Curieus Nieuws pt. VIII

Is er nog wat gebeurd in de wereld?
Plaats reactie
innuendo
Lult over cdtjes

Re: Curieus Nieuws pt. VIII

Bericht door innuendo » vr aug 12, 2022 8:53 pm

Wat is muzikaal dan? Ik ontken niet dat het muziek is. Het is alleen te simpel, vervelend, verwaand en vooral nep. In dat filmpje van Jan worden de meeste redenen duidelijk uitgelegd enk voel dat al jaren. Daarom luister ik bijna nooit meer naar de radio. Toen ik begin vorig jaar even een baantje bij de Ikea had (achter de schermen), stond de hele tijd radio 538 aan. Ik kon zowat voelen hoe mijn hersencellen afstierven. Alles is digitaal elektronisch. Zelfs zangpartijen worden digitaal aangepast. Hoe kan muziek nog oprecht klinken en emoties overbrengen? Dat is wat goede muziek goed maakt. Ik krijg dat gevoel niet bij popzanger(resje)s die hun liedjes keurig voorgeschoteld krijgen. Het gaat toch al niet eens meer over de muziek overigens, want looks en wat je allemaal met de muziek kan verkopen, is vele malen belangrijker.

Shepperd - Die Young

“ Cause even if we die young
They will remember us
Even if we die young
We had a damn good run
Even if we die young
Oh-oh-oh-oh
Even if we die young
Oh-oh-oh-oh
Even if we die young”

Iedere keer dat ik dit nummer hoorde, zat ik in mezelf te lachen om die verwaande snotneus, omdat dit soort troep over een paar jaar helemaal vergeten is. Net als dat ik nooit iemand hoor zeggen dat ze nog wel eens wat van ‘artiest’ X uit 200X/201X. Jij mag dan je obsessie met de Sugababes hebben, maar verder heb ik er werkelijk al tien jaar niks meer over gehoord.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » vr aug 12, 2022 8:56 pm

En verder dit:

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » za aug 13, 2022 10:03 am

innuendo schreef: vr aug 12, 2022 8:53 pm.ik krijg dat gevoel niet bij popzanger(resje)s die hun liedjes keurig voorgeschoteld krijgen. Het gaat toch al niet eens meer over de muziek overigens, want looks en wat je allemaal met de muziek kan verkopen, is vele malen belangrijker..
De crux is idd dat JIJ dat gevoel niet krijgt. En ondanks al je aannames over wel of niet meeschrijven aan teksten of muziek, wat je nogal zal verbazen bij de meeste grote 'zangeresjes', zijn ze enorm muzikaal en zit de muziek ook altijd degelijk tot zelfs enorm goed in elkaar. Dat jij de connectie niet hebt met de emotie van de uitvoerende artiesten kan, maar t zegt niet dat die emotie er niet is. Je kunt prima muziek met commerciële bedoelingen schrijven en toch je hart erin leggen. Kunnen ze in de comic wereld de film wereld en andere domeinen ook, muziek is geen uitzondering daarin. Doen veel metal bands ook overigens.
Flikker op met je homofobie

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » za aug 13, 2022 10:09 am

Overig riep ik hetzelfde als jij ook al op de middelbare school, toen ik metalhead werd, totdat ik me in popmuziek verdiepen en mijn ogen en oren open gingen voor de zaken die daar de subtiliteit en emotie aanstippen ;)

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » za aug 13, 2022 3:09 pm

Met dat verschil dat in de pop muziek de schrijvers vaak ‘anoniem’ blijven. Verbaas me er altijd over bij de ‘top 2000 a gogo’ in die interviews door blokhuis hoeveel hits van vroeger niet door de topartiesten (meestal solo) geschreven zijn, maar door schrijvers die zelf niet op het podium staan.
Uitvoeren of creëren is toch een wereld van verschil.

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » za aug 13, 2022 3:41 pm

Ik heb die docu na paar minuten uitgezet. Wat een onzin allemaal. Als je steeds de Beatles en rock bands aanhaalt als zijnde reguliere popmuziek, en synthesizers en samplers ieder als één instrument telt (terwijl ze honderden duizenden sounds kunnen maken) om een punt te maken, en als e.o.a. algoritme de muziek van de jaren 50 complexer vindt dan de hedendaagse popmuziek, en t timbre van de jaren 60 evenzo, dan vraag ik me af of er inderdaad alleen maar Justin Bieber is gekozen als input.

Daarnaast, of t is click bait, hou ik er niet van als je muziek als slecht bestempelt. Je geeft niet bepaald te kennen verstand te hebben van de nuances in hedendaagse popmuziek (en de enorme variatie erin! veel meer dan vroeger), maar dat geeft niet, maar om dan een gigantisch uitgebreid genre (popmuziek) als afgrijselijk te bestempelen... getuigt ook niet echt van inzicht in t feit dat muziek iets is dat je voor je plezier luistert, en dat t een compleet subjectieve ervaring is

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » za aug 13, 2022 3:42 pm

Joris schreef: za aug 13, 2022 3:09 pm Met dat verschil dat in de pop muziek de schrijvers vaak ‘anoniem’ blijven. Verbaas me er altijd over bij de ‘top 2000 a gogo’ in die interviews door blokhuis hoeveel hits van vroeger niet door de topartiesten (meestal solo) geschreven zijn, maar door schrijvers die zelf niet op het podium staan.
Uitvoeren of creëren is toch een wereld van verschil.
In de klassiek, jazz etc is het niet anders

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » za aug 13, 2022 5:39 pm

Wat is de definitie van pop muziek die we hier zouden moeten hanteren om dit gesprek ergens over te laten gaan?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » za aug 13, 2022 8:45 pm

Ik denk alles in wat op commerciële radiozenders wordt gedraaid? Dus inclusief rock, EDM, r&b/urban, en alles tussen die driehoek ongeveer? Met uiteraard uitstapjes naar latin, folk, blues etc, als t maar op dat soort stations wordt gedraaid, voor t grote publiek. Dat is in ieder geval wat ik in mijn hoofd heb als ik het over popmuziek heb.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » za aug 13, 2022 8:54 pm

Salman Rushdie is neergestoken door een moslimextremist. Godverdomme wat ben ik hier pissig om.

https://www.theguardian.com/us-news/liv ... st-updates

Ex-moslimmaat van me vertelde me in reactie hier nog op dat hij ook altijd thuis geleerd heeft dat Salman Rushdie de duivel is en dat de fatwa tegen hem terecht is. Achterlijk teringgeloof.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » za aug 13, 2022 9:22 pm

Hij is waarschijnlijk buiten levensgevaar.

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » zo aug 14, 2022 6:59 am

Ziekelijk. Hopelijk herstelt ie snel

Persistence

Bericht door Persistence » zo aug 14, 2022 1:56 pm

Rondzwervende walrus Freya gedood door Noorse autoriteiten.

De rondzwervende en kattenkwaad uithalende walrus Freya is overleden. In Noorwegen is ze vandaag om het leven gebracht omdat het dier permanent belaagd werd door nieuwsgierige mensen. De autoriteiten hadden al gewaarschuwd Freya in te laten slapen omdat mensen zichzelf door hun opdringerige gedrag in gevaar brachten.

https://www.ad.nl/buitenland/rondzwerve ... ~ae7240dd/

Serieus!? Had gewoon dikke boetes aan de pottenkijkers uitgedeeld dan had dat arme beest nog kunnen leven.

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » zo aug 14, 2022 4:58 pm

Sloopte het beest niet ook boten door erop te klimmen en vol te schijten? Zou dat niet stiekem de reden zijn, die ze maar wat hebben aangepast door het op veiligheid te gooien. ‘Mensen brengen zichzelf in gevaar’….. ja lekker laten doen dan. Worden ze gepakt, eigen schuld.

Procrustus

Bericht door Procrustus » zo aug 14, 2022 10:34 pm

eerst slapen na een vakantie.... Walrus; niet walvis

Persistence

Bericht door Persistence » ma aug 15, 2022 12:09 pm

Meanwhile…

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » ma aug 15, 2022 12:50 pm

Een experiment van Dr Krimmie?

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » ma aug 15, 2022 12:50 pm

Microdosering bij beren werkt anders vermoed ik

Persistence

Bericht door Persistence » ma aug 15, 2022 5:08 pm

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » ma aug 15, 2022 5:18 pm

Haha, wow. Veel werk aan gehad ;)

Persistence

Bericht door Persistence » ma aug 15, 2022 5:45 pm

Appelflap schreef: ma aug 15, 2022 5:18 pm Haha, wow. Veel werk aan gehad ;)
Spawn’s artwork: viewtopic.php?p=2123868#p2123868

Spawn999
Opperetterbak

Bericht door Spawn999 » ma aug 15, 2022 6:46 pm

:lolup: :lolup: :lolup:
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Jan1973

Bericht door Jan1973 » di aug 16, 2022 8:23 am

Nieuw fenomeen: mensen die op zich (gelukkig!!) NOG geen ernstige levensdelicten plegen maar wel überrijp zijn voor TBS-longstay:

Fakkelzwaaier Max van den B. weer opgepakt

Amsterdammer Max van den B., in januari veroordeeld tot een half jaar cel omdat hij met een brandende fakkel bij het huis van D66-leider Sigrid Kaag stond, is opnieuw gevangengezet. Sinds vrijdag zit hij weer vast, bevestigt een woordvoerder van het ressortsparket van het Openbaar Ministerie.

De 29-jarige Van den B. had nog niet zijn volledige straf uitgezeten toen hij op 10 juni vrijkwam. Volgens de woordvoerder werd op dat moment zijn voorlopige hechtenis geschorst, in afwachting van het hoger beroep dat hij had aangespannen. Van den B. kreeg in januari naast een celstraf ook een verbod opgelegd zich te begeven in de buurt waar Kaag woont en iemand anders die hij had belaagd.

Volgens de woordvoerder van het OM heeft hij sinds zijn vrijlating de daaraan verbonden voorwaarden meerdere keren overtreden. Daarom heeft het hof de schorsing van de voorlopige hechtenis ingetrokken.

Onrecht TV
Van den B. zwaaide begin januari bij de woning van Kaag met een brandende fakkel, maande haar open te doen en riep bedreigende teksten. Hij werd gefilmd door zelfbenoemd burgerjournalist Eline van ’t N., die de beelden uitzond op het YouTubekanaal Onrecht TV. Zij kreeg vier maanden cel.

De rechter wilde met de straf tegen Van den B. een signaal afgeven aan mensen die denken dat er strijd moet worden gevoerd tegen de overheid: “Dat mag je denken, maar duidelijk moet zijn dat geweld of bedreiging met geweld niet wordt getolereerd.”

Van den B. had eerder ook voor de deur gestaan bij toenmalig coronaminister Hugo de Jonge, met een masker van de complotbeweging QAnon. Hij was ook een vaste bezoeker van betogingen tegen het coronabeleid.

‘Ik ben niet uitgeschakeld’
Kort na zijn vrijlating stelde Van den B. in een video dat hij zijn acties zou voortzetten. “Ga ik door met activisme? Sowieso.” En: “Ik ben niet uitgeschakeld.”

In de daaropvolgende weken dook hij op verschillende plekken op om te demonstreren, veelal in Amsterdam. Op de Zuidas bijvoorbeeld, om zich uit te spreken tegen ‘de daar gevestigde elite’; bij een zorggroep in Oost, omdat hij gehoord had dat de zorg daar niet goed zou zijn en er ‘een 5G-mast op het dak staat’, en bij de Stopera op het Waterlooplein om de boeren te steunen.

Ook verscheen hij bij het Nova Hotel toen hij had gehoord dat de directeur van het World Economic Forum, Klaus Schwab, daar zou verblijven. Niet veel later verscheen hij op het Mediapark in Hilversum op zoek naar Nieuwsuur-verslaggever Rudy Bouma, die stelselmatig nepnieuws aan de kaak stelt.

Heyoka
Krijst von Telg

Bericht door Heyoka » di aug 16, 2022 8:56 am

Sinds een aantal jaar zijn er heel wat mensen die de media niet meer vertrouwen en zelfs zo erg dat ze denken dat het een complot is om nepnieuws te verspreiden. Elk bericht wordt gewantrouwd. Ik snap dat je heel wat kanttekeningen kunt plaatsen bij het nieuws, maar nu net niet op dit onderdeel. Dat algehele wantrouwen waar mensen zich elkaar vinden is erg irritant. Ik heb ook zo'n iemand onder mijn facebookvrienden. Zie ik van de week ineens berichten alsof chemtrails ineens misschien toch wel eens waar zouden kunnen zijn. Je zou kunnen zeggen dat ze klaar zijn voor TBS, maar ik denk dat ze gewoon weer een taakje moeten uitvoeren en zo van nut zijn voor de maatschappij en dat ze de grotere dingen aan anderen overlaten (bijvoorbeeld aan mij). Maar dat gaat helaas niet gebeuren. We moeten ermee leren leven dat intellectueel minder getalenteerden ook van zich mogen laten horen.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » di aug 16, 2022 9:06 am

Eindeloos frustrerend zulke figuren. Het is net alsof de algemene wetten van logica en wetenschap niet op hen van toepassing zijn. Alsof ze in een zwart gat zitten qua denken.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

Last.fm profiel

Heyoka
Krijst von Telg

Bericht door Heyoka » di aug 16, 2022 9:22 am

KoenM schreef: di aug 16, 2022 9:06 am Eindeloos frustrerend zulke figuren. Het is net alsof de algemene wetten van logica en wetenschap niet op hen van toepassing zijn. Alsof ze in een zwart gat zitten qua denken.
Analytisch denkend vermogen is niet iedereen gegeven. Maar als je daar dan niet mee bent behept, heb dan een klein beetje vertrouwen in je medemens. Maar nee hoor, compleet achterlijke theorieën gaan er als zoete koek in. En men is trots op hun eigen kritische houding, maar die wordt vervolgens niet op de eigen nonsens toegepast. Vanochtend ook weer zo'n berichtje van iemand die iets in de oorlog in de Oekraïne deelt, waarop de zogenaamd kritische mensen als vliegen op stroop afstormen om te laten zien hoe ze kritisch kijken naar nieuwsberichten. En je denkt alleen maar: hoe onnozel kun je zijn. En dat terwijl zowel zij als ik denken: het is zo duidelijk, waarom zien anderen dat niet?
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding

Jan1973

Bericht door Jan1973 » di aug 16, 2022 9:49 am

We hebben het hier over de "fakkeldrager" die bij de Duvel brouwerij ging demonstreren tegen dat Satanische (en mega lekkere) bier. Dat is het nivo.

Zoals ik zei, het is wachten op de echt ernstige delicten die hij ongetwijfeld gaat plegen.

Heyoka
Krijst von Telg

Bericht door Heyoka » di aug 16, 2022 9:55 am

De overheid speelt hierbij een belangrijke rol: wie zich misdraagt wordt gehoord. De boeren mogen gewoon aan tafel blijven schuiven voor gesprekken, ze worden nauwelijks tegengewerkt, maar ook eerder al met de voetbalsupporters die andere coronamaatregelen kregen dan het theaterpubliek. De overheid heeft de afgelopen jaren de overheid kleiner gemaakt met bezuinigingen en nu ze alles wegbezuinigd hebben, zitten we met een probleem. En de oplossing is blijkbaar om geweld te voorkomen door mensen hun zin te geven.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » di aug 16, 2022 10:05 am

Het is toch gewoon duidelijk dat social media op deze manier niet werkt? Ik snap niet dat dit wordt aangepakt. Nu zijn het alle malloten in het land die met complotten bezig zijn straks nemen ze veel meer mensen mee in die neerwaartse spiraal.

dako

Bericht door dako » di aug 16, 2022 10:17 am

innuendo schreef: di aug 16, 2022 10:05 am Het is toch gewoon duidelijk dat social media op deze manier niet werkt? Ik snap niet dat dit wordt aangepakt.
Ben het helemaal met je eens hoor, maar ik zie niet hoe dit aangepakt kan worden.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » di aug 16, 2022 10:34 am

Algoritmes aanpakken waarmee mensen conspiracy theories voorgeschoteld krijgen? Om mee te beginnen.

Ik ben niet van de IT hoor. Misschien klinkt het een stuk makkelijker dan het lijkt.

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » di aug 16, 2022 10:43 am

Jan1973 schreef: di aug 16, 2022 8:23 am Op de Zuidas bijvoorbeeld
:D ik heb m helaas niet gezien.Wel cool dat ik elite ben.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » di aug 16, 2022 10:46 am

Dat ben je al snel als je hoger opgeleid bent en / of wat eigendom hebt tegenwoordig.
Facebook band

Last.fm profiel

Persistence

Bericht door Persistence » di aug 16, 2022 10:54 am

Een bakfiets rijden is voldoende voor dat predikaat.

Een aso met een Mercedes uit 2019 daarentegen heeft daar geen last van.

De gedachtegang is raar.

Jan1973

Bericht door Jan1973 » di aug 16, 2022 11:11 am

innuendo schreef: di aug 16, 2022 10:34 am Algoritmes aanpakken waarmee mensen conspiracy theories voorgeschoteld krijgen? Om mee te beginnen.

Ik ben niet van de IT hoor. Misschien klinkt het een stuk makkelijker dan het lijkt.
Nou, als ik naar de uitnodiging via Facebook kijk voor de "gezellige bbq" die Vlaamse IJzerbedevaart heet kijk, passen extreem rechtse complotten en de versterking ervan juist bij uitstek in het businessmodel van sociale media als Facebook.

En je hebt ook nog van die leipen als mijn (nog twee weken, gelukkig) gehate collega Ivo, die zijn "Putin is the good guy/ethyleenoxide, zit dat in die vaccinaties van jullie?" achterlijkheid natuurlijk louter ironisch bedoelt en verder aan niemands kant staat, maar zelf nadenkt.

Verachtelijk volk. Het zou in een CAO meegenomen moeten worden dat je recht hebt op een wappie-vrije werkomgeving.

Heyoka
Krijst von Telg

Bericht door Heyoka » di aug 16, 2022 11:23 am

Jan1973 schreef: di aug 16, 2022 11:11 am Verachtelijk volk. Het zou in een CAO meegenomen moeten worden dat je recht hebt op een wappie-vrije werkomgeving.
:lolup:
Kijk!
En waarom alleen de werkomgeving? Ik wil wappie-vrije straten, dorpen, steden, of zelfs landen!
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » di aug 16, 2022 11:55 am

Of misschien moeten we de wappies een ster opkleven?
Facebook band

Last.fm profiel

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » di aug 16, 2022 11:55 am

KoenM schreef: di aug 16, 2022 10:46 am Dat ben je al snel als je hoger opgeleid bent en / of wat eigendom hebt tegenwoordig.
Da's waar, behalve als je bij de goede elite hoort, Fvd, dan mag je een opleiding hebben. Maar dan t liefst niet zo beta, meer iets vaags en onbegrijpelijks

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » di aug 16, 2022 11:56 am

KoenM schreef: di aug 16, 2022 11:55 am Of misschien moeten we de wappies een ster opkleven?
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!

Persistence

Bericht door Persistence » di aug 16, 2022 12:00 pm

Appelflap schreef: di aug 16, 2022 11:55 am
KoenM schreef: di aug 16, 2022 10:46 am Dat ben je al snel als je hoger opgeleid bent en / of wat eigendom hebt tegenwoordig.
Da's waar, behalve als je bij de goede elite hoort, Fvd, dan mag je een opleiding hebben. Maar dan t liefst niet zo beta, meer iets vaags en onbegrijpelijks
Plus lidmaatschap bij een sociëteit met een Latijnse naam waarvoor je een bizarre ontgroening moet doorstaan.

Heyoka
Krijst von Telg

Bericht door Heyoka » di aug 16, 2022 12:16 pm

KoenM schreef: di aug 16, 2022 11:55 am Of misschien moeten we de wappies een ster opkleven?
De combinatie van een boze en seniele blik, maakt dat overbodig denk ik.
En als dat het niet al verraad, verraad het schuimbekkende relaas dat te pas en te onpas wordt afgestoken ze wel. Het zijn wat dat betreft net veganisten. ;)
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » di aug 16, 2022 12:18 pm

Persistence schreef: di aug 16, 2022 12:00 pm
Appelflap schreef: di aug 16, 2022 11:55 am
Plus lidmaatschap bij een sociëteit met een Latijnse naam waarvoor je een bizarre ontgroening moet doorstaan.
Oh ja dat ook, zeker!

Nobucta

Bericht door Nobucta » di aug 16, 2022 12:53 pm

Ze willen toch al een eigen maatschappij starten? Zullen we een provincie opofferen?

dako

Bericht door dako » di aug 16, 2022 1:10 pm

Passen die lui op een Waddeneiland? Desnoods als we een beetje proppen?

Jan1973

Bericht door Jan1973 » di aug 16, 2022 1:11 pm

Die met de meeste intensieve veeteelt megastallen?

Kunnen de boeren daar, die al openlijk de omvolkingstheorie (neo-nazi omvolkingstheorie zeg ik altijd maar) van het forum omarmen (ook zo'n vaag complot trouwens, qua partijen 1 van de meest conservatieve en rechtse kabinetten ooit, dat het slechtst met asielzoekers omspringt ooit, zou Nederland willen omvolken naar een land vol met asielzoekers?) rustig door blijven gaan met hun eigen Gau te verkloten, hek er om heen, klaar.
Laatst gewijzigd door Jan1973 op di aug 16, 2022 1:13 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » di aug 16, 2022 1:12 pm

Waddeneilanden zijn mooi. Waarom niet op een boot naar Rusland met een briefje erbij dat ze graag voor hem willen knokken tegen Oekraïne?

Nobucta

Bericht door Nobucta » di aug 16, 2022 1:15 pm

SBS erbij, die het filmt als de natuurgenezers en beroepsrelschoppers met elkaar gaan knokken. Ik zeg wel dat ik het zou kijken, maar waarschijnlijk haak ik alsnog af na de eerste paar minuten onsamenhangend gewauwel. Zoals eigenlijk altijd bij SBS.

dako

Bericht door dako » di aug 16, 2022 1:16 pm

SBS ook op de boot naar Rusland!

Nobucta

Bericht door Nobucta » di aug 16, 2022 1:17 pm

Hoppa!

Jan1973

Bericht door Jan1973 » di aug 16, 2022 1:24 pm

Ik dacht dat de eerste aanvraag voor Forum scholen al gedaan was bij het ministerie van onderwijs.

Ouders mentaal uitgedaagd, kinderen ook les volgens het Ongehoord Nederland principe.

Generatie realiteitsuitgedaagd.

Ondertussen zijn er waar ik woon dermate veel omgekeerde vlaggen bij gekomen, dat ik al Luxemburgse gezien heb.

Zoals ik pas geleden zei, alsof er een revolutie op handen is. BBB en FVD met 76 zetels? Aantal bestelbussen en vrachtwagens met boerenzakdoeken is ook fors.

Enge gedachte, mensen zonder enig valide argument en uitgedaagde realiteitszin in de buurt van de macht.

Onmiddelijke Nexit, sowieso het meest achterlijke dat je als handelsnatie midden tussen je handelspartners kunt doen.

Premier Baudet en vice-premier Carolain van der Plas.

Ik ga emigreren, 100% zeker.

Plaats reactie