan ik geen nummers voor aandragen. Ik kan niet eens een band opnoemen uit die categorie.

Afhankelijk van het aantal deelnemers zou je meer nummers per persoon kunnen doen, maar 5 nummers x 10 deelnemers zijn al 50 nummers. Dat is een nog te overzien aantal. Komt het boven de 100 uit, dan begint het op werk te lijken.
Precies, een thema zou moeten gaan over een bepaald gevoel of concept, en niet per se genre-gebonden zijn.

Inderdaad, ik zou ook wel willen vasthouden aan echt max. vijf nummers per thema, anders worden de lijsten ellenlang.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Krimhild

Bericht door Krimhild » za mei 02, 2020 1:40 pm

Wat probeer je te zeggen in je eerste zin, Kees?

En Heyoka, waarom wil je maar 4 nummers insturen nu?

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » za mei 02, 2020 2:16 pm

@Kees: ik heb het thema al gekozen. Even lezen. Idd, momentum, doorpakken. Stemmen duurt te lang. Na deze ga ik een randomizer gebruiken met een lijst vd geopperde thema's om het thema te bepalen. Genres is misschien een minder goed idee als thema omdat ik het laagdrempelig en breed toegankelijk wil houden.

@Heyoka: je kunt best 5 nummers verzinnen.
Facebook band

Last.fm profiel

Kees

Bericht door Kees » za mei 02, 2020 2:22 pm

@ Krim en Koen: net over de essentiële zin heen gelezen :D

Verder goed plan Koen. Als je me volgende week de randomisede lijst stuur kan ik de YouTube-lijst wel aanmaken.

Heyoka

Bericht door Heyoka » za mei 02, 2020 2:29 pm

Krimhild schreef:
za mei 02, 2020 1:40 pm

Omdat ik van Koen geen Samson en Gert nummers mag indienen, terwijl dat ongeveer mijn hele jeugd heeft bepaald.
Fuck you all!
Afbeelding

Krimhild

Bericht door Krimhild » za mei 02, 2020 2:32 pm

Koen: Misschien kun je je bericht voorzien van een kop met grote dikke letters, dat helpt vast om de boodschap over te brengen dat er een nieuwe lijst gaat worden gemaakt.

Of het nieuwe topic gewoon alvast openen!

Krimhild

Bericht door Krimhild » za mei 02, 2020 2:33 pm

Heyoka schreef:
za mei 02, 2020 2:29 pm
Krimhild schreef:
za mei 02, 2020 1:40 pm

Omdat ik van Koen geen Samson en Gert nummers mag indienen, terwijl dat ongeveer mijn hele jeugd heeft bepaald.
🙃🙃

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » za mei 02, 2020 2:53 pm

Zo, dat is helder nu lijkt me.
Facebook band

Last.fm profiel

paradigm shift

Bericht door paradigm shift » za mei 02, 2020 3:05 pm

Zo, lijstje ingestuurd. Zit veel tussen waar ik niet meer naar luister of lange tijd niet naar geluisterd heb. Trip down memory lane!
Born to be mild

Krimhild

Bericht door Krimhild » za mei 02, 2020 4:04 pm

Dat doe je rap!

Kees

Re: Spotify - MF forum playlist - algemeen topic - nu pm'en voor lijst 2!

Bericht door Kees » za mei 02, 2020 6:14 pm

Lijst ingezonden. Makkie : )

Krimhild

Re: MF forum playlist - algemeen topic - NU pm'en voor lijst 2!!!

Bericht door Krimhild » za mei 02, 2020 7:14 pm

Waarom vind iedereen dit makkelijk? Vet moeilijk.

Mollusk

Bericht door Mollusk » za mei 02, 2020 7:37 pm

Verstuurd. Gewoon niet te lang over nadenken.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Krimhild

Bericht door Krimhild » za mei 02, 2020 8:17 pm

Ja, het is mij toch ook gelukt, uiteindelijk.

Heyoka

Bericht door Heyoka » za mei 02, 2020 9:18 pm

Ik heb een keuze moeten maken, maar er is een lijstje opgestuurd.

Ik heb 4 nummers opties moeten laten varen. van 1 was het nummer niet te vinden op Spotify. Voor de rest was het kut om te kiezen.
Fuck you all!
Afbeelding

Persistence

Bericht door Persistence » za mei 02, 2020 10:11 pm

Done ! Ik heb ook een PM gestuurd.

Krimhild

Bericht door Krimhild » za mei 02, 2020 10:22 pm

Heyoka schreef:
za mei 02, 2020 9:18 pm
Ik heb een keuze moeten maken, maar er is een lijstje opgestuurd.

Ik heb 4 nummers opties moeten laten varen. van 1 was het nummer niet te vinden op Spotify. Voor de rest was het kut om te kiezen.
Ik begrijp hier niks van, sorry.

Persistence

Bericht door Persistence » za mei 02, 2020 10:26 pm

Ik denk dat het ligt aan een combinatie van verschillende factoren, zoals: Zaterdagavond + whisky + typen op je smartphone :mrgreen:

Krimhild

Bericht door Krimhild » za mei 02, 2020 10:37 pm

Allemaal smoesjes. Het ligt maar aan 1 ding: Heyoka.

"The Heyóka is thought of as being backwards-forwards, upside-down, or contrary in nature. This manifests by their doing things backwards or unconventionally—riding a horse backwards, wearing clothes inside-out, or speaking in a backwards language. For example, if food is scarce, a heyóka may sit around and complain about how full he is; during a baking hot heat wave, a heyóka might shiver with cold and put on gloves and cover himself with a thick blanket. Similarly, when it is freezing he might wander around naked, complaining that it is too hot. A unique example is the famous heyóka sacred clown called "the Straighten-Outer": 'He was always running around with a hammer trying to flatten round and curvy things (soup bowls, eggs, wagon wheels, etc.), thus making them straight.' "
Bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Heyoka

Samengevat: de Heyoka leeft in een permanente andersomdag (zie Spongebob Squarepants). Dus wat hij hierboven eigenlijk bedoeld, is: het was supermakkelijk kiezen. Ok, duidelijk!!

Heyoka

Bericht door Heyoka » za mei 02, 2020 11:18 pm

Bier naar zoek op, ben geploegdg AH overvolle een door niezend vandaag ik waarom is dat en.

Zeggen willen had eigenlijk het ik hoe of:
Moesten lijstje het in die nummers 9 had ik: verder en. 5 Maar er mocht ik maar. Vallen laten moeten af 4 er ik heb toen. Identiteit mijn aan geweld doet dit. Nummer 5 dan meer is jeugd mijn. Nummers 9 uit bestaat jeugd mijn. Helft de dan meer iets voor straks me kennen jullie. Meer jullie gun ik.
En dat is waarom ik vandaag niezend door een overvolle AH geploegd ben, op zoek naar bier.

En verder: ik had 9 nummers die in het lijstje moesten. Maar ik mocht er maar 5. Toen heb ik er 4 af moeten laten vallen. Dit doet geweld aan mijn identiteit. Mijn jeugd is meer dan 5 nummer. Mijn jeugd bestaat uit 9 nummers. Jullie kennen me straks voor iets meer dan de helft. Ik gun jullie meer.

Of hoe ik het eigenlijk had willen zeggen:
Fuck you all!
Afbeelding

Heyoka

Bericht door Heyoka » za mei 02, 2020 11:20 pm

Persistence schreef:
za mei 02, 2020 10:26 pm
Ik denk dat het ligt aan een combinatie van verschillende factoren, zoals: Zaterdagavond + whisky + typen op je smartphone :mrgreen:
Drinkt Krimhild deze avond Whisky met in haar andere hand een smartphone?
Fuck you all!
Afbeelding

Plaats reactie