11 juli 2023: Iron Maiden in Ziggo Dome

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: 11 juli 2023: Iron Maiden in Ziggo Dome

Bericht door Iron Maiden » do jul 13, 2023 9:28 pm

Mooie review op de frontpage. The Prisoner staat overigens op The Number of the Beast als ik het goed heb.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24866
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Re: 11 juli 2023: Iron Maiden in Ziggo Dome

Bericht door Kriestof » vr jul 14, 2023 12:19 am

ik ben net terug van antwerpen en ik heb me geamuseerd
had goede zitplekken aan zijkant niet ver van podium, dus ik heb alles eens aandachtig bekeken

+
1. ze speelden met overtuiging, adrian smith en dave murray lieten geen steken vallen, soleerden goed
2. steve harris deed zijn ding zoals altijd
3. bruce dickinson was beter in vorm dan de laatste jaren, zijn stem was zeker nog niet als een axl rose en hij blijft een van de beste frontmannen van welk muziekgenre dan ooit, was ook energiek
4. stranger, alexander en caught somewhere stellen niet teleur
5. vond de show wel goed, meer show hoeft van mij niet, dit is genoeg

-
1. janick gers, zeker sinds adrian smith terugkeer, is hij buiten de clown muzikaal volledig overbodig
2. vijf senjutsu nummers was gewoon teveel, zeker het saaie hell on earth en het langdradige death of the celts (heeft muzikaal ook geen enkele meerwaarde na het maken van een song als the clansman) zorgen ervoor dat ik een pint kon gaan halen en naar wc kon
3. had graag nog iets van powerslave gehoord of clairvoyant of moonchild,...

maar al bij al, ze kunnen het nog en ze doen het nog, dus dat is mooi, setlist was langs ene kant erg verrassend en leuk, langs de andere kant toch een vijftigtal minuten geen top maiden songs


the raven age was erg saai en overbodig, het probleem zit hem in de refreinen die gewoon niet pakkend genoeg zijn, band zal nooit doorbreken imo
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

iron_dennis
Berichten: 471
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 2:14 am

Re: 11 juli 2023: Iron Maiden in Ziggo Dome

Bericht door iron_dennis » vr jul 14, 2023 8:19 pm

De show in Antwerpen was van dezelfde grote klasse als Amsterdam!
Dominion of Darkness.

Plaats reactie