Subforum voor meetings etc?

Fouten, mededelingen etc. zijn hier te vinden, en tevens kan je hier je vraag of klacht over de site kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rathwulven
Berichten: 13
Lid geworden op: ma sep 19, 2022 12:39 am

Subforum voor meetings etc?

Bericht door rathwulven » wo jun 21, 2023 3:45 pm

Hoi allen,

ik vroeg me even af of wij hier ook een soort subforum hebben waar je postings kan plaatsten mbt metalheads meeten in je regio.

Ben zelf namelijk wel op zoek naar mensen die willen netwerken, ook buiten mijn zoektocht naar bandleden om. Blijft nogal wat lastig in Groningen omdat er eht niet heel veel meer gebeurt.

Wist niet waar ik anders een bericht moet plaatsen, maar hebben wij hier ook zo'n rubriek waar je leden op locatie kan zoeken oid?

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Re: Subforum voor meetings etc?

Bericht door zwarte krijser » wo jun 21, 2023 7:02 pm

Hallo, er zijn hier ongeveer 15 regelmatige forumgebruikers allemaal rond de 40. Er wonen er relatief veel in Eindhoven en de rest woont ook ergens. Het is logisch om als je random contact zoekt, dit dan via een concertbezoek te doen, en een concerttopic / optreden mee te praten, en jezelf alvast voorstellen enzo, mocht je contact zoeken met de oude mannen die dit forum frequenteren.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18563
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Subforum voor meetings etc?

Bericht door Krimhild » do jun 22, 2023 1:12 pm

Kees woont in Groningen, die kent ook allemaal metalheads. Stuur Kees maar een PB!

Leuk dat je wilt netwerken! We doen soms ook wel eens MF-meetings, tijdens corona ook best vaak online, maar de laatste is alweer een poosje terug.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
rathwulven
Berichten: 13
Lid geworden op: ma sep 19, 2022 12:39 am

Re: Subforum voor meetings etc?

Bericht door rathwulven » do jun 29, 2023 1:44 pm

zwarte krijser schreef: wo jun 21, 2023 7:02 pm Hallo, er zijn hier ongeveer 15 regelmatige forumgebruikers allemaal rond de 40. Er wonen er relatief veel in Eindhoven en de rest woont ook ergens. Het is logisch om als je random contact zoekt, dit dan via een concertbezoek te doen, en een concerttopic / optreden mee te praten, en jezelf alvast voorstellen enzo, mocht je contact zoeken met de oude mannen die dit forum frequenteren.
Ja in het zuiden gebeurt volgens mij ook veel meer dan in het noorden. Gelukkig komt de scene weer een klein beetje op gang, er zijn nog wel wat gigs hier maar je moet toch behoorlijk attent zijn om ze niet te missen...

Gebruikersavatar
rathwulven
Berichten: 13
Lid geworden op: ma sep 19, 2022 12:39 am

Re: Subforum voor meetings etc?

Bericht door rathwulven » do jun 29, 2023 1:44 pm

Krimhild schreef: do jun 22, 2023 1:12 pm Kees woont in Groningen, die kent ook allemaal metalheads. Stuur Kees maar een PB!

Leuk dat je wilt netwerken! We doen soms ook wel eens MF-meetings, tijdens corona ook best vaak online, maar de laatste is alweer een poosje terug.
Thanks, ik stuur een PB.

Wat betreft de MF meetings: Ik hou me wel aanbevolen. :)

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18563
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Subforum voor meetings etc?

Bericht door Krimhild » vr jun 30, 2023 5:00 pm

Je kunt ook een poster ophangen in café de Witte Wolf. Maar ik neem aan dat je die wel kent?
Ik ben hier gewoon.

Plaats reactie