https://www.tivolivredenburg.nl/agenda/ ... 6-10-2022/
37,25 euro is niet duur voor deze package!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Ok, daarom snapte ik 'm niet. Aviatrix wist ik welHighKing schreef: ↑ma okt 17, 2022 9:16 am Ja! Was lache!
Meermalen moeten uitleggen dat de vrouw die met me mee was niet Jenny was haha. En tegen Johan meermalen iets gezegd over Hjerteknuser... groot vraagteken op z'n gezicht. Later dacht ik: oooohhja, Jenny heet hier Aviatrix.
Irene heeft zich inmiddels ook aangemeld.![]()
De laatste keer dat ik jou in het wild zag luisterden we waarschijnlijk allebei nog vooral die 'kutmuziek'Lennert schreef: ↑ma okt 17, 2022 9:46 am Godverdrie, wat was dat goud. Veel MF'ers gezien, los gegaan op vier bands (eerste gemist) en nu geeneens brak. Drie mensen gesproken die ik lang geleden voor het laatst heb gezien die verbaasd waren dat ik hier was ("hield jij niet van kutmuziek?"), dus dat was al hilarisch. Denk dat ik Borknagar en Moonspell de beste bands vond verder. Borknagar omdat ik deze band muzikaal het interessantst vind en Moonspell omdat deze band gewoon een terechte headlinerstatus heeft. Topmateriaal en hele sterke performance.
Sssst nu kan Big Brother mijn twee alter egos aan elkaar linken.HighKing schreef: ↑ma okt 17, 2022 9:16 am Ja! Was lache!
Meermalen moeten uitleggen dat de vrouw die met me mee was niet Jenny was haha. En tegen Johan meermalen iets gezegd over Hjerteknuser... groot vraagteken op z'n gezicht. Later dacht ik: oooohhja, Jenny heet hier Aviatrix.
Irene heeft zich inmiddels ook aangemeld.![]()
Oh ja heb ik... Ben er nog niet helemaal uit, maar misschien moet ik maar gewoon bedenken dat live eigenlijk bijna alles leuk is.Irenespookje schreef: ↑di okt 18, 2022 12:59 pm Lekker bier, lekkere (nep)rookworst, lekkere muziek. Lekker veel uitgegeven aan merch. En ik kon selfies maken met de bandleden van Wolfheart, ook lekker!! Was best leuk (en lekker).
@Aviatrix, heb je nou al naar Fleshgod Apocalypse geluisterd![]()