Nieuwe albums 2022

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Hieronimus » di dec 13, 2022 5:10 pm

Gebeurtenissen van een decennium of meer geleden. Zijn eigen gevoelens hierover in een recenter artikel:
http://www.bardomethodology.com/article ... interview/

Persoonlijk vind ik het interessanter hoeveel de heerlijke riff in Mirror's Edge vanaf 2:57 op die van The Vision Bleak lijkt in het nummer From Wolf to Peacock (2:43).
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Shreds of Sanity
Berichten: 1577
Lid geworden op: do aug 05, 2010 1:59 pm

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Shreds of Sanity » di dec 13, 2022 6:29 pm

Het feit dat ze een serieuze versie van dit nummer hebben gemaakt geeft volgens mij wel aan waar zijn politieke gedachten liggen.





Zoek de verschillen.

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8415
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door AmnesJAn » di dec 13, 2022 6:36 pm

Keith is een onsympathieke, doorgesnoven proleet. Dat gezegd hebbende; als ik elke band met onsympathieke eikels uit mijn kast zou verwijderen zouden er een hoop lege plekken zijn.

EDIT: krijg net bericht van de platenzaak dat ik de nieuwe D666 kan ophalen. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door AmnesJAn op di dec 13, 2022 6:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Lennert » di dec 13, 2022 6:41 pm

Hieronimus schreef: di dec 13, 2022 5:10 pm Gebeurtenissen van een decennium of meer geleden. Zijn eigen gevoelens hierover in een recenter artikel:
http://www.bardomethodology.com/article ... interview/

Persoonlijk vind ik het interessanter hoeveel de heerlijke riff in Mirror's Edge vanaf 2:57 op die van The Vision Bleak lijkt in het nummer From Wolf to Peacock (2:43).
Oh, hij is geen racist, maar homofoob, toxisch en misogyn nog steeds met het grootste gemak. KK doet zijn initialen eer aan, een echte KK-lijer.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Persistence
Berichten: 10250
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Persistence » di dec 13, 2022 6:53 pm

Lennert schreef: di dec 13, 2022 6:41 pm KK doet zijn initialen eer aan
Wat heeft Kim Kardashian ermee te maken? :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Hieronimus » di dec 13, 2022 7:04 pm

Lennert schreef: di dec 13, 2022 6:41 pm
Hieronimus schreef: di dec 13, 2022 5:10 pm Gebeurtenissen van een decennium of meer geleden. Zijn eigen gevoelens hierover in een recenter artikel:
http://www.bardomethodology.com/article ... interview/

Persoonlijk vind ik het interessanter hoeveel de heerlijke riff in Mirror's Edge vanaf 2:57 op die van The Vision Bleak lijkt in het nummer From Wolf to Peacock (2:43).
Oh, hij is geen racist, maar homofoob, toxisch en misogyn nog steeds met het grootste gemak. KK doet zijn initialen eer aan, een echte KK-lijer.
Goed gekopieerd uit de comments! Niet per se een aimabele man, maar heel veel commentaar lijkt schromelijk overdreven. Ik ga hem echter verder niet verdedigen.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8415
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door AmnesJAn » di dec 13, 2022 7:11 pm

Afbeelding
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door innuendo » di dec 13, 2022 7:24 pm

Moet ik nog een kuteind terugscrollen om te zien wie ik moet cancellen, blijkt het om Destroyer 666 te gaan. Prima. Ik vond dat toch al zo’n kutnaam dat ik er nooit moeite in gestoken heb.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Lennert » di dec 13, 2022 7:26 pm

Hieronimus schreef: di dec 13, 2022 7:04 pm
Lennert schreef: di dec 13, 2022 6:41 pm
Hieronimus schreef: di dec 13, 2022 5:10 pm Gebeurtenissen van een decennium of meer geleden. Zijn eigen gevoelens hierover in een recenter artikel:
http://www.bardomethodology.com/article ... interview/

Persoonlijk vind ik het interessanter hoeveel de heerlijke riff in Mirror's Edge vanaf 2:57 op die van The Vision Bleak lijkt in het nummer From Wolf to Peacock (2:43).
Oh, hij is geen racist, maar homofoob, toxisch en misogyn nog steeds met het grootste gemak. KK doet zijn initialen eer aan, een echte KK-lijer.
Goed gekopieerd uit de comments! Niet per se een aimabele man, maar heel veel commentaar lijkt schromelijk overdreven. Ik ga hem echter verder niet verdedigen.
Of je leest gewoon letterlijk wat hij allemaal zegt?
On the contrary, he proclaims, of all the Scandinavians I’ve found Danes to be the least emasculated. Sweden on the other hand, I’d say is the first real matriarchal society we’ve seen in the West – famous also for their staggering rape statistics. How’s that working out for ya’s, ladies?
Over dat hij op het podium iemand aangevlogen is:
Using my drunken powers of deduction I concluded that it probably wasn’t a bank robber – and unless he was of the Teenage Mutant variety, highly unlikely to be a ninja. So I asked him twice to remove the mask, he refused. Then I figured the best defence was attack, and I still stand by that decision.


Oh, iemand staat op het podium met een masker op en weigert het af te doen en JE WEET dat het geen gevaar is maar vliegt hem alsnog aan? Toxische teringmongool.
Which brings me to another issue conveniently omitted from the narrative these cretins are pedalling. In the ‘official’ version of events, they quite happily dispersed to the whole fuckin’ world that ‘some girl’ suddenly appeared and stopped me from beating this fool. This lady is an Asian mate of mine since sixteen years back but of course that fucks with their agenda, does it not? So it’s conveniently left out of the reports – the nasty racist can’t be shown to have non-white friends.
"Ik ben geen racist, maar haar ras is belangrijk!" - toxische teringmongool
The whole atmosphere at the show, as far as I gathered from talking to attendees, was one of disgust and embarrassment about what happened in Denmark and the reaction from metalheads over there. No thin-skinned lady-boys here they said; ‘bring it on motherfucker’ was more their attitude – hence my jocular banter with the crowd. And she did correctly point out that they were vocal with their support.
Moet ik uitleggen waarom dit stuk problematisch is?
I never partook in a CRADLE OF FILTH or DIMMU BORGIR concert just to see what new fag-dangled outfit they were wearing. I saw it once, knew it wasn’t for me – and that was it.
Zie bovenste stuk?

Meneer is een problematisch stuk toxisch stront. Geen enkele weerlegging ook van vrouwen die een lul nodig hebben als ze in de MeToo-beweging zitten. Verdedig hem inderdaad verder maar gewoon niet. Ik vind het een Kim Kardashian-lijer en hoef er ook niet naar te luisteren. Ga vooral je gang verder.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Lennert » di dec 13, 2022 7:30 pm

AmnesJAn schreef: di dec 13, 2022 7:11 pm Afbeelding
Ik zou me bijna aangesproken voelen als ik dit daadwerkelijk zou geloven :mrgreen:
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Persistence
Berichten: 10250
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Persistence » di dec 13, 2022 7:49 pm

innuendo schreef: di dec 13, 2022 7:24 pm Moet ik nog een kuteind terugscrollen om te zien wie ik moet cancellen, blijkt het om Destroyer 666 te gaan. Prima. Ik vond dat toch al zo’n kutnaam dat ik er nooit moeite in gestoken heb.
Ik vind het nog een best sjieke bandnaam voor iemand die zich op zijn oude dag nog meneer KK warslut laat noemen.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Johan » wo dec 14, 2022 10:22 am

That escalated quickly :mrgreen:

Ik geloof dat je er al een dagtaak aan kunt hebben om alle ins en outs over vermeend racistische, nazistische of op andere manieren achterlijke bands te achterhalen en te verifiëren.

Edit: om weer on topic te gaan:

Ik heb maar bijzonder weinig gelezen over de nieuwe Devin Townsend? Ik vind het een erg geslaagde plaat, die een stuk minder heftig en eclectisch is dan Empath. Meer ingetogen en wat meer vergelijkbaar met bijvoorbeeld Z2: Blue Sky van DTP.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4461
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door paradigm shift » wo dec 14, 2022 11:16 am

Ik kan er niets aan doen, ik krijg altijd een beetje de slappe lach van dit soort sneue troglodieten die denken heel edgy te doen, maar daarin niet verder komen dan Nietzsche op het niveau van een wikipedia-lemma. Misschien is het op je 55ste eens tijd om mentaal verder te groeien dan een eeuwige puber, Holden Caulfield met een metalshirt aan.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22968
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door dako » wo dec 14, 2022 11:19 am

paradigm shift schreef: wo dec 14, 2022 11:16 amik krijg altijd een beetje de slappe lach van dit soort sneue troglodieten die denken heel edgy te doen, maar daarin niet verder komen dan Nietzsche op het niveau van een wikipedia-lemma
Spawn, bewaar deze even voor vrijdag.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11320
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Spawn999 » wo dec 14, 2022 11:39 am

👍
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Johan » wo dec 14, 2022 12:16 pm

Ik ben vast plebs want ik weet niet wat troglodieten zijn :(.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22968
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door dako » wo dec 14, 2022 12:53 pm

Oh, ik begrijp er ook geen fuck van.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9502
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Heyoka » wo dec 14, 2022 12:59 pm

Stelletje holbewoners.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22968
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door dako » wo dec 14, 2022 1:01 pm

"Een holbewoner of troglodiet is een verouderde benaming die tot aan het begin van de 20e eeuw gebruikt werd om te beschrijven hoe de prehistorische mens leefde."

Pfft, ok boomers.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9502
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Heyoka » wo dec 14, 2022 1:08 pm

Ik wist het ook niet. In zo'n geval kun je twee dingen doen: 1) er geen doekjes omheen winden en je domheid gewoon ventileren op het forum. 2) Wikipedia bezoeken en vervolgens op het forum doen alsof je het woord wel kende.

Waarom voor 1 kiezen als 2 ook kan?
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11320
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Spawn999 » wo dec 14, 2022 1:09 pm

Ik was in de war met stalactieten. Waarschijnlijk door de dieten/tieten.
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18563
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Krimhild » do dec 15, 2022 12:10 pm

paradigm shift schreef: wo dec 14, 2022 11:16 am Ik kan er niets aan doen, ik krijg altijd een beetje de slappe lach van dit soort sneue troglodieten die denken heel edgy te doen, maar daarin niet verder komen dan Nietzsche op het niveau van een wikipedia-lemma. Misschien is het op je 55ste eens tijd om mentaal verder te groeien dan een eeuwige puber, Holden Caulfield met een metalshirt aan.
:lolup: :lolup:
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18563
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Krimhild » do dec 15, 2022 12:11 pm

dako schreef: wo dec 14, 2022 11:19 am
paradigm shift schreef: wo dec 14, 2022 11:16 amik krijg altijd een beetje de slappe lach van dit soort sneue troglodieten die denken heel edgy te doen, maar daarin niet verder komen dan Nietzsche op het niveau van een wikipedia-lemma
Spawn, bewaar deze even voor vrijdag.
Even wat anders:

Je avatar-afbeelding doet het niet. Doe er wat aan gaarne. Tip: neem een avatar2-avatar!
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22968
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door dako » do dec 15, 2022 12:39 pm

Vreemd. Heb hem gefikst. Geen zin om een nieuwe uit te zoeken. Als iemand zijn avatar aanpast denk ik een half jaar 'wie de fuck is dat'.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11320
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Spawn999 » do dec 15, 2022 12:47 pm

dako schreef: do dec 15, 2022 12:39 pm Vreemd. Heb hem gefikst. Geen zin om een nieuwe uit te zoeken. Als iemand zijn avatar aanpast denk ik een half jaar 'wie de fuck is dat'.
Tijd voor een nieuwe?

Afbeelding
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18563
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Nieuwe albums 2022

Bericht door Krimhild » do dec 15, 2022 1:05 pm

Haha jaaaa doen!
Ik ben hier gewoon.

Plaats reactie