Satyricon

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nobucta
Berichten: 4354
Lid geworden op: vr dec 21, 2001 11:51 am
Locatie: Eindhoven

Re: Satyricon

Bericht door Nobucta » zo jul 10, 2022 10:12 am

De verwachtingen waren niet heel erg hooggespannen na de reacties hier. Sommige stukjes vond ik wel tof, maar het plinkieploink gehalte is voor mij net te hoog.
Ik mis ook een beetje climaxen waar naartoe gewerkt wordt. Er zijn er wel een paar, maar die hadden wat intenser gemogen. Nu voelde het vooral net te traag.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Re: Satyricon

Bericht door Draconian » zo jul 10, 2022 4:49 pm

MadTinus schreef: wo jul 06, 2022 1:15 pm Iemand "Satyricon & Munch" al gehoord? Ik zit er nu naar te luisteren, poeh, het is behoorlijke zit. Een instrumentaal stuk van 56 minuten, filmische muziek die weinig te maken heeft met wat je van de band kent. Kan niet zeggen dat ik er heel warm van word.
Vandaag ook voor het eerst eens beluisterd. De eerste paar minuten vind ik eigenlijk erg sterke dark ambient met die diepe, pulserende drones. Daarna gaat het een beetje alle kanten op, waardoor het inderdaad wel lastig is om echt in het album te komen. Maargoed, ik kan me voorstellen dat het best goed kan werken in combinatie met de tentoonstelling, maar of het voldoende is om ook als zelfstandig album door het leven te gaan, daar ben ik nog niet over uit.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Plaats reactie